Ei vittu mitä kaikkea olen tehnyt XD
Aloin miettiä tempauksiani ja muistin mm. seuraavat: olen väijynyt pusikossa pimeällä metrin päässä kohteestani ja salakuunnellut keskustelua, esittänyt työnantajaa prepaid-numerolla eksälle (meni läpi XD), suutuksissani suihkuttanut eksän märäksi vaatteet päällä ja menin piiloon varastoon, koska en halunnut jutella ongelmistamme XD (olin teini, ja tulin kyllä pois sieltä varastosta sitten xd) ja läimäytin yhtä miestä boksereilla naamaan kun suutuin sen känniörvellyksestä XDDD tutustutaanko? <3___<3
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:36"]Mä menin e-pilleri huuruissani + kännissä huutaan pizzeriaan silloiselle poikaystävälleni kun se oli täys kusipää, se tönäs mut vielä maahan ja lähin siitä sit itkien kotiin. Hyvä luoja miten noloa, arvatkaa olenko kehdannut kävellä edes tämän pizzerian ohi. No tästä on onneksi monia vuosia aikaa ja nuo ajat ovat niiiiin ohi!
[/quote]
XD
Mä menin e-pilleri huuruissani + kännissä huutaan pizzeriaan silloiselle poikaystävälleni kun se oli täys kusipää, se tönäs mut vielä maahan ja lähin siitä sit itkien kotiin. Hyvä luoja miten noloa, arvatkaa olenko kehdannut kävellä edes tämän pizzerian ohi. No tästä on onneksi monia vuosia aikaa ja nuo ajat ovat niiiiin ohi!