Ei vittu mitä kaikkea olen tehnyt XD
Aloin miettiä tempauksiani ja muistin mm. seuraavat: olen väijynyt pusikossa pimeällä metrin päässä kohteestani ja salakuunnellut keskustelua, esittänyt työnantajaa prepaid-numerolla eksälle (meni läpi XD), suutuksissani suihkuttanut eksän märäksi vaatteet päällä ja menin piiloon varastoon, koska en halunnut jutella ongelmistamme XD (olin teini, ja tulin kyllä pois sieltä varastosta sitten xd) ja läimäytin yhtä miestä boksereilla naamaan kun suutuin sen känniörvellyksestä XDDD tutustutaanko? <3___<3
Kommentit (22)
Suihkun saanut eksä oli tosin silloin poikaystävä xd
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:29"]Normisettiä. Mies21
[/quote]
XDD
xDD mä oon tehnyt kans joskus kaikkee tosi sekavaa kuten pyöritellyt eksän alusvaatteet kissanpaskassa XD ja heittänyt läppärin parvekkeelta XDD olin kans teini xDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:39"]xDD mä oon tehnyt kans joskus kaikkee tosi sekavaa kuten pyöritellyt eksän alusvaatteet kissanpaskassa XD ja heittänyt läppärin parvekkeelta XDD olin kans teini xDD
[/quote]
XDDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:39"]xDD mä oon tehnyt kans joskus kaikkee tosi sekavaa kuten pyöritellyt eksän alusvaatteet kissanpaskassa XD ja heittänyt läppärin parvekkeelta XDD olin kans teini xDD
[/quote]
XDDD
[/quote]
XDDDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:39"]xDD mä oon tehnyt kans joskus kaikkee tosi sekavaa kuten pyöritellyt eksän alusvaatteet kissanpaskassa XD ja heittänyt läppärin parvekkeelta XDD olin kans teini xDD
[/quote]
XDDD
[/quote]
XDDDD
[/quote]
XD !
Ihme psykoottisia skitsoja täällä.
:D mä oon tällanen puusilmä selkeesti kun tää ketju bauratraa mua jostain syystä! :) jatkakaa!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"]Ihme psykoottisia skitsoja täällä.
[/quote]
XD hyvä läppä hei toi et esittää aikuista xD "oon tosi serious lol"
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"]Ihme psykoottisia skitsoja täällä.
[/quote]
XDD!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:42"]:D mä oon tällanen puusilmä selkeesti kun tää ketju bauratraa mua jostain syystä! :) jatkakaa!
[/quote]
naurattaa siis niin ettei osaa enää kirjottaakaan... oho :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:41"]Ihme psykoottisia skitsoja täällä.
[/quote]
XD hyvä läppä hei toi et esittää aikuista xD "oon tosi serious lol"
[/quote]
XDD iksäktli ! Tosi nolo nevari :::::::::::D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:42"]:D mä oon tällanen puusilmä selkeesti kun tää ketju bauratraa mua jostain syystä! :) jatkakaa!
[/quote]
naurattaa siis niin ettei osaa enää kirjottaakaan... oho :D
[/quote]
XD
Nyt pärisee...XXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:57"]Nyt pärisee...XXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDD
[/quote]
Eeässä pärisee. xD
Ai olitte teinejä? Milloin nuo tapahtui? Kuukausi sitten?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:22"]Ai olitte teinejä? Milloin nuo tapahtui? Kuukausi sitten?
[/quote]
XD yhden kanssa oltiin molemmat teinejä. Loput vanhempia Xd
Normisettiä. Mies21