Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ex-miehen pojalle voi v****

Vierailija
03.05.2015 |

Ex mies petti minua 3kk sitten hyvän ystäväni kanssa (entisen ystävän tätänykyä) ja he kihlautuivat kuukausi eromme jälkeen! En voi selittää kuinka paljon suoraan sanoen vituttaa! Tai no itseasiassa voin...menin itse tekemään jotain paljon pahempaa. Olin tyttöporukalla vähän viihteellä ja tunnistin ex-mieheni pojan baarissa joten päätin mennä vähän flirttailemaan. Päädyttiin siinä sitten illan päätteeksi sänkyyn ja eilen tein positiivisen raskaustestin. Voihan vitun vittu. Lapsen aion ehdottomasti pitää mutta en tiedä miten voin kertoa asiasta ex mieheni pojalle ja mitä ex mieheni oikeen tekee kun saa kuulla?!?! auttakaa! En tiedä mitä nyt teen! Ex mieheni on siis 48v ja hänen poikansa 20v ja itse olen 39 vuotias. Selvennykseksi siis että kukaan ei luule minua lasten hyväksikäyttäjäksi!!
-epätoivoinen

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä!! Pidä lapsi, ja kasvata Se yksin.. Mutta älä kerro tälle pojalle, tulevalle isälle, tai ex miehellesi. Haluathan tästä sotkusta jo eroon, lapsesta jos kerrot heille, olet aina kiinni heissä ja menet sen jälkeen elämäsi heidän pillin mukaan.. Valitettavasti silloin kun tunnustat isän, on isän oikeudet.. Ja 18 vuotta on pitkä aika seurata sivusta kuinka exäsi ja ystäväsi elävät onnellisina.. etkä sitä varmasti halua.. Muuta toiseen kaupunkiin, aloita uusi elämä kaksin lapsesi kanssa.. Anna kaikki rakkautesi tälle lapselle ja ehkäpä löydät ihanan miehen, joka voi olla lapsellesi isä.. Anna exällesi ja ystävällesi anteeksi, niin voit jatkaa elämääsi..eläkä sotke tätä nuorta poikaa tähän sotkuun.. Anna hänen elää oma elämänsä.. jos haluat kaikesta vanhasta eheytyä, tule 22-24.5. Vantaan energia-areenalle nouse suomi tilaisuuteen. Älä missään tapauksessa jätä väliin.. Mie löysin elämän, joka on sen arvoista.. Ja vaikka itsekin olen yksinhuoltaja, olen saanut suuren rakkauden lastani kohtaan ja vaikkei hänellä omaa isää ole elämässään, hänellä on taivaan isä aina mukana

Vierailija
2/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok...aika outoa että juuri Australiasta kotiin palannut 20v päättää kostaa isälleen ap:n jättämisen jos tätä ei ole tuskin ennen tavannut...pitäisi olla kyllä vähän kovempi viha isää kohtaan taustalla. Plus että vehtaa edes isän 39v exän kanssa, itseäni puistattais ajatuskin äidin miesystävän nuoleskelusta...enkä voi mitenkään uskoa että joku tahtoisi tuoda vauvan tuohon soppaan...sorry haiskahtaa provolta.

Vierailija
4/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mut alotuksessa kerroit että tunnistit "exäsi pojan" ja menit flirttailemaan mut sit kuitenkin sanot että huomasit vasta kotona...opettele kusettamisen alkeet ;)

Vierailija
5/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lapsen isä olla joku "säätö". Tosin jos vauva tulee näyttämään isältään, sitten onkin ongelmallisempaa.

Vierailija
6/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:54"]Ok...aika outoa että juuri Australiasta kotiin palannut 20v päättää kostaa isälleen ap:n jättämisen jos tätä ei ole tuskin ennen tavannut...pitäisi olla kyllä vähän kovempi viha isää kohtaan taustalla. Plus että vehtaa edes isän 39v exän kanssa, itseäni puistattais ajatuskin äidin miesystävän nuoleskelusta...enkä voi mitenkään uskoa että joku tahtoisi tuoda vauvan tuohon soppaan...sorry haiskahtaa provolta.
[/quote]
Kiitos tästä auttaa ihan vitusti. Selvennykseksi vielä että kukaan ei kyllä nuollut mitään.
-ap

Vierailija
7/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:56"]Muuten hyvä mut alotuksessa kerroit että tunnistit "exäsi pojan" ja menit flirttailemaan mut sit kuitenkin sanot että huomasit vasta kotona...opettele kusettamisen alkeet ;)
[/quote]
opettele kuule ite lukemaan. Minä tunnistin pojan ja kirjoitin aivan selvästi että poika tunnisti minut vasta kun pääsimme kotiini. Haista v
-ap

Vierailija
8/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia on vielä saamatta vastausta... Kumpi oli parempi sängyssä??? ;)

Vierailija
9/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:25"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:21"]Mitä arvelet, miten tieto lapsesta vaikuttaisi isän ja pojan väleihin? Entä miten lapsen isä suhtautuisi asiaan? Tai pystyisikö exäsi olemaan isoisä lapselle? Vaikeita asioita. Silti kannustan sinua pitämään lapsen, et ole enää mitenkään nuori ja jos haluat lapsen/lapsia, alkaa olla jo viimeiset ajat. Kerrot myös lapsen isälle, ehdottomasti. Hänellä on paitsi oikeus tietää lapsesta, myös velvollisuuksia tätä kohtaan. Hän on vapaaehtoisesti ja omasta halustaan harrastanut seksiä kanssasi, joten kantakoon vastuun tekemisistään. [/quote] Kumihan oli käytössä ja vastuullisesti toiminut tämä nuori ehkäisyssä. Siksi vielä pahempaa jos lapsi syntyy ja isälle lankeaa nämä velvoitteet. Äidillä on oikeuksia ja isällä velvollisuuksia. [/quote] Mitenkäs minä muistelisin, että av-mielipiteen mukaan seksiä ei pidä harrastaa, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta seurauksista. [/quote] Ja av-mielipiteet liittyvät tähän minun viestiini miten? Aika harva ihminen elää selibaatissa vain siksi että ehkäisy voi todella huonolla tuurilla pettää. Eikä tässä nyt ole ongelmana seksin harrastaminen vaan sen lopputulos. Mielestäni ihminen joka tekee yksinään päätöksiä jotka vaikuttavat monen ihmisen elämään on todella itsekeskeinen.

[/quote]

Av-mielipide liittyy viestiisi siten, että seksin harrastamiseen liittyy aina riski raskaudesta (poislukien ne tilanteet joissa toiselle on tehty sterilisaatio) JA sukupuolitaudeista. 20-vuotias on aikuinen mies eikä mikään pikkupoika, ja jos hän on tietoisesti ja omasta halustaan harrastanut seksiä naisen kanssa, niin se on voi voi.

Vierailija
10/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä sun eksälläs ollu naisia: pojan äiti, sinä, sun kaveri. Keitä muita?

Vierailija
11/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:03"]

Tärkein asia on vielä saamatta vastausta... Kumpi oli parempi sängyssä??? ;)

[/quote]

Ja Oliko samanlaiset munat?

Vierailija
12/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"]

Olen ajatellut asiaa tuoltakin kannalta ja siksi harkitsenkin kerronko asiasta laisinkaan pojalle. Toisaalta isällä pitäisi olla oikeus tietää lapsestaan! Mitä helvettiä nyt teen?!?!?!? -ap

[/quote]

Vieläkin tärkeämpää on lapsen oikeus isäänsä.

Mielestäni lapsen oikeudet ovat aina tärkeämpiä kuin aikuisten oikeudet.

Vierailija
13/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:38"]

ihmeen tunnisttavasti kerrot taustoja, mitä jos joku tunnistaa?

[/quote]

Mitä jos anoppis, eli eksäsi eksä, tunnistaa sut täältä? Aika harva opiskelee Australiassa...

Vai haluatko jäädäkin kiinni, ettei sun tartte itse kertoa silmätysten?

Vierailija
14/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:59"]

Olen ajatellut asiaa tuoltakin kannalta ja siksi harkitsenkin kerronko asiasta laisinkaan pojalle. Toisaalta isällä pitäisi olla oikeus tietää lapsestaan! Mitä helvettiä nyt teen?!?!?!? -ap

[/quote]

Vieläkin tärkeämpää on lapsen oikeus isäänsä.

Mielestäni lapsen oikeudet ovat aina tärkeämpiä kuin aikuisten oikeudet.

[/quote]

Tää on nyt semmonen soppa, ettei tiedä mikä olis lapsellekaan parasta...

Vierailija
15/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:25"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:21"]Mitä arvelet, miten tieto lapsesta vaikuttaisi isän ja pojan väleihin? Entä miten lapsen isä suhtautuisi asiaan? Tai pystyisikö exäsi olemaan isoisä lapselle? Vaikeita asioita. Silti kannustan sinua pitämään lapsen, et ole enää mitenkään nuori ja jos haluat lapsen/lapsia, alkaa olla jo viimeiset ajat. Kerrot myös lapsen isälle, ehdottomasti. Hänellä on paitsi oikeus tietää lapsesta, myös velvollisuuksia tätä kohtaan. Hän on vapaaehtoisesti ja omasta halustaan harrastanut seksiä kanssasi, joten kantakoon vastuun tekemisistään. [/quote] Kumihan oli käytössä ja vastuullisesti toiminut tämä nuori ehkäisyssä. Siksi vielä pahempaa jos lapsi syntyy ja isälle lankeaa nämä velvoitteet. Äidillä on oikeuksia ja isällä velvollisuuksia. [/quote] Mitenkäs minä muistelisin, että av-mielipiteen mukaan seksiä ei pidä harrastaa, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta seurauksista. [/quote] Ja av-mielipiteet liittyvät tähän minun viestiini miten? Aika harva ihminen elää selibaatissa vain siksi että ehkäisy voi todella huonolla tuurilla pettää. Eikä tässä nyt ole ongelmana seksin harrastaminen vaan sen lopputulos. Mielestäni ihminen joka tekee yksinään päätöksiä jotka vaikuttavat monen ihmisen elämään on todella itsekeskeinen.

[/quote]

Av-mielipide liittyy viestiisi siten, että seksin harrastamiseen liittyy aina riski raskaudesta (poislukien ne tilanteet joissa toiselle on tehty sterilisaatio) JA sukupuolitaudeista. 20-vuotias on aikuinen mies eikä mikään pikkupoika, ja jos hän on tietoisesti ja omasta halustaan harrastanut seksiä naisen kanssa, niin se on voi voi.
[/quote]

En jaksa kiistellä.
Voit jatkaa jonkun muun kanssa jankkausta.

Vierailija
16/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:38"]

ihmeen tunnisttavasti kerrot taustoja, mitä jos joku tunnistaa?

[/quote]

Mitä jos anoppis, eli eksäsi eksä, tunnistaa sut täältä? Aika harva opiskelee Australiassa...

Vai haluatko jäädäkin kiinni, ettei sun tartte itse kertoa silmätysten?
[/quote]
hän on itseasiassa sokea joten en usko että hän paljon surffailee vauvapalstalla.
-ap

Vierailija
17/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"]

En kyllä ymmärrä miksi pitää lapsen jostain yhdenillan jutusta. Kannattaa seuraavalla kerrallaa käyttää kortsua.

[/quote]

Veikkaan että olet lapseton.

Vierailija
18/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ainakin iskällä ja vaarilla läheiset välit.

Vierailija
19/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei vois käydä näin?? Itse olen pannut ex miehen pojan kanssa.. Mies oli 50 ja poika 25, itse 38v.. Tosin en raskaaksi tullut mutta sain kunnon kyydit pojalta (jonka isä nukkui mökissä kun me paneskelimme saunassa)

Vierailija
20/131 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:10"]Yleensä en todellakaan kannusta ketään tekemään aborttia, mutta ap:n tilanne on sellainen, että sen nyt teen. Jos juttusi on totta ap, mieti nyt ihan oikeasti miten monen ihmisen elämän olet valmis sotkemaan (etkä vähiten sen syntymättömän lapsen) vaan siksi, että yhden keskenmenon takia itsekkäästi haluat pitää lapsen.   [/quote] Rakastan tätä lasta jo nyt enkä millään pysty siihen. Elämäni romahtaisi täysin. -ap

Ja haluat sitten romuttaa 2, jopa 3 ihmisen elämän oman hyvinvointisi takia? Itsekäs.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän