Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko itse noin hehkeä kuin Catherine heti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
02.05.2015 |

-

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Molemmat lapset syntyivät sektiolla, ja jo ennestään kalpea ihoni näytti

lakananvalkoiselta leikkausten jälkeen. Jälkeenpäin kuvista olen kauhistellut,

miten valkoiselta näytän. Onneliselta toki myös.

Vierailija
82/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ennenvanhaan kuninkaalliset synnytti koko hoviväen todistaessa. Pitihän se varmistaa, että kuninkaallinen jälkeläinen tulee tosiaan kuninkaallisesta äidistä. Marie Antoinette tästä mm. kovin ahdistui, kun hoviväkeä oli niin paljon ettei huoneessa enää ollut happea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, vaikka olisi ollut minkälaiset meikkaajat ja kampaajat. Jos mut olisi kärrätty synnytyspäivän iltana koko kansan näytille, olisin istunut pyörätuolissa, silmäpussit olisi roikkunut maassa asti ja koko kroppa olisi ollut vielä ihan pöhöttynyt. Sitä olotilaa ja ulkonäköä ei olisi ripsivärillä ja nätillä mekolla pelastettu :D

Vierailija
84/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskomattoman nopeasti on kyllä toipunut ja onhan hänellä toki avustajat ja kampaajat huolehtimassa. Mutta todella ihanan ja söpön näköinen perhe, kuvista näkee että molemmat hehkuvat sellaista levollista onnea ja rakkautta. Voisiko tuo isä hymyillä enää yhtään leveämmin! :)

Vierailija
85/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva olisi syntynyt sektiolla, ei Kate olisi ollut valmis lähtemään kotiin 8 tuntia synnytyksen jälkeen. Sen sijaan hyvin sujuva normaali synnytys on pikkujuttu - ei ainakaan minulla ole yhdessäkään kolmesta synnytyksestä tapahtunut mitään repeämisiä tai kovaa verenvuotoa. Kaikki ovat olleet miellyttäviä kokemuksia ja olen lähtenyt kotiin samana tai seuraavana päivänä.

Vierailija
86/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan normaalin näköinen synnytyksen jälkeen. Synnytin yöllä ha aamulla meikkasin ja laitoin hiukset normaalisti ku vauva nukkui. Korkkareita ei kyllä olisi saanut jalkaan vaikka väkisin olisi survottu :D oli sellaiset turvotukset että monen vuoden jälkeenkin jaksaa naurattaa

Vierailija
87/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuin verta reisiä pitkin, vaipat piti olla päällä. Olin kalpea ku lakana ja pystyssä oleminen sai mut pyörtymään. Kädet tärisi ihan hulluna ja paleli.
Joten ei ois tainnu onnistua tuommonen edustaminen :D

Vierailija
88/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kun näin nuo Katen kuvat ekan kerran. Minä olin kyllä oman synnytyksen jäljiltä niin kaukana tuosta kuvasta kuin voi olla.
Olen todella ylpeä siitä, että joku nainen pystyy näyttämään noin upealta tuollaisen urakan jälkeen, olkoon hänellä meikkaajat ja kampaajat apunaan tai ei. Minusta ei siihen olisi, eikä edes kotiinlähtöön kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen, mutta hienoa että joku toinen voi ja haluaa.

Vierailija
89/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä valtakunnan väki järkyttyny jos meikäläinen ois tullu synnytyksen jälkeen näytille :DD

Vierailija
90/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan on "pakottanut" Katea lähtemään sairaalasta, kyllä rouva on saanut ihan itse päättää kotiinlähtöhetken.

Hän on vaan niitä onnekkaita, joilla on mennyt synnytys hyvin ja haluaa jo illaksi omaan kotiin. Meikkaaja ja kampaaja varmasti auttoivat vähän asiaa, mutta hän on myös erittäin luonnonkaunis, turvotusta ei ole ollenkaan eikä painokaan kauheasti noussut raskauden aikana.

Vierailija
91/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:27"]

Jotenkin kauheeta ettei saanut edes synnyttää ja toipua rauhassa vaan heti piti olla edustuskunnossa. Viimeinen asia mikä minua kiinnostaisi synnytyksen päätteeksi olisi mennä lehdistön syynättäväksi

[/quote] jep...en kadehdi.

[/quote] pari minuuttia meni ja lähtivät palatsiin
[/quote] Ja siihen pariin minuuttiin valmistauduttiin meikkaajiin ja kampaajin... Omaan synnytykseeni en kyllä toivoisi isoa väkijoukkoa synnärin ulkopuolelle vahtaamaan, puhumattakaan että pitäisi heti laittautua ja kopistella korkkarit jalassa lehdistötilaisuuteen...aika brutaali perinne suorastaan.

Vierailija
92/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:55"]Mua nauratti kun näin nuo Katen kuvat ekan kerran. Minä olin kyllä oman synnytyksen jäljiltä niin kaukana tuosta kuvasta kuin voi olla.
Olen todella ylpeä siitä, että joku nainen pystyy näyttämään noin upealta tuollaisen urakan jälkeen, olkoon hänellä meikkaajat ja kampaajat apunaan tai ei. Minusta ei siihen olisi, eikä edes kotiinlähtöön kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen, mutta hienoa että joku toinen voi ja haluaa.
[/quote]
Lisään vielä, että kotiinlähtiessä tunsin itseni maailman hoikimmaksi ja kauneimmaksi naiseksi, koska mieheni XL-kokoiset collegehousut mahtuivat viimein ylös vyötärölle asti. Olin myös viimein päässyt suihkuun - synnytys päättyi leikkaussalin pöydälle ja saavuin vuodeosastolle nukutettuna. Hoitajat unohtivat kertoa minulle herättyäni, että suihkuun saa nyt mennä. Makasin verissäni ja hiessäni kaksi vuorokautta ennen kuin uskalsin kysäistä kiukkuisilta ylikuormitetuilta hoitajilta, josko saisin peseytyä.

Vierailija
93/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:56"]Ois kyllä valtakunnan väki järkyttyny jos meikäläinen ois tullu synnytyksen jälkeen näytille :DD
[/quote] Haha, ajatelkaa jos Kate olisikin tullut isoissa pieruverkkareissa, meikittä tukka rasvassa, juuri synnyttäneen näköisena :D

Vierailija
94/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta kyllä herättää, että hän pystyi kävelemään noin hyvin - itselläni tikit tekivät kävelystä vaappuvaa ja hidasta ja meinasin pyörtyä vielä seuraavanakin päivänä, jos olin noin pitkään pystyasennossa. Mutta toisaalta kyse olikin hänen toisesta alateitse syntyneestä lapsestaan - itsellä ensimmäinen syntyi sektiolla ja useinhan tikkejä tarvitaan vain ensimmäisen kanssa - ja onpa tuo lapsi paljon pienempikin ihan näin silmämääräisesti arvioiden kuin omani. Ehkä viikon kohdalla olisin itse kyennyt stylistin ja kampaajan käynnin jälkeen esiintymään edukseni.

Ja tämä omani on tuore tapaus, vielä eivät ole tikit sulaneet ja hemoglobiini on vähän yli sadan.

Vierailija
95/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Katella on korkkarit ollu tuolloin jalassa, niin eiköhän ne juuri sitä tarkoitusta varten ole hankittu. Pari kokoa isommat kuin normaalisti, saattaa olla ihan teetettykin tota kertaa varten. Sitten vaan roskiin, kun turvotukset on laskenu.

Vierailija
96/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa joidenkin myötätunto Katen "rankkaa" edustustyötä kohtaan. Vapaaehtoisesti on lähtenyt elämään etuoikeutettua luksuselämää, en jaksa uskoa että kovasti kärsii tästä "rankasta elämästä".

Täytyy myös muistaa, että edustaminen ja kansan ilahduttaminen on kuninkaallisten ainoa työ ja myös oikeutus omalle erityisasemalle. Jos sen takia pitää sairaalasta tullessa poseerata kuvaajille pari minuuttia, niin aika pikkuhomma.

Vierailija
97/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:14"]

Jos Katella on korkkarit ollu tuolloin jalassa, niin eiköhän ne juuri sitä tarkoitusta varten ole hankittu. Pari kokoa isommat kuin normaalisti, saattaa olla ihan teetettykin tota kertaa varten. Sitten vaan roskiin, kun turvotukset on laskenu.

[/quote]

Tai sitten tukisukat jalassa. Itselläni oli tukisukat yli puolet raskaudesta huonon verenkierron vuoksi, ja myös synnytyksessä, enkä huomannut minkäänlaista turvotusta.

Vierailija
98/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä useaan viikkoon, kun verenhukka oli melkoinen ja paljon muutakin kurjaa tapahtui.

Vierailija
99/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymyksellä tarkoitettiin, että olisinko hyväkuntoisena voinut kävellä synnytyssairaalasta ulos vaikka saman tien synnytysten jälkeen, niin kyllä, joka kerta. Noin simpsakan näköinen kuin Kate en tosin ole tainnut olla edes 16-vuotiaana.  :D

Vierailija
100/103 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2