raskaana ex-miehen pojalle voi v****
Ex mies petti minua 3kk sitten hyvän ystäväni kanssa (entisen ystävän tätänykyä) ja he kihlautuivat kuukausi eromme jälkeen! En voi selittää kuinka paljon suoraan sanoen vituttaa! Tai no itseasiassa voin...menin itse tekemään jotain paljon pahempaa. Olin tyttöporukalla vähän viihteellä ja tunnistin ex-mieheni pojan baarissa joten päätin mennä vähän flirttailemaan. Päädyttiin siinä sitten illan päätteeksi sänkyyn ja eilen tein positiivisen raskaustestin. Voihan vitun vittu. Lapsen aion ehdottomasti pitää mutta en tiedä miten voin kertoa asiasta ex mieheni pojalle ja mitä ex mieheni oikeen tekee kun saa kuulla?!?! auttakaa! En tiedä mitä nyt teen! Ex mieheni on siis 48v ja hänen poikansa 20v ja itse olen 39 vuotias. Selvennykseksi siis että kukaan ei luule minua lasten hyväksikäyttäjäksi!!
-epätoivoinen
Kommentit (131)
Tottakai pidät!
Jos sä oot tykännyt sen isästä ja isoisästä, sä varmasti RAKASTAT sitä lasta!
Kyllä lapsen isälle pitää mun mielestä kertoa. Riistäisitkö lapselta mahdollisuuden isään, edes harvoin nähtävään sellaiseen? Aivan eri asia lapselle olla ilman isää, kuin tietää, että kuka hänen isänsä on, vaikka suhde jäisikin etäisemmäksi.
No minullakin on lapsi miehen isälle eli lapsen isänään pitämä mies onkin hänen veljensä . tämä vaan näille provo huutelijoille,elämä on ihmeellistä
Hahaha, katso vähemmän niitä salkkareita arvoisa jutun kirjoittanut teini. Ehkä sinusta tulee vielä kirjailija sitten isona, jos käyt koulusi kunnolla loppuun. Hahaha, ei tollasta voi oikeasti tapahtua. :D
Ex mies petti minua 3kk sitten hyvän ystäväni kanssa (entisen ystävän tätänykyä) ja he kihlautuivat kuukausi eromme jälkeen! En voi selittää kuinka paljon suoraan sanoen vituttaa! Tai no itseasiassa voin...menin itse tekemään jotain paljon pahempaa. Olin tyttöporukalla vähän viihteellä ja tunnistin ex-mieheni pojan baarissa joten päätin mennä vähän flirttailemaan. Päädyttiin siinä sitten illan päätteeksi sänkyyn ja eilen tein positiivisen raskaustestin. Voihan vitun vittu. Lapsen aion ehdottomasti pitää mutta en tiedä miten voin kertoa asiasta ex mieheni pojalle ja mitä ex mieheni oikeen tekee kun saa kuulla?!?! auttakaa! En tiedä mitä nyt teen! Ex mieheni on siis 48v ja hänen poikansa 20v ja itse olen 39 vuotias. Selvennykseksi siis että kukaan ei luule minua lasten hyväksikäyttäjäksi!! -epätoivoinen
Yök !!
Tietenkin pidät lapsen. Olen itse saanut esikoiseni sinun ikäisenäsi, tosin ihan toivotun lapsen. Kovasti toivoimme toistakin lasta, mutta sitä ei sitten enää yrityksistä huolimatta saatu.
Lapsesi on saanut alkunsa useiden sattumien summana. Negatiivinen asia, erosi exästäsi, on kääntynyt positiiviseksi. Siis ihan sananmukaisesti, positiiviseksi raskaustestiksi. Otan tämä ohjeeksi myös tulevaisuudessa. Sinulle ja lapsellesi tulee varmasti hyvä elämä.
Itse kertoisin lapsen synnyttyä myös hänen isälleen. On hänen oikeutensa saada tehdä itse oma päätöksensä. Mistä sen tietää, vaikka lapsi tekisi hyvääkin hänen elämälleen. Jos nyt on jo huidellut pitkin maailmaa, voi lapsi toimia ankkurina, joka tuo pysyvyyttä särkyneen perheen lapselle.
Älä silti ala äidiksi lapsesi isällekin.
Koska miehesi on jo ex, mitä se hänelle edes kuuluu kenen kanssa hankit lapsen.
Jos on tosi tuo kertomasi niin aikamoisen tilanteen olet onnistunut itsellesi kehittämään.
Oletko ottanut huomioon että 20v poika ei välttämättä ole vielä valmis isäksi.
Sehän hänestä tulee jos päätät lapsen pitää ja voi vaikeuttaa tulevien suhteiden sitomista.
Ei ehkä paras alku lapselle syntyä noin sekavaan kuvioon..
Vain Porvoossa tapahtuu tuollaista
Olen ajatellut asiaa tuoltakin kannalta ja siksi harkitsenkin kerronko asiasta laisinkaan pojalle. Toisaalta isällä pitäisi olla oikeus tietää lapsestaan! Mitä helvettiä nyt teen?!?!?!?
-ap
Onkos teillä ex-miehen kanssa lapsia?
Ja kivahan se on lapselle selittää, miksei mahdollisesti koskaan näe pappaa. "Äiti nussi ensin papan kanssa, sit pappa jätti ja äiti päätti nussia papan poikaa ja sinä raks lapseni olet tämän sopan aikaansaannos."
Lapsi on aina lahja. Nyt vähän niinku ex-mieheltä...