Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattelin vanhaa kadonneen jäljillä ohjelmaa. Mua huvittaa nää ihmiset mitkä meinaa pyörtyä nähdessään omia sukulasia.

Vierailija
21.07.2024 |

Kauhea kirkuminen ja halailu, vaikka ikinä olisi tavannutkaan. Yksikin nainen sanoi, että mua alko jännittää niin kovasti, että multa lähtee kohta jalat alta, kun oli menossa tapaamaan jotain kadonnutta sukulaista.

Miksi ihmeessä ihmiset reagoi noin? Usein eivät ole näitä etsimiään tyyppejä edes tavanneet ennen, eli mitä se merkkaa, että on sukua biologisesti. Ihminen on kuitenkin tuikituntematon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap autisti? Tai muuten täysin tunnekylmä ihminen?

Vierailija
2/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan normaalia, että tuollaisessa tilanteessa jotain tuntemuksia herää. Sinä et ilmeisesti tunne mitään. Oletko joku kone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap käyttäytyisi? Toteisi vain kylmän rauhallisesti, että löydetty, tehtävä done. Voimme siirtyä seuraavaan. Hyvästi.

Vierailija
4/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kaipaa biologisia juuriaan.Jokaisella pitäisi olla oikeus tietää alkuperänsä, sukulaisensa.Järkyttävää millä keinoin lapsia syntyy.

Vierailija
5/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap käyttäytyisi? Toteisi vain kylmän rauhallisesti, että löydetty, tehtävä done. Voimme siirtyä seuraavaan. Hyvästi.

😂

Vierailija
6/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Innostus ja tunteita. Osaa voi ahdistaa uusi tilanne. Tai sitten on odottanut kovasti. 

Vierailija
7/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko kirkumista? En muista sellasta koskaan nähneeni noissa.

Vierailija
8/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää miten reagoisi itse samassa tilanteessa?

Näin itse kerran naisen kaatuvan pyörällä. Juoksin paikalle kiljuen "Kävikö pahasti? Tarvitseeko soittaa apua?"

Jälkeenpäin tunsin oloni jotenkin teennäiseksi. 

Vierailija
9/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mielenkiintoista mutta ei elämää järisyttävää. Tuntemattomia ihmisiä jotka nyt sattuvat olemaan sukulaisia jonkun sivupanon tuotteena.

Vierailija
10/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun jossain jaksossa suomalainen etsi lapsensa hylännyttä ulkomaalaista isäänsä. Isä ei halunnut olla missään tekemisissä, eikä suostunut tapaamiseen kameran edessä, eikä olisi halunnut tulla löydyksi. Paikalliset, joilta kysyttiin neuvoa olivat kauhuissaan ja sitä mieltä, että tuota tyyppiä ei pitäisi ollenkaan etsiä. Etsiä ja ohjelman juontaja joutuivat ilmeisesti jopa jonkinlaiseen vaaraan. Joskus on vain parempi antaa olla, eikä etsiä näitä kadonneita ihmisiä. Ohjelma oli ihan hirveä ja joitakin pätkiä siitä vain olen nähnyt ja ehkä jonkun jonakin erityisenä päivänä tyyliin arkipyhä, vappuaatto esitetyn jakson olen kokonaan katsonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi