Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jäi kiinni

Vierailija
29.04.2015 |

Vaimo jäi vispilänkaupasta kiinni. Aavistelin asian olevan näin, mutta en halunnut uskoa. En myöskään halunnut kysellä sillä kuvittelin olevani ainoastaan mustasukkainen. Yksityisetsivä vakoili häntä viisi päivää vaikka vähempikin olisi riittänyt. Avioehtomme vuoksi kuitenkin halusin yksityisetsivän keräävän lisää raskauttavaa todistusaineistoa. Se on nyt 80 pinnaa mulle ja loput sulle. Katsotaan milloin löydäyt tämän linkin. Vituttaako? Otapa se Olavi muruksesi. Verotietojen perusteella ei mikään unelmamies, mutta toivottavasti "tosirakkaus". Painu vittuun elämästäni lutka.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:00"]

Yksityisetsivä! :D Luulin että niitä on vain viihteessä. Paljonko moisen palvelukset maksoivat, ja KUINKA voin itsekin alkaa yksityisetsiväksi? Tarvitsenko trenssin, piipun ja suurennuslasin?[/quote]

Et. Asiallisen kameran kuitenkin tarttet. Ja pari tonttua viikossa on realistinen lähtöoletus kyttäyskeikasta.

Vierailija
22/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:39"]

Voiko tuollaisen avioehdon todella tehdä Suomessa?! Uskon tarinan olevan pelkkä fantasia, mutta jos oiskin totta, niin good for you ap! Olen itse käräyttänyt useamman kaverin/tutun ukkomiehen pienellä vakoilulla.

[/quote]

Täh?? Tietenkin voi, miksi ei voisi? Sopimus on sopimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää voi olla ihan totta. Ja hyvä, jos asia selvisi. Katso ap, miten vaimosi ottaa asian, jos kysyt häneltä jotenkin ovelasti tai sanot jotain aiheen vierestä kuin et tietäisikään mitään, mutta kuitenkin niin läheltä liipaten, että hänen on pakko vastata jotain juuri tuosta asiasta joko valehdellen tai totuudenmukaisesti.

Vierailija
24/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua Olavi. Osta monta heliumpalloa, jotta ne lennättää sut takaisin ulkomaille.

Vierailija
25/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 04:16"]

Voiko tuollaisen avioehdon todella tehdä Suomessa?! Uskon tarinan olevan pelkkä fantasia, mutta jos oiskin totta, niin good for you ap! Olen itse käräyttänyt useamman kaverin/tutun ukkomiehen pienellä vakoilulla.

[/quote]

[/quote]

Aivan. Avioehdossa kirjataan, että uskottomuuden sattuessa uskoton saa 20 % ja uskollinen 80 % omaisuudesta. Tätä kannattaisi käyttää useamminkin

Vierailija
26/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakkaa se Olavi!

Vierailija
27/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua Olavi. Osta monta heliumpalloa, jotta ne lennättää sut takaisin ulkomaille.

Vierailija
28/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi on äijjä

Vierailija
29/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:43"]Avioehtomme vuoksi kuitenkin halusin yksityisetsivän keräävän lisää raskauttavaa todistusaineistoa.[/quote]

Minkälainen on avioehto jonka toteuttamiseen vaikuttaa todistusaineiston raskauttavuus?

Vierailija
30/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 04:16"]

[/quote]

[/quote]

Aivan. Avioehdossa kirjataan, että uskottomuuden sattuessa uskoton saa 20 % ja uskollinen 80 % omaisuudesta. Tätä kannattaisi käyttää useamminkin
[/quote]

Eli se, joka ei jää kiinni saa 80%... Helvetin typerä ehto.
Kuinkahan moni ulkomailla reissaavista miehistä pettää puolisoitaan?

Vierailija
31/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelma tässä on se, että 20 pinnaa menee. Oliko sen arvoista? Hyvää seksiä ja älykästä keskusteluseuraa tuhansien ja tuhansien edestä?

