Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmistyypit inhottaa kauppareissuilla?

Vierailija
01.05.2015 |

- tyypit, jotka eivät huomioi yhtään muita ostoskärryillään. Jättävät kärryn keskelle hyllyä ja jäävät tölläämään tuotetta. Liikkuvat kärrynsä kanssa siten, katselevat hyllyjä eikä eteenpäin.

- äidit, jotka eivät hallitse lapsiaan vaan antavat näiden riehua pitkin kauppaa

- tomaattien hiplaajat

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:05"]

- "hippaa" kaupassa leikkivät lapset

- raivopäänä itkevät lapset

- huutavat lapset

- lapset kärryjen kanssa

- lapset jotka toljottavat ja sotkevat ja koskettelevat

[/quote]

Miten pikkukärryn kanssa kulkeva lapsi sinua ärsyttää? Tai toljottava lapsi? Huutava lapsi ei tietysti kuulosta kivalta, mutta lapset nyt vaan välillä huutavat. Itsekin olet joskus ollut sellainen ja muut ovat sinua sietäneet. Miten lapset oppivat käyttäytymään julkisilla paikoilla, jos heidät aina jätetään kotiin? Lapset ovat lapsia ja vasta oppimassa käyttäytymään. Lapsia tulee aina olemaan, joten helpommalla pääsee kun vaan oppii sietämään heitä, eikä vihaa heitä asioiden takia joille he eivät itse eivätkä aina vanhemmatkaan mitään voi.

Vierailija
142/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan "tomaattien hiplaaja" ja "avokadojen puristelija", koska haluan varmentaa vihannekset kypsyysasteen kokeilemalla. Tämä suomalainen hygienian ihannointi menee kyllä överiksi joskus. Pitäisikö vihannekset ostaa pelkän ulkonäön perusteella ja siten nostaa todennäköisyyttä saada vahingossa raaka vihannes, ettei ketään inhota se, että joku muu on koskenut samaan tuotteeseen? Ne vihannekset ovat kulkeneet jo aika monien käsien kautta siinä vaiheessa, kun ovat kaupan hyllyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kiljuvat ja rääkyvällä äänellä itkevät lapset

- viheltelijät

- ne jotka jäävät viideksi minuutiksi miettimään sen hyllyn eteen josta ottaisin tuotteen

Vierailija
144/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia riittää, kun näyttää siltä, että pitäis olla yksityiskauppa jokaiselle:) Kaupat myös säästää koko ajan pitämällä liian vähän kassoja auki eli kauppiaissa myös syytä kassaruuhkiin! Kyllä minua sieppaa kärryillä tukkijat ja haahuilijat eniten. Ei huomoida toisia tippaakaan vaan ollaan ja möllötetään vaan.

Vierailija
145/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa takanani liian lähelle tunkevat ihmiset. Ovat usein ihan kyljessä kiinni kun maksan ostokseni. Olenkin alkanut sijoittaa mieheni pari metriä taakseni jonossa ihan vaan estämään näitä tunkijoita rynnimästä niskaan. Minä pakkaan , mies vetelehtii jonossa ja maksaa (tai toisinpäin.)

Vierailija
146/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönijät. Joskus vielä potkaisen täysillä jotain mummoa joka tökkii mua kassalla kärryillään. Jumalauta se sattuu!

Vierailija
147/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:24"]

miten sen kärryn kanssa siellä kaupassa pitäisi olla? kun se ei saa olla hyllyn edessä eikä se saa olla kulkuväylällä. mihin sen voi laittaa jos tutkii vaikka jonkun tuotteen ainesosalistaa?

[/quote]

Käytän koria.

Vierailija
148/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka syö ne ostokset jo kaupassa!! Lapset vielä ehkä jotenkin ymmärrän jos ainut keino saada hiljaseks on tunkee joku bansku suuhun (ja silloinkin kyllä ihmettelen, että miksei ole syötetty kotona ennen kauppaan tuloa), mutta aikuiset ihmiset?! Usein vielä näkee kun syövät jotain jätskiä/suklaata? Eikö voi oikeesti odottaa että saa ne ostokset tehtyä?

Vierailija
149/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:05"]

- "hippaa" kaupassa leikkivät lapset

- raivopäänä itkevät lapset

- huutavat lapset

- lapset kärryjen kanssa

- lapset jotka toljottavat ja sotkevat ja koskettelevat

[/quote]

Miten pikkukärryn kanssa kulkeva lapsi sinua ärsyttää? Tai toljottava lapsi? Huutava lapsi ei tietysti kuulosta kivalta, mutta lapset nyt vaan välillä huutavat. Itsekin olet joskus ollut sellainen ja muut ovat sinua sietäneet. Miten lapset oppivat käyttäytymään julkisilla paikoilla, jos heidät aina jätetään kotiin? Lapset ovat lapsia ja vasta oppimassa käyttäytymään. Lapsia tulee aina olemaan, joten helpommalla pääsee kun vaan oppii sietämään heitä, eikä vihaa heitä asioiden takia joille he eivät itse eivätkä aina vanhemmatkaan mitään voi.

[/quote]

Aika usein ne juoksee hyllyn takaa päälle. Teksii mieli karjaista: Kasvattajat!!!

Vierailija
150/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka valittavat siitä kun käydään lasten kanssa kaupassa. Normaalit ihmiset ottavat lapsia mukaan sen takia että niiden kanssa opetellaan käyttäytymään siellä. Eriasia ne jotka oikeasti antavat lastensa nälkäisiä riekkua ja huutaa siellä. Ei ole vaikeaa ottaa tarhasta hakiessa banaani/pähkinöitä/muu pieni välipala lapselle mukaan.

Vierailija
151/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:28"]Prismassa aika usein törmää niihin seurustelijamammoihin, jotka jättikärryineen ja lapsineen tukkivat kokonaisen käytävän kun pitää vaihtaa tunnin verran kuulumisia naapurin marjatan kanssa, joka luonnollisesti tukkii sen toisen puolikkaan käytävästä. Mihinkään sivumpaan ei voi mennä, muut joutuvat kiertämään toisen hyllyn kautta. Jos joku uskaltaa pyytää väistymään, kun tarvitsee juuri heidän kohdaltaan sen hillopurkin, niin mulkaistaan vihaisesti kun joku kehtaa häiritä heidän seurustelutuokiotaan ja liikautetaan juuri ja juuri sen verran sitä persettä, että toinen saa yhdellä kädellä keploteltua hyllystä jotain kärryjen välistä vatsaa sisään vetäen ja hengittämättä. Mikään muu ei oikeastaan ärsytäkään yleensä.
[/quote]
Minä hymyilen kauniisti ja pyydän kohteliaasti väistymään. En ole saanut vihaista mulkoilua osakseni. Taitaa olla että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
152/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:48"]Vanhalle hielle ja krapulaiselle haisevat ihmiset, ostoskorikyylät, ruokia eri puolille kauppaa piilottelevat ihmiset (kuka tervejärkinen jättää makkarapaketteja jauhohyllyihin ym.?).
[/quote]

Veikkaan,ettei kyse ole piilottamisesta vaan huomataan,ettei ole käyttöä ja laitetaan lähimpään hyllyyn..
[/quote]

Niin ja sitten se onkin jo piloilla.

Vierailija
153/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voikin hermostua.

Olenko ainoa jolle ne tien tukkivat mammat tai kärryt ei ole ongelma. Herkästi vaan siirrän kärryjä itse että mahdun ottamaan tarvitsemani, tai jos mamma on tiiviisti kiinni kärryissään ja jostain syystä en mahdu siirtämään niitä 20cm niin sanon ihan tavallisella äänellä että anteeksi tarvitsen tuosta jotakin.

Mutta 90% tientukkona olevista kärryistä vaan työnnän vähän sivuun. Siis tartun kärryyn päädystä ja siirrän sen 20cm että saan tarvitsemani. En toki niitä muiden kärryjä siirrä minnekään kauas.

Ei ole tämmöinen toiminta haitannut ikinä ketään. Osa on neutraalisti ja osa havahtuu ja siirtää itsekin niitä kärryjä sitten.

Vierailija
154/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:28"]Prismassa aika usein törmää niihin seurustelijamammoihin, jotka jättikärryineen ja lapsineen tukkivat kokonaisen käytävän kun pitää vaihtaa tunnin verran kuulumisia naapurin marjatan kanssa, joka luonnollisesti tukkii sen toisen puolikkaan käytävästä. Mihinkään sivumpaan ei voi mennä, muut joutuvat kiertämään toisen hyllyn kautta. Jos joku uskaltaa pyytää väistymään, kun tarvitsee juuri heidän kohdaltaan sen hillopurkin, niin mulkaistaan vihaisesti kun joku kehtaa häiritä heidän seurustelutuokiotaan ja liikautetaan juuri ja juuri sen verran sitä persettä, että toinen saa yhdellä kädellä keploteltua hyllystä jotain kärryjen välistä vatsaa sisään vetäen ja hengittämättä. Mikään muu ei oikeastaan ärsytäkään yleensä. [/quote] Minä hymyilen kauniisti ja pyydän kohteliaasti väistymään. En ole saanut vihaista mulkoilua osakseni. Taitaa olla että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

[/quote]

No jaa, ei se aina niinkään ole. Esimerkiksi vasta seurasin vierestä, kuinka vanha herrasmies yritti päästä ottamaan ostoksia parin mamman välistä, kohteliaisuudestaan huolimatta sai osakseen tuhahtelua ja mulkoilua. Tuli paha mieli kiltin vanhan miehen puolesta.

Joskus se metsä huutelee ihan yksikseen, koska siellä kasvaakin puiden tilalla otsamulkkuja.

Vierailija
155/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset jotka ovat luulevat omistavansa koko kaupan, ja kuvittelevat että heitä pitää kunnioittaa, vaikka itse käyttäytyvät ihan päin persettä. Vihaan näitä :D tekis mieli heittää jollai mandariineil päähän..

Vierailija
156/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]

Ne jotka pakkaavat ostoksiaan kassiin niin kauan kunnes myyjä ilmoittaa summan ostoksille. Sitten yllättyneinä aletaan kaivaa laukkua, sieltä rahapussia, sieltä korttia tai rahoja. Nämä ovat raivostuttavimpia!!!!!!

[/quote]

No minulla on yleensä kärryllinen tavaraa ja tietenkin menen heti toiseen päähän pakkaamaan kun saan kärryn tyhjäksi ja pakkaan siihen asti kunnes kassa ilmoittaa loppusumman. Lompakon ja kortin löytymiseen voi mennä jopa 10 sekuntia.  Olettaisin tämän olevan kaikkien etu. Jos jäisin kortti kädessä venaamaan, että kassa on saanut kaiken käsiteltyä, niin koko kassahihna mensi tukkoon, eikä seuraavien ostokset mahtuisi mihinkään. Näin on käynyt muutaman kerran siitä huolimatta että siirryn heti pakkaamaan.

Katsos kun kaikkien ostokset eivät koostu yhdestä jugurttipurkista ja banaanista.

Vierailija
157/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupoissa "anteeksi"-tyypit. Siis jos jarrutat sekunniksi ottaaksesi tuotteen hyllystä, niin jo on takana joku Anteekis pääsenkö ohi- tyyppi. Pitää jaksaa odottaa se muutama sekunti! Koko ajan saa steppailla edestakasin näiden kaupan läpi juoksijoiden edestä. Yleensä käyn Prismassa ja sielläon väljemmät käytävät.

Itse en koskaan syyllisty moiseen. Jos pitää päästä ohi, niin yritän löytää kiertoreitin. Jollei sellaista ole, odotan niin kauan että toinen tajuaa olevansa esteenä tai siirtyy muuten vain pois tajuamatta olevansa esteenä. Mulla ei nimittäin ole koskaan minuuttiaikataulu.

Vierailija
158/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset näköjään osaavatkin hermoilla. Olen pitänyt itseäni herkästi ärsyyntyvänä, mutta en näköjään olekaan. Uskomattomia tyyppejä täällä. Kyllä kaupassa käynnistäkin voi näköjään melkein missä asiassa vaan vetää palon nenään! Suomalaiskansallinen ilmiö kun ollaan totuttu asumaan yksin korvessa?

Jos keskittyisitte ihan itseenne ja omaan käytökseenne. Muiden huomioonottamiseen.

Vierailija
159/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa ihan kaikki ihmiset kaupassa. Mut eniten ne ihme kyyläjät jotka ei yhtään pysty keskittymään omiin ostoksiinsa vaan niiden pitää tuijottaa ihan kuin eivät olisi ihmistä ennen nähneet. Samoin vituttaa kassat jotka vaan tuijottaa silmät suurina. Sit ne ihmiset jotka ei voi vaan väistää vaan seisovat kuin tikku paskassa siellä ruuhkaisessa kaupassa.

Vierailija
160/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käyvät kaupassa ilmeisesti vain kerran kuussa ja ostavat jättikärryllisen kukkurallaan ruokaa. Nämä ihmiset ovat yleensä myös juuri niitä, jotka tukkivat käytävät seurustellessaan muiden kanssa koska eivät olekaan taas kuukauteen nähneet. Sitten kovaäänisesti juorutaan. Heillä on myös useita kirkuvia ja vallattomia lapsia mukana, joita komennetaan huutamalla ja lapset vaan yltyy entisestään. Lapset juoksevat ympäri kauppaa ja huutavat. Nämä ihmiset myös tukkivat kassan 15 minuutiksi, eikä heidän ostokset edes mahdu hihnalle kerralla. Sitten niitä pakataan ikuisuus ja maksaminenkin kestää ja kestää. Miksi? Eikö sinne kauppaan voi mennä vähän useammin ettei tarvi järjestää tätä sirkusta joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän