Kaunein asia, jonka olette elämässänne nähneet?
Positiivisuutta tähän tiistaihin! :)
Kommentit (22)
Esikoispoikani, kun synnytyksen jälkeen nostettiin äidin rinnalle.
En koskaan unohda sitä hetkeä, kun meidän katseet kohtasivat.
No aika klisee mutta tosi, omat lapset ensimmäistä kertaa rinnallani ja tämän jälkeen isänsä sylissä. Ihan mieletöntä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:27"]
Esikoispoikani, kun synnytyksen jälkeen nostettiin äidin rinnalle. En koskaan unohda sitä hetkeä, kun meidän katseet kohtasivat.
[/quote]
Miks mä en muista mitään tällaisia?
En viitsi olla positiivinen. Minut on täällä asetettu heikoimpien asemaan.
Lapseni kun hänet ensimmäistä kertaa näin. Joka päivä yhä hämmästyttää miten upea voi ihmislapsi olla <3
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:28"]Vaimoni pillu, kun hän oli 17-vuotias.
[/quote]
Joo,se oli kyllä huikee!
monet asiat ovat olleet kauniita.. niitä näkee vaikka päivittäin, jos niin haluaa. Lapsen silmät, hymy, kukka, eläin, kaunis ele jne
Miehen kuolema. Oli kusipää narsisti.