Jos kuolen ja mulla ei ole läheisiä, kuka ilmoittaa työpaikalle?
Koronassa ovassa kuumeessa tulin vaan pohtineeksi.
Kommentit (40)
Ei kukaan. Kuka sinut ylipäätään löytäisi ja kuinka kauan siihen menisi? Pomo varmaan yrittäisi ainakin soitella.
Viikatemies joutuu siinä tapauksessa itse ilmoittamaan
Ehkä poliisi, jos työnantaja ei saa kiinni ja lähettää katsomaan.
Tekisikö pomo ilmoituksen poliisille että tulevat tarkistamaan sinun asuntosi, jos sinuun ei olla saatu yhteyttä moneen viikkoon?
Eiköhän ne jossain vaiheessa huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikatemies joutuu siinä tapauksessa itse ilmoittamaan
Näkisin että kohteliainta olisi ilmoittaa itse poistuvansa vahvuudesta kuoleman takia. Tällaiset tärkeät asiat on hyvä hoitaa kasvokkain.
Jos on toisella dimensiolla onnellisena kotonaan, tuskin on väliä ilmoittaako joku, ehkä huomaavat jos joku puuttuu. Osalla ei ole sen tyyppistä työpaikkaa jossa olisi päivittäin. Oletko saanut apteekista tuotteita ja kaupasta, onko kuumemittari sekä puhelin.
Tuosta löytämisestä: Eiköhän työnantaja soita jossain vaiheessa poliisille, kun rouvaa ei kuulu töihin ja hommat kusee. Tulevat varmaan katsomaan.
Oletko ottanut buranaa jos se laskee kuumetta ja tulehdusta? Vatsalle ab-piimä jne. Eivät kaikki kuole siihen.
Vierailija kirjoitti:
Sun tuskin tarvii siitä murehtia.
Murehdin eräänä iltana omia hautajaisiani. En halua, että minun takia vaivaudutaan kokoontumaan, hirveä härdelli ja vaiva. Voisiko minut vain kuopata ilman hautajaisia?
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnollinen työntekijä. Voisin haamuna yrittää viestiä pomolle, että en pääse enää töihin.
Ota kännykkä mukaan ja soita taivaasta.
Laitat viestiä, että jos ei tule uutta viesti viikon sisällä, niin olet varmaan kuollut. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murehdin eräänä iltana omia hautajaisiani. En halua, että minun takia vaivaudutaan kokoontumaan, hirveä härdelli ja vaiva. Voisiko minut vain kuopata ilman hautajaisia?
Ehkäpä se kokoontuminen onkin pitkälti lähimmäisiäsi varten eikä sinua varten.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jollekin läheiselle toiveestasi. Jos läheisiä ei ole, niin eihän silloin kukaan ole kokoontumassakaan. Hautajaisia ei ole pakko järjestää.
Asutko kerrostalossa? Vinkkaa naapurille että oot koronassa ja että jo sinusta ei kuulu niin kertoo talonmiehelle ja poliisille
Naapuri haistaa mätänevän ruumiisi ja soittaa poliisille jne.
Ajasta sähköpostiviesti kuolemastasi lähtemään vuorokauden kuluttua. Kun olet vrkn päästä hengissä, siirrä lähetystä taas vuorokaudella eteenpäin. Yhtenä päivänä et ole enää muokkaamassa ajastusta.
Paranemisia sulle. Tsemppiä.