Vierailija
32/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:34"]

Cool! Työskentelevätkö yksityisetsivät tuntipalkalla vai könttäsummalla? Onko jopa olemassa yksityisetsivien liitto? Tuollaiset salamyhkäiset varjostamishommat olisivat kyllä vaihtelua, lienee uranvaihdos edessä! :D Ja trenssistä en tingi...

[/quote]

Ohis http://www.yksityisetsiva.fi/2.0/

Vierailija
33/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsansaa

Vierailija
34/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida tietää mitä tarkoittaa termi vispilänkauppa?

Vierailija
35/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on samanlainen avioehto, tehty ihan lakimiehen toimesta. Tosin se on minun eli vaimon eduksi. AI miksikö? Mies jäi kiinni pettämisestä mutta anoikin sitten armoa ja anteeksiantoa ja rukoili etten eroaisi. Suostuin jatkamaan avioliittoa vain jos mies suostuu avioehtoon jonka mukaan minä saan 70% kaikesta omaisuudesta jos eroamme ja eron syyllä ei ole väliä.

En siis katso pienintäkään paskakohtelua mieheltä enää ja jos kuppiin täyttyy niin otan eron ja korjaan mukanani mojovat kipurahat.

Mies kirjoitti avioehdon vapaaehtoisesti ja vannoi että rakastaa minua eikä töpeksi enää. En tiedä mitä uskoa mutta näillä eväillä mennään. Ompahan oma talous turvattu loppuiäksi. Mieluummin olisin kuitenkin halunnut miehekseni köyhän mutta uskollisen miehen, mutta valitettavasti alttarilta ei nähnyt 10 vuotta tulevaisuuteen...

Pitäkää siis puolenne ja turvatkaa omaisuutemme jo avioliiton alussa.

Vierailija
36/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni, voit pitää kaikki rahat. Olavin tavattuani ymmärsin mitä on tosirakkaus. Ja hyvä seksi. Ja suuri penis. Joten olen pahoillani, rahasi eivät enää riitä.

T: vaimosi

Vierailija
37/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Olavilla on isompi muna kuin tällä yksityisetsivän (Vares?) palkanneella aapeellä ?

Vierailija
38/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:26"]

Meilläkin on samanlainen avioehto, tehty ihan lakimiehen toimesta. Tosin se on minun eli vaimon eduksi. AI miksikö? Mies jäi kiinni pettämisestä mutta anoikin sitten armoa ja anteeksiantoa ja rukoili etten eroaisi. Suostuin jatkamaan avioliittoa vain jos mies suostuu avioehtoon jonka mukaan minä saan 70% kaikesta omaisuudesta jos eroamme ja eron syyllä ei ole väliä. En siis katso pienintäkään paskakohtelua mieheltä enää ja jos kuppiin täyttyy niin otan eron ja korjaan mukanani mojovat kipurahat. Mies kirjoitti avioehdon vapaaehtoisesti ja vannoi että rakastaa minua eikä töpeksi enää. En tiedä mitä uskoa mutta näillä eväillä mennään. Ompahan oma talous turvattu loppuiäksi. Mieluummin olisin kuitenkin halunnut miehekseni köyhän mutta uskollisen miehen, mutta valitettavasti alttarilta ei nähnyt 10 vuotta tulevaisuuteen... Pitäkää siis puolenne ja turvatkaa omaisuutemme jo avioliiton alussa.

[/quote]

...mutta miksi sen avioehdon täyttymisen takaamiseksi pitäisi kerätä raskauttavia todisteita yksityisetsivän avulla?

Vierailija
39/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:45"]

Käy hakkaa se Olavi!

[/quote]

Miksi? Vaimohan se pettäjä on ja hänet tässä pitäisi hakata jos joku.

Vierailija
40/60 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se minä ollut, se oli Pirkka.

t. Olavi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän