Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ex-miehen pojalle voi v****

Vierailija
03.05.2015 |

Ex mies petti minua 3kk sitten hyvän ystäväni kanssa (entisen ystävän tätänykyä) ja he kihlautuivat kuukausi eromme jälkeen! En voi selittää kuinka paljon suoraan sanoen vituttaa! Tai no itseasiassa voin...menin itse tekemään jotain paljon pahempaa. Olin tyttöporukalla vähän viihteellä ja tunnistin ex-mieheni pojan baarissa joten päätin mennä vähän flirttailemaan. Päädyttiin siinä sitten illan päätteeksi sänkyyn ja eilen tein positiivisen raskaustestin. Voihan vitun vittu. Lapsen aion ehdottomasti pitää mutta en tiedä miten voin kertoa asiasta ex mieheni pojalle ja mitä ex mieheni oikeen tekee kun saa kuulla?!?! auttakaa! En tiedä mitä nyt teen! Ex mieheni on siis 48v ja hänen poikansa 20v ja itse olen 39 vuotias. Selvennykseksi siis että kukaan ei luule minua lasten hyväksikäyttäjäksi!!
-epätoivoinen

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:14"]Miks ei vois käydä näin?? Itse olen pannut ex miehen pojan kanssa.. Mies oli 50 ja poika 25, itse 38v.. Tosin en raskaaksi tullut mutta sain kunnon kyydit pojalta (jonka isä nukkui mökissä kun me paneskelimme saunassa)
[/quote]

How romantic! <3

Vierailija
22/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Porvoossa tapahtuu. Heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:10"]Yleensä en todellakaan kannusta ketään tekemään aborttia, mutta ap:n tilanne on sellainen, että sen nyt teen. Jos juttusi on totta ap, mieti nyt ihan oikeasti miten monen ihmisen elämän olet valmis sotkemaan (etkä vähiten sen syntymättömän lapsen) vaan siksi, että yhden keskenmenon takia itsekkäästi haluat pitää lapsen.   [/quote] Rakastan tätä lasta jo nyt enkä millään pysty siihen. Elämäni romahtaisi täysin. -ap

Ja haluat sitten romuttaa 2, jopa 3 ihmisen elämän oman hyvinvointisi takia? Itsekäs.

[/quote]

[/quote]

Pidä lapsi!!!

Ei noiden aikuisten elämä siitä romahda. Tai jos romahtaa niin heikoissa kantimissa on. Silti so what?

Vierailija
24/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää!?! Salaa toivon, että tämä olisi provo. Tässä on yksi syy, miksi me olemme ihmiskuntana menossa kohti lopullista tuhoa! Oikeastaan...oli provo tai ei...me ei vain ansaita tätä vitun planeettaa!

Vierailija
25/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika huora ja mulle kelpaa muna kuin muna. t. Ap

Vierailija
26/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanaa...sinähän haaras levitit. Ota kuvitelluista kiveksistäsi kiinni ja elä seuraamukset. Itkeminen on luusereiden hommaa..

Vierailija
27/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, myönnä nyt, että oot oikeesti teini-ikäinen trolli..kukaan sun ikänen ei kirjota tollain kun sinä ja toiseks överipaska provo.

Vierailija
28/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, kärsi vitun lutka

Vierailija
29/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:23"]Oon aika huora ja mulle kelpaa muna kuin muna. t. Ap
[/quote]
Ei nyt ihan oo se oikee ap kyseessä mutta kiva tietää sun kanta asiaan.
-ap

Vierailija
30/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveppä terve ei kai se ole minun lapsi...?:x
-Isän naista nainut...

Vierailija
31/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä maailmassa kasvatettu lapsia ilman miehiä ennenkin, joten pidä lapsi. Älä kerro exäsi pojalle mitään. Ja ainahan voit sanoa lapsellesi, että äiti halusi lasta niin kovin, että hankit hänet yksin. Ei tarvitse mistään spermapankeista tai muista, ehkä vähän vanhempana sitten. Voihan sitä kertoa, ettei isäsi tiedä sinusta mitään..

Ikää sinulla on jo melkein 40, yksi keskenmeno takana. Ota siis lapsi lahjana..

Vierailija
32/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:57"]Onhan tässä maailmassa kasvatettu lapsia ilman miehiä ennenkin, joten pidä lapsi. Älä kerro exäsi pojalle mitään. Ja ainahan voit sanoa lapsellesi, että äiti halusi lasta niin kovin, että hankit hänet yksin. Ei tarvitse mistään spermapankeista tai muista, ehkä vähän vanhempana sitten. Voihan sitä kertoa, ettei isäsi tiedä sinusta mitään..

Ikää sinulla on jo melkein 40, yksi keskenmeno takana. Ota siis lapsi lahjana..
[/quote]
Kiitos tästä kommentista helpottaa paljon miettimisessä!
-ap

Vierailija
33/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko raskausviikko?

Vierailija
34/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:44"]

Hahhahhaa, kärsi vitun lutka

[/quote]

Ei lapsi oo kärsimys. Paitsi ehkä sinä.

Vierailija
35/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:03"]

Tärkein asia on vielä saamatta vastausta... Kumpi oli parempi sängyssä??? ;)

[/quote]

Ja Oliko samanlaiset munat?

[/quote]

Voisitko vastata tähän? Kysyn ihan itsekkäistä syistä, oon nimittäin miettinyt samaa temppua ku sinä teit.

Vierailija
37/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet abortin, aivan ehdottomasti. Miten kukaan aikuinen ihminen VOI olla noin itsekäs että edes harkitsee lapsen pitämistä tuossa tilanteessa?? Pilaisit myös pojan ja isän suhteen korjaamattomasti horo. Kaikesta muusta aiheuttamastasi pahasta puhumattakaan.

Sinulla ei ole oikeutta pitää sitä lasta. Eikä se ole vielä mikään lapsi vaan pelkkä solumöykky. Yhtä elävä kuin syöpäkasvain.

Vierailija
38/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.        

Vierailija
39/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.

Vierailija
40/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:32"]Teet abortin, aivan ehdottomasti. Miten kukaan aikuinen ihminen VOI olla noin itsekäs että edes harkitsee lapsen pitämistä tuossa tilanteessa?? Pilaisit myös pojan ja isän suhteen korjaamattomasti horo. Kaikesta muusta aiheuttamastasi pahasta puhumattakaan.

Sinulla ei ole oikeutta pitää sitä lasta. Eikä se ole vielä mikään lapsi vaan pelkkä solumöykky. Yhtä elävä kuin syöpäkasvain.
[/quote]

Lapsella on perkele oikeus elää! Lapsi on viaton joten sille ei saa kostaa omaa tyhmyyttään!
Olet varmasti hyvä äiti vaikka teitkin paskan mokan!
Älä kysele päätöstäsi keskustelupalstalla vaan puhu läheisellä tai sitten jollekkin terapeutille... Sitä saatat tarvita ehkä... Mutta lopullisen päätöksen teet vain sinä itse ilman muiden mielipiteitä.

Itse pitäisin lapsen vaikka se olisi unissaan pistetty alulle...:x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi