Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmistyypit inhottaa kauppareissuilla?

Vierailija
01.05.2015 |

- tyypit, jotka eivät huomioi yhtään muita ostoskärryillään. Jättävät kärryn keskelle hyllyä ja jäävät tölläämään tuotetta. Liikkuvat kärrynsä kanssa siten, katselevat hyllyjä eikä eteenpäin.

- äidit, jotka eivät hallitse lapsiaan vaan antavat näiden riehua pitkin kauppaa

- tomaattien hiplaajat

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:41"]

Navetalle haisevat, hyi helvetti. Ja papat jotka tökkii kärryillä perseeseen kiinni.

[/quote] Ja muijat osaa myös ajaa kärryillä p...siiseen kiinni ja haisevat myös usein pahalta, yök!

Vierailija
2/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tarjouksien sun muiden perässä juoksevat mummelit jotka huohottaa saatana niskassa kiinni kuola suupieliltä valuen ja tönien jotain saatanan euron rättiä että riittäähän mulle, riittäähän? Ja sitten niitä tungetaan kori täyteen. Samaiset mummelit from hell on usein niitä jotka kassajonossa tulee IHAN KIINNI siihen edellä olevaan, ei jumalauta, ja taas se tönii sillä saatanan korillaan tai kärryillään, ihan niinkuin se jono siitä sen nopeemmin kulkis ja takuulla on eläkeläisellä niin hirveä kiirekin ja se huohotus ja mulkoilu.. aaargh! Eli vastaan mummelit from hell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummot haisevat välillä niin pahalta? Olen monesti katsonut, että ihan kunnollisen näköinen mummeli pakkaamassa ostoksiaan, mutta kun olen mennyt viereen pakkaamaan, niin mummon suunnalta löyhyää kamala biojätteen ja ulosteen haju. :(

Vierailija
4/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tädit, jotka flirttailevat nuorten miesten kanssa. "Oijoi mikä komistus, harvoin näkee tuollaista pitkää poikaa, huh, ojentaisitko minulle tuolta ylähyllyltä..."

Iskee aina perkeleen kova myötähäpeä ja omastakin puolesta nolottaa jos naisystävä on messissä.

Ironista on, että samat tädit varmaan suuttuisivat verisesti ja alkaisivat kiljua sovinismista, jos näkisivät sedän puhuvan nuorelle naiselle samaan malliin.

Vierailija
5/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]

Ne jotka pakkaavat ostoksiaan kassiin niin kauan kunnes myyjä ilmoittaa summan ostoksille. Sitten yllättyneinä aletaan kaivaa laukkua, sieltä rahapussia, sieltä korttia tai rahoja. Nämä ovat raivostuttavimpia!!!!!!

[/quote]

No minulla on yleensä kärryllinen tavaraa ja tietenkin menen heti toiseen päähän pakkaamaan kun saan kärryn tyhjäksi ja pakkaan siihen asti kunnes kassa ilmoittaa loppusumman. Lompakon ja kortin löytymiseen voi mennä jopa 10 sekuntia.  Olettaisin tämän olevan kaikkien etu. Jos jäisin kortti kädessä venaamaan, että kassa on saanut kaiken käsiteltyä, niin koko kassahihna mensi tukkoon, eikä seuraavien ostokset mahtuisi mihinkään. Näin on käynyt muutaman kerran siitä huolimatta että siirryn heti pakkaamaan.

Katsos kun kaikkien ostokset eivät koostu yhdestä jugurttipurkista ja banaanista.
[/quote]

Taito sekin että ennakoi. Kun enää muutama tuote hihnalla, voi mennä laittamaan kortin laitteeseen. Kokeile seuraavalla kerralla! Saatat yllättyä!

Vierailija
6/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]

Ne jotka pakkaavat ostoksiaan kassiin niin kauan kunnes myyjä ilmoittaa summan ostoksille. Sitten yllättyneinä aletaan kaivaa laukkua, sieltä rahapussia, sieltä korttia tai rahoja. Nämä ovat raivostuttavimpia!!!!!!

[/quote]

No minulla on yleensä kärryllinen tavaraa ja tietenkin menen heti toiseen päähän pakkaamaan kun saan kärryn tyhjäksi ja pakkaan siihen asti kunnes kassa ilmoittaa loppusumman. Lompakon ja kortin löytymiseen voi mennä jopa 10 sekuntia.  Olettaisin tämän olevan kaikkien etu. Jos jäisin kortti kädessä venaamaan, että kassa on saanut kaiken käsiteltyä, niin koko kassahihna mensi tukkoon, eikä seuraavien ostokset mahtuisi mihinkään. Näin on käynyt muutaman kerran siitä huolimatta että siirryn heti pakkaamaan.

Katsos kun kaikkien ostokset eivät koostu yhdestä jugurttipurkista ja banaanista.

[/quote]

Tai sitten toimit kuten minä: vedät bonus-kortin kortinlukijasta, tökkäät pankkikortin siihen odottamaan ja siirryt pakkaamaan ostoksia. Kun kassahenkilö ilmoittaa summan, siirryt maksupäätteelle, naputtelet tunnuslukusi, pakkaat loput ostoksistasi, jos niitä on vielä jäljellä. Miksi ihmeessä ne kortit pitää kaivaa sieltä käsilaukun pohjalla olevasta lompakosta vasta siinä vaiheessa, kun kassa ilmoittaa loppusumman, en voi käsittää...
[/quote]

Juuri näin! Onneksi fiksuja ihmisiä on olemassa!

Vierailija
7/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kapulan tökkijät: olen laittanut kapulan omien ostosteni perään, seuraavana vuorossa oleva ei voi odottaa, että liukuhihna liikkuisi niin paljon eteenpäin, että hän saa tilaa kapulan perään omille ostoksilleen. Eli siis tuuppii kapulaa minun ostoksiini... Teen nykyään niin, että palautan kapulan kipakasti alkuperäiselle paikalleen. Minun ostoksia ei tuupita! Epäkohteliasta sörkkiä toisen ostoksia, niin kun nyt ei hetkeä voisi odottaa.

Vierailija
8/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:39"]Huokaus. Elämäni on tylsää ja taas tuli niin ulkopuolinen olo. Käyn kaupassa miltei päivittäin ja äärimmäisen harvoin siellä mitään verenpainetta nostavaa tapahtuu.
[/quote]
Soori, vahingossa alapeukku!

Vierailija
9/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonoetuilijat. Sitten nämä taivaanrannanmaalarit jotka uupeltaa keskellä käytävää, pahimmillaan loivasti mutkitellen ettei pääse ohitse. Ostoskärrykiilaajat, voi luoja. Tädit ja sedät jotka maksaa senteillä kun jono on peräseinään saakka. 

Ja sitten aina vähän väliä pistää ärsyttämään, jos ostoskärry on täpötäynnä, voisi olla oikeasti ilo sille takanaolevalle jolla on maitopurkki korissa, päästää ohitse. Oikeasti. Inhimmillisyyttä kehiin.

Vierailija
10/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jaksavat oikein suitsia tuota sapetustaan? Kaupassa kun on pakko käydä ja meitä ihmisiä on moneksi, niin miksi vaivata päätään? Miehen kanssa on rasittavaa kaupassa, kun melkein ärsyttävin asia on koko ajan muista ihmisistä valittaminen.

Vierailija
11/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit jotka eivät vaivaudu sanomaan sanaakaan kassalla. Ihan kuin he eivät kunnioittaisi kassatyötä tekevää sen vertaa että voisivat edes vastata iloiseen tervehdykseen. Ja ei, en ole itse työssä kassalla.

Vierailija
12/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä niinkin tavallinen asia, siis kaupassa käynti, voi näin monelle olla noinkin suuri ongelma? Elävätkö nämä tyypit jossain omassa kuvitelmatodellisuudessaan?

Vierailija
13/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävän tukkijat ja ne jotka ovat pesseet vaatteensa jollakin haisevalla aineella, lisänneet joukkoon yhtä haisevaa huuhteluainetta ja sen jälkeen kaataneet päälleen koko pullollisen hajuvettä ja mahdollisesti vielä esim. hajustettua hiuslakkaa jnejne. Nää tyypit jättää sellaisen hajuvanan jälkeensä että kaupassa käyminen on joskus yhtä tuskaa kun pitäisi olla ajokunnossa vielä kaupasta päästyäkin ja migreeniä pukkaa. Ja kyllä, joskus näitä on mahdoton vältellä kun kulkevat tasan samojen hyllyvälien kautta, joista minunkin on pakko mennä.

Vierailija
14/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:01"]

Tyypit jotka eivät vaivaudu sanomaan sanaakaan kassalla. Ihan kuin he eivät kunnioittaisi kassatyötä tekevää sen vertaa että voisivat edes vastata iloiseen tervehdykseen. Ja ei, en ole itse työssä kassalla.

[/quote]

Minä sanon "hei" ja "kiitos", mahdollisesti vielä "kiitos samoin", jos kassa toivottaa jotain.

Mutta kassatyötä en ole ikinä arvostanut. Jos kaikki kassatyöntekijät vaihdettaisiin robotteihin tai itsepalvelukassoihin, kaikkien elämä paranisi - jopa kassalaisten itsensä. Jopa ostokset tulisivat paljon, PALJON halvemmiksi, jos asiakkaan ei pitäisi maksaa aspojen palkkaa.

Olen muuten ollut kassalla, eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä se asiakas vastaa moikkaamiseen. Kassa moikkaa, koska pomo käskee.

Vierailija
15/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläiset.

Vierailija
16/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läskit. Hyi helvetti sitä laardin löllymistä." - Ja voi sanonko, mitä sinun asenteesi kanssa. Olisiko sinulla sensijaan ehdotusta, mistä "tukevammat" voisivat hakea ruokansa, kun omaan keskustakaksioon, tuskin kannattaa pesutaa hyötykasvi ja/tai hedelmä -puutararhaa...

Vierailija
17/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattien puristelijat. Hyi helvatta, niitä hipelöidään ja klähmitään, vaikka ihan silmällä jo näkee, mikä on kiinteä. Avokadossa tuo ei niin haittaa, kun sehän kuoritaan kuitenkin.

Maitohyllylle asumaan jäävät - eli se prisman jättikärry parkkeerataan tiiviisti kiinni sinne maitohyllylle, ettei kukaan muu vaan pääsee ottamaan kärryn takaa mitään. Ja sitten arvotaan vartin verran, otetaanko oikeaa maitoa vai maitojuomaa...

Vierailija
18/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:51"]- kapulan tökkijät: olen laittanut kapulan omien ostosteni perään, seuraavana vuorossa oleva ei voi odottaa, että liukuhihna liikkuisi niin paljon eteenpäin, että hän saa tilaa kapulan perään omille ostoksilleen. Eli siis tuuppii kapulaa minun ostoksiini... Teen nykyään niin, että palautan kapulan kipakasti alkuperäiselle paikalleen. Minun ostoksia ei tuupita! Epäkohteliasta sörkkiä toisen ostoksia, niin kun nyt ei hetkeä voisi odottaa.
[/quote]
Mä teen tota, jos olen ostoksilla vauvan kanssa, enkä voi ottaa kärryjä vaan kasaan ostokset rattaisiin, eli pieneen tavarakoriin ja loput jotenkin käsiini samalla kun tuupin rattaita eteenpäin kyynärpäällä. Todellakin haluan ostokset käsiståni hihnalle heti kun mahdollista. Silloin rasittaa jos edellinen ei tee yhtään tilaa.

En tuupi, jos mulla on kärryt tai kori, mut noiden rattaiden kanssa kyllä. Enkä tuupi jos ei ole tilaa, mutta jos edellinen ei edes yritä tiivistää omiaan ja mulla meinas tippoja jogurttipurkit käsistä niin sit kyllå laitan sen jo hihnalle.

Vierailija
19/164 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tönötän maksupäätteellä sen takia,että valvon: a:riittääkö mun rahat,pienituloisena joudun loppukuusta laskeskelemaan rahojani, b:lyökö myyjä ostokset oikein,tekevälle kun nimittäin sattuu virheitäkin.Tarkastan esim.mahdolliset alennukset.Kolmas syy,c,on seuraava.Yksin ostoksilla ollessaan ei kerkiä pakkaamaan kuin muutaman ostoksen,jos joutuu kantaen kotiin kuljettamaan.Kassit on silloin pakattava edes jotenkuten järkevästi.Muutama ostos ja sitten kassa jo summaa ilmoittaa.Kaiva siinä sitten pussias ja korttejas.Viereensä ei viitsi laskea,aina löytyy niitä,joilla on pitkät kynnet.Eiköhän kaikilla pitäis olla aikaa normaaliin kaupassa käyntiin.

Vierailija
20/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat, puliukot, likaisen näköiset ihmiset, lihavat, mustalaiset, ulkomaalaiset... Ja ne, jotka "vitsailee" ne vanhat kuluneet vitsit kassalla tyyliin "anna tällä kertaa voittokuponki" kun ostavat lottoa, tai "voit sinä maksaa minunkin ostokset" edellisen asiakkaan tavaroihin sekoittuneista tavaroista. Tyhmät tollot ovat yleensä ärsyttäviä, oli ne sitten nuoria tai vanhoja. Tupakan ostajat ovat kertakaikkiaan inhottavia. Huonoryhtiset energiajuomia ja halpissipsejä ostavat pleikkariaddiktit. Todella noloja ovat olevinaan snobit. Onhan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan