Olitko itse noin hehkeä kuin Catherine heti synnytyksen jälkeen?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:59"]linkki.
[/quote]
Onko niin vaikeaa etsiä netistä ITSE kuvia? Ei, no niin ajattelinkin.....
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:59"]linkki. [/quote] Onko niin vaikeaa etsiä netistä ITSE kuvia? Ei, no niin ajattelinkin.....
[/quote]
se ei kuule ole minun hommani vaan APn.
Ja lehdistö ei tullut paikalle, vaikka lähetin tiedotteen milloin vilkutan sairaalan edessä
Kun tyttäreni syntyi, oli tajuton helle eikä sairaalassa tietenkään ilmastointoa. Synnytyksen jälkeen olin aivan järkyttävän turvonnut varsinkin naamasta ja jaloista, lisäksi naamani oli täynnä verenpurkaumia ponnistamisesta. Maitoa alkoi heti tulla reippaasti, joten sen lisäksi että hikoilun kuin sika, uin myös maidossa. :D Silti olin onneni kukkuloilla eikä paljon kiinnostanut miten räjähtänyt olin. Onneksi ei tarvinnut edustaa.
Esikoisen synnytyksen jälkeen hehkeyttä ei olisi saanut pelkästään kampauksella eikä meikeillä. Naama oli turvoksissa ja toisesta silmästä ponnistuksien tiimellyksessä katkennut verisuoni tai pari. Sitä paitsi tuon verran synnytyksen jälkeen olin kaavinnassa, enkä päässyt jaloilleni vuorokauteen verenhukan aiheuttaman matalan hemoglobiinin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:48"]
Toki ja minullakin kävi kampaaja synnärillä.
[/quote]Minulta permanentattiin pillun karvatkin.
No totta kai olin. Vilkuttelin kadulta naapureille keltaisessa mekossa ja mies vilkutteli vanhmman pojan kanssa sananvärisissä kashmir-slipovereissa.
Myös minulla oli armeija hoitajia ja meikkaajia, joiden ainoa tehtävä oli huolehtia, että näytin ässältä.
No mutta kaikista kuninkaallisista Catherine on kyllä eniten helpon luksus elämänsä ansainnut.
Eipä ollut viittä avustajaa ja henkilökohtaista kauneudenhoitoalan ammattilaista laittamassa.
Oikeasti en kyllä ole edes koskaan synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:48"]
Olisin varmaan ollut jos kampaaja ja meikkaaja olisi käynyt laittamassa kuosiin :) Upea pari. Onnea pienestä prinsessasta :)
[/quote]
Nimenomaan, tämä on aito prinsessa.
Jos ois tosiaan joku meikannut ja laittanut hiukset niin kyllä. Eka synnytys kesti 9 tuntia ja toinen 5, ponnistus ekassa 10 minuuttia ja toisessa hiukan vähemmän. Toisella kertaa oltaisin päästy kotiinkin jo samana päivänä, vaikkei ollut hovilääkäriä eikä hoitajaa kotona.
En, tuossa vaiheessa kun Catherine tukka laitettuna lähti kotiin, olin vielä leikkaussalissa taistelemassa hengestäni, siitä kolme viikkoa ja pääsin kotiin. Siinä mielessä olen niin kateellinen, että joku voi noin nopeasti päästä kotiin.
Täällä tunnutaan olevan kateellisia Katen kampaajasta ja stylististä. Kukaan meistä ei tiedä kuinka poikki hän on tai kuinka paljon häntä jouduttiin tikkaamaan. Silti on pakko mennä kampaukseen ja meikkiin vain muutama tunti synnytyksen jälkeen ja revittävä hymy naamalle satojen kameroiden räpsyessä. Vaikka todennäköisesti sellainen ei voisi tuolla hetkellä vähempää kiinnostaa.
Se on sitä kuninkaallisten helppoa elämää.
En usko. En kyllä peiliin katsonut, mutta kuulemma kasvoni olivat hurjan pöhöttyneet raskausmyrkytyksen aiheuttamasta turvotuksesta johtuen.
Keskimmäistä lähdin synnyttämään kesken opinnäytetyön ja parin tunnin synnytyksen jälkeen ajattelin, josko vois lähtee jatkamaan sen loppuun, kun pahasti jäi kesken. Hyvässä kunnossa olin siis, ja järki sekä tunteet kertoivat hetken päästä, että se tärkein makoilee tuhisevana mun kainalossa. :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:22"]
Täällä tunnutaan olevan kateellisia Katen kampaajasta ja stylististä. Kukaan meistä ei tiedä kuinka poikki hän on tai kuinka paljon häntä jouduttiin tikkaamaan. Silti on pakko mennä kampaukseen ja meikkiin vain muutama tunti synnytyksen jälkeen ja revittävä hymy naamalle satojen kameroiden räpsyessä. Vaikka todennäköisesti sellainen ei voisi tuolla hetkellä vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Luulen, että jos synnytyksessä olisi ongelmia ollut niin eivät olisi samana päivänä kotiin lähteneet..
Oisinko ainut ketä ois ärsyttäny jos kaikki kampaajat ja meikkaajat ois lähetetty ehostamaan mua "me tehää susta nyt hyvännäköinen että pääset heti esittelemään uutta vauvaa" kun just pari tuntia sitten synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:22"]Täällä tunnutaan olevan kateellisia Katen kampaajasta ja stylististä. Kukaan meistä ei tiedä kuinka poikki hän on tai kuinka paljon häntä jouduttiin tikkaamaan. Silti on pakko mennä kampaukseen ja meikkiin vain muutama tunti synnytyksen jälkeen ja revittävä hymy naamalle satojen kameroiden räpsyessä. Vaikka todennäköisesti sellainen ei voisi tuolla hetkellä vähempää kiinnostaa.
[/quote] Ei kai kukaan ole ollut kateellinen? Tämä ei ehkä ole se vakavin keskustelu, että relax.
Jumalauta!
Williamin kelpaa... panisin heti samana iltana!! Tai mistä sitä tietää mitä siellä mekon alla on :X
http://static.iltalehti.fi/kuninkaalliset/brittivauva_etu_0205MS_kg.jpg
En ollut, koska valitettavasti kampaajani ja stylistini eivät päässeet tulemaan sairaalaan silloin. Kyllä harmitti.