Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ex-miehen pojalle voi v****

Vierailija
03.05.2015 |

Ex mies petti minua 3kk sitten hyvän ystäväni kanssa (entisen ystävän tätänykyä) ja he kihlautuivat kuukausi eromme jälkeen! En voi selittää kuinka paljon suoraan sanoen vituttaa! Tai no itseasiassa voin...menin itse tekemään jotain paljon pahempaa. Olin tyttöporukalla vähän viihteellä ja tunnistin ex-mieheni pojan baarissa joten päätin mennä vähän flirttailemaan. Päädyttiin siinä sitten illan päätteeksi sänkyyn ja eilen tein positiivisen raskaustestin. Voihan vitun vittu. Lapsen aion ehdottomasti pitää mutta en tiedä miten voin kertoa asiasta ex mieheni pojalle ja mitä ex mieheni oikeen tekee kun saa kuulla?!?! auttakaa! En tiedä mitä nyt teen! Ex mieheni on siis 48v ja hänen poikansa 20v ja itse olen 39 vuotias. Selvennykseksi siis että kukaan ei luule minua lasten hyväksikäyttäjäksi!!
-epätoivoinen

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

117 Kuka sen lapsen edun määrittelee? Sinäkö vai epävakaa äitiehdokas?

Vierailija
122/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:45"]

117 Kuka sen lapsen edun määrittelee? Sinäkö vai epävakaa äitiehdokas?

[/quote]

No et sinä ainakaan, enkä minä, ei kuulu toimenkuvaan. Lapsen huoltajan tehtävä ja tässä tapauksessa tulevan äidin, josta en kyllä minkäänlaista epävakaata vaikutelmaa saanut. Viimekädessä lastenvalvojahan se on joka lapsen edun katsoo ja määrittää, mutta luulisin ettei tässä tapauksessa ihan niin pitkälle tarvita mennä.

Ihme kysymyksiä sulla, mee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon ettei kukaan ole uskonnu tätä satua todeksi vaan aikanne kuluksi viittitte sivutolkulla kirjotella tänne!

Vierailija
124/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:02"]

Et todellakaan pidä sitä lasta, pilaat tuon pojan elämän senkin paska mulkvisti

[/quote]

No itse se poika sen elämänsä on mennyt pilaamaan. Ihan hyvä opetus on, että ei kannata panna naista, ellei ole valmistunut siihen, että siitä saattaa seurata se lapsi. Kuka on niin idiootti, ettei muka ymmärrä, että seksi voi johtaa raskauteen? Se on ihan sama vaikka käyttäisi ehkäisyä, aina on olemassa riski!

Eikä tässä nyt kenenkään elämää olla pilaamassa. Ap:n kannattaa pitää lapsi, jos lasta ylipäätään haluaa. Ikää taitaa olla jo sen verran, että ei niitä enää helpolla ainakaan tule. Lapsen isälle on tietenkin kerrottava! Jos poika on viisas, niin ymmärtää kantaa huolen lapsestaan. Miehelle tuollainen yhden yön suhteesta syntynyt lapsi ei edes ole minkään sortin taakka. Naisethan ovat hulluna viikonloppuisiin! Etenkin nuoret naiset. Saavat sen söpön lapsen siinä ja samalla upean isän, joka on nuoresta iästä huolimattaan kantanut vastuun. Jos taas poika ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa, niin hänenpä on häpeä. Ehkä vanhempana ymmärtää, että väärin valitsi.

Vierailija
125/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:14"]

Pidät lapsen. Kerrot vain tulevalle isälle. Et paljasta kenellekään muulle isyyttä. Et vaadi tulevalta isältä yhtään mitään, mutta annat aikaa ja mahdollisuuden hänelle olla isä, silloin, kun hän haluaa ja on valmis. Vaikka siihen menisi kymmenen vuotta.

tekevälle sattuu ;)

[/quote]

No aika törkeää antaa yhteiskunnan sitten maksaa tuonkin lapsen elatus! Jos poika on mennyt harrastamaan seksiä, niin kantakoon seuraamukset. Tässä tapauksessa vähintään lapsen elatus.

Vierailija
126/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata tehdä aborttia jos sinusta vähänkin tuntuu siltä ettet halua sitä. En pidä sinua itsekkäänä, pidän aborttia hieman itsekkäämpänä vaihtoehtona tässä tilanteessa. Ei lapsen elämä ole pilalla vaikka hänellä ei olisikaan isää, parempi antaa lapselle mahdollisuus elää ja olla onnellinen kuin riistää se mahdollisuus pois. Kenenkään ei ole pakko ryhtyä isäksi ja voit kasvattaa lapsen itseksesi :-)

Vierailija
127/131 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei mikä tilanne

Vierailija
128/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redneck meininkiä

Vierailija
129/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hyräilemään Game Of Thrones sarjan musiikkia. Se auttaa. Eli jotenkin näin:

DIIDIIDIDIDIIDIDIDIII (tilulittu tilulittu tilulittu tilulittu) DIIDIIDIDIDIIDIDIDII...

Alkaa ajatukset selkenemään.

Vierailija
130/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt on niin kamalaa? Hirvee haloo ihan tyhjästä. Asiat ei ole niin vaikeita miltä ne näyttää. Ensinnäkään, juttu ei kuulu kilin vittua exälle. Ex on pois kuvasta oman kusipäisyyden vuoksi. Niin makaa kuin petaa. Ap pystyy varmasti huolehtimaan lapsesta yksinkin. Isälle pitää kertoa ja se isyys selvittää, koska lapsen etu ensin. Voi olla ettei isä halua olla tekemisissä, mutta se on hänen valintansa. Lapsen kannalta 10 vuoden päästäkään ei ole vielä liian myöhäistä alkaa isäksi. Usein se kiinnostaa sitten, kun elämä vähän kypsyttää. Onnea vauvasta, pojalla oli selkeästi virkeämpi sperma kuin isällään:) Älä stressaa turhista ettei mene kesken.

Vierailija
131/131 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:50"]

Olen samaa mieltä!! Pidä lapsi, ja kasvata Se yksin.. Mutta älä kerro tälle pojalle, tulevalle isälle, tai ex miehellesi. Haluathan tästä sotkusta jo eroon, lapsesta jos kerrot heille, olet aina kiinni heissä ja menet sen jälkeen elämäsi heidän pillin mukaan.. Valitettavasti silloin kun tunnustat isän, on isän oikeudet.. Ja 18 vuotta on pitkä aika seurata sivusta kuinka exäsi ja ystäväsi elävät onnellisina.. etkä sitä varmasti halua.. Muuta toiseen kaupunkiin, aloita uusi elämä kaksin lapsesi kanssa.. Anna kaikki rakkautesi tälle lapselle ja ehkäpä löydät ihanan miehen, joka voi olla lapsellesi isä.. Anna exällesi ja ystävällesi anteeksi, niin voit jatkaa elämääsi..eläkä sotke tätä nuorta poikaa tähän sotkuun.. Anna hänen elää oma elämänsä.. jos haluat kaikesta vanhasta eheytyä, tule 22-24.5. Vantaan energia-areenalle nouse suomi tilaisuuteen. Älä missään tapauksessa jätä väliin.. Mie löysin elämän, joka on sen arvoista.. Ja vaikka itsekin olen yksinhuoltaja, olen saanut suuren rakkauden lastani kohtaan ja vaikkei hänellä omaa isää ole elämässään, hänellä on taivaan isä aina mukana

[/quote]

Sellaisen ihmisen puhetta, joka ei itse halunnut lapselleen isää, mikä on kyllä LAPSEN OIKEUS!

Tottakai kerrot ja samalla kerrot, että aiot ITSE pitää lapsen, mutta isällä ei ole velvollisuuksia edes kertoa kenellekään, esim isälleen, ellei itse niin halua. Ja että tuo nuori mies voi jatkaa elämäänsä ja jos joskus siltä tuntuu, tutustua lapseensa ja pitää häneen yhteyttä. Muutoin huolehdit hänestä täysin itse. Neuvolassa yms joudut miettimään, mitä sanot, kun kysytään, kuka on isä. Sen voit päättää yhdessä sen nuoren miehen kanssa, sen mukaan, miten hän asiaan suhtautuu. Jos ei halua lasta vielä elämäänsä, ok, sinä sanot, että on satunnainen yhden illan pano, mutta jos onkin niin vastuuntuntoinen ja lapsirakas mies, niin hän voi halutakin olla isä!

Etkä tasan menetä pientäsi, koska pikkulapsen oikeudet (lapsen oikeuksen julistus) on ensi sijalla ja hänet hoitaa ÄITI, koska isä ei pysty imettämään! Myöhemminkään VAIN äidin hoidossa kasvanutta pikkulasta ei eroteta äidistä ja määrätä isälle, joka ei ole ollut lapsen elämässä mukana. Isän oikeudet saada lapsi kohdistuvat niihin lapsiin, joiden kanssa isä on elänyt lähemmässä suhteessa ja esim eron takia lasten lähivanhemmuus ratkaistava.

Exääsi et ole tuon sinun ja exän pojan yhteisen lapsen takia mitenkään sidoksissa, eikä hän todellakaan määrää lapsesta, koska ei ole sen isä! Isoisät eivät määrää lastenlapsistaan, jos näillä ON omat vanhemmat tai toinen vanhempi hoitamassa lasta. Määräysvalta on omilla vanhemmilla, ei isovanhemmilla. Enkä usko, että poika edes haluaa kertoa isälleen, heillähän ei kai ollut kovin hyvät välit, jos pojalla jonkinlainen kosto mielessään. Vai olettaisitko, että poika pitäisi lasta kostona isälleen ja haluaisikin huolehtia lapsesta sen takia?

No, joka tapauksessa lapsella on oikeus syntyä ja kasvaa. Mieti, mikä on lapsen kannalta paras ratkaisu. Ja itsesi, koska SINÄ haluat pitää lapsen ja SINÄ huolehdit siitä. Onko helpompaa, ettei isä tiedä? Onko se oikein isää kohtaan? Entä lasta kohtaan? Entä, jos asia tulisi vasta silloin isän tietoon, kun lapsi on jo iso ja isällä oma perhe? Vaikutukset kaikkiin osapuoliin? Lapsen oikeus periä biologinen isänsä? Isyystestit? Entä, jos et kerro isälle, ja tuo isä huomaa sinun olevan raskaana ja kysyy, onko se siitä...? 

Onhan sinulla nyt mietittävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi