Yli kolmekymppiset naiset, kysymys papakokeesta...
..kuinka usein käyt otattamassa papakokeen? Ja onko ehkäisyä, jos on niin mikä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:43"]Käyn parin vuoden välein. T:N35
[/quote]
Niin ja pillerit ehkäisynä.
Joka vuosi kun uusin pillerireseptin. N39
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:35"]
vuosi sitten kävin elämäni ekan kerran papakokeessa, joukkoseulonnoissa ,joissa ei seulottu mitään muuta kuin se yksi koe. Ei ehkäisyä kun ei ole miestäkään.
[/quote]
Sä olet siis neitsyt?
[/quote]
Kerro tyhmälle, mikä logiikka kysymyksessäs oli?
Vuosittaisen gynetarkastuksrn yhteydessä otetaan. Mirena ehkäisynä.
Joukkoseulonnassa käyn, viimeksi 35-vuotiaana. Ei ehkäisyä, olen maho. Naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:35"]
vuosi sitten kävin elämäni ekan kerran papakokeessa, joukkoseulonnoissa ,joissa ei seulottu mitään muuta kuin se yksi koe. Ei ehkäisyä kun ei ole miestäkään.
[/quote]
Sä olet siis neitsyt?
Joskus 20-25v ikäisenä kävin pari kertaa, sen jälk seulonnoissa joka muuten edessä taas tänävuonna..ed kerralla siinä katsottiin myös se syövälle altistava juttu mutta oli ok, tulos ollut muutenkin aina se "paras". Ei hormonaalista ehkäisyä ja sama mies ollut 20v.
Minä olen käynyt kunnan puolesta seulonnoissaviiden vuoden välein. Tänä vuonna tuli kutsu ja odottelen vastausta. Menee muuten monta viikkoa odotellessa.
Olen käynyt vain joukkopapakokeessa, ne on muistaakseni viiden vuoden välein.
Haluaako joku viisas vielä vastata?