Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että MGTOW sekoitetaan incl-kusipäihin.
Yhtä paljon kuin haluamme parisuhdenaisista eroon, niin yhtä paljon haluamme eroon kusipäisistä miehistä
Jokainen MGTOW-mies haluaa luoda oman paratiisin, jossa saa pääosin olla aivan yksin.
Emme halua weetee-kansanosan öyhötystä, emme halua persuja, haluamme rauhaa, omaa rauhaa.
Mistä ihmeestä se sekoittaminen voisi johtua? 🤔 Hmmmmm.
Esimerkiksi siitä ettette tajua mikä kumpikaan termi on.
Vinkki: toinen perustuu vapaaehtoisuuteen ja toinen ei.
Jostain syystä vain jutut on molempien edustajilla ihan samanlaiset.
Tuossa puhuu vain ennakkoluulosi.
Ymmärrän tilanteesi, miehet näkevät edelleen feminismin ääripäät ja väittävät että se on se mitä naiset kannattavat.
Se että sä elät kuten jokainen muukin ihminen - pyrit taloudelliseen omavaraisuuteen ja uneksit lottovoitosta ja auringosta - ei tee sun elämästä mitään "yhteiskunnallista liikettä", jolla olisi mitään yhteiskunnallisia tavoitteita tai sanottavaa kenellekään.
Erona on se, että ajattelemme ettei nainen ole voimavara vaan este tavoitteen saavuttamiselle.
Ette tue miehiänne millään tavalla vaan olette kuin energiavampyyrejä jotka vaativat, vaativat ja vaativat. Siihen sitten "pakolliset" 2.2 lasta päälle ja kas, miehen mahdollisuudet toteuttaa unelmansa ovat kadonneet.
Asian toteaminen ei ole naisvihaa, emme vihaa teitä.
Miehillä on ihana tapa olla vaatimatta mitään, he vain jättävät osallistumatta esim. laskujen maksuun, kodinhoitoon tai omien lastensa hoitoon.
Luuletko, että nainen, jonka vastuulle kaikki on jätetty, nauttii asioiden vaatimisesta mieheltä? Nainehan haluaisi, että mies tekisi oman osansa vaatimatta. Harva nainen vaati miestä tekemään enemmän kuin puolet kotitöistä tai lastenhoidosta.
MGTOW on hyvä ratkaisu myös sinun ongelmiisi:
- mies ei jätä laskuja maksamatta koska hän ei ole kiusaamassa sinua
- mies ei ole sotkemassa kaunista kotiasi
- mies ei tee kanssasi lapsia
Lapseni eivät lakkaa olemasta, vaikka kaikki miehet valitsisivat MGTOW:n.
Olen eronnut ja nykyään olen seksipainotteisessa parisuhteessa uuden miehen kanssa. Tapaillaan mun lapsivapaina hetkinä vuorotellen kummankin kodissa. Hyvin toimii.
Lapset yhdellä miehellä, seksi toisella.
Äitini oli samanlainen.
Löytyi selitys syvälle naisvihallesi.
Miesvihaaja kirjoitti:
Kyllä jokaisella miehellä pitää olla vaimo jota mies saa rakastella aina niin tahtoessaan ja myös lyödä ja piiskata vaimoaan jos tahtoo koska se on osa miehen seksuaalisuutta se naisen lyöminen ja hakkaaminen ja lasten hakkaaminen myös.
korjattu
Oikeesti naurettava ukko. Miksi tuollaiset miehet edes tekee lapsia? Jos aikuisen miehen koko elämä pyörii vaan oman jortikan ympärillä, niin heikosti menee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kun mies mököttää ja kiukuttelee jos sanon vaikka esim.
"Voi vitalis kun auto ei sitten suostunut käynnistymään tänään ja joudun kävelemään töihin"
Miehen vastaus: voivoi mitä siitä mulle valitat vie se autos huoltoon
tai että
"sähköt on pätkiny ja netti sitäkin enemmän eikä töistä tule mitään"
Miehen vastaus: no en mä voi sulle sähköksi ja nettiyhteydeksi muuttua
Ja näistä sitten mökötetään ja kiukutellaan loppupäivä kun "kaikki on HÄNEN syytänsä".
Oikeasti miehellä jää tietyt informaatiot saamatta, kuten "auto ei toimi, varaudu käymään itse kaupassa" tai "talossa ei ole sähköä".
Ruma tapa puhua toiselle. Kummallekaan osapuolelle parisuhteessa ei saisi puhua noin. Toisaalta kannattaisi kyllä kysyä myös, mikä on niin kurjasti, että mies kokee tarvetta puhua puolisolleen noin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä seuraukset miehen seksimökötyksestä meni yllättävän pitkälle, en olisi itsekään uskonut mihin se vuosien varrella johtaa.
Minulla oli itselläni samaan aikaan burnis, jota en silloin havainnut. Suoritin. Kaikkea. Mikään ei tuntunut miltään muuta kuin pakolta, kaikki vaatii, ihan kaikki. Jopa jos joku mukava ihminen soitti kyselläkseen kuulumisia ja kahville, oli minun ainut reaktioni "mitä tuokin haluaa". Miehen mielestä kunnon parisuhteeseen kuulu kaksi kertaaviikossa panemista. Minun mielestäni elämään ei kuulu mitään mitä ei sillä hetkellä jaksa. Aloin pelkäämään miehen kiukutteluja ja "antamaan" saadakseni parempaa kohtelua. Sitten "antamiseni" alkoi ällöttää minua ja lopetin sen, ilmoitin miehelle, että voi hoitaa seksielämänsä miten haluaa, minua ei just nyt kiinnosta. Hänen mielestä se oli sairasta, ei suostunut menemään lutkiin, vaan vain minä kelpaan. En silti suostunut, koska kävi ällöttämään kahta kauheammin; miksi on PAKKO harrastaa seksiä. Olin niin mustissa maailmoissa, että en nähnyt mitään tekemistä kovinkaan vapaaehtoisena. Halusin erota, mies ei halunnut erota, vaan raivosi ihan jumalattomasti. Pelkäsin miestä eikä minulla ollut ovimia ottaa ja lähteä. Mutta pillua en antanut, meni puolivuotta. Tajusin itsekin että olen ollut aika todella uupunut ja masentunut, menin terapiaan.
Nyt vuosien jälkeen ollaan saatu miehen kanssa puhuttua tuo seksitrauma pois. Minulle tuli raiskattu olo siitä, että harrastan seksiä saadakseni hyvää kohtelua, ja hän on sen jälkeenpäin ymmärtänyt. Kehoni reaktiot vaan eivät vieläkään ole täysin palautuneet, jos mies tulee lähelle, jäykistyn, koska ajattelen, että on pakko harrastaa seksiä, ettei tartteis kestää kitinää, vaikka se ei ole totta, niin kehoni muistaa. Harmittaa, että näin kävi.
Trauman voi saada myös tällaisessa tilanteessa se toinen osapuoli. Miehelläni on myös ollut työuupumus ja se on johtanut tilanteeseen, jossa hän ei ole kyennyt antamaan suhteeseen mitään fyysisesti eikä psyykkisesti. Koska haluton osapuoli on ollut mies, seksi pakosta ei olisi tietenkään edes onnistunut. En kuitenkaan ole tohtinut vaatia sairastuneelta kumppanilta muutakaan. Olemme eläneet samassa asunnossa kahta täysin erillistä elämää, koska mieheni ei ole sietänyt mitään kuormitusta ja kontaktin ottaminen minuun on jo vaatinut häneltä liikaa. On uskomattoman yksinäistä elää ihmisen kanssa, joka ei puhu, välttelee, joutuessaan pakon edessä jotain sanomaan on tyly ja jolta puuttuu täysin kyky empatiaan. Sitä on muutaman kuukauden jälkeen kuin olisi henkisesti pahoinpidelty.
Puolisoni on terveenä äärimmäisen rakastava, joten jaksoin ponnistella ja toivoa hänen toipumistaan saadakseni olla taas rakastamani miehen kanssa sen kylmän muukalaisen sijasta. Mieheni toipuikin ja on jälleen oma itsensä. Sairaus jätti kuitenkin jälkensä meihin molempiin.
Nyt varmaan ymmärrät miltä miehistä tuntuu, kun vaimo ei koskaan toivu tuollaisesta, vaan se on ollut piilevänä lapsesta saakka ja muuttunut krooniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä seuraukset miehen seksimökötyksestä meni yllättävän pitkälle, en olisi itsekään uskonut mihin se vuosien varrella johtaa.
Minulla oli itselläni samaan aikaan burnis, jota en silloin havainnut. Suoritin. Kaikkea. Mikään ei tuntunut miltään muuta kuin pakolta, kaikki vaatii, ihan kaikki. Jopa jos joku mukava ihminen soitti kyselläkseen kuulumisia ja kahville, oli minun ainut reaktioni "mitä tuokin haluaa". Miehen mielestä kunnon parisuhteeseen kuulu kaksi kertaaviikossa panemista. Minun mielestäni elämään ei kuulu mitään mitä ei sillä hetkellä jaksa. Aloin pelkäämään miehen kiukutteluja ja "antamaan" saadakseni parempaa kohtelua. Sitten "antamiseni" alkoi ällöttää minua ja lopetin sen, ilmoitin miehelle, että voi hoitaa seksielämänsä miten haluaa, minua ei just nyt kiinnosta. Hänen mielestä se oli sairasta, ei suostunut menemään lutkiin, vaan vain minä kelpaan. En silti suostunut, koska kävi ällöttämään kahta kauheammin; miksi on PAKKO harrastaa seksiä. Olin niin mustissa maailmoissa, että en nähnyt mitään tekemistä kovinkaan vapaaehtoisena. Halusin erota, mies ei halunnut erota, vaan raivosi ihan jumalattomasti. Pelkäsin miestä eikä minulla ollut ovimia ottaa ja lähteä. Mutta pillua en antanut, meni puolivuotta. Tajusin itsekin että olen ollut aika todella uupunut ja masentunut, menin terapiaan.
Nyt vuosien jälkeen ollaan saatu miehen kanssa puhuttua tuo seksitrauma pois. Minulle tuli raiskattu olo siitä, että harrastan seksiä saadakseni hyvää kohtelua, ja hän on sen jälkeenpäin ymmärtänyt. Kehoni reaktiot vaan eivät vieläkään ole täysin palautuneet, jos mies tulee lähelle, jäykistyn, koska ajattelen, että on pakko harrastaa seksiä, ettei tartteis kestää kitinää, vaikka se ei ole totta, niin kehoni muistaa. Harmittaa, että näin kävi.
Trauman voi saada myös tällaisessa tilanteessa se toinen osapuoli. Miehelläni on myös ollut työuupumus ja se on johtanut tilanteeseen, jossa hän ei ole kyennyt antamaan suhteeseen mitään fyysisesti eikä psyykkisesti. Koska haluton osapuoli on ollut mies, seksi pakosta ei olisi tietenkään edes onnistunut. En kuitenkaan ole tohtinut vaatia sairastuneelta kumppanilta muutakaan. Olemme eläneet samassa asunnossa kahta täysin erillistä elämää, koska mieheni ei ole sietänyt mitään kuormitusta ja kontaktin ottaminen minuun on jo vaatinut häneltä liikaa. On uskomattoman yksinäistä elää ihmisen kanssa, joka ei puhu, välttelee, joutuessaan pakon edessä jotain sanomaan on tyly ja jolta puuttuu täysin kyky empatiaan. Sitä on muutaman kuukauden jälkeen kuin olisi henkisesti pahoinpidelty.
Puolisoni on terveenä äärimmäisen rakastava, joten jaksoin ponnistella ja toivoa hänen toipumistaan saadakseni olla taas rakastamani miehen kanssa sen kylmän muukalaisen sijasta. Mieheni toipuikin ja on jälleen oma itsensä. Sairaus jätti kuitenkin jälkensä meihin molempiin.
Nyt varmaan ymmärrät miltä miehistä tuntuu, kun vaimo ei koskaan toivu tuollaisesta, vaan se on ollut piilevänä lapsesta saakka ja muuttunut krooniseksi.
Aina voi hakea eron, jos ei halua enää olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät nuoret miehet, älkää tehkö lapsia. Se on tässäkin ketjussa jo monen miehen toimesta sanottu, mutta sanon nyt minäkin... Kyselkää vanhemmilta miehiltä, jotka hyvin usein ovat eronneet jo: Aika karuja kertomuksia sieltä löytyy parisuhteen seksittömyydestä, naisten salasuhteista ja pettämisistä, lasten kärsimyksistä erossa, etäisyydestä, elatusmaksuista jne jne....
Tulee suhteettoman kalliiksi niin henkisesti kuin rahallisestikin. Mielenterveyskin voi mennä.
Siksi. Älkää tehkö lapsia, nauttikaa elämästämme.
Jokaisen tulee saada päättää tällaiset asiat itse. Muiden ei tule puuttua päätöksentekoon kertomalla sen enempää kauhuskenaarioita kuin onnellisia tarinoitakaan.
-N
Miksi miehille ei saisi kertoa totuutta? MItä siinä on pelättävää?
Sinun totuutesi ei ole absoluuttinen, mutta siitä vain kertomaan. Nuorten miesten ajatusmaailmaa tietävänä voin sanoa, että ne kattoo sua ku katkeraa ukkelia nyt katsotaan. Eikai nuoret naisetkaan usko, jos joku keski-ikäinen nainen tulee paasaamaan, että elämä on sitten loppujen lopuksi niin saatanan kurjaa kun teet niin tai näin niin ei enää tipu munaa. Sit ne kattoo sitä nenänvartta pitkin, et mee katkero muualle ja nauraa päälle.
Mutta mene toki kertomaan nuorille miehille elämän totuuksia. Varsinkaan sellaisia totuuksia mihin ei omalla käytöksellään voi mitenkään mitään :D
Anteeks mua oikeesti huvittaa miehet, joilla kasvaa kulli aivojen tilalla "kun se on se elämän suola, vituttaa kun ei saa"
Siitä "positiivisuudesta" päätellen miten "lämpimästi" täällä jutustellaan meille miehille, tohdin olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät nuoret miehet, älkää tehkö lapsia. Se on tässäkin ketjussa jo monen miehen toimesta sanottu, mutta sanon nyt minäkin... Kyselkää vanhemmilta miehiltä, jotka hyvin usein ovat eronneet jo: Aika karuja kertomuksia sieltä löytyy parisuhteen seksittömyydestä, naisten salasuhteista ja pettämisistä, lasten kärsimyksistä erossa, etäisyydestä, elatusmaksuista jne jne....
Tulee suhteettoman kalliiksi niin henkisesti kuin rahallisestikin. Mielenterveyskin voi mennä.
Jokaisen tulee saada päättää tällaiset asiat itse. Muiden ei tule puuttua päätöksentekoon kertomalla sen enempää kauhuskenaarioita kuin onnellisia tarinoitakaan.
-N
Sinun totuutesi ei ole absoluuttinen, mutta siitä vain kertomaan. Nuorten miesten ajatusmaailmaa tietävänä voin sanoa, että ne kattoo sua ku katkeraa ukkelia nyt katsotaan. Eikai nuoret naisetkaan usko, jos joku keski-ikäinen nainen tulee paasaamaan, että elämä on sitten loppujen lopuksi niin saatanan kurjaa kun teet niin tai näin niin ei enää tipu munaa. Sit ne kattoo sitä nenänvartta pitkin, et mee katkero muualle ja nauraa päälle.
Mutta mene toki kertomaan nuorille miehille elämän totuuksia. Varsinkaan sellaisia totuuksia mihin ei omalla käytöksellään voi mitenkään mitään :D
Anteeks mua oikeesti huvittaa miehet, joilla kasvaa kulli aivojen tilalla "kun se on se elämän suola, vituttaa kun ei saa"
Siitä "positiivisuudesta" päätellen miten "lämpimästi" täällä jutustellaan meille miehille, tohdin olla eri mieltä.
Jutellaanko täällä AV:lla positiivisesti tai lämpimästi yhtään kenellekään? Oletko koskaan lukenut ketjuja mistään muusta kuin omasta näkökulmastasi? Itse olen joskus ollut AP kahdessa eri ketjussa, erilaisia asioita toinen liittyen naapurijuttuun ja toinen riitaan parisuhteessa. Niin ihan lähtökohtaisesti AP haukutaan, muut keskustelijat tulevat paikalle löytämään vian AP:sta ja mahdollisesti samalla pääsee vattuilemaan muille keskustelijoille ja korostamaan omaa erinomaisuuttaan.
Miehet rutisevat naisille ja naiset miehille. naiset naisille ja miehet miehille. nuoret vanhoille ja vanhat nuorille.
Miksi sinä koet, että vain miehet saavat täällä ikäviä kommentteja? Oletko ihan sokea. Okei olet mies, joten kyllä, olet todennäköisesti keskittynyt vain itseesi, mutta silti. Voiko joku tosissaan vääntään itsestään uhrin jopa vauvalla. Kuulostat mun exältä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N
Ei ole olemassa yhtä totuutta, mutta kaikki parisuhteen puolet on hyvä kaikkien tietää ennen kuin tekee päätöksen mitä elämältään haluaa.
Nuoret näkevät parisuhteita ja perhe-elämää ympärillään koko ajan, sekä vanhempiensa parisuhteen että kavereidensa vanhempien suhteita. Ei heille tarvitse selittää suhdekuvioita, he elävät näiden kuvioiden vaikutuksessa koko ajan. Aikanaan he sitten itse päättävät, kuuluuko heidän elämäänsä parisuhdetta tai perhe-elämää vai ei.
-N
Näkevät oikeasti vain ulkokuoren, joka voi olla hyvinkin siloiteltu verrattuna todellisuuteen. Tämä av-palsta on siitä hyvää opetusmateriaalia, että täällä normaalien naisten kanssa touhunneet miehet näkevät millaisia iso osa naisista ovat kun saavat anonyymeinä olla täysin ilman maskia ja kuorrutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Hyvin usein nähty tapaus on, että parisuhteessa suhde ja seksielämä kuivuu kasaan lapsiarjen, riitojen, jne myötä ja otetaan ennemmin ero kuin tehdään asialle mitään. Eron jälkeen onkin usein viikko "omaa aikaa", jolloin varsinkin muutama tuntemani äiti ottanut ns. "ilon irti". On erilaisia fuckbuddeja ja friends with benefitsejä, joiden kanssa vietetään hotelliviikonloppuja loputtomasti naiden, jotta jaksaa sitten taas lasten kanssa oman viikon. Tätä sitten hehkutetaan kavereille samalla kun haukutaan millainen kusipää exä on ja kuinka hankalaa on jos se ei jousta hoitoviikoista kun olisi kiva lomamatka tulossa uuden säädön kanssa. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta nämä tuntemani ex-miehet eivät täytä tätä kriteeriä. Ennemminkin ovat olleet tosi kilttejä, mukavia ja lapsirakkaita ja varmasti laittaneet lapsen edun edelle kaikessa. Nämä fb:t ja säädöt ovatkin sitten pääasiassa täysin erilaisia, ennemminkin itseään täynnä olevia mulkkuja.
Ja ennen kuin joku tilittää, että siellä taas joku yh-iskä valittaa niin ei, en ole yh enkä edes iskä tai äiti. Vain surullinen sivustaseuraaja, joka säälii väliinjääviä lapsia.
Moralisointi on aina helppoa. En ihan ymmärrä, mitä pahaa on seksin harrastamisessa eron jälkeen, kun sen tekee lapsivapailla viikoilla. Onhan se ihanaa ja kännittävää uusien miesten kanssa - tietenkin. Enkä ymmärrä, mistä sinä pystyt arvioimaan näiden säätöjen kusipäisyyttä. Itse harrastan oikein mielelläni seksiä kun lapset ovat isällään. Hän on ihan kiva isä heille, mutta minulle oli huono puoliso. Se ei liity millään tavalla siihen, onko minun ok vai ei harrastaa seksiä juuri siten kuin haluan.
Tuo nyt oli pelkkää fantasiaa, elämäntyyli, jota tuon kirjoittanut mies itse haluaisi elää. Lapsia omalla vuorollaan hoitaessaan sitten kiristelee hampaitaan, kun kuvittelee ex-naisensa haaveilevan samanlaisesta elämästä kuin mies ja myös elävänsä näitä haaveita täysillä.
Samalla sitten mies toistaa itselleen olevansa kiltti ja hyvä mies, vaikka on katkera ja harhainen.
Ehkä ei pitäisi lähteä tähän, mutta toistan nyt vielä, olen vain sivustaseuraaja, jota huolettaa väliinjäävät lapset, jotka kärsivät aikuisten lapsellisesta käytöksestä. Tällä en viittaa vain seksielämään vaan tapaan miten asioitaan hoitavat, myös lasten nähden ja kuullen. Ja jos et usko että naiset eivät voi toimia kuten kirjoitin, niin suosittelen katsomaan maailmaa avoimemmin. Seikkailunhalu kun ei katso sukupuolta.
Olet muka huolissasi lapsista, mutta kommentissasi keskityit paheksumaan eronneitten naisten seksielämää. Luehan jatkossa kommenttisi sen verran tarkkaan ennen julkaisua, että kirjoitat oikeasta asiasta.
Osuuko nyt jotenkin omalle kohdalle vai miksi arvostelet minua? Myönnän, että en ymmärrä sitä, että ollaan valmiita helposti luopumaan ydinperheestä sen vuoksi, että on omia tarpeita tyydyttämättä ja elämää elämättä ja tämä kertoo enemmän ettei olla oltu valmiita perustamaan perhettä ylipäätään. Ja ei, en ymmärrä myöskään fb:ja ja tämä varmasti johtuu siitä, että olen onnellisessa suhteessa ja asia on minulle vieras. Mutta en myöskään ymmärrä sitä hehkuttamista kaveriporukassa kuinka on taas tehty sitä x kertaa viikonlopun aikana ja kuinka iso tai pieni jollakulla on ollut. Mutta kukin aikuinen eläköön kuten haluaa, kunhan ei tee sitä lasten kustannuksella, kuten valitettavasti jotkut lähipiiristäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N
Tulkitset väärin, ei vtuta.
MGTOW kannustaa elämään ilman vtutusta. Sehän siinä on teille naisile se ongelma.
Ei näytä olevan erityisen toimiva keino, näin objektiivisesti tarkasteltuna.
Johtuu vain siitä, että olet nainen ja sinulla on selvästi vääriä ennakkoluuloja miehistä yleensäkin. Olen eri mies ja naimisissa, mutta ymmärrän täysin mitä tuo toinen mies on kertonut ja miksi hän niin ajattelee. Teistä naisista taas moni vääristelee ja käsittää asioita aivan väärin, kuten niin usein myös parisuhteissa ja siksi te haette eroakin niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Hyvin usein nähty tapaus on, että parisuhteessa suhde ja seksielämä kuivuu kasaan lapsiarjen, riitojen, jne myötä ja otetaan ennemmin ero kuin tehdään asialle mitään. Eron jälkeen onkin usein viikko "omaa aikaa", jolloin varsinkin muutama tuntemani äiti ottanut ns. "ilon irti". On erilaisia fuckbuddeja ja friends with benefitsejä, joiden kanssa vietetään hotelliviikonloppuja loputtomasti naiden, jotta jaksaa sitten taas lasten kanssa oman viikon. Tätä sitten hehkutetaan kavereille samalla kun haukutaan millainen kusipää exä on ja kuinka hankalaa on jos se ei jousta hoitoviikoista kun olisi kiva lomamatka tulossa uuden säädön kanssa. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta nämä tuntemani ex-miehet eivät täytä tätä kriteeriä. Ennemminkin ovat olleet tosi kilttejä, mukavia ja lapsirakkaita ja varmasti laittaneet lapsen edun edelle kaikessa. Nämä fb:t ja säädöt ovatkin sitten pääasiassa täysin erilaisia, ennemminkin itseään täynnä olevia mulkkuja.
Ja ennen kuin joku tilittää, että siellä taas joku yh-iskä valittaa niin ei, en ole yh enkä edes iskä tai äiti. Vain surullinen sivustaseuraaja, joka säälii väliinjääviä lapsia.
Moralisointi on aina helppoa. En ihan ymmärrä, mitä pahaa on seksin harrastamisessa eron jälkeen, kun sen tekee lapsivapailla viikoilla. Onhan se ihanaa ja kännittävää uusien miesten kanssa - tietenkin. Enkä ymmärrä, mistä sinä pystyt arvioimaan näiden säätöjen kusipäisyyttä. Itse harrastan oikein mielelläni seksiä kun lapset ovat isällään. Hän on ihan kiva isä heille, mutta minulle oli huono puoliso. Se ei liity millään tavalla siihen, onko minun ok vai ei harrastaa seksiä juuri siten kuin haluan.
Tuo nyt oli pelkkää fantasiaa, elämäntyyli, jota tuon kirjoittanut mies itse haluaisi elää. Lapsia omalla vuorollaan hoitaessaan sitten kiristelee hampaitaan, kun kuvittelee ex-naisensa haaveilevan samanlaisesta elämästä kuin mies ja myös elävänsä näitä haaveita täysillä.
Samalla sitten mies toistaa itselleen olevansa kiltti ja hyvä mies, vaikka on katkera ja harhainen.
Ehkä ei pitäisi lähteä tähän, mutta toistan nyt vielä, olen vain sivustaseuraaja, jota huolettaa väliinjäävät lapset, jotka kärsivät aikuisten lapsellisesta käytöksestä. Tällä en viittaa vain seksielämään vaan tapaan miten asioitaan hoitavat, myös lasten nähden ja kuullen. Ja jos et usko että naiset eivät voi toimia kuten kirjoitin, niin suosittelen katsomaan maailmaa avoimemmin. Seikkailunhalu kun ei katso sukupuolta.
Olet muka huolissasi lapsista, mutta kommentissasi keskityit paheksumaan eronneitten naisten seksielämää. Luehan jatkossa kommenttisi sen verran tarkkaan ennen julkaisua, että kirjoitat oikeasta asiasta.
Ja, jos puute tekee miehistäkin kiukuttelevia ja mököttäviä, niin eikö ole lasten etu, että äiti on tyydytetty ja rentoutunut, kun on lapsivapaalla viikolla saanut seksiä eikä kiukuttele ja mökötä saamattomuuttaan lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kummalta, että joku voi haluta seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa. Sehän on ihan sairasta. No, olen nainen ja pidän miehistä, mutta vaikka se olisi mahdollista, niin en pystyisi seksiin, jos toista ei selvästi huvittaisi koko homma. En suoranaisesti ihmettele, että monelta naiselta menee seksihalut, kun mies ei sen vertaa välitä, vaan on valmis tyhjentämään pussinsa milloin vain.
Sekin on hämmästyttävää miksi joku jolle seksi on vastenmielistä on parisuhteessa.
Tekee lapset kumppanuusvanhempina tai itsenäisesti, ei siihen miehiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Osuuko nyt jotenkin omalle kohdalle vai miksi arvostelet minua? Myönnän, että en ymmärrä sitä, että ollaan valmiita helposti luopumaan ydinperheestä sen vuoksi, että on omia tarpeita tyydyttämättä ja elämää elämättä ja tämä kertoo enemmän ettei olla oltu valmiita perustamaan perhettä ylipäätään. Ja ei, en ymmärrä myöskään fb:ja ja tämä varmasti johtuu siitä, että olen onnellisessa suhteessa ja asia on minulle vieras. Mutta en myöskään ymmärrä sitä hehkuttamista kaveriporukassa kuinka on taas tehty sitä x kertaa viikonlopun aikana ja kuinka iso tai pieni jollakulla on ollut. Mutta kukin aikuinen eläköön kuten haluaa, kunhan ei tee sitä lasten kustannuksella, kuten valitettavasti jotkut lähipiiristäni.
Täsmentäisitkö, miten tämä on tehty lasten kustannuksella?
Kannattaa varmaan avata liitto jos (kun?) ei seksi kiinnosta, saapa mies edes tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Miten sinä muka noin tarkkaan tiedät jokaisen parin kohdalla, mistä syystä he ovat eronneet? Olet asenteiltasi hyvin puolueellinen, joten se on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että MGTOW sekoitetaan incl-kusipäihin.
Yhtä paljon kuin haluamme parisuhdenaisista eroon, niin yhtä paljon haluamme eroon kusipäisistä miehistä
Jokainen MGTOW-mies haluaa luoda oman paratiisin, jossa saa pääosin olla aivan yksin.
Emme halua weetee-kansanosan öyhötystä, emme halua persuja, haluamme rauhaa, omaa rauhaa.
Mistä ihmeestä se sekoittaminen voisi johtua? 🤔 Hmmmmm.
Esimerkiksi siitä ettette tajua mikä kumpikaan termi on.
Vinkki: toinen perustuu vapaaehtoisuuteen ja toinen ei.
Jostain syystä vain jutut on molempien edustajilla ihan samanlaiset.
Tuossa puhuu vain ennakkoluulosi.
Ymmärrän tilanteesi, miehet näkevät edelleen feminismin ääripäät ja väittävät että se on se mitä naiset kannattavat.
Se että sä elät kuten jokainen muukin ihminen - pyrit taloudelliseen omavaraisuuteen ja uneksit lottovoitosta ja auringosta - ei tee sun elämästä mitään "yhteiskunnallista liikettä", jolla olisi mitään yhteiskunnallisia tavoitteita tai sanottavaa kenellekään.
Erona on se, että ajattelemme ettei nainen ole voimavara vaan este tavoitteen saavuttamiselle.
Ette tue miehiänne millään tavalla vaan olette kuin energiavampyyrejä jotka vaativat, vaativat ja vaativat. Siihen sitten "pakolliset" 2.2 lasta päälle ja kas, miehen mahdollisuudet toteuttaa unelmansa ovat kadonneet.
Asian toteaminen ei ole naisvihaa, emme vihaa teitä.
Miksi kukaan enään lisääntyy jos ei halua?
Iso päätös jättäytyä vietäväksi. Piuhat poikki , sillä selvä.
Enää* ei enään. Ihan perusjuttu.
Täällä kritisoitiin nuorta miestä eilen joka oli tekemässä tuota päätöstä. Täälläkin pitäisi saada tehdä keholleen mitä haluaa, ei vasta 30-vuotiaana vaan jo 16.
Neuvosi kuuluu ihan perusvalikoimaan.
Kukaan nuori ei ole 16-vuotiaana valmis päättämään loppuelämänsä perhesuunnitelmista eikä hänelle sellaista vastuuta pidä harteille sälyttää. Tämän sanoo kenen tahansa vanhemman järki. Ja se tarina oli vedetty anuksesta.
Sen ikäisille tarjotaan tukea sukupuolensa määrittelyssä. Miksi varnhempien ja yhteiskunnan tahto olisi itsemääräämisoikeutta vahvempi?
Ai niin, unohdinkin jo että tähän mgtow- miesten oireyhtymään kuuluu myös täysi ymmärtämättömyys transasioista ja yleensäkin vähemmistöihin kohdistuvat ennakkoluulot. Onneksi muistutit. Tämähän oli vielä typerämpi ja lapsellisempi liike kuin muistinkaan.
Nuoret saavat tukea lisääntymättömyyteensä ehkäisyneuvonnan kautta. Taitaa alkaa jo ala-asteella.
Miksi vastustat miehen oikeutta sterilisaatioon? Esimerkiksi tanskassa ikäraja on 18.
Siksi koska minulla on teini-ikäisiä poikia ja tunnen heidän ajatusmaailmansa. Ehkäisy on oikein hyvä keino estää lisääntyminen siihen asti, kun on oikeasti kypsä aikuinen ja tietää mitä elämällään haluaa. Harva 16- tai 18-vuotias tietää. Ihmiset päättävät usein lapsen saannistaan kolmikymppisinä. Turha aiheuttaa tarvetta katua kun muitakin vaihtoehtoja on.
Odotat siis että joku pikkupllu kääntää poikiesi pään? Pääset isoäidiksi? Sitten kun kakarat on tehty niin poikasi lentää pihalle ja nainen siirtyy harrastamaan nautinnollista seksiä toisen miehen kanssa.
Tämän takia MGTOW
Anna nyt vähän arvoa nuorten miesten omillekin kyvyille tehdä päätöksiä. Eivät he ole mitään kyvyttömiä lampaita, vaan ihan ajattelevia ihmisiä, jotka osaavat miettiä itse elämänsä valintoja.
-eri
Tietysti he tekevät itse valintansa.
Kerrotaan me heille kaikki minkä perusteella päätös tehdään eikä vain niitä kivoja juttuja.
Voimme kertoa vain faktoja, emme omia versioitamme siitä, mitä esim. isyys on. Fakta on se, että lapsen kasvattaminen on kallista ja vie voimavaroja. Oma versio asiasta taas voi sisältää väitteet, että lapsi pilaa vanhempiensa elämän ja lapsen syntymisen jälkeen kaikki hauskanpito on ohi. On mietittävä, onko itsellä oikeutta jakaa omia ennakkoluulojaan lapsilleen, etenkin jos samalla tulee kertoneeksi omille lapsilleen, että heidän syntymänsä on muuttanut vanhempien elämää voimakkaasti negatiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kummalta, että joku voi haluta seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa. Sehän on ihan sairasta. No, olen nainen ja pidän miehistä, mutta vaikka se olisi mahdollista, niin en pystyisi seksiin, jos toista ei selvästi huvittaisi koko homma. En suoranaisesti ihmettele, että monelta naiselta menee seksihalut, kun mies ei sen vertaa välitä, vaan on valmis tyhjentämään pussinsa milloin vain.
Sekin on hämmästyttävää miksi joku jolle seksi on vastenmielistä on parisuhteessa.
Tekee lapset kumppanuusvanhempina tai itsenäisesti, ei siihen miehiä tarvita.
Siinä vaiheessa, jos seksistä tulee naiselle yksi hoidettava kotityö lukemattomien muiden hoidettavien asioiden ketjussa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, seksi kyseisen miehen kanssa tulee vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Lähinnä pointti tässä oli se, että aiempien suhteiden annettiin kuivua kasaan melko helposti ja lapsia ei juuri ajateltu. Ja tiedän tämän läheltä seuranneena. Oli 30-v kriisiä, kipuilua oman ajan puutteesta, puuttuvista kokemuksista jne. Valitettavasti nämä naiset halusivat lapsilleen hyvän isän, mutta halusivatkin itselleen silti enemmän seikkailua ja erilaisia seksikokemuksia. Ja valitettavasti tiedän ja tunnenkin näitä fb:ja ja säätöjä ja voin allekirjoittaa, etteivät ainakaan ole parisuhdemateriaalia.
Puhut asiaa ja tiedän tuosta elämästä omankin kokemuksen pohjalta. Yhteen aikaan kokeilin miten monta naista pystyy pitämään samaan aikaan kierroksessa ja kuinka ollakaan, joko vasta eroamassa olevat tai juuri eronneet yh-naiset olivat kaikkein helpoimpia tapauksia. Osa tietysti valehteli tilanteestaan ja jonkin aikaa jaksoin sitä teatteria. Sitten tulin siihen tulokseen, ettei niin huono seksi jotenkin täysin pihalla ja hukassa itsensä suhteen olevien naisten kanssa ole kaiken sen ajelun väärti. Härskeimmät kutsuivat kotiinsa panemaan vaikka siellä pyöri pieni lapsikin jaloissa ja kerran luimistelin makuuhuoneessa kun lapsen isä tuli hakemaan muksuaan. Silloin kävi mielessä, että ei helvetti, tässä voi vielä päästä hengestään huonolla tuurilla, jos entinen tai vielä nykyinen mies on joku sekopää. Silloin myös tajusin, ettei osalla naisista ole mitään käsitystä moraalista ja kunnioituksesta toisia kohtaan, ei edes omaa lastaan kohtaan.
Tuon kirjoitti Pertti 68 v.