Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko itse noin hehkeä kuin Catherine heti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
02.05.2015 |

-

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävelly kolmeen päivään, joten...

Vierailija
62/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:22"]Täällä tunnutaan olevan kateellisia Katen kampaajasta ja stylististä. Kukaan meistä ei tiedä kuinka poikki hän on tai kuinka paljon häntä jouduttiin tikkaamaan. Silti on pakko mennä kampaukseen ja meikkiin vain muutama tunti synnytyksen jälkeen ja revittävä hymy naamalle satojen kameroiden räpsyessä. Vaikka todennäköisesti sellainen ei voisi tuolla hetkellä vähempää kiinnostaa.

Se on sitä kuninkaallisten helppoa elämää.
[/quote]

En todellakaan usko että ois ollu pakko jos juuri synnyttänyt äiti olisi sanonut että en varmana mene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kauheeta ettei saanut edes synnyttää ja toipua rauhassa vaan heti piti olla edustuskunnossa. Viimeinen asia mikä minua kiinnostaisi synnytyksen päätteeksi olisi mennä lehdistön syynättäväksi

Vierailija
64/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaaleanpunaisessa yöpaidassa ja jättivaipassani pikku turvotus naamalla varmaan söpöin näky ikinä.

Vierailija
65/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:25"]Jumalauta! 

Williamin kelpaa... panisin heti samana iltana!! Tai mistä sitä tietää mitä siellä mekon alla on :X

http://static.iltalehti.fi/kuninkaalliset/brittivauva_etu_0205MS_kg.jpg

[/quote]

No jos käyttäisit sitä aivokapasiteettiasi hetken niin voit varmaan arvata että synnyttäneen naisen alapää ei varmana ole hehkeimmillään tai valmiina seksiin koska sieltä on juuri tullut vauva :)

Vierailija
66/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:25"]Jumalauta! 

Williamin kelpaa... panisin heti samana iltana!! Tai mistä sitä tietää mitä siellä mekon alla on :X

[/quote] Veikkaan että ei samana iltana heru, eikä seuraavanakasn

Vierailija
67/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:27"]Olin vaaleanpunaisessa yöpaidassa ja jättivaipassani pikku turvotus naamalla varmaan söpöin näky ikinä.
[/quote] peesaan. Lisäksi omassa sairaalassa yöpaidat oli niin kuluneita, että kaikissa valokuvissa liivinsuojat paistaa kuin täysikuut paidan läpi. Niin nättejä kuvia!

Vierailija
68/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D en uskaltanut ajaa autollakaan pariin viikkoon, oli niin hutera ja heikko olo vaikkei edes tarvinnut tikata, verta menetin PALJON synntyskertomuksen mukaan. Ehkä minustakin olisi saanut hehkeän ammattilaisten avulla. Emt, keskityin enemmän imetykseen ja siihen että pärjäsin vauvan kanssa yksin kotona..

Vierailija
69/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka en ole edes synnyttänyt :D

Vierailija
70/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa joo, ihan hyvännäköinen kai olin, ainakin kuvien mukaan. Synnytin kyllä illalla kymmeneltä, nukkumaan menin yhdeltä, heräsin kuudelta(mieheni herätti-perhehuone), syötin vauvan, söin itse. Kävin suihkussa, föönasin, vaihdoin vaatteet, lähdimme kotiin, jossa vanhempamme olivat järjestäneet hienon juhlapöydän.

Vierailija
71/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:25"]

Jumalauta! 

[/quote]

No mieti nyt mitä siellä on jos juuri on synnyttänyt lähes nelikiloisen vauvan. Synnytys toki mennyt hyvin, sillä kotiutuu noin nopeasti, kaikki emme ole yhtä onnekkaita, joten turha tässä on kenenkään äitiyden ulkomuotoja arvostella, rankasta synnytyksestä saa toipua kaikessa rauhassa. 

Vierailija
72/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:24"]

Oisinko ainut ketä ois ärsyttäny jos kaikki kampaajat ja meikkaajat ois lähetetty ehostamaan mua "me tehää susta nyt hyvännäköinen että pääset heti esittelemään uutta vauvaa" kun just pari tuntia sitten synnyttänyt.

[/quote]

No aseman mukaisiin etuoikeuksiin sisältyy tiettyjä velvollisuuksia. Vanhemman polven kuninkaalliset ovat tämän sisäistäneet, nuorempi polvi haluaa vaan elää leppoisaa yksityistä miljonäärielämää, mutta eivät ymmärrä ettei se käy kun on julkinen asema. Toki jos riittävästi hinkuaa yksityisyyttä niin siitä vaan luopumaan asemastaan, mutta silloin menisivät etuoikeudetkin.

Vierailija
73/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:27"]

Jotenkin kauheeta ettei saanut edes synnyttää ja toipua rauhassa vaan heti piti olla edustuskunnossa. Viimeinen asia mikä minua kiinnostaisi synnytyksen päätteeksi olisi mennä lehdistön syynättäväksi

[/quote] jep...en kadehdi.

Vierailija
74/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate kyllä tiesi mihin joutuu kun meni Williamin kanssa naimisiin, tai ainakin olisi pitänyt tietää. Turha sääliä.

Vierailija
75/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oli mervi tapola -klooni. Nätti kui mikä.

Vierailija
76/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi kauniiksi kun olin saanut sektiolla pojan maailmaan.

Vierailija
77/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:00"]

Mies sanoi kauniiksi kun olin saanut sektiolla pojan maailmaan.

[/quote] taisi olla eka kerta kun niin "nimitteli"

Vierailija
78/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate oli hehkeän näköinen. Kampaajahan kävi siellä ja ilmeisesti kosmetologi tai sitten kampaaja osasi meikatakin. 

Vierailija
79/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:27"]

[/quote] jep...en kadehdi.

[/quote] pari minuuttia meni ja lähtivät palatsiin

Vierailija
80/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Olin valvonut neljä vuorokautta ja sektion jäljiltä sekaisin. Peseytymään en ollut myöskään päässyt noina neljänä päivänä, enkä seuraavanakaan ja sänkykin oli umpiveressä. Ei tullut lehdistöä syynäämään, mutta vieläkin vituttaa, että vanhempieni piti ilmaantua välittömästi.