siis jos yhdyntä ei tunnu naisesta hyvältä
eikä tuota parhainta nautintoa, miksi sitä edes kukaan harrastaisi? Minä saan parhaimman nautinnon yhdynnästä ja siksi sitä harrastan, mutta jos saisin enemmän nautintoa esim suuseksistä, en harrastaisi yhdyntää ollenkaan vaan pelkkää suuseksiä.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:36"]
Siis ihanko oikeasti naisen pitää suostua haluttomana nussiman pillunsa verille sen takia että mies ei petä/jätä? Ja millä vuosituhannelle me eleteenkään? Mun pilluun ei kukaan tule yhtymään ellen ole kiihottunut. On ihan miehen omaa syytä, jos ei saa naistaan syttymään.
[/quote]
Ei tietenkään aina pidä. Mutta jos nainen ei nauti yhdynnästä, kannattaa vakavasti harkita lesboutta. En minä ainakaan lähestyisi naisia jos miehenä en kokisi tarvetta nussia naista.
Ja kyllä se on ihan hekilön oma syynsä jos on haluton. Vain paatunut miesvihaajahiekkapillufemakko syyttää syttymisestään miestä.
[/quote]
Ai siis silti joskus pitää nussia niin että pillu on haavoilla ja verillä? Just just. Onneksi en ole sun kanssa suhteessa.
[/quote]
Itse lähtisin siitä, että miksi olla suhteessa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa jos yhdyntä ei kiinnosta? En minä alkaisi suhteeseen naisen kanssa joka yksipuolisesti, että "en pidä nussimisesta enkä sitä harrasta koskaan jos Minä en halua".
Kyllä hyvä vaimo miehensä tyydyttää, ei järvi soutamalla kulu :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:36"]
Miestä miellyttääkseen?
En saa yhdynnästä paljon mitään irti, niin en miestäkään tarvitse elämääni.
[/quote]
Miksi harrastaa seksiä vain toista miellyttääkseen? En mä ainakaan jaksais siihen ryhtyä. Enkä edes kostuis jos ei tuntuis hyvältä.
[/quote]
Jos, on parisuhteessa kannattaa miettiä myös toisen haluja.
Vastaukseni on myyrä. Koska molemmat on parasta. Terveisin Jaakko