Prinsessasta tuli Caroline!
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]
Kate juoksee hikihatussa tuossa ja riitelivät villen kanssa nimestä. oon täällä siistijä.
[/quote]
no hei kollega, mä olin aamuvuorossa ja kate valitti hirveistä jälkivuodoista ja esitteli näpistämiään synnärin verkkoalushousuja, kaikkea sisäpiiritietoa sitä täällä saa.
[/quote]
Joo, se kertoi niistä alkkareistaan mulle kanssa kun illalla tein roskakorikierrosta :D Ihan ylpeenä niistä.
En tiennytkään että täällä on toisiakin suomalaisia siistijöitä, ilmeisesti suomalainen ammattitaito on noteerattu maailmallakin.
Mennäänkö yhdessä teelle joku ilta kun täällä palatsissa molemmat duunaillaan? Voitaisi palstailla yhdessä
[/quote]
oot asian ytimessä, nimittäin kun mua palkattiin, niin kesätyökokemustani SOL:illa arvostettiin todella korkeelle :)
mä tuun jutteleen kun vuoro vaihtuu, tunnistat mut kelta-punaisesta asusta, käytän täällä mun SOL:in vanhoja työvaatteita.
Kyllä se onkin muuten kumma että pitää lainatimateissa kulkea kun on jo kaksi kruununperillistä hommannut taloon eiku palatsiin.
Hei vaan Suomen arvoisat av-mammat!
Tiedotamme lapsemme nimestä tarkemmin ensi viikon aikana! Yrittäkääpäs malttaa odotella siihen asti.
Toivoo: Catherine & William & George & Kirppu
on paljon sellasta, mitä tavallinen kansa ei tiedä. Esim. että kuningatar Elisabethin corgit ovat oikeasti vartiotehtävissä olevia dobermanneja, jotka on vain maskeerattu näyttämään corgeilta.
t. siistijä
Mä olen se siistijä, joka bongasi revenneen kortsun herttuaparin vessan roskiksesta reilut 10 kk sitten :)
Pippa Diana
Ei sovi tehdä kirjoitusvirheitä ton ekan kaa.
Luotettavasta lähteestä kuulin että lapsen nimi olisi Shaniqua Destiny La'teysha Loquisha. Tahtovat lämmitellä välejä afrikan-amerikkalaisiin ja sitä kautta Barack Obamaan.
Eikö Alice ja Elizabeth ole liian samanlaisia nimiä? Pohjautuvatko jopa samaan nimeen? Vähän niin kuin antaisi lapselle nimeksi Hannes Johannes. Ehdotan siis nimeä Marie Diana Frances Elizabeth. T. Kensingtonin portinvartijan eväslaatikko
Mä olen kuulkaa Ellun hovi-dj että corginulkoiluttaja ja just tossa jutskailtiin Ellun kaa, et tytön nimeksi tulee Queen Latifah Holly Willow - Ellun lempiräppärin ja corgien mukaan.
Tuskin antavat vauvan nimeksi Caroline. Pahamaineinen Caroline-niminen henkilö ( ja Georgen IV:n puoliso) löytyy jo suvusta, eikä toista toistaiseksi kai ole. Veikkaan, että bambinan nimeksi tulee Alice Elisabeth Diana
http://en.wikipedia.org/wiki/Caroline_of_Brunswick
Caroline and George were married on 8 April 1795 at the Chapel Royal, St. James's Palace, in London. At the ceremony, George was drunk.[14] He regarded Caroline as unattractive and unhygienic, and told Malmesbury that he suspected that she was not a virgin when they married.[15] He, of course, was not. He had himself already secretly married Maria Fitzherbert; however, his marriage to Fitzherbert violated the Royal Marriages Act 1772 and thus was not legally valid.[16]
In a letter to a friend, the prince claimed that the couple only had sexual intercourse three times: twice the first night of the marriage, and once the second night.[17] He wrote, "it required no small [effort] to conquer my aversion and overcome the disgust of her person."[18] Caroline claimed George was so drunk that he "passed the greatest part of his bridal night under the grate, where he fell, and where I left him".[19]
Nine months after the wedding, Caroline gave birth to Princess Charlotte Augusta, George's only legitimate child, at Carlton House on 7 January 1796. Charlotte was second in the line of succession to the British throne after her father. Just three days after Charlotte's birth, George made out a new will. He left all his property to "Maria Fitzherbert, my wife", while to Caroline he left one shilling.[20]
Gossip about Caroline and George's troubled marriage was already circulating.[21] The newspapers claimed that Lady Jersey opened, read and distributed the contents of Caroline's private letters.[22] She despised Lady Jersey and could not visit or travel anywhere without George's permission.[23] The press vilified George for his extravagance and luxury at a time of war and portrayed Caroline as a wronged wife.[24] She was cheered in public and gained plaudits for her "winning familiarity" and easy, open nature.[18] George was dismayed at her popularity and his own unpopularity, and felt trapped in a loveless marriage with a woman he loathed. He wanted a separation.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:18"]
Nimeksi on kirjattu Charlotte, ainakin tilattuihin kaiverruksiin! t. kultasepän verstaalta Walesista
[/quote]
Onko tämä totta!?!?!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:18"]
Nimeksi on kirjattu Charlotte, ainakin tilattuihin kaiverruksiin! t. kultasepän verstaalta Walesista
[/quote]
Onko tämä totta!?!?!
[/quote]
:( tais olla.
t. siistijä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:48"]Tuli...satun oleen töissä täällä Kensingtonin palatsissa, teen täällä opintoihin liittyvää harjoittelujutskaa, liittyy ravintola-alaan. Me henkilökunta saatiin just tää uutinen tietää, noin 9 minsaa saatiin tietää :) ja vauvalla muuten on ihan isänsä hymy :)) ap [/quote] trolli
[/quote]
minäkin uskon tämän aloittajan olevan ns. pilailija.
[/quote]
Kuinka kehtaat! Ei varmana ole.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 04:41"]
Charlotte on kakku ja Caroline on amerikkalaisten suosima nimi. May on mustaihoisen nimi.
Dianan äidin nimi oli Frances myös, Frances kulkee Dianan suvussa tyttöjen nimissä. Mielenkiintoista myös että Katen isän toinen nimi on Francis. Valerie ja Dorothy ovat Katen isoäitien nimet. George ja Frances, hmmmm....Dianan isoäidit olivat Ruth ja Cynthia. Williamin isoäiti Elizabethin toiset nimet ovat Alexandra Mary. Elizabethin sisar taas on Margareth Rose.
[/quote]
Pötyä, että May olisi mustaihoisen nimi. May on diminutiivi Marysta, ja hyvin anglosaksinen/angloamerikkalainen lempinimi. Nykyisen hallitsijan Elizabeth II:n isoäiti, kuningatar Mary, tunnettiin lapsuudessaan lempinimellä May, koska hän oli syntynyt toukokuussa.
Eli Mary tästäkin tytöstä tulee! Mary Frances Charlotte Elizabeth, ja kaikilla on hyvä mieli.
Mua niin kyrpii kun tämä pariskunta esittää medialle aina niin siistiä ja huoliteltua. Taas oli käytettyjä imetyssuojia ympäriinsä pitkin palatsin käytäviä. Miten voi olla niin vaikeaa nakata ne roskiin! Sama juttu siteiden ja kortsujen kanssa.
t. siistijä
Jannica Peppiina siitä tulee. Mä olen palatsin WT-neuvonantaja. Tää on jatkoa sille Dianan aloittamalle "monarkia lähemmäs tavallista kansaa"-kampanjaa.
Tytölle laitettiin tänään korviksetkin muuten. Ja Georgelle hankittiin pääkallopaitoja varasto!