Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisen vappu

Vierailija
30.04.2015 |

Voisin sanoa että vappu on kyllä yksinäiselle ihmiselle yksi inhottavimmista juhlapyhistä. Kaikkialla iloitsevia ihmisporukoita, joista itse on jäänyt ulkopuolelle pienestä pitäen. Itse kulutan vapun neljän seinän sisällä tv:tä katsoen. Mitä te muut yksinäiset aiotte tehdä?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä....teidän olisi kannattanut sopia täällä joku yksinäisten vappu-miittinki <3

Vierailija
42/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yksin. Olisin varmaan saanut jotain seuraa, jos olisin kysynyt. Enpä kuitenkaan kysynyt, koska yritän pysytellä erossa alkoholista. Jos lähtisin muiden seuraan, niin todellakin ratkeaisin itsekin juomaan. Ja selvinpäin on muutenkin inhottavaa olla humalaisten seurassa. Jäin siis kotiin. Tietysti harmittaa nähdä esim. facebookissa muiden riemukkaita kuvia ystäväporukoista, mutta siihenkin tottuu. Olen nyt 25-vuotias, ja joka vuosi harmittaa vähemmän. Minä olen kotona vappuna, mitä sitten? Ainakaan ei ole krapulaa huomenna.

Onneksi on netflix ja AV :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon itkeny koko päivän yksinäistä vappua, mutta nyt alkaa vähän helpottaa. Ystävät viettää vappua miestensä ja perheidensä kanssa, mun mies on töissä ja minä yksin kotona. Aina sama juttu, joka uusivuosi, vappu ja juhannus :( Tuolla toisessa ketjussa ehdoteltu yksinäisten avläisten juhlapäivätapaaminen alkaa vaikuttaa varsin varteenotettavalta vaihtoehdolta, kun ei nuo omatkaan ystävät tuosta ainakaan parempaan tule muuttumaan. Ellei löydy uusia ystäviä sitten..

Vierailija
44/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava olla yksin, myös vappuna. Se on asennekysymys. En halua viettää aikaa muiden seurassa vain seuran takia, ja aika harvassa ovat ne ihmiset, joiden seurasta nautin.

Vierailija
45/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi muistaa se toisen ketjun ehdotus juhannuksesta, kun vappu nyt missattiin.... Kun kai nykyään jo kaupungeissakin järjestetään jotain eikä vain oleteta kaikkien menevän perheen tai ystävien kanssa mökille. Jos olisi joku tapahtuma minne ei ehkä monen tule yksin lähdettyä, mutta sovitaan sitten että tiettyyn kellonaikaan voi tulla parveilemaan jos uskaltaa.

Jossain aiemmassa kaverittomuusketjussa perustettiin myös jokin FB-ryhmä, mutten nyt muista mikä sen nimi olikaan...

Vierailija
46/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:40"]Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi. M21(-93) [/quote] Jep, sama täällä. Kun en käytä alkoholia niin ei seurakaan kelpaa. No eipä noita kavereitakaan paljoa ole, mutta silti.. N21 [/quote] Sama täällä, N 26

[/quote]

Ja täällä, N23.

[/quote]

Täälläkin, N21.

[/quote]

Onpas täällä paljon nuoria :D -N37

Vierailija
47/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jaksoin surra yksinäisyyttäni juhlapyhinä, ja muulloinkin kesäiltoina ja silloin, kun näki iloisia porukoita ulkona. Nyt olen oikeastaan jo ihan onnellinen yksin, mies lähti kaverilleen kun ei minun seura sitäkään kiinnosta :-D aika äkkiä totuin tällaiseen elämään. Luulin, että siihen menisi koko nuoruus, mutta olen vasta 21 ja elämättömyys ei edes riipaise enää pahasti.

Vierailija
48/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan tunne yhteenkuuluvuutta ryyppyporukoihin, mua ei haittaa toisten vapunvietto kunhan eivät kilju kadulla koko yötä.

Vierailija
49/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:33"]

Yksin täälläkin. Piti itkutkin tiristää kun näki iloisia porukoita kaupungilla ja ite vaan yksin. Kukaan ei soita. Katkeraa.

[/quote]*Ring, ring* "Hauskaa vappua!" (no, mä ainakin yritin)

Vierailija
50/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:57"]

Minulle tämä on ihan tavallinen päivä komerossani. Ei kiinnosta jokin kommareiden juhlat.

[/quote]

Ei muakaan vappu sinänsä kiinnosta, tällaisina päivinä kun näkee ja kuulee muiden pitävän porukalla hauskaa oma yksinäinen kaveriton elämä vaan tuntuu tosi konkreettisesti.

[/quote]Se on tekohauskaa, ne on kännissä kaikki. Seuraavana aamuna ne häpeää kaikkea mitä teki ja sanoi.

Vierailija
51/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinäinen myös, mut enpä anna sen häiritä! Pohjia olen tässä ottanut ja yhdentoista aikaan suuntaan baariin! Kyllä sieltä joku porukka löytyy jossa juhlia =) Ties vaikka saisi uusia kavereita? En mäkään tästä juomisesta tykkää enkä normaalisti juo mutta vappuun se kai kuuluu :) 

Musta juhannus on ikävin juhla yksinäiselle, nyt o sentään kaupungilla porukkaa. Juhannuksena joutuu ihan oikeasti olemaan yksin autiossa kaupungissa :/

Vierailija
52/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vastentahtoisesti yksin ja muiden fb-päivitykset ja vastaavat vaan pahentaa oloa, niin älkää lukeko niitä! Tosin näin vappuna kun porukkaa on yleisesti paljon liikkeellä, niin isoon massaan sulautuu kyllä ihan hyvin yksinkin ilman, että kukaan kiinnittää huomiota. Jos siis haluaa jotain muutakin kuin vain istua kotona.

Sitä en sen sijaan ymmärrä, että miten joku jaksaa olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka lähtee vaikkapa näin vappuna omien kavereidensa kanssa juhlimaan ja jättää kumppaninsa yksin kotiin. Aika harvinaisia on sellaiset tapahtumat, joihin ei oma kumppani mahtuisi mukaan.

Vierailija
53/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:45"]Yksin olen kotona koska olen raskaana, eikä kiinnosta katsoa muiden ördäystä :/ Mies onneksi haki minulle kaupasta herkkuja ennenkuin lähti <3
[/quote]

Täälläkin raskaana ja yksin kotona herkkuja syömässä. Mies on töissä ja kaverit ties missä. Mökille ois kutsuttu mutta aamulla pitää töihin heräillä niin ei viitti :/

Vierailija
54/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkii ilmoittaudun tähän porukkaan :) mut miepä en o yksin, mie oon tein kaa. Oon palstaillu 1kk ja ekaa kertaa koskaan tuntuu et kuulun jonneki joittenki seuraan :) muukin elämä saanu siitä ihan uuden suunnan. Tää o loistava palsta ko voip puhuu mistä vaa <3 Mulleki tuli vappu-miitti mieleen, mut sain työpaikan (!)ja nyt pitää alkaa opetella nukkuu ajoissa. Mut juhannus-miitti olis huippu!

N35

Vierailija
55/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa valmisrapusalaattia ja kaupan simaa. Harvoin on niin hyviä valmisruuat :D

Vierailija
56/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
57/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuisin paljon mielummin Itä-Suomessa kun täällä Turussa! On mussa sen verran verta Kannakselta.

Vierailija
58/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikki juhlapyhät ilman ihmisseuraa. Mutta on mulla koira. Enää en kaipaa, enkä edes lähtisi, jos kutsun saisin. Nautin näistä tavallisina päivinä, en ajattele juhlapäivinä. Olen siiis ihan tavallisissa fiiliksissä. Kaikkeen tottuu :)

Vierailija
59/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luullut että mua harmittaa, mutta on aidosti todella hyvä fiilis olla yksin nyt. Oon lenkkeillyt ja tehnyt treenin tänään. Nyt fiilistelen hyvää musiikkia ja kohta hyvää ruokaa <3 Ehkä se vaikuttaa tähän, että omaan elämään on mahtunut niin monenlaisia vappuja ja ne kaikki kännidraamat ja örvellykset on tullut nähtyä ja koettua sen verran läheltä että niitä ei osaa kaivata. Mutta ymmärrän sen fiiliksen, että harmittaa ja sillon siihen on todella vaikea suhtautua eri tavalla...Ehkä antaa vaan harmittaa- ensi vappuna voi olla tilanne ihan toinen, voi olla joku vierellä, tai sitten keksii itselleen jotain niin mahtavaa tekemistä, ettei harmita tippaakaan- lähtee vaikka reissuun jne.

Vierailija
60/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:31"]

Mä olen yksinäinen myös, mut enpä anna sen häiritä! Pohjia olen tässä ottanut ja yhdentoista aikaan suuntaan baariin! Kyllä sieltä joku porukka löytyy jossa juhlia =) Ties vaikka saisi uusia kavereita? En mäkään tästä juomisesta tykkää enkä normaalisti juo mutta vappuun se kai kuuluu :) 

Musta juhannus on ikävin juhla yksinäiselle, nyt o sentään kaupungilla porukkaa. Juhannuksena joutuu ihan oikeasti olemaan yksin autiossa kaupungissa :/

[/quote]

Tämähän on hienoa. Ei ole muita ihmisiä joiden ilonpidosta ahdistua. Saa olla aivan omassa rauhassa, ilman ikkunan takana ilakoivia iloisia ihmisiä.

Usein ajelen pyörällä ympäri kaupunkia, käyn ongella, otan valokuvia, kiipeilen rakennusten katolle ja kerran kävin vetämässä 20:n kilometrin suunnistuslenkin umpimetsässä.

t. mies