Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis jos yhdyntä ei tunnu naisesta hyvältä

Vierailija
05.05.2015 |

eikä tuota parhainta nautintoa, miksi sitä edes kukaan harrastaisi? Minä saan parhaimman nautinnon yhdynnästä ja siksi sitä harrastan, mutta jos saisin enemmän nautintoa esim suuseksistä, en harrastaisi yhdyntää ollenkaan vaan pelkkää suuseksiä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:35"]

eikä tuota parhainta nautintoa, miksi sitä edes kukaan harrastaisi? Minä saan parhaimman nautinnon yhdynnästä ja siksi sitä harrastan, mutta jos saisin enemmän nautintoa esim suuseksistä, en harrastaisi yhdyntää ollenkaan vaan pelkkää suuseksiä.

[/quote]

Miksi mies harrastaisi suuseksiä sinulle jos sinä et harrastaisi yhdyntää?

[/quote]

Ööh, koska minä voisin ottaa häneltä sitten suihin? Mutta pimppiini ei kukaan työnny ellei se tunnu hyvältä. Ei mun reikä ole halutona jyystämistä varten. Mies saa suuseksin antamisesta suuseksiä.

[/quote]

Harva mies tuollaiseen tyytyy. Suihin osaa mieskin ottaa ja naisia paremmin, pillua heiltä ei saa. Normaali mies kokee tarvetta nussia vaimoaan niin, että rimat sängyssä notkuu.

Vierailija
42/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ööh, koska minä voisin ottaa häneltä sitten suihin? Mutta pimppiini ei kukaan työnny ellei se tunnu hyvältä. Ei mun reikä ole halutona jyystämistä varten. Mies saa suuseksin antamisesta suuseksiä.

[/quote] mies hakee sitten pillunsa muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: kerro toki lisää?
31: en todellakaan ole katkera. Olen etuoikeutettu kun olen yksi harvoja joita huvittaa heikot ihmiset jotka ovat halujensa orjia.
32: vai että ihan elimien yhteensopivuus :D ihan oikea mies mulla on. Seksi ei sitä asiaa ratkaise.

T. 4

Vierailija
44/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Harva mies tuollaiseen tyytyy. Suihin osaa mieskin ottaa ja naisia paremmin, pillua heiltä ei saa. Normaali mies kokee tarvetta nussia vaimoaan niin, että rimat sängyssä notkuu.

[/quote]

Niin? Se ei silti saa minua harrastamaan huonoa yhdyntää. Jos mies ei kyekene tyydyttämään mua yhdynnässä, ei yhdyntää ole. Ja jos en nauttisi yhdynnästä ollenkaan, missään tapauksessa, ei sitä olisi silloinkaan. Koskaan. Yksinkertaista. Mulle on ihan sama, vaikka mies vaatisi yhdyntää, minä en harrasta seksiä josta en nauti. Ja mitä reilua on siinä, että mies saisi pillua ja suuta ja nainen vain suuta?

Vierailija
45/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miksi naisen pitäisi tyytyä seksielämään jossa hän on runkkausalustana?

Vierailija
46/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten ei hae. Miksi vitussa naisen pitäisi suostua haluttomaan yhdyntään? Tajuatko että se voi sairastuttaa naisen? Kannattaisi miesten opetella tyydyttämään nainen yhdynnässä niin ei tarvisi itkeä. Koko maailma ei pyöri teidän kyrpien ympärillä. Minä en haluttomana anna enkä suostu seksiin josta en saa nautintoa. Piste.

Vierailija
47/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:16"]

30: kerro toki lisää? 31: en todellakaan ole katkera. Olen etuoikeutettu kun olen yksi harvoja joita huvittaa heikot ihmiset jotka ovat halujensa orjia. 32: vai että ihan elimien yhteensopivuus :D ihan oikea mies mulla on. Seksi ei sitä asiaa ratkaise. T. 4

[/quote]

Olisit valinnut elimien yhteensopivuuden mukaan niin voisit sinäkin nauttia. Ja ei, ei seksistä nauttivat ole halujensa orjia. He vain nauttivat.

Vierailija
48/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten ei hae. Miksi vitussa naisen pitäisi suostua haluttomaan yhdyntään? Tajuatko että se voi sairastuttaa naisen? Kannattaisi miesten opetella tyydyttämään nainen yhdynnässä niin ei tarvisi itkeä. Koko maailma ei pyöri teidän kyrpien ympärillä. Minä en haluttomana anna enkä suostu seksiin josta en saa nautintoa. Piste.

[/quote]

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta siitä seuraa meillä esim. se, että seksiä on todella harvoin. Jos suostun seksiin vain silloin kun itse sitä todella haluan, meillä olisi seksiä 6kk välein. Haluan kuitenkin pysyä parisuhteessa koska rakastan miestäni. 

Vierailija
49/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:43"]

Koska haluaa säilyttää avioliittonsa. En mennyt haluttomana naimisiin, vaan se on tapahtunut myöhemmin lasten saamisen jälkeen ja keski-iän rupsahduksen myötä. Rakastan silti miestäni ja haluan pysyä yhdessä hänen kanssaan, ei silloin voi lopettaa seksiä, vaikkei siitä itselle enää mitään iloa olekaan.

[/quote]

Tottakai voi lopettaa seksin. Ei kukaan puoliso halua halutonta nussia.

[/quote]toki voi, sitten se puoliso nussii jotain muuta tai ottaa eron ja nussii jotain muuta. Joku ehkä jää kärsimään lasten takia, kunnes ovat aikuisia ja sitten jättävät sen haluttoman puolison...

Vierailija
50/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:43"]

Koska haluaa säilyttää avioliittonsa. En mennyt haluttomana naimisiin, vaan se on tapahtunut myöhemmin lasten saamisen jälkeen ja keski-iän rupsahduksen myötä. Rakastan silti miestäni ja haluan pysyä yhdessä hänen kanssaan, ei silloin voi lopettaa seksiä, vaikkei siitä itselle enää mitään iloa olekaan.

[/quote]

Tottakai voi lopettaa seksin. Ei kukaan puoliso halua halutonta nussia.

[/quote]toki voi, sitten se puoliso nussii jotain muuta tai ottaa eron ja nussii jotain muuta. Joku ehkä jää kärsimään lasten takia, kunnes ovat aikuisia ja sitten jättävät sen haluttoman puolison...

[/quote]

Tai sitten ei nussi :) Katsos kun kaikki ei mene kyrpä edellä puuhun. Ja kuka oikeasti edes haluisi nussia vaimoaan/miestään joka on haluton? Mitä se kertoo miehestä, jos mies kykenee yhtymään haluttomaan naiseen...En minä sellaista miestä alunperinkään ottaisi. Osa meistä valitsee normaalin empaattisen miehen, ei mitään himojensa orjaa.

Vierailija
51/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ja seksissä yleensäkkin on kyse mielihyvän tuottamisesta molemmille/kaikille osapuolille. Jos minä päättäisin että haluan vain suuseksiä koska en saa nautintoa yhdynnästä niin mites mun mies sitten? Hän ei saa nautintoa suuseksin antamisesta, kuten en minäkään. Pitäisikö hänen sitten aina vain antaa suuseksiä vaikkei siitä nautikkaan? 

Vierailija
52/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti naisen pitää suostua haluttomana nussiman pillunsa verille sen takia että mies ei petä/jätä? Ja millä vuosituhannelle me eleteenkään? Mun pilluun ei kukaan tule yhtymään ellen ole kiihottunut. On ihan miehen omaa syytä, jos ei saa naistaan syttymään.

Vierailija
53/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miksi naisen pitäisi tyytyä seksielämään jossa hän on runkkausalustana?
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ei yllätä palstan miesvihaajien kommentit. Miehessä vika kun nainen ei osaa nauttia yhdynnästä.

Vierailija
54/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:36"]

Parisuhteessa ja seksissä yleensäkkin on kyse mielihyvän tuottamisesta molemmille/kaikille osapuolille. Jos minä päättäisin että haluan vain suuseksiä koska en saa nautintoa yhdynnästä niin mites mun mies sitten? Hän ei saa nautintoa suuseksin antamisesta, kuten en minäkään. Pitäisikö hänen sitten aina vain antaa suuseksiä vaikkei siitä nautikkaan? 

[/quote]

Ei vaan hänelle voit sinä sitten antaa suuseksiä. Ja jos naista sattuu yhdyntä tai se ei tunnu miltään niin miksi siihen pitäisi suostua? Sehän vaan aiheuttaa naiselle tuskaa eikä miehelläkään kauheasti nautintoa koska nainen ei nauti. Joten ei siinä ole mitään järkeä. Jos jompikumpi ei nauti yhdynnästä, harrastetaan suuseksiä tai muita seksin muotoja pelkästään.

Vierailija
55/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:13"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:35"] eikä tuota parhainta nautintoa, miksi sitä edes kukaan harrastaisi? Minä saan parhaimman nautinnon yhdynnästä ja siksi sitä harrastan, mutta jos saisin enemmän nautintoa esim suuseksistä, en harrastaisi yhdyntää ollenkaan vaan pelkkää suuseksiä. [/quote] Miksi mies harrastaisi suuseksiä sinulle jos sinä et harrastaisi yhdyntää? [/quote]   Ööh, koska minä voisin ottaa häneltä sitten suihin? Mutta pimppiini ei kukaan työnny ellei se tunnu hyvältä. Ei mun reikä ole halutona jyystämistä varten. Mies saa suuseksin antamisesta suuseksiä. [/quote] Harva mies tuollaiseen tyytyy. Suihin osaa mieskin ottaa ja naisia paremmin, pillua heiltä ei saa. Normaali mies kokee tarvetta nussia vaimoaan niin, että rimat sängyssä notkuu. [/quote]   miksi naisen pitäisi tyytyä seksielämään jossa hän on runkkausalustana? [/quote][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:13"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:35"] eikä tuota parhainta nautintoa, miksi sitä edes kukaan harrastaisi? Minä saan parhaimman nautinnon yhdynnästä ja siksi sitä harrastan, mutta jos saisin enemmän nautintoa esim suuseksistä, en harrastaisi yhdyntää ollenkaan vaan pelkkää suuseksiä. [/quote] Miksi mies harrastaisi suuseksiä sinulle jos sinä et harrastaisi yhdyntää? [/quote]   Ööh, koska minä voisin ottaa häneltä sitten suihin? Mutta pimppiini ei kukaan työnny ellei se tunnu hyvältä. Ei mun reikä ole halutona jyystämistä varten. Mies saa suuseksin antamisesta suuseksiä. [/quote] mies hakee sitten pillunsa muualta. [/quote]   Tai sitten ei hae. Miksi vitussa naisen pitäisi suostua haluttomaan yhdyntään? Tajuatko että se voi sairastuttaa naisen? Kannattaisi miesten opetella tyydyttämään nainen yhdynnässä niin ei tarvisi itkeä. Koko maailma ei pyöri teidän kyrpien ympärillä. Minä en haluttomana anna enkä suostu seksiin josta en saa nautintoa. Piste. [/quote] Ei yllätä palstan miesvihaajien kommentit. Miehessä vika kun nainen ei osaa nauttia yhdynnästä.

[/quote]

aika moni osaa nauttia. Kunhan yhdyntä on riittävän pitkäkestoinen. Osa ei nauti missään olosuhteissa, joten silloin sitä ei harrasteta vaan keskitytään muihin seksinmuotoihin.

Vierailija
56/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on parasta, luulen, että miesten mielestä myös. Tuntuu oudolta, jos miehen pitää viritellä ja lämmitellä naista sormilla ja kielellä ja saattaa orgasmiinkin  kaikkien  konstien jälkeen. Sitten lopuksi mies saa luvan työntyä palkkioksi vaginaan ja muutamalla työnnöllä laueta. Esileikit ovat tärkeä osa seksiä ja mitä pitempään, sen parempaa. Kuitenkin yhdyntä on se juttu, joka yhdistää henkisesti ja fyysisesti. Voin kirjoittaa vain omasta puolestani, mutta yhdynnässä saatu orgasmi on monin verroin parempi kuin itse sormilla tai miehen sormilla tehtynä. Siinä saa täyttymyksen tunteen kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
57/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"]

[/quote]

Ei kai sitä haluttomana yhdyntään pidäkään suostua. Mutta se ei tarkoita että tyrmäisi toisen lähentelyn heti alkuunsa. Se halu kun syttyy monesti vasta siinä matkan varrella.

