Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
Seksiin liittyy lapsellisuus vain ehkäisyn petettyä.
Sama se on itsellä, että minusta tulee kiukkuinen kun en saa seksiä.
N45
Olen itse tällainen lapsitaapero ja mies oppinut lukemaan minua ja järjestää meille kyllä aikaa myös sille seksille.
Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?
Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tällainen lapsitaapero ja mies oppinut lukemaan minua ja järjestää meille kyllä aikaa myös sille seksille.
Tämä. Kun jompi kumpi huomaa toisen kiukuttelevan pikku asioista toinen tokaisee pitäisikö meidän🤣 Pikaseksikin piristää kummasti.
No se on hyvä jos teitä alkaa panettaa kiukuttelu, itsellä lähinnä rupee vituttamaan sellainen turha narina ja äkäily, pahimmillaan äkäilee jopa lapsille. Joten siinä hetkessä ei hirveesti kiihota tai käy mielessä pikapanot.
Mitä enemmän ukko äksyilee ja murjottaa, sitä vähemmän mun tekee mieli seksiä. Oravanpyörä on valmis 🐿
Saisi sitä parisuhteessa olla muitakin elementtejä, ettei koko suhde kaadu, vaikka eri syistä suhde painottuisi muihin asioihin kuin seksiin varsinkin jos oltu pidempään yhdessä.
Mutta tämä näyttää olevan nykytodellisuus, jollei toinen ole 100 % täydellinen kumppani, niin vaihtoon vaan. Hetken joku taas jatkaa esittää sitä täydellistä ihmistä, kunnes totuus alkaa tulla esille.
Harmi juttu, että miehille parisuhteen syy on jatkuvan seksin saanti. Minä kyllä kaipaisin kumppania, ja olen mielestäni kiva kumppani, mutta vaihdevuosien myötä ovat seksihalut vähentyneet. En siis jaksa mitään ihmistaaperoa ottaa mököttämään ja uhkailemaan lähdöllä..
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?
Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.
Mulla on ollut nuorempana miehenä just tuollainen mököttäjätaapero ja se jos mikä on todellinen turn off.
Ja siis kyse ei ollut mistään seksittömästä suhteesta vaan tuo mökötys alkoi menkoistakin. Ja siitä, että oli flunssassa. No, onneksi se on mennyttä.
Vinkiksi kuitenkin, tuollainen lapsellinen kiukuttelu vonkaamisineen ei tee miehestä haluttavaa vaan tasan päinvastoin.
Itseäsi ärsyttää miehen käytös. Eli kyllä hemmetissä miestä voi ärsyttää puute. Niinkuin joku sanoikin, mietippä että sulta evätään sun tarpeita. Ei ne ole yhtään parempia tai tärkeämpiä kuin miehen.
Se on ihan tutkittu fakta, että puutteessa elävä kärsii muita herkemmin negatiivisista tunteista, kuten ärtyneisyydestä, pessimismistä ja äkillisistä muutoksista asenteessa. Esim sinuakin nyt ärsyttää miehesi käytös. Vaikka muuta yritetään väittää on kysessä fyysinen ja emotionaalinen tarve, jota ei voi tukahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisi sitä parisuhteessa olla muitakin elementtejä, ettei koko suhde kaadu, vaikka eri syistä suhde painottuisi muihin asioihin kuin seksiin varsinkin jos oltu pidempään yhdessä.
Mutta tämä näyttää olevan nykytodellisuus, jollei toinen ole 100 % täydellinen kumppani, niin vaihtoon vaan. Hetken joku taas jatkaa esittää sitä täydellistä ihmistä, kunnes totuus alkaa tulla esille.
Harmi juttu, että miehille parisuhteen syy on jatkuvan seksin saanti. Minä kyllä kaipaisin kumppania, ja olen mielestäni kiva kumppani, mutta vaihdevuosien myötä ovat seksihalut vähentyneet. En siis jaksa mitään ihmistaaperoa ottaa mököttämään ja uhkailemaan lähdöllä..
Ongelma poistuisi, jos seksi verrastuisi noihin muihin tarpeisiin. Jos voisi käydä maksullisissa tai pitää sivusuhdetta siinä kuin käydä kaverin kanssa lenkillä tai kaljalla. Niin pitkään, kun tämä ei enemmistölle sovi, kiva kumppani ei monille riitä.
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä jos teitä alkaa panettaa kiukuttelu, itsellä lähinnä rupee vituttamaan sellainen turha narina ja äkäily, pahimmillaan äkäilee jopa lapsille. Joten siinä hetkessä ei hirveesti kiihota tai käy mielessä pikapanot.
Ei pidä päästää tilannetta siihen pisteeseen. Ja tässäkin tapauksessa pitää oppia ennakoimaan. Esim kyllä minä otan aamulla mielummin sen pikapanon kun vartin torkutuksen🤣
Kysymys lähinnä siitä, että voiko se tarve kasvaa yhdessä yössä niin ylitsepääsemättömäksi, että täytyy alkaa terrorisoida koko perhettä käytöksellään? Ja onko oikeasti reilun viikon tauko sellainen aika joka lasketaan jo "puutteessa elämiseksi" mielestäni ei.
M 45 kirjoitti:
Itseäsi ärsyttää miehen käytös. Eli kyllä hemmetissä miestä voi ärsyttää puute. Niinkuin joku sanoikin, mietippä että sulta evätään sun tarpeita. Ei ne ole yhtään parempia tai tärkeämpiä kuin miehen.
Heh heh, jos minulla on nälkä, en kiukuttele ja mökötä sohvalla vaan ihan itse kaivan ruokaa esille ja syön. Kumma juttu, että seksin puutteessa on ok kiukutella ja vaatia muita hoitamaan tämä puute.
Taaperon tasolla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistuisi, jos seksi verrastuisi noihin muihin tarpeisiin. Jos voisi käydä maksullisissa tai pitää sivusuhdetta siinä kuin käydä kaverin kanssa lenkillä tai kaljalla. Niin pitkään, kun tämä ei enemmistölle sovi, kiva kumppani ei monille riitä.
Todella vaikea suhtautua miehiin kuin tasavertaisiin aikuisiin, kun perustarpeisiin lasketaan lenkki ja kalja.
Olet täysin epäonnistunut parisuhteessa, erotkaa niin mies voi saada vähän enemmän seksiä!
Jos kotona ei ole ruokaa niin täytyy mennä muualle syömään.
Taaperon tasolla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt naiset kuvittelee, että hän voi vaatia kaiken miehen ajan itselleen ja ei oikein ole lupa käydä edes siellä lenkillä tai kaljalla. Moni parisuhde voisi paremmin, jos se seksi ulkoistettaisiin. Runkaa ne miehet vessapaperiinkin.
N, avoin suhde
Totta kai se ärsyttää, jos panettaa, eikä toinen halua tarpeisiin vastata. Ei naisetkaan riemastu, jos ovat jotain vailla ja tarpeita vähätellään. Moni seksin merkitystä vähätellyt huomaa pian olevansa petetty, jätetty tai molempia.