Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3476)
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy miksi meillä aikoinaan seksielämä laimeni oli se, että aina oli kiire. Lasten mentyä nukkumaan piti joutua jo itsekin unten maille, koska molemmat nukkuivat huonosti pitkään. Joskus harvoin lapset olivat hoidossa tyyliin vuorokauden (ehkä 1-2 kertaa vuodessa) ja silloinkin oli yleensä jokin meno, sukulaisiin kavereille tai jotakin. Olisimme tarvinneet ehdottomasti aikaa toisillemme. Ne pikapanot tuntuivat lähinnä velvollisuudelta miestä kohtaan, itse en saanut niistä oikein mitään. Se nyt ei ollut tietenkään miehen vika, mutta etäännytti meitä.
Meillä samassa tilanteessa vaimo oli se, joka ei lämmennyt ehdotuksille yhteisen ajan järjestämisestä. Parisuhdeleirikään ei kiinnostanut. Sitten vielä ihmetteli etääntymistä ja huonoa keskusteluyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vain päivästä toiseen jankutusta tästä.... Monistellen on jo todettu että ap on itse hullu... Ketään miestä ei kiinnosta palvella naista jos ei nussita parin päivän välein. M36v
Oletko sinä se M36, joka oli sanonut vaimolleen, että jos sinä kuolet, minulla on uusi nainen viimeistään seuraavana päivänä. Minua jäi vaivaamaan, millainen ihminen sanoo noin omalle puolisolleen. Tiuskaisitko riidan yhteydessä vai sanoitko ihan rauhallisessa tilanteessa?
Kyllä se mä olin joka sanoi että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus nainen ja tarvittaessa aiemminkin.
Ei me riidelty, oli henkevää keskustelua saunan lauteilla siitä kuinka ei kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee ja siitäkin jos sairastuu ja ei voi... Totesin sitten että en jää, jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, johon vaimo vain nauroi. Olen kyllä käyttänyt tuota siinäkin yhteydessä että jos ei kiinnosta,niin mulle kyllä löytyy nopeasti uusikin... eihän se toki käytännössä ihan noin mene, mutta jos seksistä puhutaan niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä kituuttamaan ilman? Nainen vetoaa aina mitä ihmeellisimpiin syihin miksi ei ja kun niitä käskee miettimään vähän tarkemmin miten ne asiat lopulta menevät verrattuna siihen miten huonosti voisi mennä, esim kotityöt omassa ja muissa perheissä niin vastaus saattaa olla tyyliin että no mutta silti en jaksa... M36vSama varmaan teillä ok toisinkin päin.
Mua kyllä sinuna vähän jänskättäisi näinä tautisina aikoina, se mieskunto on aika suhdanneherkkää kamaa kuulemma, ei kummoista häikkää tarvi kropassa olla muualla kun se jo menee… Ja vaimo siinä samalla…
Tottakai on sama myös toisinpäin, miksi ei olisi, olen jopa ehdottanut vaimolleni avointa suhdetta ja maininnut että tekisi hänellekin hyvää käydä vieraissa, koska niin moni muukin tekee, mutta ei tullut lupaa, eikä aikonut käydä.
Totta puhut, korona oli paha mieskunnolle, ennen, vielä pari vuotta sitten saattoi panna jonkun hoidon kanssa 7 kertaa muutamassa tunnissa, mutta koronan sairastamisen jälkeen kaikki on ihan toisin, ei silti nussimatta jää. M36v
Ehdota vaan suoraan vaimollesi eroa, kun hän on niin nössykkä ettei saa sitä aikaiseksi. Paras, jos pistät itse paperit vetämään. Olet kyllä harvinaisen itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehen tapa osoittaa rakkauttaan. Jos saa liian harvoin, tulee joko pettämään selkäsi takana tai eroamaan. Tai sitten passivoituu suhteessa eikä tee enää mitään.
Miksi nainen tekisi yhtään mitään tuollaisen miehen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xbox kirjoitti:
Miksette naiset voi ottaa suihin sitten edes tiuhemmin miehiltänne jos muutoin ei huvita???
Vie vähemmän aikaa eikä tartte itse käydä alapesulla tai välttämättä edes riisuuntua kokonaan. Varmasti mies pysyy tyytyväisenä ja tykkää tuostakin ja pääsette helpommalla. Sitä paitsi moni mies tykkää jopa suuseksistä enemmän kuin itse yhdynnästä.
Voin kertoa, että on tuhat kertaa helpompaa antaa toisen lykkiä, kuin ottaa suihin. Miljoona kertaa! Siksi.
Toi on vähän sama kuin jos vahingossa olisi työpäivänä krapulassa (kerrankos sitä) eikä sitten yhtään tekisi mieli edes mennä toimistolle työkoneen ääreen istumaan ja tuijottamaan seinää, ja joku ehdottaisi että hei, jos se työpisteellä istuminen ei huvita, niin mikset alkais hoitamaan noita asiakastapaamisia.
Siis... miten joku voi kuvitella että suihin ottaminen olisi vaivattomampaa ja helpompaa? Se vaatii minimissäänkin paljon enemmän osallistumista ja aktiivisuutta ja lisäksi omalla tavallaan enemmän lähikontaktia.Kertoo aika paljon osallistumisestasi yhdyntään jos se on niin vaivatonta.
Tässä puhuttiinkin siitä minimivaivannäöstä seksi vs suuseksi, koska Xbox luuli, että suihinotto olisi vaivattomampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 3000 viestiä. Eikö porukka ala jo pikkuhiljaa uskomaan, että jos miehellä olisi aasialainen vaimo, tällaista ketjua ei olisi ikinä edes aloitettu?
Tottakai. Ja kun aasialainen vaimo heittää hemmettiin ne chili- ja valkosipulipöperöt ja sitoutuu FODMAP-dieettiin, niin hänen ärtynyt suolensakin rauhoittuu ja Pyhä Vulva -mieskin saa rauhan. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo pihtasi. Vastentahtoinen seksi oli väkivaltaa, eikä hän voinut suostua koska ei ”oikeasti” halunnut. Kuulemma halusi haluta.
Ymmärsin, tein kuten hän toivoi ja pyrin helpottamaan hänen taakkojaan kaikilla elämän alueilla.
Liittomme oli ”hyvä”. Emme tapelleet, oli ystäviä ja omaisuus kasvoi. Oman haluni pakotin hiljaiseksi ja lopulta se hiljeni.
Tuli aika tehdä lapsia. En tehnyt aloitteita seksiin vaikka vaimoni vihjaili lapsista, mutta ei koskaan seksistä.
Jonkin ajan kuluttua hän uskalsi mainita seksin ja kysyi, valmiiksi luokkaantuneena, onko hän niin ruma etten halua häntä. Kerroin että hän on hyvin kaunis, mutta en tunne halua. Muistutin että vastentahtoinen seksi on väkivaltaa.
Riitelemme paljon. Kerran hän jopa toi ystävättärensä mukaan todistamaan mikä hirviö olen kun en suostu tekemään lapsia. Mielestäni se että seksin tavoitteena oli lapsi ei kumonnut vastentahoisuuden aiheuttamaa väkivaltaa.
Miksi mahdollisesti ehkä tuleva lapsi olisi tärkeämpi kuin elävän kumppanin hyvinvointi.
Olemme nyt eronneet. Asia ei ole siis akuutti.Mun on niin vaikea ymmärtää näitä juttuja. Miksi pakotit halusi hiljaiseksi, miksi et eronnut siis heti, kun se lopputulos kuitenkin oli?
Jos ihminen jää, mies tai nainen, suhteeseen, jossa on häntä itseään joku kovasti häiritsevä asia, ihan mikä hyvänsä, niin mikä on tämä pointti pantata sitä vuosikausia ja sitten heittää toisen kasvoille ja erota?
Jaksaako joku siis vuosikausia hautoa tällaista kostoa, vai mikä tämä?
En "pakottanut haluja hiljaiseksi", ne kuolivat miehen käytöksen takia ja kaiketi jostain mystisestä syystä, joka ei selvinnyt. Yritin kyllä tosissani saada niitå heräämään, mutta se ei vain onnistunut, pakottamalla tilanne vain huononi. Enkä lopettanut suhdetta heti, koska en voinut tietää mikä on lopputulema, tietenkään. Lisäksi mies myös kiristi, etten saa jättää häntä. En myöskään pantannut asiaa vaan siitä puhuttiin vähän väliä, en tosin tietenkään voinut tai osannut suoraan sanoa miehelle, että sun kosketus oksettaa mua. Ajattelin vain että vika on mussa ja mun pitää jotenkin korjata tuntemukseni.
Pitkän parisuhteen lopettaminen on hankalaa ja silloin kun siinä on vielä hyviäkin puolia, sitä ei halua ihan noin vain luovuttaa. Ei mulla ollut aiempaa kokemusta mistään tuollaisesta, jotenkin koko suhde ja mä itse oltiin niin solmussa, etten tiennyt mitä tehdä, yritin vain selvitä päivä kerrallaan.Kysymys oli kylläkin tuolle miehelle, joka kertoi, että vaimo pihtasi ja hän odotteli niin kauan, että vaimo halusi lapsen ja heitti sitten silmille vaimon haluttomuuden.
Tuo mieshän toimi aivan oikein. Jos tuo oli totta, oli onni, että miehellä oli selkärankaa toimia noin.
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt alkaa seksihommiin heti, kun vaimo alkaa vaatia lasta. Olisi tietysti voinut tarjota lapsen hankkimista muumimukimenetelmällä.
Miksei mies vaan eronnut, mihin tarvittiin lapsellinen "kosto". Hampaat irvessä yhdessä eteenpäin, että lopulta pääsee näpäyttämään...
Siis minun olisi pitänyt erota koska ”vaimo pihtaa”, heti?
Yritin korjata tilannetta ja saada kaipaamani seksuaalisuuden heräämään suhteessamme. Kuuntelin ja tein kuten vaimo toivoi. En tehnyt aloitteita enkä esimerkiksi kertonut seksuaalisia vitsejä, hän toivoi näin. Jotta pystyin toimimaan hänen toiveidensa mukaan oli halu hiljennettävä. Ensin se oli osaltani kauheaa. En ole varmasti mikään seksipeto itsekkään. Nopeasti huomasin kaipaavani seksiä vähemmän, lopulta en yhtään ja melko vähän nytkään.
Tämän prosessin kautta päädyin suorittamaan vaimon toiveita. Tein kotitöitä, ehkä enemmän. Kunnostin meille talon, aivan yksin. Hän kyllä valitsi pintamateriaalit ja värit. Remontointi oli kyllä uhka suhteelle, koska vaimon mielestä se kesti liian pitkään.
Tätä kautta päädyin kyyniseen käytökseen suhteen lopussa.Ei tietenkää heti erota. Mutta oletan, että olit suhteessa kuitenkin aika pitkään ja yritit miellyttää vaimoa jopa vuosia. Koska päädyit kyyniseen käytökseen ja kostoon suhteen lopussa. Se on aika pitkä ja hidas prosessi.
Mikset laittanut toiminnallesi stoppia kun huomasit mihin se johtaa? Ja millaiseksi se muuttaa sinut? Mikset arvostanut iytseäsi ja todennut, ette halua tällaista elämäö ja tätä muuotosta huonompaan päin itsessäsi?
Muutuit seksitöntä elämää eläväksi mieheksi, luonnolliset tarpeensa ja oman tahtonsa kieltäjäksi ja vaimosi palvelijaksi ja miellyttäjäksi. Ja sitä kautta kyyniseksi koston hautojaksi.
Mikä oli motiivisi, edelleen sitä kysyn.
Mikset arvostanut enempää itseäsi ja minuuttasi?Kevyttä syyllistämistä!
Kysytkö samaa väkivaltaisessa suhteessa olleelta naiselta? Että miksi jäit kun huomasit mihin se johtaa? Miksi et arvostanut itseäsi enempää?
Älä sotke tähän väkivaltaa vaan pihtaaja vertautuu pihtaajaan. Jos mies pihtaa, nainen voi tehdä kuten miehet tekee eli lähtee suhteesta. Väkivalta on eri juttu.
Miksi nainen jää suhteeseen pihtaamaan eikä ota eroa?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vain päivästä toiseen jankutusta tästä.... Monistellen on jo todettu että ap on itse hullu... Ketään miestä ei kiinnosta palvella naista jos ei nussita parin päivän välein. M36v
Oletko sinä se M36, joka oli sanonut vaimolleen, että jos sinä kuolet, minulla on uusi nainen viimeistään seuraavana päivänä. Minua jäi vaivaamaan, millainen ihminen sanoo noin omalle puolisolleen. Tiuskaisitko riidan yhteydessä vai sanoitko ihan rauhallisessa tilanteessa?
Kyllä se mä olin joka sanoi että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus nainen ja tarvittaessa aiemminkin.
Ei me riidelty, oli henkevää keskustelua saunan lauteilla siitä kuinka ei kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee ja siitäkin jos sairastuu ja ei voi... Totesin sitten että en jää, jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, johon vaimo vain nauroi. Olen kyllä käyttänyt tuota siinäkin yhteydessä että jos ei kiinnosta,niin mulle kyllä löytyy nopeasti uusikin... eihän se toki käytännössä ihan noin mene, mutta jos seksistä puhutaan niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä kituuttamaan ilman? Nainen vetoaa aina mitä ihmeellisimpiin syihin miksi ei ja kun niitä käskee miettimään vähän tarkemmin miten ne asiat lopulta menevät verrattuna siihen miten huonosti voisi mennä, esim kotityöt omassa ja muissa perheissä niin vastaus saattaa olla tyyliin että no mutta silti en jaksa... M36vSinä olet sairas ja psykopaatti. Jotain sinun kasvatuksessa on mennyt pahasti pieleen.
Sivusta: Ei vaan sinä olet täysin huumorintajuton idiootti, kun et tiedä millaista on musta huumori.
Olen itse rukoillut sormet ja varpaat ristissä ettei mies kuole, joten minulla ei riitä ymmärrystä tuollaiselle huumorille. Eipä tullut mieleenkään sanoa miehelle, että ei haittaa vaikka henkesi heität, minulla on uusi mies heti siinä valmiina. Voi tuolta M36:ltakin hymy hyytyä, jos vaimolta löytyy syöpä.
Epäilen, että se lähtee suu korvissa etsimään sitä uutta ja jättää vaimon yksin kuolemaan.
Teillä ei ole sitten ollenkaan sitä huumoria, johan kerroin kuinka keskusteltiin aiheesta kuinka elämä on lyhyt, eikä kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee tai siitä miten toimitaan jos toinen sairastuu vakavasti. Kerroin myös että eihän se toki käytännössä ihan niin mene että heti olisi uusi, en uskoisi että mihinkään lähtisin jos vaimollani todettaisiin syöpä, silloin olisi täysi tuki ja hitto, onhan meillä pieniä lapsiakin, kyllä heidänkin kanssaan pitää sellaisessa tilanteessa surra ja käydä asioita läpi, antaa tuki. Tiedän mä yhden naisen jolla oli uusi mies jo edellisen miehensä hautajaisissa. Oli mies sairastanut vuosia syöpää. Makaamaan ei todellakaan tarvitse jäädä, mutta en mä noin nopeesti kuitenkaan 🤣 M36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo pihtasi. Vastentahtoinen seksi oli väkivaltaa, eikä hän voinut suostua koska ei ”oikeasti” halunnut. Kuulemma halusi haluta.
Ymmärsin, tein kuten hän toivoi ja pyrin helpottamaan hänen taakkojaan kaikilla elämän alueilla.
Liittomme oli ”hyvä”. Emme tapelleet, oli ystäviä ja omaisuus kasvoi. Oman haluni pakotin hiljaiseksi ja lopulta se hiljeni.
Tuli aika tehdä lapsia. En tehnyt aloitteita seksiin vaikka vaimoni vihjaili lapsista, mutta ei koskaan seksistä.
Jonkin ajan kuluttua hän uskalsi mainita seksin ja kysyi, valmiiksi luokkaantuneena, onko hän niin ruma etten halua häntä. Kerroin että hän on hyvin kaunis, mutta en tunne halua. Muistutin että vastentahtoinen seksi on väkivaltaa.
Riitelemme paljon. Kerran hän jopa toi ystävättärensä mukaan todistamaan mikä hirviö olen kun en suostu tekemään lapsia. Mielestäni se että seksin tavoitteena oli lapsi ei kumonnut vastentahoisuuden aiheuttamaa väkivaltaa.
Miksi mahdollisesti ehkä tuleva lapsi olisi tärkeämpi kuin elävän kumppanin hyvinvointi.
Olemme nyt eronneet. Asia ei ole siis akuutti.Mun on niin vaikea ymmärtää näitä juttuja. Miksi pakotit halusi hiljaiseksi, miksi et eronnut siis heti, kun se lopputulos kuitenkin oli?
Jos ihminen jää, mies tai nainen, suhteeseen, jossa on häntä itseään joku kovasti häiritsevä asia, ihan mikä hyvänsä, niin mikä on tämä pointti pantata sitä vuosikausia ja sitten heittää toisen kasvoille ja erota?
En "pakottanut haluja hiljaiseksi", ne kuolivat miehen käytöksen takia ja kaiketi jostain mystisestä syystä, joka ei selvinnyt. Yritin kyllä tosissani saada niitå heräämään, mutta se ei vain onnistunut, pakottamalla tilanne vain huononi. Enkä lopettanut suhdetta heti, koska en voinut tietää mikä on lopputulema, tietenkään. Lisäksi mies myös kiristi, etten saa jättää häntä. En myöskään pantannut asiaa vaan siitä puhuttiin vähän väliä, en tosin tietenkään voinut tai osannut suoraan sanoa miehelle, että sun kosketus oksettaa mua. Ajattelin vain että vika on mussa ja mun pitää jotenkin korjata tuntemukseni.
Pitkän parisuhteen lopettaminen on hankalaa ja silloin kun siinä on vielä hyviäkin puolia, sitä ei halua ihan noin vain luovuttaa. Ei mulla ollut aiempaa kokemusta mistään tuollaisesta, jotenkin koko suhde ja mä itse oltiin niin solmussa, etten tiennyt mitä tehdä, yritin vain selvitä päivä kerrallaan.Kysymys oli kylläkin tuolle miehelle, joka kertoi, että vaimo pihtasi ja hän odotteli niin kauan, että vaimo halusi lapsen ja heitti sitten silmille vaimon haluttomuuden.
Tuo mieshän toimi aivan oikein. Jos tuo oli totta, oli onni, että miehellä oli selkärankaa toimia noin.
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt alkaa seksihommiin heti, kun vaimo alkaa vaatia lasta. Olisi tietysti voinut tarjota lapsen hankkimista muumimukimenetelmällä.
Miksei mies vaan eronnut, mihin tarvittiin lapsellinen "kosto". Hampaat irvessä yhdessä eteenpäin, että lopulta pääsee näpäyttämään...
Yritin korjata tilannetta ja saada kaipaamani seksuaalisuuden heräämään suhteessamme. Kuuntelin ja tein kuten vaimo toivoi. En tehnyt aloitteita enkä esimerkiksi kertonut seksuaalisia vitsejä, hän toivoi näin. Jotta pystyin toimimaan hänen toiveidensa mukaan oli halu hiljennettävä. Ensin se oli osaltani kauheaa. En ole varmasti mikään seksipeto itsekkään. Nopeasti huomasin kaipaavani seksiä vähemmän, lopulta en yhtään ja melko vähän nytkään.
Tämän prosessin kautta päädyin suorittamaan vaimon toiveita. Tein kotitöitä, ehkä enemmän. Kunnostin meille talon, aivan yksin. Hän kyllä valitsi pintamateriaalit ja värit. Remontointi oli kyllä uhka suhteelle, koska vaimon mielestä se kesti liian pitkään.
Tätä kautta päädyin kyyniseen käytökseen suhteen lopussa.Ei tietenkää heti erota. Mutta oletan, että olit suhteessa kuitenkin aika pitkään ja yritit miellyttää vaimoa jopa vuosia. Koska päädyit kyyniseen käytökseen ja kostoon suhteen lopussa. Se on aika pitkä ja hidas prosessi.
Mikset laittanut toiminnallesi stoppia kun huomasit mihin se johtaa? Ja millaiseksi se muuttaa sinut? Mikset arvostanut iytseäsi ja todennut, ette halua tällaista elämäö ja tätä muuotosta huonompaan päin itsessäsi?
Muutuit seksitöntä elämää eläväksi mieheksi, luonnolliset tarpeensa ja oman tahtonsa kieltäjäksi ja vaimosi palvelijaksi ja miellyttäjäksi. Ja sitä kautta kyyniseksi koston hautojaksi.
Kysytkö samaa väkivaltaisessa suhteessa olleelta naiselta? Että miksi jäit kun huomasit mihin se johtaa? Miksi et arvostanut itseäsi enempää?
Älä sotke tähän väkivaltaa vaan pihtaaja vertautuu pihtaajaan. Jos mies pihtaa, nainen voi tehdä kuten miehet tekee eli lähtee suhteesta. Väkivalta on eri juttu.
Eri
Pihtaaminen on subjektiivinen kokemus, "pihtaaja" ei välttämättä tajua ollenkaan pihtaavansa, vaan voi uskoa, että hänellä ja puolisolla on aktiivinen ja hyvä seksielämä, kun harrastetaan seksiä kerran tai pari viikossa. Puoliso voi sitten kokea olevansa pihtauksen kohde, kun seksiä ei ole joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Se lähtee, joka ei ole tyytyväinen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me riidelty, oli henkevää keskustelua saunan lauteilla siitä kuinka ei kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee ja siitäkin jos sairastuu ja ei voi... Totesin sitten että en jää, jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, johon vaimo vain nauroi. Olen kyllä käyttänyt tuota siinäkin yhteydessä että jos ei kiinnosta,niin mulle kyllä löytyy nopeasti uusikin... eihän se toki käytännössä ihan noin mene, mutta jos seksistä puhutaan niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä kituuttamaan ilman? Nainen vetoaa aina mitä ihmeellisimpiin syihin miksi ei ja kun niitä käskee miettimään vähän tarkemmin miten ne asiat lopulta menevät verrattuna siihen miten huonosti voisi mennä, esim kotityöt omassa ja muissa perheissä niin vastaus saattaa olla tyyliin että no mutta silti en jaksa... M36vSama varmaan teillä ok toisinkin päin.
Mua kyllä sinuna vähän jänskättäisi näinä tautisina aikoina, se mieskunto on aika suhdanneherkkää kamaa kuulemma, ei kummoista häikkää tarvi kropassa olla muualla kun se jo menee… Ja vaimo siinä samalla…
Tottakai on sama myös toisinpäin, miksi ei olisi, olen jopa ehdottanut vaimolleni avointa suhdetta ja maininnut että tekisi hänellekin hyvää käydä vieraissa, koska niin moni muukin tekee, mutta ei tullut lupaa, eikä aikonut käydä.
Totta puhut, korona oli paha mieskunnolle, ennen, vielä pari vuotta sitten saattoi panna jonkun hoidon kanssa 7 kertaa muutamassa tunnissa, mutta koronan sairastamisen jälkeen kaikki on ihan toisin, ei silti nussimatta jää. M36v
Sun vaimolla on jotain mielenterveysongelmaa. Ei kukaan terve ihminen suostuisi tuollaiseen suhteeseen. Kuin sä kehtaat piinata sairasta ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me riidelty, oli henkevää keskustelua saunan lauteilla siitä kuinka ei kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee ja siitäkin jos sairastuu ja ei voi... Totesin sitten että en jää, jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, johon vaimo vain nauroi. Olen kyllä käyttänyt tuota siinäkin yhteydessä että jos ei kiinnosta,niin mulle kyllä löytyy nopeasti uusikin... eihän se toki käytännössä ihan noin mene, mutta jos seksistä puhutaan niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä kituuttamaan ilman? Nainen vetoaa aina mitä ihmeellisimpiin syihin miksi ei ja kun niitä käskee miettimään vähän tarkemmin miten ne asiat lopulta menevät verrattuna siihen miten huonosti voisi mennä, esim kotityöt omassa ja muissa perheissä niin vastaus saattaa olla tyyliin että no mutta silti en jaksa... M36vSinä olet sairas ja psykopaatti. Jotain sinun kasvatuksessa on mennyt pahasti pieleen.
Sivusta: Ei vaan sinä olet täysin huumorintajuton idiootti, kun et tiedä millaista on musta huumori.
Olen itse rukoillut sormet ja varpaat ristissä ettei mies kuole, joten minulla ei riitä ymmärrystä tuollaiselle huumorille. Eipä tullut mieleenkään sanoa miehelle, että ei haittaa vaikka henkesi heität, minulla on uusi mies heti siinä valmiina. Voi tuolta M36:ltakin hymy hyytyä, jos vaimolta löytyy syöpä.
Epäilen, että se lähtee suu korvissa etsimään sitä uutta ja jättää vaimon yksin kuolemaan.
Teillä ei ole sitten ollenkaan sitä huumoria, johan kerroin kuinka keskusteltiin aiheesta kuinka elämä on lyhyt, eikä kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee tai siitä miten toimitaan jos toinen sairastuu vakavasti. Kerroin myös että eihän se toki käytännössä ihan niin mene että heti olisi uusi, en uskoisi että mihinkään lähtisin jos vaimollani todettaisiin syöpä, silloin olisi täysi tuki ja hitto, onhan meillä pieniä lapsiakin, kyllä heidänkin kanssaan pitää sellaisessa tilanteessa surra ja käydä asioita läpi, antaa tuki. Tiedän mä yhden naisen jolla oli uusi mies jo edellisen miehensä hautajaisissa. Oli mies sairastanut vuosia syöpää. Makaamaan ei todellakaan tarvitse jäädä, mutta en mä noin nopeesti kuitenkaan 🤣 M36v
Seli seli, vastenmielinen tyyppi olet joka tapauksessa. Säälin vaimoasi hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Se lähtee joka kärsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.
Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.
Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.
Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä.
Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.
Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.
Paljon tsemppiä sinulle. Olen ja varmaan moni muukin on ollut samassa tilanteessa kuin vaimosi. Tuo on vain semmoista aikaa, ettei seksielämä ole mitenkään prioriteettilistalla ensimmäisenä. Ehdotan, että "tyydyt" nyt siihen mitä saat ja hyväksyt sen, että seksielämänne on notkahtanut. Nimittäin, kun lapset kasvavat ja vaimo alkaa olla siinä neljänkympin kieppeillä, seksielämänne saattaa yllättäen piristyä sellaisiin sfääreihin, joita et osaa edes kuvitella. Monesti naisilla alkaa aivan uusi kierros seksielämässä tuossa iässä ja panettaa koko ajan.
Täti 48
Aika pitkä odotus asialle, joka kenties tapahtuu tai sitten ei.
Aika riskisijoitus odottaa, että naisen seksuaalisuus taas "herää" n. 15 vuoden päästä ja että se panetus edelleen kohdistuu siihen vanhaan kumppaniin.
Tuota asiaa silmällä pitäen riski se on yhteenmuutto ja naimisiinmenokin, puhumattakaan perheenperustamisesta. Kaikkea ihminen ei tule elämässään ikinä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”henkevää keskustelua saunan lauteilla siitä kuinka ei kannata jäädä makaamaan, jos toinen vaikka kuolee
ja siitäkin jos sairastuu ja ei voi...”
Ja hoitoja voi paukuttaa menemään sen seitsemän kertaa - tai nyt koronan uuvuttamama vähän vähemmän, vaikka vaimo ei sairastunut olekaan.
Mutta ihanhan tuota rehellisesti olet kertonut hänet jättäväsi, jos sairastuu, että eipä siinä. Ihmettelen vaimosi henkistä tilaa kyllä.
Mies pihtaa vaimolta orgasmeja, jonka vuosi vaimo ei halua harrastaa seksiä. Sitten mies itkee, kun vaimo pihtaa. Mitäs, jos kokeilisitte pari kuukautta tiivistä seksielämää, jossa mies ei saa kertaakaan orgasmia, mutta vastapainoksi alapäänsä kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joustavuus on päivän sana.
Läheisyyteen ja seksiin ladataan liikaa odotuksia ja painolastia, vakavuuttakin. Kaikki tämä johtaa herkästi sydänjuuria raastavaan valtataisteluun. Todellisuudessa seksi voi olla yhtä arkipäiväistä kuin selän rapsutus. Helppoa tai vaikeaa, nopeaa tai hidasta.
5-10 minuuttia puolison selän rapsutusta on harvalle suuri ponnistus.
Seksi ei ole selänrapsutusta, eikä se sellaiseksi muutu ikinä. Miehet ajattelevat seksin olevan sama kuin selänrapsutus ja ihmettelevät, kun vaimo ei vaivaudu hiukan nyhjäämään sitä muutamaa minuuttia. Heti helpottaisi ja pienellä vaivalla. Se ei vaan mene niin. Jos menisi, ei olisi niin montaa sydänjuuriaan myöten loukkaantunutta naista, jotka kokevat olevansa se selänrapsutuskone tai patja.
Ei seksi ole mitään selänrapsutusta tietenkään.
Mutta olisiko ihan mahdoton ajatus esimerkiksi sellaisesta ratkaisusta vaikeassa tilanteessa olevilla, että nainen voisi edes joskus - vaikka itse aivan täysissä pukeissa, ilman miehen kosketuksia - antaa miehelle edes käsihoidon?
Tai olisiko ajatuksena liian vastenmielistä esimerkiksi maata vierekkäin vähissä vaatteissa ja pitää miestä lähellä silloin, kun mies masturboi?
Tai vaikka esimerkiksi silitellä miehen vartaloa hänen masturboidessaan?
Näin miehenä ajatellen ainakin nämä tuottaisivat käytännössä jo samalla tavalla hyvää oloa kuin esimerkiksi yhdyntä. Eli nainen voisi olla fyysisesti lähellä ja koskettaa minua samalla kun itse hoitelisin itseni.
Haluaisinkin tähän rehellisiä kommentteja naisilta: kokisitteko jonkin tällaisen toimintatavan sellaiseksi, että se ei ahdistaisi, loukkaisi tai rikkoisi teitä seksuaalisessa mielessä?
Pystyisittekö tällaiseen "kompromissiin" esimerkiksi kerran viikossa, jos ette muuten haluaisi seksiä puolisonne kanssa?
Nimittäin moni seksin puutteesta kärsivä mies olisi erittäin iloinen jo tällaisesta hellyyden osoituksesta.
Joo, ei mua kyllä suoraan ja rehellisesti sanoen kiinnostaisi. Jos en halua jostain syystä molemminpuolista itsellenikin nautintoa tuottavaa seksiä kanssasi, niin vielä vähemmän innostun olemaan joku käsihoitaja tai sun masturboinnin katselija.
No olisiko sitten aivan out of the line, jos miehesi kävisi esimerkiksi thaihieronnassa saamassa happy endingin?
Jos siis et haluaisi seksiä kuin enintään 1 krt/kk, etkä haluaisi edes olla intiimisti lähellä miehesi masturboidessa?
Voi hän käydä, mutta minä en sen jälkeen jatkaisi suhdetta hänen kanssaan mistään hinnasta.
Eli niin kauan kun mies tekee ja elää kuten SINÄ haluat niin kaikki on ok. Niinpä.
Miten niin? Molemmat päättävät omasta puolestaan, mies päättää käykö vieraissa, ja nainen päättää onko enää yhdessä miehen kanssa joka kävi vieraissa. Niin se kuule on että itse joutuu ne omat valintansa tekemään, ja vastuun niistä myös kantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies pihtaa vaimolta orgasmeja, jonka vuosi vaimo ei halua harrastaa seksiä. Sitten mies itkee, kun vaimo pihtaa. Mitäs, jos kokeilisitte pari kuukautta tiivistä seksielämää, jossa mies ei saa kertaakaan orgasmia, mutta vastapainoksi alapäänsä kipeäksi.
Meillä on tasan kerran käynyt niin, että miehellä jäi kesken. Oltiin vähän aloiteltu kun lapsi heräsi ja lähdin nukuttamaan häntä uudelleen. Suunnattoman univelan vuoksi nukahdin lapsen viereen, ja mies jäi siltä iltaa tyydyttämättä. Herranjumala sentään sitä katkeruuden ja marttyyriuden määrää! Ja sitä kesti PITKÄÄN. Mä en kykene edes laskemaan, kuin monta kertaa itse olen jäänyt ilman, joten tuntui kyllä ihan naurettavalta tuo tilanteen paisuttelu ja siitä kiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
- Miehellä on oikeus kiukutella, ellei hän saa määrätä seksin määrää parisuhteessa. Tämä määrä on siis täysin miehen itse määriteltävissä, jollain se on kerran päivässä, jollain jotain muuta. Mutta jos tämä määrä ei toteudu, on rikottu miehen ihmisoikeutta, mikä edellyttää, että miehellä on oikeus myös lapsia terrorisoida vihallaan.
- Naisen ei kuulu määritellä seksin määrää enemmäksi kuin miehen. Jos mies ei jaksa harrastaa seksiä yhtä paljon kuin nainen tahtoisi, naisen tulee tyydyttää itsensä eikä vonkua miestä tekemään tätä.
- Miehen on ok mennä vieraisiin tai maksullisiin, jollei hänen määräämänsä seksin määrä täyty. Tämä ei ole perheelle mitenkään vahingollista.
- Edes eronnut nainen ei saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, koska se on lapsille vahingollista, heitä hävettää äidin peppulin käyttö.
- Sen sijaan lapsien edun mukaista on se, että vanhemmat ähisevät panemassa kylppärissä ovi lukossa.
Summaus: antakaa nyt sitä perceliä sillä tavalla ja niin paljon näille miehille, kun he sitä tahtovat, mutta muistakaa, että vaikka itkette päiväkausia ja sen teette, he eivät jää teitä kuollessanne suremaan, vaan heillä on uusi jo seuraavana päivänä, ellei aiemmin.
Tätä on tämän päivän parisuhde miehen kanssa, onneksi oma mieheni on kasvatettu hieman toisin, eikä ole M36 vaan M57.
Yhteenvetosi on miesv ihaa tihkuva olkiukko. Paljon näit vaivaa sne keksimiseen, pisteet siitä.
Laita vaan että naisilla on oikeus lopettaa yksipuolisesti seksi, mutta velvollisuus kertoa miehelle totuus ja antaa miehen tehdä johtopäätökset eli ottaa ero tai olla valittamatta.
Noin kun naiset alkaisivat toimimaan niin päästäisiin näistä miesv ihaketjuista, tältä osin.
Tämähän se ongelma onkin. Miehet paitsi räyhäävät ja kiukuttelevat seksin puuttesta, vaativat naisilta "totuutta" ja kun nainen sen kertoo (tämä seksi on aika huonoa, sulla on melko pieni, sä et kestä sängyssä kovin pitkään, mä en saa, toisin sanoen, olet huono sängyssä) uhriutuvat todella ja loukkaantuvat, eikä avioliitto tästä totuudesta todellakaan parane.
Mutta ei sekään riitä, että totuutta ei saa kertoa, vaan naisten pitää nyt antaa miehille kerta kaikkiaan lupa ottaa ero. Ilman lupaa mies ei voi itse tehdä johtopäätöstä, että eli ottaa eroa. Se, että mies tekisi johtöpäätöksen olla valittamatta tuskin on valintalistalla.
Niin että naiset, antakaa nyt vihdoin miehille se lupa ottaa ero epätyydyttävästä suhteesta, tehkää se kollektiivisesti, perustakaa ryhmiä, julkaiskaa se mediassa, puhukaa nyt herran jumala julkisesti enemmän miesten oikeudesta ottaa ero!
Avioliiton ei tarvitse parantua.
Antakaa miehen kuulla että hän on pienimunainen ja huono sängyssä, ei se siitä saa kasvatettua ja hänelle on parasta kuulla naisen aito mielipide, jo ennen lapsia (vai kutistuuko miehen penis lasten jälkeen).
Tämä on oikeasti hyvä kommentti ja totta.
Naisten pitäisi (ja toivottavasti nuoremmat naiset osaavatkin) kertoa miehille heti alussa totuus siitä, miten seksin kokevat. Se vain on todella vaikeaa, koska naiset on opetettu kilteiksi, miettimään, miltä toisesta tuntuu, siirtämään omat tarpeet syrjään, antamaan tilaaa ja tietä. Siksi seurustellessa nainen helposti kääntyy miellyttämään miestä, etenkin, jos mies muuten on kiva. Miksi loukkaisi toista juurikin asialla, jolle ei voi mitään?
Lisäksi miehet kyllä usein sivuuttavat naisten yritykset kertoa, mikä seksissä miellyttäisi. On tylsää, ei aina viitsisi "tehdä jotain temppuja", oltaisiin vaan ihan tavallisesti. Eli siis sisään ja ulos.
Se, mitä miehet eivät myös tunnu ajattelevan, on, että lasten myötä myös nainen muuttuu. Hän alkaa tajuta, miten oma kroppa toimii, hän oppii paremmin puolustamaan itseään lasten kautta. Hän todellakin voimaantuu.
Soppa onkin jo hellalla.
Itselleni seksuaalinen herääminen tapahtui lapsen saamisen jälkeen. Sain tosin lapseni 20-vuotiaana.
Silti kesti pitkään ennen kuin tuli sanottua juuri mitään seksistä miehille. Mutta sitten kerran kävi niin että vein kotiini illan päätteeksi erään miehen (ja ei, lapseni ei ollut silloin kotona vaan isänsä kanssa hänen kotonaan) jolta paljastui ihan oienen pieni nysä. Sanoin yllättäen tälle miehelle että hän voi lähteä, en haluakaan jatkaa pitemmälle, ja kun mies kysyi että johtuuko se hänen pienestä varustuksestaan sanoin että johtuu, ja että hän olisi voinut varoittaa etukäteen, koska nyt petyin kyllä pahasti.
Tuon jälkeen olen ottanutt nämä asiat selville aina etukäteen, ja se on kyllä kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Hyvin usein nähty tapaus on, että parisuhteessa suhde ja seksielämä kuivuu kasaan lapsiarjen, riitojen, jne myötä ja otetaan ennemmin ero kuin tehdään asialle mitään. Eron jälkeen onkin usein viikko "omaa aikaa", jolloin varsinkin muutama tuntemani äiti ottanut ns. "ilon irti". On erilaisia fuckbuddeja ja friends with benefitsejä, joiden kanssa vietetään hotelliviikonloppuja loputtomasti naiden, jotta jaksaa sitten taas lasten kanssa oman viikon. Tätä sitten hehkutetaan kavereille samalla kun haukutaan millainen kusipää exä on ja kuinka hankalaa on jos se ei jousta hoitoviikoista kun olisi kiva lomamatka tulossa uuden säädön kanssa. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta nämä tuntemani ex-miehet eivät täytä tätä kriteeriä. Ennemminkin ovat olleet tosi kilttejä, mukavia ja lapsirakkaita ja varmasti laittaneet lapsen edun edelle kaikessa. Nämä fb:t ja säädöt ovatkin sitten pääasiassa täysin erilaisia, ennemminkin itseään täynnä olevia mulkkuja.
Ja ennen kuin joku tilittää, että siellä taas joku yh-iskä valittaa niin ei, en ole yh enkä edes iskä tai äiti. Vain surullinen sivustaseuraaja, joka säälii väliinjääviä lapsia.
Ihan turhaan olet surullinen. Ettet olisi kuitenkin kateellinen ;)
Omat lapseni on jo aikuisia, ja ai että miten nautin seksistä useiden eri miesten kanssa silloin kun lapset olivat isällään (tai mummolassa).
Mulla oli useita fwb-suhteita rinnakkain, ja ikinä ei tarvinnut olla yksin tai huonossa seurassa. Vieläkin hymyilyttää miten ihanaa silloin oli, villejä öitä, kuumaa hekumaa.
Eihän sitä loputtomiin tietysti jaksanut, joten päätin sitten mennä yhteen ihan mukavan perusjampan kanssa, ja nyt on tätä onnea takana 8 vuotta :)
En ymmärrä miten lapsia voisi edes vahingoittaa se että he viettävät aikaa myös isän luona. Saati että se aiheuttaisi oikein surua jossain randomtyypissä.
Omat lapseni ainakin nauttivat myös isänsä seurasta.
Kyllä nyt saa olla lapset todella ylpeitä äidistään, joka jakeli peppuliaan ympäri kyliä.
Eiköhän lasten ystäväpiirikin saanu oman osansa
Nytkö siis naisten seksuaalielämän turha kaksinaismoralistinen tuomitseminen ja valvonta vahingoittaa jo naisen lapsiakin? Oisko aika lopettaa moinen alhainen sheimaaminen sitten, ihan lastenkin vuoksi? Ne lapsethan voi vielä tajuta, että ovat saaneet alkunsa seksin seurauksena.
Ei toki, mukava se on poikien kuulla kuinka hyvä pano sen äiti oli
Missä ihmeen yhteydessä näin kävisi, jollei lasten isä typeryyksissään lasten äitiä hyvänä panona kehaisisi?
Vai puhutaanko nyt jostain parin tuhannen asukkaan sisäsiittoisesta taajamasta?
Äippä antaa lapsensa ystäville
Etkö seuraa keskustelua?
Äippä tässä ketjussa harrasti seksiä lastensa kaverien kanssa vain kaksinaismoralistisen naisvihaajamiehen fantasioissa. Nainen itse vain totesi nauttineensa useasta kiihkeästä fwb-suhteesta.
Älä lue sen naisen viestejä niin kirjaimellisesti, pitää osata tulkita vähän
Ajattelit, että pornoviihdelasien läpi tulkittuna tulisi totuus eikä fantasiamaailma esiin?
Aika monessa draamaelokuvassa kuvaillaan aikuisen naisen himoa nuoriin poikiin.
Toki, miehistä sama on oksettavaa pedoilua, mutta naisista se on kaunista draamaa... nainen tiedostaa ettei se ole ihan ok, mutta hän vain seuraa sydäntään.
Sellaistako himoa kuin aikuinen mies kokee nuorta tyttöä kohtaan esim. Lolita-elokuvassa? En ole havainnut, että olisi yleinen aihe.
Juu sellaisa. Queen of hearts löytyy ihan pornosivustoilta kuin teini nai äitiään takaa.
Hyvä nuori henkilö, ne porno”elokuvat” eivät oikeesti ole elokuvia vaan kaltaisillenne laadittua itsetyydytysmateriaalia. Normaalit ihmiset normaalissa elämässä eivät harrasta tuollaisia juttuja. Se porno - se on näköjään jo tuhonnut aivosi ja sumentanut ymmärryksesi siitä, mikä on todellisuutta ja mikä pornoelokuvaa. Noin siinä käy, kun liikaa katselee.
Tuo mainostamasi filmi muuten, siinäkin naiselle ilmeisesti käy huonosti?
” QUEEN OF HEARTS on tarina himon hinnasta ja valheen voimasta ja muotokuva ihmisestä, joka ajautuu kohti valintaa, jolla on arvaamattomat seuraukset.”
Naisen halu on tuomittava ja paha asia, ja jos sellaista esiintyy, se pitää sheimata kuoliaaksi. Tässäkin ketjussa tehty samaa. Siis ketjussa, jossa itketään naisen haluttomuutta. Miesten logiikka jaksaa aina hämmästyttää…
-ohis
Snoinkin että sama asetelma käännettynä on likaista, naisen himoitessa nuorta lihaa se on kaunista draamaa.
Noin te toimitte kaikessa.
Sinä tunnet tuon elokuvan, minä en. Kuinka naiselle käy?
Ei nyt laiteta spoilereita mutta molemmilla käy flaksi.
Valkkaa listalta mikä tahansa filmi ja lue kuvaus. Jossain imdb:ssä saat listan "movies like this" ja löydät sata lisää.
Genre näyttää kiinnostavan sinua. Itse en välitä pornosta, joten skippaan suosiolla.
Ei ole pornoa vaan draamaa. Etkö ymmärrä lukemaasi?
”Queen of hearts löytyy ihan pornosivustoilta”
Itse ilmeisesti kirjoitit tuon tuossa vähän aiemmin?
Viiden minuutin clippi. Siellä on oma kategoria "mainstream" mistä löytyy vaikka game of thrones -kohtauksia. Se ei tee ko. sarjasta pornoa.
Asiantuntija kertoo.
Kyllä, katson pornoa mielummin kuin vonkaan vaimoltani ja kiukuttelen.
Onko asiassa sulle ongelma?