Prinsessasta tuli Caroline!
Kommentit (114)
Höpöhöpö, nimi ei oo vielä tiedossa. Just lopettelin Ellun kans perinteisen sunnuntai-puhelun ja kyllä hän ois nimestä maininnu.
Ihana että uutinen päivittyi siellä K-tonissa! SE vasta on uutinen!
Elizabeth olis kyllä mulle Whatsappaillu jo nimen jos se olis tiedossa.
Ei ne saa antaa nimeä ennen kuin ellukin on tytön nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:04"]
Mary Elizabeth Diana Margaret on nimi, ja panen päivittäin Kensingtonin palatsin pääkokkia, samalla kun hoidan pyykkihuoltoo. Sieltä siis oikea tieto.
[/quote]
Siellä puolella onkin duunarit töissä :D Mä työskentelen täällä yksityissiivessä luottamuksellisissa neuvonantotehtävissä liittyen piirustushuoneiden renovööraamiseen. Rakastajani nimeä en viitsi luottamuksellisista syistä mainita, mutta tavallinen AV-mamma kuolisi kateudesta jos tietäisi millaisia nimiä lakanoissani pyörii.
Voihan huoh teitä. Kyllä minulle olis nimestä jo infottu kun kuitenkin oon tuleva kummitäti.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:07"]Alice Diana Elizabeth. Varma tieto. Oon Catherinen varpaankynsienlakkaaja. [/quote] Tuo nimi saattas kyllä oikeesti pitää paikkansa :DD
[/quote]
Caroline Sophia Elizabeth, ei Dianan nimiä, sorry.
Kate juoksee hikihatussa tuossa ja riitelivät villen kanssa nimestä. oon täällä siistijä.
Ei sillä nimeä vielä ole. Mä kyllä tietäisin koska mä synnytin sen lapsen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:07"]
Alice Diana Elizabeth. Varma tieto. Oon Catherinen varpaankynsienlakkaaja.
[/quote] sori muuten oikein mutta se nimi Alicia Diana Mary Elisabeth
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]
Kate juoksee hikihatussa tuossa ja riitelivät villen kanssa nimestä. oon täällä siistijä.
[/quote]
no hei kollega, mä olin aamuvuorossa ja kate valitti hirveistä jälkivuodoista ja esitteli näpistämiään synnärin verkkoalushousuja, kaikkea sisäpiiritietoa sitä täällä saa.
rosita lenita elisapetti anseliii reetriikkka svartti..
juna män justiisa
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:13"]kruununprinsessa kuten isoveli
[/quote]
Tämäpä vasta uutinen.
Kerttu Armi Unelma.
Varma tieto. Haluavat kehittää yhteistyötä Suomen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]
[/quote]
no hei kollega, mä olin aamuvuorossa ja kate valitti hirveistä jälkivuodoista ja esitteli näpistämiään synnärin verkkoalushousuja, kaikkea sisäpiiritietoa sitä täällä saa.
[/quote]
Joo, se kertoi niistä alkkareistaan mulle kanssa kun illalla tein roskakorikierrosta :D Ihan ylpeenä niistä.
En tiennytkään että täällä on toisiakin suomalaisia siistijöitä, ilmeisesti suomalainen ammattitaito on noteerattu maailmallakin.
Mennäänkö yhdessä teelle joku ilta kun täällä palatsissa molemmat duunaillaan? Voitaisi palstailla yhdessä
Höhö. Mä olen hovissa kynttilän kiillottajana ollut viitisentoista vuotta. Kuullut jos jonkinlaista. Nimeä vielä mietitään mutta tarkoitus olis että huomenna Ellun kanssa lyödään lukkoon. George keksittiin, kun kiillotettiin sinisen huoneen pöytähopeita.
Namibula Ellu Anderstella on oikea. Minä olen sekä pappi että vuokrakohtu, hoidan ristiäiset alta pois jahka tämä vuoto loppuu. Ap vois nyt pistää vipinää kinttuihin, iltapalani on myöhässä.
Tiffany Angela Elisabeth Frances on williksen suosikki. Kate haluaisi myös Adelaiden. Mun tehtävä on liimata kokoon kaikki porsliinit jotka menee rikki noiden riidellessä. Tosin Ellu on ollut kaukaa viisas eikä anna mitään liian kallista jälkeläisilleen sen jälkeen kun Di murskasi jadekauden kiinalaislautasen. Kate vaati myös, että hänell pitää tulla kunnon tiara ja sassiin.
Indiana Texas Alaska.
Obaman mielistelyä.
Vappapyykkiä pesen vauvalle ja se on Adele Alice Diana Elisabeth Mary
sai pari extranimeä kun ei saa olla kruununprinsessa kuten isoveli. Kurjaa olla spare eli varakappale.