Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmistyypit inhottaa kauppareissuilla?

Vierailija
01.05.2015 |

- tyypit, jotka eivät huomioi yhtään muita ostoskärryillään. Jättävät kärryn keskelle hyllyä ja jäävät tölläämään tuotetta. Liikkuvat kärrynsä kanssa siten, katselevat hyllyjä eikä eteenpäin.

- äidit, jotka eivät hallitse lapsiaan vaan antavat näiden riehua pitkin kauppaa

- tomaattien hiplaajat

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lidl:n pitkällä kassahihnalla satuin jättämään hieman tilaa taakseni. Eikös takanani seissyt asiakas ruvennut innoissaan nostelemaan tuotteitaan hihnalle, vaikka itselläni oli vielä kesken. No, eipä auttanut muu kuin työntää takana olevan ostoksia taaksepäin hihnalla, että sain omani mahdutettua väliin. Ei reagoinut mitenkään, oli tyynesti hiljaa. On tapahtunut pari kertaa, ei enää...puran osotkärryn sisällön ihan hihnan etureunalla.

Vierailija
82/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia käyn vaan STOCKAN HERKUSSA. Tutut myyjät aina ystävällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohyllyllä hidastelevat. Kuinka vaikeaa se saman maidon valkkaaminen sieltä hyllystä voi olla?

Vierailija
84/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]-Lidl:n pitkällä kassahihnalla satuin jättämään hieman tilaa taakseni. Eikös takanani seissyt asiakas ruvennut innoissaan nostelemaan tuotteitaan hihnalle, vaikka itselläni oli vielä kesken. No, eipä auttanut muu kuin työntää takana olevan ostoksia taaksepäin hihnalla, että sain omani mahdutettua väliin. Ei reagoinut mitenkään, oli tyynesti hiljaa. On tapahtunut pari kertaa, ei enää...puran osotkärryn sisällön ihan hihnan etureunalla.
[/quote]

Oon kassalla töissä osa-aikasesti ja moni tekee tätä. En voi ymmärtää. Miten aikuinen ihminen ei tajua et miten se hihna toimii?!

Vierailija
85/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vanhemmat, jotka tuovat väsyneen ja nälkäisen tenavan itkemään kauppareissulle tarhan jälkeen.

- vanhemmat, jotka huudattavat hikistä vauvaa vaunuissa talvivaatteissa, vaikka ovat itse keventäneet vaatetustaan kauppaan astuessaan.

- lapsiaan uhkailemalla kasvattavat: "Jos et nyt lopeta heti paikalla, niin lähdetään autoon ja kotiin!" Ja kas ihme, lapsi huutaa kaksi kertaa enemmän.

Vierailija
86/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:46"]

Lihavat. Ihan avoimesti kurkkaan heidän ostokärryynsä. Jos on paljon vihreää ja terveellistä ruokaa, saavat hyväksyvän nyökkäyksen. Jos on herkku tai einestä, tulee täältä arvosteleva katse ja pään pudistelu. Samaa teen myös kassajonossa, kun seuraan kun ostoksia laitetaan hihnalle ennen minua.

[/quote]

sinun kaltaiset ihmiset.

Vierailija
87/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen usein kauppaan kattoparkista, josta pääsee alas vain hissillä. Lähes joka kerta kun hissin ovi avautuu niin ovesta ryntää perheen lapset...usein myös vanhemmat sisään. Ennen siis kuin pääsen ulos sieltä. Seuraavalla kerralla muuten kämppään pennun joka survoo itsensä siitä hissin ovesta heti sisään.

Inhoan myös ihmisiä jotka tulevat kaupan käytävillä vastaan kolme rinnan ja jotka odottavat että minä ostoskärryjen kanssa väistän reunaan. Teen nykyisin niin että kuljen sitä omaa puolta ja olen ikäänkuin en huomaa että joku noista kolmesta on mun kaistalla. Aika nopeasti hyppäävät alta kun tajuavat että kohta törmätään.

Vierailija
88/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]-Lidl:n pitkällä kassahihnalla satuin jättämään hieman tilaa taakseni. Eikös takanani seissyt asiakas ruvennut innoissaan nostelemaan tuotteitaan hihnalle, vaikka itselläni oli vielä kesken. No, eipä auttanut muu kuin työntää takana olevan ostoksia taaksepäin hihnalla, että sain omani mahdutettua väliin. Ei reagoinut mitenkään, oli tyynesti hiljaa. On tapahtunut pari kertaa, ei enää...puran osotkärryn sisällön ihan hihnan etureunalla.
[/quote]

Olisit pokkana vaan nostellut omat sinne sekaan ja sanonut kassalle että tuo maksaa.

Vierailija
89/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset mammat, jotka jäävät ostoskärryineen juoruilemaan keskelle hyllyriviä tukkien näin läpikulkuliikenteen. Olenkin moittivaan sävyyn näpäyttänyt"voisitteko edes vähän siirtyä"..

Vierailija
90/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]Tämän takia käyn vaan STOCKAN HERKUSSA. Tutut myyjät aina ystävällisiä.
[/quote]
Minkä takia alapeukku, juntti

Vierailija
91/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitappajat

Vierailija
92/164 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla hidastelevat, varsinkin jos takana pitkä jono. Ja ne jotka eivät tajua mitä esim. Prismassa pikakassa tarkoittaa.

Vierailija
93/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ne, jotka jäävät hyllyjen eteen kärryt aivan liimautuneina kiinni niihin. Niin, että sinne hyllylle ei kenelläkään muulla ole asiaa, vaikka kärryläinen itse katselisi vain yhtä kohtaa hyllystä. Miksi helvetissä ei voi jättää edes pientä rakoa sen kärryn ja hyllyn väliin, että toinen voisi napata sen maitopurkin sieltä? 

- Ihmiset, jotka näkevät että ahdas hyllyväli on aivan täynnä, mutta silti puskevat itsepäisesti kärryjen kanssa eteenpäin sen sijaan, että jättäisivät kärryt vähän kauemmaksi ja kävelisivät hakemaan tuotteen. 

- Kärryillä kassajonoissa tökkivät. Kiva tasapainotella, kun koko ajan pusketaan kärryä selkää vasten. En minä yhtään sen nopeammin pääse kassalle.

- Ja muutenkin kassajonossa niskaan hönkijät. Sen "turvavälin" voi pitää suurempana kuin 10 senttiä. 

- Ne, jotka jäävät tarkastelemaan kuittia ja hidastelemaan kärrynsä kanssa maksupäätteen kohdalle, kun seuraavan olisi jo aika maksaa. Miksi ei voi siirtyä sinne kassahihnan päätyyn pällistelemään kuittia, että pääsisi edes maksamaan tai pakkaamaan? 

- Ne, jotka antavat kakaroidensa hipelöidä ja lähmiä muiden tuotteita kassahihnalla ja kiipeillä pakkaustasolle. Siis missä ulottuvuudessa näin on soveliasta tehdä?

- Ne, jotka muutenkin jäävät jumittamaan pakkaustasolle kärryt poikittain tai vaihtoehtoisesti kärry vieressä toisella puolella pakkaustasoa ja oma ahteri toisella puolella niin, ettei seuraava mahdu pakkaamaan ostoksiaan. Ja mitään elettä siirtymiseen ei voi tehdä, vaikka sanoisi "anteeksi" tai merkitsevästi työntäisi kärryä pois edestään. 

Vierailija
94/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:27"]Minä tönötän maksupäätteellä sen takia,että valvon: a:riittääkö mun rahat,pienituloisena joudun loppukuusta laskeskelemaan rahojani, b:lyökö myyjä ostokset oikein,tekevälle kun nimittäin sattuu virheitäkin.Tarkastan esim.mahdolliset alennukset.Kolmas syy,c,on seuraava.Yksin ostoksilla ollessaan ei kerkiä pakkaamaan kuin muutaman ostoksen,jos joutuu kantaen kotiin kuljettamaan.Kassit on silloin pakattava edes jotenkuten järkevästi.Muutama ostos ja sitten kassa jo summaa ilmoittaa.Kaiva siinä sitten pussias ja korttejas.Viereensä ei viitsi laskea,aina löytyy niitä,joilla on pitkät kynnet.Eiköhän kaikilla pitäis olla aikaa normaaliin kaupassa käyntiin.
[/quote]
Tuo B kohta on ongelma nykyään. Siinä kassalla on ihan pakko jumittaa tasan niin kauan, että viimeinenkin ostos on lyöty kassaan. Joka ikisellä kauppareissulla ainakin 2 tuotteen hinta on kassaan väärin merkattu tai ei ( mukamas) huomata alennuslappua, miksi näin? Minäkin olen pienituloinen, niin tietenkin haluan maksaa vain sen summan mitä luvataan. Että sori nyt kauheasti, kun en mene valmiiksi pakkaamaan, mutta on vaan pakko vahtia niitä hintoja.

Vierailija
95/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:27"]Minä tönötän maksupäätteellä sen takia,että valvon: a:riittääkö mun rahat,pienituloisena joudun loppukuusta laskeskelemaan rahojani, b:lyökö myyjä ostokset oikein,tekevälle kun nimittäin sattuu virheitäkin.Tarkastan esim.mahdolliset alennukset.Kolmas syy,c,on seuraava.Yksin ostoksilla ollessaan ei kerkiä pakkaamaan kuin muutaman ostoksen,jos joutuu kantaen kotiin kuljettamaan.Kassit on silloin pakattava edes jotenkuten järkevästi.Muutama ostos ja sitten kassa jo summaa ilmoittaa.Kaiva siinä sitten pussias ja korttejas.Viereensä ei viitsi laskea,aina löytyy niitä,joilla on pitkät kynnet.Eiköhän kaikilla pitäis olla aikaa normaaliin kaupassa käyntiin. [/quote] Tuo B kohta on ongelma nykyään. Siinä kassalla on ihan pakko jumittaa tasan niin kauan, että viimeinenkin ostos on lyöty kassaan. Joka ikisellä kauppareissulla ainakin 2 tuotteen hinta on kassaan väärin merkattu tai ei ( mukamas) huomata alennuslappua, miksi näin? Minäkin olen pienituloinen, niin tietenkin haluan maksaa vain sen summan mitä luvataan. Että sori nyt kauheasti, kun en mene valmiiksi pakkaamaan, mutta on vaan pakko vahtia niitä hintoja.

[/quote]

Työskentelin kassalla ennen kaupassa, jossa nuo väärin tulevat hinnat olivat ihan jatkuva ongelma ja ne vituttivat kassaneitinä itseänikin suunnattomasti. Asiakas tietysti raivosi kassalle väärin laskutuksesta, vaikka syyllinen oli oikeasti osastovastaava, joka oli laittanut hinnat väärin koneelle. Jos asiasta antoi palautetta osastolle, tuli vastaan vain vittuilua ja vastaan inttämistä. Suosittelen tuollaisissa tilanteissa pistämään palautetta ihan kauppiaalle/myymäläpäällikölle sen sijaan, että raivoatte kassalle joka ei tilanteeseen voi vaikuttaa mitenkään. Asiakkaan sana painaa paljon enemmän kuin nuoren kassaneidin. 

Ne alelappujen lyönnin unohtaminen on sitten asia erikseen, mutta ne jää huomaamatta todella helposti jos pakkaus on hiemankin samansävyinen tai ei katso kamalan tarkkaan. Tahti on kassalla yleensä niin nopea, että harmillisesti jää usein katsomatta tuotetta sen tarkemmin ja joku tuote saattaa piipata kahdesti, koska lukija voi jumittaa ja lukea viivakoodin kahteen kertaan. 

Vierailija
96/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:46"]Lihavat. Ihan avoimesti kurkkaan heidän ostokärryynsä. Jos on paljon vihreää ja terveellistä ruokaa, saavat hyväksyvän nyökkäyksen. Jos on herkku tai einestä, tulee täältä arvosteleva katse ja pään pudistelu. Samaa teen myös kassajonossa, kun seuraan kun ostoksia laitetaan hihnalle ennen minua.
[/quote]

... Sä oot just niin ärsyttävä. Mä en kestä sunlaisia, ei sulla ole varaa arvostella muita jos ajatuksenkin taso on noin suppea.

Vierailija
97/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei ärsytä muut kuin ahtaaseen käytävään juttelemaan jäävät.

Vierailija
98/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdottomasti ne, jotka JÄÄVÄT KAVERINEEN OVENSUUHUN ARPOMAAN MINNE SEURAAVAKSI mentäisiin.

Ovensuista ja muista ahtaista paikoista tulee mennä vauhdilla eikä jäädä toisten tukkeeksi, ja nopanheitot seuraavasta kohteesta suoritetaan väljemmillä väylillä.

Vierailija
99/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:31"]
Vanha mies rähjaisessa yolakissaan bussissa "toi on fuckin gay", pitaisiko kertoa etta vaimokkeesi on "fuckin cow"?

Kaikilla reissuilla.

Onhan se aika kumma kun sanoo ettei uskalla lähestyä jotain josta mainittu tykkää mutta puhuu muista miehista sekä sanoo ettei ole miesta.

Mista moes voi tietaa ellet puhu talle ja sano; tilanne on ihan toinen muuten.

Kyttääjä on utelias muttei kohtaa.

[/quote]

Mikä sinua vaivaa? Psykoosissa?

Vierailija
100/164 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:31"]

Vanha mies rähjaisessa yolakissaan bussissa "toi on fuckin gay", pitaisiko kertoa etta vaimokkeesi on "fuckin cow"? Kaikilla reissuilla. Onhan se aika kumma kun sanoo ettei uskalla lähestyä jotain josta mainittu tykkää mutta puhuu muista miehista sekä sanoo ettei ole miesta. Mista moes voi tietaa ellet puhu talle ja sano; tilanne on ihan toinen muuten. Kyttääjä on utelias muttei kohtaa.

[/quote]

Häh???? En ymmärtänyt yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän