Hyvä tunne Juha Sipilästä
En äänestänyt keskustaa, mutta vasta nyt vaalien jälkeen olen jotenkin innoissani tästä uudesta pääministeristämme. Vaikuttaa niin tuoreelta ja aidolta. Toivon niin kovasti että onnistuu!
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"]
Mulle oli aika uutta, että on lentänyt itse pienlentokoneella Atlantin yli. Oiskohan onnistunu Stubbilta.
[/quote]
Teräshammashan hurauttais saman reissun uimalla ja tulis vielä samantien vedenpäällä juosten takas!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:59"]Odotapas se hallitusohjelma ja leikkauslistat ennenkun päättelet onko tyyppi hyvä vai ei. [/quote] Edelleen puhuttiin hyvästä tunteesta. Tekoja emme vielä tiedä. Jokainen meistä tekee päätelmiä ensivaikutelman mukaan, puhui tästä tai ei. Rinteestä ensivaikutelmani oli erittäin huono ja samalla on menty ainakin tähän asti.
[/quote]
Minun vaikutelmani tästä "jokapaikanmukavasta naapurin erkistä" on kokoajan ollut se, että kun tosi koitokset alkaa, niin tätä miestä viedään kuin pässiä narussa ja parin vuoden päästä koko kansakin on kivittämässä miestä alimpaan maanrakoon.
Se kun sattuu olemaan niin, ettei pääministerin mukavuudesta riipu se, miten maailma makaa ja kun me tässä globaalissa maailmassa ollaan yks hyttysen paska atlantissa niin me ollaan totaalisen riippuvaisia siitä, mitä maailmalla tapahtuu.
Kreikkaa pukkaa ja muuta mukavaa ja leikkauslistoja on laadittava. Kaikenlisäksi hallituskumppanina ei niin helppo persut, jonka rivit alkaa rakoilemaan jo ensimmäisessä Kreikka äänestyksessä, leikkauslista äänestyksistä puhumattakaan.
Ei ole luvassa helppoa neljän vuoden jaksoa tälle mukavalle naapurin erkille, ei totisestikaan, jos siis edes sinne neljän vuoden päähän kunnialla selviää. Nooh, mutta hänhän on jumalan valittu, joten kyllähän hänelle tarvittaessa taivaalliset apujoukot hätiin rientää, että sikäli :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:59"]Odotapas se hallitusohjelma ja leikkauslistat ennenkun päättelet onko tyyppi hyvä vai ei. [/quote] Edelleen puhuttiin hyvästä tunteesta. Tekoja emme vielä tiedä. Jokainen meistä tekee päätelmiä ensivaikutelman mukaan, puhui tästä tai ei. Rinteestä ensivaikutelmani oli erittäin huono ja samalla on menty ainakin tähän asti.
[/quote]
Se, että antaa ensivaikutelmalleen valtaa enemmän kuin puolueohjelmille on yksi syy miksi tässä jamassa ollaan. En itsekään pidä rinteestä, mutta osaan silti painottaa tekoja vaikutelmien yli. Onneksi en itse suomalaisten tyhmyydestä kärsi.
Niin mullakin, Stubbin jälkeen vaikuttaa tosi freesiltä oikealta ihmiseltä. Toivottavasti on hyvä pomo, ainakin vaikuttaa siltä.
Juha Sipilä vaikuttaa ihmiseltä, jolla on korkea moraali ja joka ei ole egoisti. Siinä hänen hyveensä.
Samaa ajattelin, kun katsoin uutisia. Thank god se Stubbin pelle on enää kokoomuksen harmina.
Mulle oli aika uutta, että on lentänyt itse pienlentokoneella Atlantin yli. Oiskohan onnistunu Stubbilta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:53"]
Juha Sipilä vaikuttaa ihmiseltä, jolla on korkea moraali ja joka ei ole egoisti. Siinä hänen hyveensä.
[/quote]Omistaa 1 milj. talon, 150 000 auton ja 3000 kellon.
Hän on diplomi-insinööri eikä mikään höpöhöpötieteen maisteri.
Minullekin on syntynyt tosi hyvä kuva Sipilästä vaalien jälkeen. Etenkin siitä, kun ruotsalaistoimittaja uteli persujen ottamisesta hallitukseen ja Sipilä vastasi: "This is Finland and we make our own decisions." Sipilä keräsi pisteet kotiin tuolla kommentilla!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:53"]
[/quote]Omistaa 1 milj. talon, 150 000 auton ja 3000 kellon.
[/quote]
Miten liittyy asiaan?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Ei olis kun kone olisi mennyt tuulen mukana koska anorektinen maratoonari Stubb painaa niin vähän.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Ei olis kun kone olisi mennyt tuulen mukana koska anorektinen maratoonari Stubb painaa niin vähän.
[/quote]
:DDD Ja jos Soini, niin kone ois korahtanu pari kertaa ja tullu alas.
Nyt hypetetään ja nostetaan ja kohta pudotetaan pommi jostain rumasta luurangosta kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"] Mulle oli aika uutta, että on lentänyt itse pienlentokoneella Atlantin yli. Oiskohan onnistunu Stubbilta. [/quote] Ei olis kun kone olisi mennyt tuulen mukana koska anorektinen maratoonari Stubb painaa niin vähän. [/quote] :DDD Ja jos Soini, niin kone ois korahtanu pari kertaa ja tullu alas.
[/quote]
Räsäsen koneen olisivat enkelit kuljettaneet perille.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:59"]Odotapas se hallitusohjelma ja leikkauslistat ennenkun päättelet onko tyyppi hyvä vai ei.
[/quote]
Edelleen puhuttiin hyvästä tunteesta. Tekoja emme vielä tiedä. Jokainen meistä tekee päätelmiä ensivaikutelman mukaan, puhui tästä tai ei. Rinteestä ensivaikutelmani oli erittäin huono ja samalla on menty ainakin tähän asti.