Millaiset ihmistyypit inhottaa kauppareissuilla?
- tyypit, jotka eivät huomioi yhtään muita ostoskärryillään. Jättävät kärryn keskelle hyllyä ja jäävät tölläämään tuotetta. Liikkuvat kärrynsä kanssa siten, katselevat hyllyjä eikä eteenpäin.
- äidit, jotka eivät hallitse lapsiaan vaan antavat näiden riehua pitkin kauppaa
- tomaattien hiplaajat
Kommentit (164)
Ei minua mikään inhota, mutta perhepalaverit vois pitää jossain muualla kuin klo 16.30 Prisman maitohyllyjen edessä.
Isi, äiti ja 3 eri ikäistä lasta neuvottelee, millaisia suklaamuroja lapset haluaa iltapalaksi, minkä väristä rahkaa otetaan aamiaiselle ja onko isi ottanut oikeanlaisia perunoita oikean määrän, kun ei oltu vielä yhdessä päätetty tehdäänkö kalapuikkojen kanssa lohkoperunoita vai juustoperunoita.
Mua jostain syystä ärsyttää, jos edellinen ei pistä sitä välipalkkia hihnalle. Siis sen jälkeen, kun on ladonnut omat ostokset.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]Ne jotka pakkaavat ostoksiaan kassiin niin kauan kunnes myyjä ilmoittaa summan ostoksille. Sitten yllättyneinä aletaan kaivaa laukkua, sieltä rahapussia, sieltä korttia tai rahoja. Nämä ovat raivostuttavimpia!!!!!!
[/quote]
Miten voi tulla alapeukkua? Tuo toimintamalli on ihan täyttä itsekkyyttä. Toisten huomioon ottaminen toimii myös kaupan kassalla!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]
Ne jotka pakkaavat ostoksiaan kassiin niin kauan kunnes myyjä ilmoittaa summan ostoksille. Sitten yllättyneinä aletaan kaivaa laukkua, sieltä rahapussia, sieltä korttia tai rahoja. Nämä ovat raivostuttavimpia!!!!!!
[/quote]
No minulla on yleensä kärryllinen tavaraa ja tietenkin menen heti toiseen päähän pakkaamaan kun saan kärryn tyhjäksi ja pakkaan siihen asti kunnes kassa ilmoittaa loppusumman. Lompakon ja kortin löytymiseen voi mennä jopa 10 sekuntia. Olettaisin tämän olevan kaikkien etu. Jos jäisin kortti kädessä venaamaan, että kassa on saanut kaiken käsiteltyä, niin koko kassahihna mensi tukkoon, eikä seuraavien ostokset mahtuisi mihinkään. Näin on käynyt muutaman kerran siitä huolimatta että siirryn heti pakkaamaan.
Katsos kun kaikkien ostokset eivät koostu yhdestä jugurttipurkista ja banaanista.
[/quote]
Tai sitten toimit kuten minä: vedät bonus-kortin kortinlukijasta, tökkäät pankkikortin siihen odottamaan ja siirryt pakkaamaan ostoksia. Kun kassahenkilö ilmoittaa summan, siirryt maksupäätteelle, naputtelet tunnuslukusi, pakkaat loput ostoksistasi, jos niitä on vielä jäljellä. Miksi ihmeessä ne kortit pitää kaivaa sieltä käsilaukun pohjalla olevasta lompakosta vasta siinä vaiheessa, kun kassa ilmoittaa loppusumman, en voi käsittää...