Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei suostu lähtemään lääkäriin

Vierailija
19.06.2015 |

On tosi kipeä. Sama vaiva ollut ennenkin ja vaatii leikkaushoidon nukutuksessa, muuten voi olla tappavakin. Ei kuitenkaan mikään iso juttu, parissa päivässä pääsisi sairaalasta pois.
Aikuista ihmistä en voi pakottaa hoitoon ja kun ihan tolkuissaan on ja vielä sinänsä kunnossa niin ambulanssiakaan tuskin voi soittaa.
Mitä tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puoliso ei halua lähteä lääkäriin? Anna olla rauhassa, älä hoida ja totea vaan että ihan on hänen oma päätöksensä, sinä alat tässä jo valmistautua perinöönjakoon tms. Tuputtaminen ja pakottaminen ja anominen ei yleensä auta, päinvastainen suhtautuminen voi joskus herättää vastahakaisen

Vierailija
2/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:35"]Miksi puoliso ei halua lähteä lääkäriin? Anna olla rauhassa, älä hoida ja totea vaan että ihan on hänen oma päätöksensä, sinä alat tässä jo valmistautua perinöönjakoon tms. Tuputtaminen ja pakottaminen ja anominen ei yleensä auta, päinvastainen suhtautuminen voi joskus herättää vastahakaisen
[/quote]

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaiva on tuollainen?

Vierailija
4/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
5/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sairaus hänellä on? Oletko yrittänyt selvittää syytä, miksi hän ei halua lääkäriin? Entä onko odotettavissa äkkikuolema, vai huononeeko vointi vähitellen? Jos hän menee tajuttomaksi, sittenhän voit soittaa hätäkeskukseen ja hänet voidaan viedä leikkaukseen vasten tahtoaan. 

Vierailija
6/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei halua lähteä?

Olen itse samanlainen, minun on hyvin vaikea lähteä lääkäriin sairaana. Syynä on se, että pelkään meidän paikallista keskussairaalaa aiempien huonojen kokemusten vuoksi. Sairaana olen niin heikoilla, etten jaksa tai pysty pitämään puoliani, jos sellainen tilanne tulee. 

Vierailija
7/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen vaikka väkisin päivystykseen. Sanot, että soitat ambulanssin hakemaan sen jos ei muuten suostu lähtemään nyt heti päivystykseen! Kyllähän se sinne lähtee suosiolla, kun otat puhelimen käteen ja alat näpyttelemään 112.

Vierailija
8/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä mies? Nainen kyllä tapauksessa menee lääkäriin, mutta palstan miesten mukaan nainen tekee väärin, kun kasvattaa sote-menoja.

Eipä tuossa muuta oikein voi kuin odottaa, että vointi huononeen niin paljon, että itse haluaa lääkäriin. Pakko sanoa tähän, että onneksi oma mies osaa mennä lääkäriin kun on tarvis.

Vierailija
9/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on. Paise suolistossa, pitäisi puhkaista leikkurissa nukutuksessa ja saada antibiootit. Jos puhkeaa itsestään saattaa aiheuttaa pahan, jopa kuolemaan johtavan verenmyrkytyksen (ei suostu uskomaan tätä).
On kuulemma noloa ja kuluttaa turhaan aikaa ja rahaa enemmän hoitoa tarvitsevilta.

Vierailija
10/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:31"]Mies on. Paise suolistossa, pitäisi puhkaista leikkurissa nukutuksessa ja saada antibiootit. Jos puhkeaa itsestään saattaa aiheuttaa pahan, jopa kuolemaan johtavan verenmyrkytyksen (ei suostu uskomaan tätä).
On kuulemma noloa ja kuluttaa turhaan aikaa ja rahaa enemmän hoitoa tarvitsevilta.
[/quote]

Miten se paise nyt on todettu siellä suolistossa? Milloin?

Itselläni divert.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän