Koko Suomi leipoo 2022
Uusi kausi alkoi. Kivaa. Ekan jakson perusteella sanoisin, että taitavia kilpailijoita kisassa. Mutta tuomarit ois voinu vaihtaa tälle kaudelle.
Kommentit (687)
Iso sääli, että tämä joulujakso on pelkkää kilpailua, vaikka kyseessä ohjelman fanit. Olisivat nyt edes tehneet tekniikkajaksoja, joissa ammattilaiset näyttävät faneille parhaat niksinsä joululeipomusten onnistumiseen.
Onko nämä joulujaksot uusintoja? Tuollahan on tuo Laura joka ponnisti teemajaksosta varsinaiseen ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä joulujaksot uusintoja? Tuollahan on tuo Laura joka ponnisti teemajaksosta varsinaiseen ohjelmaan.
Uusinta on. Ehdin jo ilahtua, kun huomasin, että joulujakso tulee, mutta muistin heti, kun sanottiin, että tekevät kuuseen ripustettavat syötävät joulukoristeet, että tuli jo viimevuonna tämä ohjelma. Ja kun näin siellä Lauran, olin vakuuttunut, että uusinta on. En sitten katsomńut vaan katsoin 10 vuotta nuoremmaksi ohjelman jostain toiselta kanavalta :)
Vierailija kirjoitti:
Iso sääli, että tämä joulujakso on pelkkää kilpailua, vaikka kyseessä ohjelman fanit. Olisivat nyt edes tehneet tekniikkajaksoja, joissa ammattilaiset näyttävät faneille parhaat niksinsä joululeipomusten onnistumiseen.
Valitettavasti tämänkin määrittelee formaatti eli tulee olla kilpailu.
Ihana yllätys, että joulujaksot tulevat uusintana! TYKKÄÄN!!! saa uusia ideoita jouluun, kuusenkoristeet jne. Mä voisin katsoa noi jaksot joka joulu :)
Jes kerranki oikee voitti! Tiia oli kyllä paras, rempseä ja hauska, mutta tosi taitava! Eniten sarjan aikana ärsytti Kati, tosikko ja jotenki täysin huumorintajuton 90% ajasta tonnin seteli ilmeellä ja puhu kokoajan monotonisella äänellä, onneksi ei voittanu. Ois saanu tippua aiemmi!
Minä teen aloittelevana kotileipurina näyttäviä kakkuja ja koristeluja, mutta voinkin käyttää yhden täytekakun tekemiseen kolme päivää ja pelkkään koristeluun monta tuntia. Kotona se on varmasti helpompi tehdä. Sääli kyllä että tuolla niin tiukat aikataulut