Koko Suomi leipoo 2022
Uusi kausi alkoi. Kivaa. Ekan jakson perusteella sanoisin, että taitavia kilpailijoita kisassa. Mutta tuomarit ois voinu vaihtaa tälle kaudelle.
Kommentit (687)
Monia muiden maiden jaksoja seuranneena täytyy kyllä todeta, että meillä on aika heikko taso noin keskimäärin. Pullaa nyt osaa kaikki leipoa ja macaronseja, mutta siihenpä se helposti jääkin. Etenkin monimutkaiset näyttävät kakut tuntuu aina epäonnistuvan jollain tavalla.
Nyrkkien päällä olevat hihat tai ne jauhoissa pyörivät liehuhihat ovat todella epämielyttävää keittiötöissä, en voi edes katsoa.
Ikävät essut. Ennen oli joka jakso erilaiset marimekko-essut. Nämä viininpunaiset on tylsät.
Vieraileva tuomari joka jaksoon toisi piristystä!
Ohjelmassa on liian vähän aikaa leipomiseen. Brittiversiossa suurhaasteessa on 5-6 tuntia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraiksi saapuvat... pikakahvi Nescafén brändilähettiläs, Minttu Räikkönen, joka johdattelee kilpailijat kahvileivonnan pariin.
Tää antaa kyllä ymmärtää, että Minttu olisi siellä leipassut jotain kisailijoiden kanssa - tai edes tavannut heidät..
Saattaa olla formaatin ohjeiden noudattamista. On tarkoin määritelty kuka saa leipoa ja mikä hänen näkyvyys on.
Minä tykkään ohjelmasta. On todella sressaavaa leipoa kuumassa teltassa kameroiden edessä, hienosti ovat selvinneet. Kukahan sen Liinan äiti on ollut aikaisemmissa ohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Sarja olisi vielä mielenkiintoisempi ja viihdyttävämpi, jos juontamassa olisi brittiversioiden tyyppiset sanan säilän heiluttajat (Noel Fielding, Sandi Toksvig ja etenkin Sue Perkins ja Mel Giedroyc) Liekö sitten tietoinen valinta että meikäversioon on haluttu helposti lähestyttävä äidllinen juontaja.
Anne äidillinen????
Se Sandi on äidillinen. Ihana tyyppi😍
Vierailija kirjoitti:
Paul Hollywood on tosi komea. Ne silmät!!
Ja se karisma.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ohjelmasta. On todella sressaavaa leipoa kuumassa teltassa kameroiden edessä, hienosti ovat selvinneet. Kukahan sen Liinan äiti on ollut aikaisemmissa ohjelmissa?
Se virolainen joka oli muistaakseni viime kaudella. Puhuvat aivan samalla narisevalla tavalla ja samalla nuotilla ja ovat molemmat ajatuksella, et "olen paras", vaikka eivät olekaan.
Kanääääässh. Siis eikö näille ole olemassa suomenkielisiä sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikko taso näyttää olevan. Raakoja/palaneita tuotteita, osa ei hallitse aikataulutusta ollenkaan ja leivokset jäävät kakuksi yms.
Taas yksi mestarileipuri kotisohvalta käsin haluaa päteä ja arvostella. Menepä itse sinne telttaan tekemään mestariluomuksia kun kuvaajat, tuomarit ja Anne K. hyörii ja pyörii koko ajan ympärillä ja hupsista heijaa, ei olekaan se tuttu ja turvallinen kotikeittiö antamassa itsevarmuutta. Mikset itse hae kilpailuun?
Kysehän olikin siitä, että mielestäni taso on heikko. Ymmärrän kuvaustilanteen haasteet tottumattomalle "esiintyjälle". Missään vaiheessa en sanonut olevani itse parempi ja älyänkin leipoa ja laittaa ruokaa muualla kuin telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tökkäsi minunkin korvaan😣
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkien päällä olevat hihat tai ne jauhoissa pyörivät liehuhihat ovat todella epämielyttävää keittiötöissä, en voi edes katsoa.
Ja pitkät, auki olevat hiukset. 😖 Letti, ponnari, nuttura, olisko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Eikös viime vuonna ollut Anne niminen vaalea nainen joka oli Virosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös viime vuonna ollut Anne niminen vaalea nainen joka oli Virosta?
Taisi olla. Oikein pullantuoksuinen ja näköinen vaalea punaposki.
Otto on ihan paras. Toivon hänelle hyvää sijoitusta kisassa. Jotenkin niin aito ja ihana nuorimies.
Ulla taas... No pingottaa ja poraa. Toivottavasti ei voita, on todella ärsyttävä "MINÄ osaan MINÄ kehitin minäminäminä blaablaablaa... HYI!
Kuten Toni tuomari sanoo, nuoriso-osasto on pärjännyt hyvin, eli Otto ja Laura. Kumpikin on osaava ja sympaattinen. Toivon molemmille pitkää taivalta tässä kisassa.
Mun lemppariohjelma. Kiva oli löytää joku ketju ko. ohjelmasta mutta täällähän vain haukutaan kaikkea ja kaikkia. :(
Anne on just hyvä kun ei vierasta yhtään kilpailijoita ja on niin avoin.
Kuka tietää mistä Annen lilamekko on??
Vierailija kirjoitti:
On, kanahka 😂
Sarja olisi vielä mielenkiintoisempi ja viihdyttävämpi, jos juontamassa olisi brittiversioiden tyyppiset sanan säilän heiluttajat (Noel Fielding, Sandi Toksvig ja etenkin Sue Perkins ja Mel Giedroyc) Liekö sitten tietoinen valinta että meikäversioon on haluttu helposti lähestyttävä äidllinen juontaja.