Häiritseekö julkinen imetys sinua?
Minua ei häiritse, kunhan ei koko tissiä paljaana pidä. Imetyspaita ja harso oivia apuvälineitä :)
Kommentit (177)
Ei häiritse yhtään. Itkevä vauva häiritsee kyllä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:27"]
Meitä miehiä ei häiritse.
Muiden julki-imetys häiritsee naisia, jotka ovat epävarmoja omista rinnoistaan.
[/quote
Eli säkin kuseksit pitkin katuja koska se on luonnollista ja haluat esitellä vehettäsi kaikille? Ihqua, oikee Tosi-mies
[/quote]
Osuiko arkaan paikkaan?
[/quote]
Mietin vaan että toki miehetkin sitten pitävät luonnollisena hepin heiluttelua julkisilla paikoilla. Onhan sekin luonnollinen asia, eikö? Miksi tässä olisi eroja?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää.
[/quote]
Oikein metelin nostat? Haha. Ravintola nyt nimenomaan on yksi niistä paikoista, joissa ei saa imettää. Siellä syödään. Sinun paljaat rintasi, ja ruumiisi eritteet, eivät kuulu samaan tilaan missä toiset syövät. Tarjoilijat ohjaavat pyydettäessä kaltaisesi ruokahalun pilaajat ulos.
[/quote]
Kaikki muut saavat syödä, paitsi vauva?
[/quote]
Oikein ymmärretty. Vauvaa varten on varmasti varattu tila, jossa voit imettää tuottamatta häiriötä. Jos ei ole, voit miettiä, oletko tälle ravintolalle kovin toivottu asiakas vauvoinesi.
[/quote]
Niin, tai sitten ne joita vauvan syöminen häiritsee voivat syödä kotonansa.
[/quote]
Vauvaperheet eivät ole kovin tuottoisia asiakkaita ravintoloille, verrattuna sinkkuihin ja lapsettomiin (tai ilman lapsia tuleviin) ihmisiin. He käyvät harvoin, syövät halvemmin (halvemmissa paikoissa myös), ja, tärkein asia, eivät osta alkoholia. He myös häiritsevät näitä ravintolan kannalta tuottavampia asiakkaita. Imetys, itku, jne.
.
Yrittäjä saa toki itse valita asiakkaansa, mutta asiakkaat voivat äänestää jaloillaan :) Kokeile huviksesi vetäistä tissi esille vähän paremmassa ravintolassa. Voi tulla nopea lähtö.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää.
[/quote]
Oikein metelin nostat? Haha. Ravintola nyt nimenomaan on yksi niistä paikoista, joissa ei saa imettää. Siellä syödään. Sinun paljaat rintasi, ja ruumiisi eritteet, eivät kuulu samaan tilaan missä toiset syövät. Tarjoilijat ohjaavat pyydettäessä kaltaisesi ruokahalun pilaajat ulos.
[/quote]
[/quote]
Oikein ymmärretty. Vauvaa varten on varmasti varattu tila, jossa voit imettää tuottamatta häiriötä. Jos ei ole, voit miettiä, oletko tälle ravintolalle kovin toivottu asiakas vauvoinesi.
[/quote]
[/quote]
Vauvaperheet eivät ole kovin tuottoisia asiakkaita ravintoloille, verrattuna sinkkuihin ja lapsettomiin (tai ilman lapsia tuleviin) ihmisiin. He käyvät harvoin, syövät halvemmin (halvemmissa paikoissa myös), ja, tärkein asia, eivät osta alkoholia. He myös häiritsevät näitä ravintolan kannalta tuottavampia asiakkaita. Imetys, itku, jne.
.
Yrittäjä saa toki itse valita asiakkaansa, mutta asiakkaat voivat äänestää jaloillaan :) Kokeile huviksesi vetäistä tissi esille vähän paremmassa ravintolassa. Voi tulla nopea lähtö.
[/quote]
Tästä voi myös saada roppakaupalla huonoa julkisuutta jos heittää imettävän äidin ulos. Somen voima on suuri. -ohis
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää. [/quote] Oikein metelin nostat? Haha. Ravintola nyt nimenomaan on yksi niistä paikoista, joissa ei saa imettää. Siellä syödään. Sinun paljaat rintasi, ja ruumiisi eritteet, eivät kuulu samaan tilaan missä toiset syövät. Tarjoilijat ohjaavat pyydettäessä kaltaisesi ruokahalun pilaajat ulos. [/quote] Kaikki muut saavat syödä, paitsi vauva?
[/quote]
ei ravintolaan aikuinenkaan mene syömään omia eväitä. Tai jos mies laskisi housut ravintolassa ja alkaisi madturboida niin pitäisi vain katsoa muualle??
Ei häritse. Ja tissit tiskiin - imetyksen olen todistanut kahdessa paikassa: neuvolaan odotustilassa ja perhekerhossa. Jos näissä paikoissa jotain se häiritsi niin silloin on pakko olla itsensä kanssa isoja ongelmia. Ja ei, en ole imettänyt OLLENKAAN, koskaan, missään. Ja siltikään ei häiritse.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:35"]
Vastemielisintä on se kun julki-imetystä verrataan julkiseen kuseskeluun ja paskantamiseen. Heti kun vedät lautaselta kasan paskaa ja juot lasin kusta päälle voit verrata sitä. Ja se että äidit käsketään vessaan imettämään. Söisitkö itse vessassa? t. isä 44v
[/quote]
Miksi vauvaa pitäisi imettää pöydän ääressä? Eihän se muutenkaan syö ruokapöydästä mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
.
[/quote]
Tästä voi myös saada roppakaupalla huonoa julkisuutta jos heittää imettävän äidin ulos. Somen voima on suuri. -ohis
[/quote]
No joidenkin silmissä tämä nostaa ravintolan pisteitä. Ja ei kai imettäjiä missään ulos heitetä, ohjataan tilaan missä voi imettää suojassa. Jos tällaista tilaa ei ole, tai vessa ei kelpaa, se on imettäjän ongelma, ei ravintolan.
Häiritsee jos ei ole minkäänlaista harsoa tms suojana. Imettävän naisen utareet ei todellakaan oo kauniit yöks
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää. [/quote] Oikein metelin nostat? Haha. Ravintola nyt nimenomaan on yksi niistä paikoista, joissa ei saa imettää. Siellä syödään. Sinun paljaat rintasi, ja ruumiisi eritteet, eivät kuulu samaan tilaan missä toiset syövät. Tarjoilijat ohjaavat pyydettäessä kaltaisesi ruokahalun pilaajat ulos. [/quote] Kaikki muut saavat syödä, paitsi vauva? [/quote] Oikein ymmärretty. Vauvaa varten on varmasti varattu tila, jossa voit imettää tuottamatta häiriötä. Jos ei ole, voit miettiä, oletko tälle ravintolalle kovin toivottu asiakas vauvoinesi. [/quote] Niin, tai sitten ne joita vauvan syöminen häiritsee voivat syödä kotonansa. [/quote] Vauvaperheet eivät ole kovin tuottoisia asiakkaita ravintoloille, verrattuna sinkkuihin ja lapsettomiin (tai ilman lapsia tuleviin) ihmisiin. He käyvät harvoin, syövät halvemmin (halvemmissa paikoissa myös), ja, tärkein asia, eivät osta alkoholia. He myös häiritsevät näitä ravintolan kannalta tuottavampia asiakkaita. Imetys, itku, jne. . Yrittäjä saa toki itse valita asiakkaansa, mutta asiakkaat voivat äänestää jaloillaan :) Kokeile huviksesi vetäistä tissi esille vähän paremmassa ravintolassa. Voi tulla nopea lähtö. [/quote] Tästä voi myös saada roppakaupalla huonoa julkisuutta jos heittää imettävän äidin ulos. Somen voima on suuri. -ohis
[/quote]
Musta on ihan hyvä tietää etukäteen missä ravintoloissa saa imettää ja missä ei. Tiedän sitten valita sen imetysvapaan paikan ja imettäjät voivat mennä sellaiseen missä julkinen, näkyvä imetys on sallittua. Siinä mielessä some-kohuista voi olla hyötyä myös.
Te jotka vertaatte runkkaamiseen tai munan esille kaivamiseen imetystä, hei haloo. Ei ne äidit alapäällään imetä joten miksi vertaatte ihan eri ruumiinosia keskenään?
Ja runkkaaminen on pelkästään seksuaalinen asia oli miten luonnollista tahansa, imettäminen ja tissit ei taas ole.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:55"]Minä imetän hienovaraisesti, enkä leväytä tissejä tiskiin näyttävästi. Joten miksi siis ulkopuoliset katsovat jos niin yököttää? Pullostako pitäisi korviketta antaa ettei aikuisille ihmisille tule paha mieli kun vauva syö? Nostan kyllä metelin jos joku tulisi esim ravintolassa urputtamaan ettei saisi imettää. [/quote] Oikein metelin nostat? Haha. Ravintola nyt nimenomaan on yksi niistä paikoista, joissa ei saa imettää. Siellä syödään. Sinun paljaat rintasi, ja ruumiisi eritteet, eivät kuulu samaan tilaan missä toiset syövät. Tarjoilijat ohjaavat pyydettäessä kaltaisesi ruokahalun pilaajat ulos. [/quote] Kaikki muut saavat syödä, paitsi vauva? [/quote] Oikein ymmärretty. Vauvaa varten on varmasti varattu tila, jossa voit imettää tuottamatta häiriötä. Jos ei ole, voit miettiä, oletko tälle ravintolalle kovin toivottu asiakas vauvoinesi. [/quote] Niin, tai sitten ne joita vauvan syöminen häiritsee voivat syödä kotonansa. [/quote] Vauvaperheet eivät ole kovin tuottoisia asiakkaita ravintoloille, verrattuna sinkkuihin ja lapsettomiin (tai ilman lapsia tuleviin) ihmisiin. He käyvät harvoin, syövät halvemmin (halvemmissa paikoissa myös), ja, tärkein asia, eivät osta alkoholia. He myös häiritsevät näitä ravintolan kannalta tuottavampia asiakkaita. Imetys, itku, jne. . Yrittäjä saa toki itse valita asiakkaansa, mutta asiakkaat voivat äänestää jaloillaan :) Kokeile huviksesi vetäistä tissi esille vähän paremmassa ravintolassa. Voi tulla nopea lähtö. [/quote] Tästä voi myös saada roppakaupalla huonoa julkisuutta jos heittää imettävän äidin ulos. Somen voima on suuri. -ohis
[/quote]
Tosta voi saada myös roppakaupalla positiivista julkisuutta ja asiakaskunnan, joka osaa pitää vaatteet päällä ja eritteet sisällään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:50"]
Sitten kun ihmiset ahdistuvat paljaasta rinnasta niin alkaa huuto, että on niiiin luonnollista ja lapsella on oikeus syödä kun on nälkä jne.
[/quote]
Minä en ole törmännyt yhteenkään imettäessä huutavaan äitiin. Sitä näkee kyllä, kun lapsi huutaa, eikä äiti kehtaa ruokkia lasta.
Kaikkein ihmeellisimmältä kuulostaa, että jossain Michelin ravintolassa kuuluisi huudattaa lasta nälkäisenä. Eikö sinnekin mennä juuri syömään?
Mulla ei häiritse se tissin näkeminen, ei mulla häiritse uimarannallakaan yläosattomat naiset, mutta mulla häiritsee se haju ja ylipäätään ruumiin nesteiden vaihto.
Imetys on jotenkin tosi kuvottavaa, eikä se johdu tisseistä.
Mun mielestä muissa maissa on järjestetty ihan hyvin esim. kauppakeskuksiin niitä imetyspaikkoja, suomessa ei taida olla. Ja ravintolassa imettäminen on jo tautiriskin takia ihan ehdoton ei, rintamaidossa leviää mm. hepatiitti.
Ei periaatteessa häiritse, aattelen et se on luonnollista eikä mua nyt tissit häiritse ku on itselläki :D mutta yleisesti se on ehkä vähän kuitenkin kiusallista muille kun ei tiiä et haittaako imettäjää jos vahingossa näkee jotain. Vaikka tuskin todellakaan haittaa kerran julkisesti päättää imettää. Mut en tiiä ite ehkä vähän menis sivummalle tai just joku huivi vähän eteen..
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:51"]
Tai jos mies laskisi housut ravintolassa ja alkaisi madturboida niin pitäisi vain katsoa muualle??
[/quote]
Ei kai sperma ole sentään ainoa ruokasi? Kyllä kai sinä saat katsoa miehesi runkkaamistaa, mutta en rinnastaisi niitä strippiluolia ravintoloihin joista tässä ketjussa keskustellaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:01"]
Mulla ei häiritse se tissin näkeminen, ei mulla häiritse uimarannallakaan yläosattomat naiset, mutta mulla häiritsee se haju ja ylipäätään ruumiin nesteiden vaihto.
Imetys on jotenkin tosi kuvottavaa, eikä se johdu tisseistä.
Mun mielestä muissa maissa on järjestetty ihan hyvin esim. kauppakeskuksiin niitä imetyspaikkoja, suomessa ei taida olla. Ja ravintolassa imettäminen on jo tautiriskin takia ihan ehdoton ei, rintamaidossa leviää mm. hepatiitti.
[/quote]
Minua häiritsee jotkut kalaruoat, haisee tosi pahalta, mutta suurin osa ruoasta sisältää jonkinlaisia ruumiin nesteitä. Kannattaa valita kasvisravintola, niin vältyt ruumiinnesteiltä.
Jos joku ravintola ottaa konseptikseen suuremman yleisön imettämisen, eiköhän silloin hepatiitti ym. testit tehdä. Bakteeripitoisuus siinä maidossa on varmasti alhaisempi kuin jääkaappi maidossa.
Tiesitkö muuten, mistä se jääkaappimaito on sinun lasiin tullut?
Tilanteen mukaan. Juhlapäivällisillä paikka voisi olla jokin muu kuin ruokapöytä.
Toivon, että imettäjä peittää rintansa.
Muistaako kukaan sitä kohua, joitakin vuosia sitten Helsingissä, kun tällainen "tissit framille julkisella paikalla" äiti ahdistui tuijottavista miehistä, ja nosti siitä älämölön? Siitä puhuttiin silloin, yleinen mielipide oli kyllä tätä äitiä vastaan.
Ihan sama häiritseekö jotakin. Jos vauvan ruokailu häiritsee niin se on sitten ihan oma ongelma johon voi vaikka hakea terapiaa. Itse imetän juuri siellä missä lapsella on nälkä enkä tosiaan mene vessaan tms imettämään. en itsekään syö vessassa. Toki hoidan sen niin etten ole tissit tiskillä vaan vauva kantoliinassa ja nänni ulos imetysliivien rakosesta ja harso päälle.