Olitko itse noin hehkeä kuin Catherine heti synnytyksen jälkeen?
Kommentit (103)
Jep. Kuopusta synnyttäessä ei tullut edes hiki. Se vain pullahti ulos.
Jos mulla olis käynyt sairaalassa kampaaja ja meikkaaja, niin joo. Olin molempien aikaana heti hyvässä kunnossa.
Varmaan, jos joku olisi tuonut silitetyn ja kalliin asun ja kampaaja ja meikkaaja olisi tehneet hommansa, niin kuin Catherinelle.
Olin. Kauneimmillani ikinä kun hehkuin äidiksi tulon onnea
Olin sektion jäljiltä hädin tuskin tajuissani ja seuraavana päivänä vasta kiskottiin kahden hoitajan voimin väkisin sängystä.
Ekan kanssa en todellakaan, hyvä kun pystyssä pysyin mutta toisen kanssa olisin saattanut ollakin mutta vain jos joku olisi meikannut ja laittanut tukan :D
Olin niin hehkeä että huonetoverini joutui käyttämään aurinkolaseja.
Onneksi ei tarvinnut olla. En mä katsellut peiliin, suoraan sanottuna!
Olin kuopuksen synnytyksen jälkeen, jolloin kaikki meni hyvin. Jos olisin kammannut tukan ja laittanu ripsaria, olisin näyttänyt ihan yhtä hyvältä. Esikoisen synnytykseen meinasin kuolla, joten näytin turvonneelta ryhävalaalta.
Toki kun olisi ollut meikkaaja ja kampaaja ja hieno puvustajan valitsema designmekko.
En ole koskaan kovinkaan hehkeä. Mutta synnytyksen jälkeen en poikennut mitenkään siitä millainen olen normaalisti.
Hehkeä? Kamalat silmäpussit. Ja niin kuuluukin. Antakaa nyt toisen olla.
En todellakaan. Hemoglobiini oli alle 70 (huomattiin vasta seuraavana päivänä) enkä selvinnyt suihkuunkaan kun 2 päivää synnytyksen jälkeen.
Onneni kukkuloilla ja hyvinvoiva, sisäinen hehku suorastaan sokaisi ympärillä olevat! Ulkoisesti en kyllä näyttänyt noin hehkeältä.
No en todellakaan, vaikka sinänsä hyvin voinkin. :D En myöskään olisi ikipäivänä uskaltanut pukeutua noin vaaleaan mekkoon!
Millaiset pöksyt ja siteet sillä mahtoi tosiaan olla noin vaalean mekon alla!
Ei tainnut olla turvotustakaan kun korkkarit heti jalassa.
Olisin varmaan ollut jos kampaaja ja meikkaaja olisi käynyt laittamassa kuosiin :)
Upea pari. Onnea pienestä prinsessasta :)