Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen totaalinen muuttuminen yhtäkkiä?

Vierailija
04.05.2015 |

Lähellemme muutti jokin aika sitten miehen vanha ihastus/ ystävä. Viikonloppuna kävimme hänen luonaan kahvilla ja yhtäkkiä tämä nainen suuteli miestäni. Raivostuin aivan täysin ja sanoin, että meillä ei ole mikään avoin suhde. Nämä katsoivat minua ja mies sanoi, että itseasiassa heillä on ollut suhde jo pitempään ja jättää meidän perheen tämän naisen takia. Tämä Hanna ja mieheni ovat tapailleet salaa. Mieheni on tehnyt viime aikoina paljon ylitöitä ja aamuisinkin on lähtenyt jo tosi aikaisin töihin. Yhdistin tietysti asiat yhteen! Ja minä olen kotona yrittänyt tukea häntä, kun on puhunut rankasta työtaakasta.

Olin aivan raivona ja hajalla. Mies jäi sitten Hannan luokse ja minä menin kotiin. Miehen ystävät tulivat käymään eilen (sovittu juttu aikaisemmin) eikä mies tietysti ollut kotona. Kerroin sitten asiasta heille ja hekään eivät voineet käsittää miehen käytöstä. On kuulema heidänkin mielestään viimeinen ihminen, jonka voisi kuvitella tekevän jotain tällaista. Sukulaiset ja miehen perhe ovat aivan sekaisin.

Taustoina siis, että ostimme juuri uuden auton, koska neljäs lapsi syntyy pian. Mies on aina ollut perhekeskeinen ja lapset kaikki kaikessa. Olemme olleet kohta 20 vuotta yhdessä, esikoisemme täyttää ylihuomenna 10 vuotta.

Varasin nyt ajan sitten kaikkiin testeihin, etten vain ole mitään tauteja saanut ja siten vauva olisi vaarassa. Tähän asuntoon jäämme lasten kanssa kunnes löytyy uusi. Isä saa tavata lapsiaan, mutta tuon naisen luokse he eivät mene. Vauva valitettavasti menee hänen nimiinsä, ero ei ehdi astua voimaan ennen syntymää.

Miehen kanssa olen puhunut ja hän on kuin jossakin psykoosissa. Yhtäkkiä elämän tärkeimmät asiat, lapset, eivät tunnu enää kiinnostavan?! Vielä vähän aikaa sitten puhuttiin, miten ei voisi ikinä erota lasten ollessa pieniä ja miten häntä surettaa lapset ja isät, jotka tapaavat vain joka toinen viikonloppu. Miten ihminen voi muuttua näin paljon muutamassa kuukaudessa?

Miten ihmeessä pystyn jatkamaan elämää niin, etten katkeroidu ja katkeroita lapsiakin? Miten lapset voivat ymmärtää tämän? Isä ei olekaan halimassa ja huolehtimassa kouluun lähdöstä jne? Miten voi näin käydä?

Tiedän itse, että pärjään. Miehen sukulaiset ovat minulle oikeastaan läheisempiä kuin oma perhe ja tiedän, että minulla on heidän täysi tukensa. Mutta lapset? Työreissuiltakin isän on pitänyt aina saada soittaa videopuhelu ja toivottaa lapsille hyvää yötä. Kumpikin olemme ikävöineet toisiamme kovasti ja seksiäkin ollut vähintään kerran viikossa.

Olen aivan lyöty, ahdistaa ajatellakin, miten ihminen voi yhtäkkiä muuttua toiseksi? 20 vuotta ja kaikki puheet tuntuu nyt turhilta ja valheelta..

Ja lapsen synttärit pitäisi jaksaa vetää läpi. Lapsille kerroin, että isän piti lähteä työmatkalle, mutta olivat nähneet isän aamulla koulumatkalla ajavan meidän autoa. Sanoin sitten, että isä on päättänyt muuttaa pois ja eroamme. Lapset ovat aivan sekaisin, eivätkä käsitä asiaa. Yhdessä olemme itkeneet nyt ja olen yrittänyt vakuuttaa, että kyllä isä välittää vielä ja kaikki järjestyy. Oma viha on vain nyt ylitsepääsemätöntä ja vaikeaa käsitellä..

Arjesta selviän kyllä vielä ennen vauvan syntymää, mutta sitten en enää tiedä..

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa täällä, ei ne asiat nyt ihan noin ole.
Arvattiin et tänne sinä saatana ämmä tuut kerjäämään myötätuntoa. LASU tehty
T: Hanna, EX miehes
Ps ei se mitään et minut mainitsit sanakin vielä, sinun ja lastes nimet löydät täältä.

Vierailija
2/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:22"]Kyllä provotkin menny paskoiksi:(
[/quote]

Tääl liikkuu kyl todella sairasta sakkia, kun hädässä olevalle naiselle *ittuillaan. Oikeesti mee hoitoon psykopaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:40"]

Älä puhu paskaa täällä, ei ne asiat nyt ihan noin ole. Arvattiin et tänne sinä saatana ämmä tuut kerjäämään myötätuntoa. LASU tehty T: Hanna, EX miehes Ps ei se mitään et minut mainitsit sanakin vielä, sinun ja lastes nimet löydät täältä.

[/quote]

Lasu tehty mistä? Kanalassa kaakaa kana katala.:)

Vierailija
4/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:22"]Kyllä provotkin menny paskoiksi:(
[/quote]

Tääl liikkuu kyl todella sairasta sakkia, kun hädässä olevalle naiselle *ittuillaan. Oikeesti mee hoitoon psykopaatti.
[/quote]
Täältä se apu löytyy jos on hätä vai

Vierailija
5/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:40"]

Älä puhu paskaa täällä, ei ne asiat nyt ihan noin ole. Arvattiin et tänne sinä saatana ämmä tuut kerjäämään myötätuntoa. LASU tehty T: Hanna, EX miehes Ps ei se mitään et minut mainitsit sanakin vielä, sinun ja lastes nimet löydät täältä.

[/quote]

Lasu tehty mistä? Kanalassa kaakaa kana katala.:)
[/quote]
Sinuahan se vitutta kun et tiedä, eikä kuulu sulle vittukaa, rupee olen hermo aika kireellä

Vierailija
6/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sukulaiset auttaa arjen pyörityksessä, kunnes shokkivaihe helpottaa? Tuo, että pystyt nyt toimimaan arjessa huolestuttaa minua. Ja 31 voisi mennä muualle provoilemaan. 

Vierailija
7/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä kuuluu?

Vierailija
8/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin peliä katsellessa. Mies oli lähtenyt illalla ja jättänyt lapun, että vie lapset kouluun aamulla.

Kävi viemässä lapset ja samalla sanoi, että tulee illalla kaveriksi siivoamaan huomisia synttäreitä varten! Teki kyllä mieli sanoa ei, mutta helpompi mulle. Eipä tarvi kaikkea tehdä yksin ja eipä siihen tarvi mitään huomiota kiinnittää. Jos nyt vaan ajattelis, että se on siivoaja!

Aika hullu tilannehan tämä on, mutta ei tässä nyt itkutkaan auta.. Kaikki apu arjessa on tarpeen ja mitä normaalimmin itse käyttäydyn, sen helpompi mulla on olla. Miehen teko oli anteeksiantamaton, mutta pakkohan se tosiasia on hyväksyä, että kun on enää 1kk laskettuun aikaan, ei vain voi tehdä kaikkea itse..

Ja itse aina olen puhunut, miten voi ihmiset yhtäkkiä muka mennä niin riitoihin, ettei samaan huoneeseen sovi..

Vierailija
9/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuten usko, mutta mies tuli tänne laittamaan lapset nukkumaan. Nyt istuu olohuoneessa sohvalla ja katsoo jääkiekkoa! Ei kuulema Hanna anna katsoa.. No minun puolesta katsokoon, lapsille oli tärkeä juttu, että isä tuli. Itse katson makuuhuoneessa..

Vierailija
10/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:21"]Ette muuten usko, mutta mies tuli tänne laittamaan lapset nukkumaan. Nyt istuu olohuoneessa sohvalla ja katsoo jääkiekkoa! Ei kuulema Hanna anna katsoa.. No minun puolesta katsokoon, lapsille oli tärkeä juttu, että isä tuli. Itse katson makuuhuoneessa..
[/quote]

Saa nähdä kuinka kauan sen Hannan kanssa yhdessäolo tuntuu auvoiselta...
On miehellä kyllä pokkaa, kun kehtaa noin vain tulla. Kai sentään kysyi sulta lupaa?

Vierailija
11/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:21"]Ette muuten usko, mutta mies tuli tänne laittamaan lapset nukkumaan. Nyt istuu olohuoneessa sohvalla ja katsoo jääkiekkoa! Ei kuulema Hanna anna katsoa.. No minun puolesta katsokoon, lapsille oli tärkeä juttu, että isä tuli. Itse katson makuuhuoneessa..
[/quote]

On miehellä kyllä pokkaa, kun kehtaa noin vain tulla. Kai sentään kysyi sulta lupaa?
[/quote]

Ei sillä, anna toki lätkää katsella (onhan se hyvä lapsille, että isä on lähellä). Jotenkin vain niin absurdi koko juttu. Pysy sinä rauhallisena ja anna Hannan skitsoilla ;)

Vierailija
12/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrään tätä miestä. Joskushan se kamelin selkä vaan katkeaa.

Vierailija
13/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:21"]Ette muuten usko, mutta mies tuli tänne laittamaan lapset nukkumaan. Nyt istuu olohuoneessa sohvalla ja katsoo jääkiekkoa! Ei kuulema Hanna anna katsoa.. No minun puolesta katsokoon, lapsille oli tärkeä juttu, että isä tuli. Itse katson makuuhuoneessa..
[/quote]

[/quote]

Kysyi joo. Ekaluokkalainen oli itku kurkussa isälle soittanu, kun olin saunassa. Eihän tämä helppoa itselle ole, mutta ehkä mies herää tuosta horroksestaan pikku hiljaa? Toki parisuhde on mennyttä, mutta eipä tuo arjessa haittaisi, jos toinenkin aikuinen apuna olis.. No turhaa haihattelua, eiköhän se tuosta lähde, kun peli loppuu..

Vierailija
14/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:40"]Nukahdin peliä katsellessa. Mies oli lähtenyt illalla ja jättänyt lapun, että vie lapset kouluun aamulla.

Kävi viemässä lapset ja samalla sanoi, että tulee illalla kaveriksi siivoamaan huomisia synttäreitä varten! Teki kyllä mieli sanoa ei, mutta helpompi mulle. Eipä tarvi kaikkea tehdä yksin ja eipä siihen tarvi mitään huomiota kiinnittää. Jos nyt vaan ajattelis, että se on siivoaja!

Aika hullu tilannehan tämä on, mutta ei tässä nyt itkutkaan auta.. Kaikki apu arjessa on tarpeen ja mitä normaalimmin itse käyttäydyn, sen helpompi mulla on olla. Miehen teko oli anteeksiantamaton, mutta pakkohan se tosiasia on hyväksyä, että kun on enää 1kk laskettuun aikaan, ei vain voi tehdä kaikkea itse..

Ja itse aina olen puhunut, miten voi ihmiset yhtäkkiä muka mennä niin riitoihin, ettei samaan huoneeseen sovi..
[/quote]
Yritä nyt puhua sille miehelle. Mikä tuohon johti? Luuleeko että voi tuollaisen pommin jälkeen vaan ilmestyä kun huvittaa? Teoilla on seuraukset ja minä olisin jo tuossa vaiheessa pussittanut miehen tavarat ja nakannut pihalle. Lukot vaihtoon. Jos tämä on totta niin ei voi kun ihailla tyyneyttäsi. Itken täällä pelkästään tätä lukiessa vaikka osa minusta ei edes usko tätä aloitusta!

Vierailija
15/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo..

Jos ei..miehesi on hirveä idiootti ja samaten tämä Hanna. Kukaan täysjärkinen ei ota miestä jolla 3 lasta ja neljäs tulossa..

YÖK

Vierailija
16/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksii näitä tarinoita, voisi yrittää edes olla pikkaisen uskottava. Olisi kivempaa luettavaa:)

Vierailija
17/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä! vaikutat vahvalta.

Vierailija
18/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:34"]Tän on pakko olla provo..

Jos ei..miehesi on hirveä idiootti ja samaten tämä Hanna. Kukaan täysjärkinen ei ota miestä jolla 3 lasta ja neljäs tulossa..

YÖK
[/quote]

Sikäli kun ymmärsin ei se Hanna ole lapsia ottamassakaan.. Tais mies valehdella menevänsä kaverilleen kattomaan matsia, kuulosti puhuvan puhelimeen siihen malliin äsken! Ai, että mulla kiehuttais mennä ravisteleen tuota miestä, että mitä helvettiä tämä on.. Ei tule pelin katsomisestakaan mitään!

Juu ja ei tuo provoilija ole Hanna, hän on kyllä ihan aikuinen ja ei tosiaan tekis lastensuojeluilmoitusta, koska ei lapsia vaivoikseen halua.

Anoppikin soitti, että kun kesäloma alkaa, voimme mennä lasten kanssa sinne kesäksi. Saa nyt nähdä sitten..

Vierailija
19/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tässä on hullumpi ap vai mies, mies viä ihan 6-0. Panee Hanna milloin lystää, kohta ne on kolmistaan, kun mies haluu ap suostuu mihin vaan, kun se nyt vaan on helpompaa. Ei helvetti.

Vierailija
20/104 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa tänne, kuinka kävi pelin jälkeen! Jäikö mies loisimaan vanhaan kotiinsa vai lähtikö uuden hoidon luokse? Menee samoilla poppareilla lätkämatsin kanssa.. Ei vaan, voimia sulle hirvittävän raskaassa tilanteessa. Jos mulla olis ko. tilanne, linkoisin miehen sinne missä on käynyt huoraamassa. Näin kauniisti sanottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän