Swarovskin korut
Kommentit (11)
itselläni on, mutta himmailen käyttöä, arkaa materiaalia, ei saa hingata esim, takin alla kaulakoru, niiden puhdistus ei käykään vedellä ja fairilla kuten teen muille koruilleni,no kaikkien muidenkin korujen ja turkisten kohdalla on varoitus, ensin hiuslakat yms hiusspryt ja hajuvedet,sitten vasta korut,ei lisäillä pitkin päivää. esim.kampaamoon en ota koruja joissa jalokivi tai kristallia sen pressun alle hankautumaan. siellä suihkitaan lakkoja . jopa aurnkolsit ja paremmat kiiltolaukut suojaan kampaamossa muovipussiin tai kangaskasiin. noille kristallikoruile myydään erikoispuhdistusliinaa. eli osta se lahjan mukaan neuvojen saattelemana. en osta uusia kristalleja,korvakorut ne vasta likaantuukin,meikit, ihon oma lika,,hankalia ovat. mitäs korua olit muuten ajatellut,mulla on kaulakoruina noita.
Kaveri kuulemma värittömällä kynsilakalla suojaa korujen ne puolet, jotka ovat ihoa vasten. Kai se sitten pidentää kestoa ja pysyvät hyvinä kauemmin? Una-korut ovat nättejä ainakin!
Setti oli mielessä, korvakorut, kaulakoru ja rannekoru. Ap
Näissä käytetään halpoja metalliseoksia eikä kunnon hopeaa tai edes terästä. Yhden korun valmistaminen maksanee materiaalien perusteella 1-2 e joten ylihinnoiteltu huimasti.
Ymmärsin, että koruissa on rhodiumpinnoite (hopeisensävyiset korut). Kuinka hyvin tuo pinnoite kestää käytössä, onko kokemuksia? Voiko todella ihoa vasten olevan osan suojata kynsilakalla? - Ap
En hankkisi. Säästäisin, kunnes minulla olisi rahaa ostaa muuta kuin rihkamaa.
Vierailija kirjoitti:
En hankkisi. Säästäisin, kunnes minulla olisi rahaa ostaa muuta kuin rihkamaa.
Voi että. Ja ihmisen, jolla ei ole varaa aitoihin kulta- ja timanttikäätyihin, olkoon ilman.
Mä käytän mielelläni Swarowskin koruja. Ei mulla liikaa rahaa ole. Mutta silti mieluummin laitan rahaa hyväntekeväisyyteen kuin johonkin omaan kultakäätyyn.
Allianssi sormuksesta irtosi seuraavana päivänä kivi.
Osa malleista on tosi nättejä