Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisen vappu

Vierailija
30.04.2015 |

Voisin sanoa että vappu on kyllä yksinäiselle ihmiselle yksi inhottavimmista juhlapyhistä. Kaikkialla iloitsevia ihmisporukoita, joista itse on jäänyt ulkopuolelle pienestä pitäen. Itse kulutan vapun neljän seinän sisällä tv:tä katsoen. Mitä te muut yksinäiset aiotte tehdä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti tehdä tikusta asiaa ja lähteä ulkoilemaan! Almost full moon! Luontokin herännyt talviunestaan, raikkaan viileä kevät ilta täällä päin. Monille on varmaankin raskasta katsoa FB-päivityksiä muilta. Itselleni riittää pikaviestipalvelut yhteyden pitämiseen mm. Whatsapp. Jälkikäteen saa kuitenkin aina tietää muiden touhotuksista. :)
M21(-93)

Vierailija
62/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä ajatellut että on mitään outoa viettää vappu yksin:D minusta se on lähinnä teinien juhla.. olen käynyt lenkillä, saunassa ja syönyt hyvin ja nyt katson telkkaria samalla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:31"]

Mä olen yksinäinen myös, mut enpä anna sen häiritä! Pohjia olen tässä ottanut ja yhdentoista aikaan suuntaan baariin! Kyllä sieltä joku porukka löytyy jossa juhlia =) Ties vaikka saisi uusia kavereita? En mäkään tästä juomisesta tykkää enkä normaalisti juo mutta vappuun se kai kuuluu :) 

Musta juhannus on ikävin juhla yksinäiselle, nyt o sentään kaupungilla porukkaa. Juhannuksena joutuu ihan oikeasti olemaan yksin autiossa kaupungissa :/

[/quote]

Tämähän on hienoa. Ei ole muita ihmisiä joiden ilonpidosta ahdistua. Saa olla aivan omassa rauhassa, ilman ikkunan takana ilakoivia iloisia ihmisiä.

Usein ajelen pyörällä ympäri kaupunkia, käyn ongella, otan valokuvia, kiipeilen rakennusten katolle ja kerran kävin vetämässä 20:n kilometrin suunnistuslenkin umpimetsässä.

t. mies

[/quote]Mä tykkään myös kun kaupunki tyhjenee juhannuksena. Ihana hiljaisuus! Vain ulkomaiset turistit ja maahanmuuttajat jäävät. Aivan eri tunnelma.

Vierailija
64/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan katsomaan Sherlock Holmesia YouTubesta :)

Vierailija
66/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden kanssa ja mitä te Whatsappissa siis juttelette?? Me yleensä työpäivinä miehen kanssa jotain viestitellään ja kavereille laitan viestiä kun suunnitellaan treffejä, että koska ja missä yms. Ei siellä mulle kukaan mitään bailukuvia/muuta turhanpäivästä lähettele, enkä kyllä minäkään :D

Vierailija
67/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin salilla ja sepä olikin yllättäen tupaten täynnä :0 Muillakin yllättäen näköjään menny vappu rauhallisesti ja ajoissa nukkuu. Mut olipahan pirullista ku ei meinannu sekaan sopia! Ja ne muut puhu mulle, iiiiik :D

Vierailija
68/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lähtiskö ulos kävelylle. Toisaalta vähän pelottaa mitä tuolla kaupungilla tulee vastaan.

Vierailija
69/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen yksinäisyyttä,koska kaikki ystäväni seurustelevat,osa on juuri löytäneet uuden parisuhteen,osalla jo perhe ennestään..kaikki viettävät siis perheen/puolisonsa kanssa vappua,kukaan ei edes järjestä bileitä. Itselläni on tyttö,joka on nyt isällään. Koen siis yksinäisyyttä kun kaikilla on joku ja minulla ei. Lisäksi pitäisi laihduttaa,mutta nytkin vain mussutan yksinäisyyteeni herkkuja..

Vierailija
70/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä melkein joka vappu toivon, että joku kysyisi mua mukaan jonnekin, mutta taaskaan ei käynyt niin enkä itse viitsi alkaa tuppautumaan väkisin toisten seuraan. Toisaalta se olis ihan kivaa, että olisi ollut jotain spesiaalimpaa, mutta eilisilta ja tämä päivä on mulla muistuttaneet ihan normiviikonloppua (eli en ole tehnyt yhtään mitään).

Vierailija
71/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin henkisesti mutten fyysisesti. Mies on kotona mutta räplää vaan tietokonetta eikä halua lähtä kanssani käymään missään tai katsoa leffaa tms. V•tuttaa.

Vierailija
72/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen ne kenellä on puoliso tai ovat esim raskauden takia kotona yksin..teille se on vain yksittäinen ilta..mulla tää ykisinäisyys jatkuu vielä tänän,huomenna,ylihuomenna...

Vierailija
73/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin nauttinut siitä, että saa yksin viettää kolmea vapaapäivää!

Olen yksinäinen vaan täällä uudessa kotikaupungissa. Tämän ikäisenä on tosi hankalaa saada kavereita! Ystävät on entisessä kotikaupungissa ja sinne en jaksanut vapuksi lähteä vaikka sitä mietin. Päätin, että otan mieluummin ilon irti ja puuhastelen ja nautin vapaista.

Eilen tulin töistä kotiin iltapäivällä, käytiin miehen kanssa ruuhkakaupassa ja tultiin kotiin makaamaan sohvalle. Taisin nukahtaakin tunniksi. Ysin maissa kaivattiin raitista ilmaa, joten käytiin vetämässä 45min juoksulenkki metsässä. Sieltä kotiin suihkuun, pulled pork tacoja mahaan ja katsottiin leffa (joka oli aika huono).

Tänään heräsin vasta 11, heitin pyykki- ja tiskikoneen päälle, pesin uunin ja siivosin eteisen kaapin. Nyt mulla on lohkoperunoita ja nauravia nakkeja uunissa tulossa, väsään vielä jonkun salaatin. Mies pääsee kolmelta töistä, joten sen jälkeen mennään kuntosalille. Ilta on vielä avoin - mennään ehkä leffaan tai puuhastellaan jotain yhdessä.

Vierailija
74/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:39"]

Suoraan sanoen ne kenellä on puoliso tai ovat esim raskauden takia kotona yksin..teille se on vain yksittäinen ilta..mulla tää ykisinäisyys jatkuu vielä tänän,huomenna,ylihuomenna...

[/quote]

Niinpä. 

terv. Olen ala-asteesta asti ollut yksin, mulla ei ole kavereita eikä siis puolisoakaan ja koska kukaan ei ole koskaan pitänyt minusta en tosiaankaan ole raskaana

Vierailija
75/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:39"]Suoraan sanoen ne kenellä on puoliso tai ovat esim raskauden takia kotona yksin..teille se on vain yksittäinen ilta..mulla tää ykisinäisyys jatkuu vielä tänän,huomenna,ylihuomenna...
[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat. Vaikka olen vasta 19-vuotias olen täysin eristäytynyt muista ihmisistä. Minulla ei ole edes perhettä tai sukulaisia joihin pitää yhteyttä, kavereista puhumattakaan. Tai on minulla pari kaveria mutta olen etääntynyt heistä. Enkä edes jaksa tutustua uusiin ihmisiin kun olen suoraan sanottuna kamalaa seuraa. Minulla ei vain riitä voimat ihmissuhteiden ylläpitämiseen, mutta en kuitenkaan haluaisi olla yksin.

Valmistun nyt keväällä ylioppilaaksi ja ajattelin jättää lakituksen väliin koska en tiedä kestänkö sitä kun näen muut ylioppilaat perheidensä kanssa. Pelkään että alan itkemään koska olen niin surullinen ja yksinäinen. Haluaisin että minulla olisi yo-juhlat niinkuin muillakin. Kun muut juhlivat perheensä ja sukulaisten ympäröimänä, minä nyhjötän yksin kämpilläni ja itken.

Vierailija
76/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]

Whatsapp laulaa kun "kaverit" laittaa kuvia, että jeejee näillä mennää tää ilta ja tälläset ruuat ja grillataa ja jee.. Ärsyttää ku pitää vielä hieroo mun naamaan tätä iloa kun ne tietää että mä oon yksin kotona telkkarin ja viinipullon kansssa.

[/quote]

no miksi olet?

Vierailija
77/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:39"]Suoraan sanoen ne kenellä on puoliso tai ovat esim raskauden takia kotona yksin..teille se on vain yksittäinen ilta..mulla tää ykisinäisyys jatkuu vielä tänän,huomenna,ylihuomenna... [/quote] Tiedän mitä tarkoitat. Vaikka olen vasta 19-vuotias olen täysin eristäytynyt muista ihmisistä. Minulla ei ole edes perhettä tai sukulaisia joihin pitää yhteyttä, kavereista puhumattakaan. Tai on minulla pari kaveria mutta olen etääntynyt heistä. Enkä edes jaksa tutustua uusiin ihmisiin kun olen suoraan sanottuna kamalaa seuraa. Minulla ei vain riitä voimat ihmissuhteiden ylläpitämiseen, mutta en kuitenkaan haluaisi olla yksin. Valmistun nyt keväällä ylioppilaaksi ja ajattelin jättää lakituksen väliin koska en tiedä kestänkö sitä kun näen muut ylioppilaat perheidensä kanssa. Pelkään että alan itkemään koska olen niin surullinen ja yksinäinen. Haluaisin että minulla olisi yo-juhlat niinkuin muillakin. Kun muut juhlivat perheensä ja sukulaisten ympäröimänä, minä nyhjötän yksin kämpilläni ja itken.

[/quote]

Ikävää. Toivottavasti pääset seuraavaksi sellaiseen uuteen opiskelu- tai työpaikkaan, jossa voit aloittaa kaikki ihmissuhteet puhtaalta pöydältä. Varsinkin uudessa opiskelupaikassa on varmasti monia, jotka ovat muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja tarvitsevat myös uusia kavereita, joita on yleensä helppo löytää omista opiskelukavereista.

Vierailija
78/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin yksin, mutten tunne itseäni yksinäiseksi. Pärjään ihan hyvin ilman muita, ei minulla ole tarvetta hengailla muiden kanssa. Kun näen muita juhlimassa olen iloinen heidän puolestaan ja siitä että heillä on kavereita, mutten tosiaan koe itse sille tarvetta.

- M31.

Vierailija
79/87 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro :D

Vierailija
80/87 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt on pahin ohi! Miten yksinäisten vappuaamu on lähteny käyntiin?