Yksinäisen vappu
Voisin sanoa että vappu on kyllä yksinäiselle ihmiselle yksi inhottavimmista juhlapyhistä. Kaikkialla iloitsevia ihmisporukoita, joista itse on jäänyt ulkopuolelle pienestä pitäen. Itse kulutan vapun neljän seinän sisällä tv:tä katsoen. Mitä te muut yksinäiset aiotte tehdä?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:55"]Vai oletetaanko tässä että ainakin jos yksinäinen nainen menee baariin niin "aina" siinä kävisi jonoksi asti kasa upeita miehiä iskemässä. -ei ap
[/quote]
Sekö sinua harmittaa vain, etteivät miehet tule iskemään?
[/quote]
No ei vain se :) Mutta sitähän olisi seuraavaksi tarjottu, että jos ei kaveriseuraa baarista löydy niin kyllä vähintään niitä seksiä haluavia miehiä pörräilee aina aivan kaikkien naisten ympärillä.
Ihana vappu yksin täällä! Ennen muakin jotenkin ärsytti olla yksin vappuna, mutta nyt siihen on tottunut ja nautin tästä vapaudesta. Huomenna saa nukkua pitkään (vapaapäivä töistä) ja iltapäivällä mies tulee työkomennukselta :) Lumikin suli jo pois vaikka aamulla näyttikin ihan jouluaatolta :D Hauskaa vappua kaikille!!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:40"]Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi.
M21(-93)
[/quote]
Jep, sama täällä. Kun en käytä alkoholia niin ei seurakaan kelpaa. No eipä noita kavereitakaan paljoa ole, mutta silti..
N21
jokainen päivä on vain päivä mulle, oli se sitten miksikä vaan nimetty ja sille joku mukamas merkitys keksitty. juhlin jos olen juhlatuulella päivänä minä hyvänsä. pikemminkin ihmetyttää ihmisten ulkoaohjailtavuus, että annetaan oikein päivämäärät milloin ''juhlit'' ja pidät hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:14"]
jokainen päivä on vain päivä mulle, oli se sitten miksikä vaan nimetty ja sille joku mukamas merkitys keksitty. juhlin jos olen juhlatuulella päivänä minä hyvänsä. pikemminkin ihmetyttää ihmisten ulkoaohjailtavuus, että annetaan oikein päivämäärät milloin ''juhlit'' ja pidät hauskaa.
[/quote]
Hyvä juttu. Mutta miten tämä liittyy yksinäisyyteen?
Riippuu varmasti myös kaupungista, että mikä on kynnys lähteä yksin vappuilemaan ulos. Suuremmissa kaupungeissa juhlahumua riittää, ja on helpompi saada seuraa, tai sitten vaan sulautua yksinäisenä muuhun joukkoon ja viihtyä ihan vaikka vaan ohimenevien juttuseuralaisten kanssa.
Hyvää vappua yksinäisille! Pidetään täällä yhtä. Ollaan hengessä mukana. Meitä on muitakin, joten tavallaan emme ole yksin, vaan yksin yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"]
Hyvää vappua yksinäisille! Pidetään täällä yhtä. Ollaan hengessä mukana. Meitä on muitakin, joten tavallaan emme ole yksin, vaan yksin yhdessä.
[/quote]Jep! Laiskottelen sohvalla herkkuja mussutellen, tv-sarjoja katsellen ja siinä sivussa AV-vappuillen. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"]
[/quote]Jep! Laiskottelen sohvalla herkkuja mussutellen, tv-sarjoja katsellen ja siinä sivussa AV-vappuillen. :)
[/quote]
:). Hyvää av-vappua sinullekin.
Makaan sohvalla selkä vaivaa jalka ei toimi,akka kiukuttelee=normi vappu.
Iltakävely voisi tehdä terää. Hyvää Vappua kaikille!
M21(-93)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:40"]Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi.
M21(-93)
[/quote]
Jep, sama täällä. Kun en käytä alkoholia niin ei seurakaan kelpaa. No eipä noita kavereitakaan paljoa ole, mutta silti..
N21
[/quote]
Sama täällä, N 26
Minulla ikä on jotenkin auttanut tuohon. Nuorempana tunsi paljon enemmän ulkopuolisuutta, nykyisin yritän ottaa lunkisti ja viettää kuten mitä tahansa arki-iltaa. Saanpa herätä huomenna virkeänä ilman krapulaa. :)
Tiedän, ettei tämä varmaan lohduta muita yksinäisiä, mutta koittakaa silti ajatella positiivisesti ja tehdä juttuja mistä tykkäätte, älkää verratko itseänne muihin. Vappu aiheuttaa paljon myös sotkuja, dramaa ja väkivaltaa, joista voi kyllä iloita jäävänsä paitsi.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:40"]Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi. M21(-93) [/quote] Jep, sama täällä. Kun en käytä alkoholia niin ei seurakaan kelpaa. No eipä noita kavereitakaan paljoa ole, mutta silti.. N21 [/quote] Sama täällä, N 26
[/quote]
Ja täällä, N23.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:40"]Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi. M21(-93) [/quote] Jep, sama täällä. Kun en käytä alkoholia niin ei seurakaan kelpaa. No eipä noita kavereitakaan paljoa ole, mutta silti.. N21 [/quote] Sama täällä, N 26
[/quote]
Ja täällä, N23.
[/quote]
Täälläkin, N21.
Mua harmittaa ihan kamalasti olla yksin kotona. Tuntuu, että kaikki kaverit on joko jossain muualla tai esim. omien lapsuudenystäviensä tai opiskelukavereidensa kanssa - ei selllaiseen joukkoon kehtaa tunkea.
Muutenkin harmittaa, kun minä olen aina se, joka kyselee kuulumisia tai ehdottelee tapaamisia; kukaan ei koskaan lähesty minua. Nyt päätin etten väkisin edes yritä tunkeutua kenenkään seuraan, niin eipä kukaan ole kaivannutkaan.
Inhottavaa!
Mua harmittaa ihan kamalasti olla yksin kotona. Tuntuu, että kaikki kaverit on joko jossain muualla tai esim. omien lapsuudenystäviensä tai opiskelukavereidensa kanssa - ei selllaiseen joukkoon kehtaa tunkea.
Muutenkin harmittaa, kun minä olen aina se, joka kyselee kuulumisia tai ehdottelee tapaamisia; kukaan ei koskaan lähesty minua. Nyt päätin etten väkisin edes yritä tunkeutua kenenkään seuraan, niin eipä kukaan ole kaivannutkaan.
Inhottavaa!
Täälläkin yksinäinen ilmoittautuu. Facebook täyttyy "kavereiden" iloisista juhlakuvista ja -päivityksistä, mutta minua yksinäisyys itkettää. Puhelimeni ei ole soinut koko iltana (tietenkään, kuka minulle soittaisikaan) ja yksinäisyys tuntuu ihan fyysisenä kipuna rinnassa. Kohta otan unilääkkeen ja menen kirjan kanssa sänkyyn, eiköhän se uni sieltä tule jossain vaiheessa. Hyvää vappua teille <3
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:55"]Vai oletetaanko tässä että ainakin jos yksinäinen nainen menee baariin niin "aina" siinä kävisi jonoksi asti kasa upeita miehiä iskemässä. -ei ap
[/quote]
Sekö sinua harmittaa vain, etteivät miehet tule iskemään?