Miehen on vaikea opetella naista tyydyttämään jos tämä kyseinen nainen ei halua opettaa. Jokainen kun on yksilö. Se mikä toiselle antaa ilotulituksen voi jättää toisen täysin kylmäksi. Ja miehen on aika mahdotonta tyydyttää nainen, jos tämä on jo etukäteen päättänyt ettei voi nauttia.

Vierailija
58/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:43"]

Yhdyntä on parasta, luulen, että miesten mielestä myös. Tuntuu oudolta, jos miehen pitää viritellä ja lämmitellä naista sormilla ja kielellä ja saattaa orgasmiinkin  kaikkien  konstien jälkeen. Sitten lopuksi mies saa luvan työntyä palkkioksi vaginaan ja muutamalla työnnöllä laueta. Esileikit ovat tärkeä osa seksiä ja mitä pitempään, sen parempaa. Kuitenkin yhdyntä on se juttu, joka yhdistää henkisesti ja fyysisesti. Voin kirjoittaa vain omasta puolestani, mutta yhdynnässä saatu orgasmi on monin verroin parempi kuin itse sormilla tai miehen sormilla tehtynä. Siinä saa täyttymyksen tunteen kokonaisvaltaisesti.

[/quote]

Näin se on. Mutta on myös niin, että jos jompikumpi ei pidä jostain seksin muodosta, yhdynnästä, anaalista tai suuseksistä, niin ei sitä harrasteta vaan keskitytään muihin seksinmuotoihin. Itse en esim halua suuseksiä harrastaa.

Vierailija
59/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:53"]

Aaaha nyt alan tajuta. Koska niin moni antaa velvollisuudesta, ette voi tajuta, että osa oikeasti nauttii yhdynnästä itsensä takia. Ja sen takia tällä palstalla niin harva tajuaa, että nainenkin haluaa pitkää yhdyntää.

[/quote]

Pitkä yhdyntä on se syy miksen siitä pidäkään. Mies jyystää tunnin ja mulla puutuu paikat, muutenkin koko yhdyntä sattuu vaikka kuinka lämmittelis litimäräksi ja laittais liukkaria päälle.

Kaikki ei tykkää samoista jutuista, yllätyitkö?
[/quote]Pitkä yhdyntä ilman päämäärää on parasta mitä tiedän. Siinä voi jutella, sen voi keskeyttää ja juoda vaikka kahvit hirveässä kiimassa ja mennä takaisin sänkyyn jatkamaan. Me ainakin tykkäämme olla sisäkkäin, olemme jopa nukkuneet niin monta kertaa. Unohtakaa orgasmihakuisuus ja nauttikaa toisistanne.

Vierailija
60/84 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:16"]

30: kerro toki lisää? 31: en todellakaan ole katkera. Olen etuoikeutettu kun olen yksi harvoja joita huvittaa heikot ihmiset jotka ovat halujensa orjia. 32: vai että ihan elimien yhteensopivuus :D ihan oikea mies mulla on. Seksi ei sitä asiaa ratkaise. T. 4

[/quote]

Olisit valinnut elimien yhteensopivuuden mukaan niin voisit sinäkin nauttia. Ja ei, ei seksistä nauttivat ole halujensa orjia. He vain nauttivat.
[/quote]

Kun ei kiinnosta edes tietää miten moisesta nautitaan? Ja kyllä tämän palstan mukaan aika moni on melkosia orjia, kun petetään kun esim vaimon pillu menee "pilalle" lapsensaannin jälkeen. Se lapsihan on tärkeysjärjestyksessä kakkonen, heti seksin jälkeen.
Jos ihminen pystyy olemaan ilman seksiä vaikka kuinka kauan ilman, että se aiheuttaa mitään "oireita", niin silloin ei ole halujensa orja. Ugh!
T. 4