Kehtaako 25-vuotiaana enää yrittää löytää parisuhdetta, jos ei ole koskaan edes suudellut kenenkään kanssa?
En koe olevani tarpeeksi menestynyt, jotta voisin seurustella. Treffeillä olen käynyt ehkä kolmilla elämäni aikana, ja niilläkin sattumalta. Nuo miehet tenttasivat, miksi en ole seurustellut. En ollut kiinnostunut noista miehistä, menin kokemuksen vuoksi. Mietin pitäisikö vaan uskoa, että seurustelu ei ole minua varten, kerta en tähän ikään mennessä ole sellaiseen päätynyt. Deittisovellukset tuntuvat vain niin noloilta paikoilla, kun en ole saavuttanut mitään.
Kommentit (21)
Jos kaipaat parisuhdetta, niin siitä vaan. Kerkiihän tuota.
Olet vielä kovin nuori. Moni on löytänyt ensimmäisen ja elinikäisen kumppanin sinun iässäsi tai myöhemminkin.
Oon sua vanhempi ja vielä jopa kokemattomampi miesten kanssa. Mutta koen saavuttaneeni muita tärkeitä asioita, vasta nyt alkanut treffailu enemmän kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä kovin nuori. Moni on löytänyt ensimmäisen ja elinikäisen kumppanin sinun iässäsi tai myöhemminkin.
Ongelma on myös siinä, että en rehellisesti sanottuna oikeastaan kiinnostu kenestäkään. 8 vuotta sitten tilanne oli toinen. Silloin ihastuin tuon tuosta, vaikka en edes jutellut näille. Nyt en ole varmaan 4 vuoteen ihastunut.
Olimme nykyisen vaimon kanssa kolmekymppisiä, kun tapasimme. Olin kovin hämmästynyt, kun hän sanoi, ettei ollut koskaan seurustellut. On kuitenkin niin aito ja vilpitön ihminen, etten usko hänen valehdelleen.
Vaan hyvin on oppinut neljännesvuosisadassa. Minulla on myös kaveri, joka aloitti elämänsä ensimmäsen parisuhteen viisikymppisenä. Aina oppii ja ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on myös siinä, että en rehellisesti sanottuna oikeastaan kiinnostu kenestäkään. 8 vuotta sitten tilanne oli toinen. Silloin ihastuin tuon tuosta, vaikka en edes jutellut näille. Nyt en ole varmaan 4 vuoteen ihastunut.
Ehkä se oikea ei vain ole sattunut kohdalle. Kaipaatko siis kuitenkin parisuhdetta?
Tottakai kehtaa! Voihan olla että löytyy vaikka toinen joka ei myöskään ole seurustellut aiemmin. Nykyään on niin paljon yksinäisiä, että kai tuo kohta on normi että ei välttämättä ole seurustelukumppania aiemmin. Ja kaikki ei todellakaan käytä jotain sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oikea ei vain ole sattunut kohdalle. Kaipaatko siis kuitenkin parisuhdetta?
En tiedä kaipaanko parisuhdetta vai olenko vaan yksinäinen. Kavereita on, mutta heidän seurustelujen myötä yhteydenotot ovat vähentyneet ja en ole enää kellekään se, jolle ekana kerrottaisiin kaikki jutut, kun heillä on kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Oon sua vanhempi ja vielä jopa kokemattomampi miesten kanssa. Mutta koen saavuttaneeni muita tärkeitä asioita, vasta nyt alkanut treffailu enemmän kiinnostaa :)
No mut olet sentään saavuttanut jotain. Itse en ole saavuttanut mitään.
Miksi ei kehtaisi?
Oikeasti koko elämä on aikaa. Voit alkaa deittailemaan vaikka kuusikymppisenä.
25 v on vielä nuori
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kehtaisi?
Oikeasti koko elämä on aikaa. Voit alkaa deittailemaan vaikka kuusikymppisenä.
25 v on vielä nuori
Pooli pienenee. Ei kannata liian myöhään aloittaa, kun hyviä ei ole enää jäljellä.
25-vuotiaana kyllä. 35-vuotiaana ei.
Todellakin. Ei noihin ole mitään kaavaa, miten pitää mennä. Ihmisillä on niin erilaisia polkuja - ja saa ollakin. Tärkeää on se, että elää omannäköistä elämää.
Hyvin ehtii ja kehtaa, mutta älä vaan haksahda näihin mielenvikaisiin, jotka vaativat itselleen neitsytnaista.
Mene jonnekin kivaan deittisovellukseen, missä etsitään oikeita suhteita. Ei mihinkään Tinderiin tai vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene jonnekin kivaan deittisovellukseen, missä etsitään oikeita suhteita. Ei mihinkään Tinderiin tai vastaavaan.
Tinderissä on paras valikoima. Sinne kannattaa juurikin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ehtii ja kehtaa, mutta älä vaan haksahda näihin mielenvikaisiin, jotka vaativat itselleen neitsytnaista.
Miksi hän ei saisi jaksahtaa? Jos ei ole suudellut, niin on varmaan myös neitsyt.
Itselle antaa ainakin erittäin hyvän kuvan, jos nainen ei ole koskaan suudellut tai muutenkaan ollut miesten kanssa. Sehän on vain kuvottavaa, jos tapaillessa joutuu miettimään, miten puolisoehdokas on joskus ollut kieli jonkun toisen kurkussa tai maannut jonkun kanssa. Lisäksi naiselle on myös kunnioitettavaa, jos on pystynyt vastustamaan nykyajalle tyypillisiä yhdenyönjuttuja. Heille olisi kuitenkin niin helppoa lähteä siihen mukaan.
Kehtaa tietysti