Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko Suomi leipoo 2022

Vierailija
10.01.2022 |

Uusi kausi alkoi. Kivaa. Ekan jakson perusteella sanoisin, että taitavia kilpailijoita kisassa. Mutta tuomarit ois voinu vaihtaa tälle kaudelle.

Kommentit (687)

Vierailija
121/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppariohjelma. Kiva oli löytää joku ketju ko. ohjelmasta mutta täällähän vain haukutaan kaikkea ja kaikkia. :(

Anne on just hyvä kun ei vierasta yhtään kilpailijoita ja on niin avoin.

Kuka tietää mistä Annen lilamekko on??

Oon täysin samaa mieltä, ihmettelen että ihmiset katsovat ohjelmaa, josta niin kovasti näkevät negatiivista! Minä ainakin vaihdan samantien kanavaa, kun tulee jotain ärsyttävää..

Mielestäni Anne on just hyvä rauhallinen, miellyttävä puheääni, miellyttävä ulkonäkö ja tekee asioita  _roolinsa mukaan_  

Vierailija
122/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanääääässh. Siis eikö näille ole olemassa suomenkielisiä sanoja?

Tai kööödi. Tahna? Jotain??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää nenään honottaminen on, v*ttu ei pysty katsomaan kun laminaatit 5 nroa liian isot ja puheet vedetään nenään 😦

Vierailija
124/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa että Mariam tippui, todennäköisesti hän olisi pärjännyt kisassa muuten!

Minua ei harmita. Vaikutti, että hän oli ohjelmassa julkisuuden takia, ei rakkaudesta leivontaan. Ei olisi pitänyt valita mukaan alunperinkään.

Tasan tarkkaan oli tästä syystä mukana. Täähän oli Toisenlaiset äidit sarjassa kanssa vuosia sitten. 

On myös otattanut itsestään melkoisen tyrkkyjä somekuvia. Helposti löytyvät neidin somet.

Ja jostain syystä postaa vaan "tb" kuvia joissa on n. 50 kg hoikempi kuin nykyään.

Vierailija
125/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten Toni tuomari sanoo, nuoriso-osasto on pärjännyt hyvin, eli Otto ja Laura. Kumpikin on osaava ja sympaattinen. Toivon molemmille pitkää taivalta tässä kisassa.

Minä myös. Otto ja Laura eivät pingota vaan nauttivat leipomisesta. Täydellisyyttä tavoitteleva Ulla ärsyttää.

Vierailija
126/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö EI LEIVO. Minä en leivo.

Vierailija
127/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä kaudessa ole miehille mitään nähtävää. Toista oli silloin kun Mailis oli mukana 🥰

Vierailija
128/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se totta että kahden viikon päästä nuo pudonneet tulevat takaisin ja yksi heistä pääsee uudestaan mukaan?

Vierailija
129/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee kilpailijoiden meikin ja kampaukset? Upeita ketterä, mutta liian samanlaisia kaikilla. Jossain jaksossa kaikilla oli saman sävyistä huulipunaa 😅

Vierailija
130/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se totta että kahden viikon päästä nuo pudonneet tulevat takaisin ja yksi heistä pääsee uudestaan mukaan?

Kyllä, 14.2. jaksossa pudonneet saavat uuden mahdollisuuden, ainakin ohjelmatietojen mukaan.

Vierailija
131/687 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä kaudessa ole miehille mitään nähtävää. Toista oli silloin kun Mailis oli mukana 🥰

Yäk ne turbohuulet. Onneksi kaikki miehet eivät ole huonolla maulla varustettuja.

Vierailija
132/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk ne turbohuulet. Onneksi kaikki miehet eivät ole huonolla maulla varustettuja.

Eipä tullut huulia paljoa katseltua, kun huomio kiinnittyi muualle...(o)(o)

Vierailija
133/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa että Mariam tippui, todennäköisesti hän olisi pärjännyt kisassa muuten!

Aika hassua, että kaksi jotka antoivat ymmärtää miten taitavia ja kehuttuja ovat, tippuivat ensimmäiseksi :-D Mariamin koristelutaitoa olisin minäkin halunnut katsella vielä.

Vierailija
134/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee kilpailijoiden meikin ja kampaukset? Upeita ketterä, mutta liian samanlaisia kaikilla. Jossain jaksossa kaikilla oli saman sävyistä huulipunaa 😅

Tohon huulipunaan en oo kiinnittänyt huomiota mutta kampaukset on ihania <3 

Vierailija
135/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia muiden maiden jaksoja seuranneena täytyy kyllä todeta, että meillä on aika heikko taso noin keskimäärin. Pullaa nyt osaa kaikki leipoa ja macaronseja, mutta siihenpä se helposti jääkin. Etenkin monimutkaiset näyttävät kakut tuntuu aina epäonnistuvan jollain tavalla.

Mä en oo katsonut muita kuin brittiversioita ja ei me niihin verrattuna huonoja olla. Mietin viimekesän superhelteitä: jos noi kuvaukset on olleet just silloin niin ei mikään ihme, ettei kakut onnistu. En tajua miksei tuolla teltassa ole jotain ilmastointilaitteita???

Vierailija
136/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihinkä sitä Kukkohovia siinä tarvitaan huutamaan LEIPOKAA🤪

No et oo sit Britti-versiota katsonut -_- 

Vierailija
137/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin tuo Emma putosi. Heti ekassa jaksossa oli pyytämässä muilta apuja, kun ei osannut ilman reseptiä jotain perusjuttua tehdä, samaa myöhemminkin. Olisi pitänyt pudottaa ekana.

Kyllä! Härskisti kyseli koko ajan neuvoa muilta. Ja hupaisia ne omat välitilitykset, kun piti ääntää lauseita niiin huo-lel-li-ses-ti. Tuli muuten tästä tyypistä mieleen ihan Kolmistaan-Karoliina. Paitsi ääni ei ollut niin inisevä kuin Karolla.

Vierailija
138/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nää on koti leipureita... mikä tää näitten pätemis into vierailla termeillä oikin on?Eivät taija ittekkään tietää mitä ne tarkottaa.

Tuomarit ihan sama myös! Suomessa lähetetty suomenkielinen ohjelma puhukaa siis Suomea . Ammatti sanojen käyttö ei koti leipureiden suusta kuullosta hienolle enemmänki tyhmälle.

Vierailija
139/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annella jotenkin korostun3eet hampaat, mielestäni laminointi mennyt hiukan överiksi. Miksi Otto-poika on taas tuohonkin ohjelmaan tunkenut?

Ärsyttävä ja ylimielinen tuo Otto. Oli jo siinä kokkikisassa.

Otto oli jo siinä MasterChef juniorissa näsäviisas ja pikkuvanha. En ihmettelis jos hakisi joka vuosi uuteen ruokaohjelmaan... sen virnuilu vaan ärsyttää! Toivottavasti tippuu pian

Vierailija
140/687 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni on kai tehnyt nuo lettikampaukset kaikille. Inka on ainakin joitain kampauksia tehnyt itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi