Nyt ärsyttää! Miehen tyhmyys.
Hitto että ottaa päähän ku mies meni poraamaan uunituoreeseen keittiönkaappiin reiän pohjaan! Aaargh... Miksi!? Eikä ees osannu selittää miksi sen teki ( menee aina lukkoon ku alan huutamaan sille). Enkä voinu muuta ku huutaa ja itkeä. 6000€ keittiö ja ennen käyttöä jo pilalla. Ketuttaa niin vietävästi :'( Onko mitään ideaa miten mdf-levyyn tehdyn reijän sais korjattua. Oikeen väristä maalia tuli pikkupullo kaappien mukana, mutta miten tuon saa sileeksi? Apua, räjähdän kiukkuun! >:(
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:19"]
Kylläpä ihmiset keksii syitä riidellä
[/quote]
Kuka sanoi että riitelimme. Kyllä me tänään juteltiin ihan normaalisti ja pusut vaihdettiiin ennen töihin menoa. :D Ja joku kun kyseli että miksi annoin miehen tehdä. No, en ollut ikinä aiemmin nähnyt miehen remppaustaitoja. Metallin työstämisessä on kyllä taitava.
AP
Äääää mikä ääliö tuo ap :DD Tikahdun nauruun. voin kuvitella sen puolitoistametrisen naisen hyppimässä tasajalkaa "mun keittiö!!! MUN KAAPPI" ja mies naama punaisena yrittää miettiä, miksi tuollaisen kiukkuiitan kanssa on edes yhdessä. Ja sitten seuraavana päivänä on kuin ei mitään ja sitten taas kiukkua löytyy ja kimpoillaan ja pompitaan "mä näen sen reiän!!!" Tikahdun. Ei tuollaisia voi olla olemassa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:22"]
Kiiitos nauruista. En uskaltais olla tollasen porapertin puoliso. Onko se ukko muuten normaali? Ei sille varmaan kirvestä uskalla antaa.
[/quote]
On muuten ihana, kiltti, kunnollinen ja hyvännäköinenkin. Sen takia varmaan suututtaakin kun ei se ole muuten kauheasti tehnyt tuommoisia tyhmyyksiä.. pelkästään tuossa keittiönkaappien asennuksessa. Tiedän et se pystyis parempaan.. Olen yrittänyt selittää itelleni tätä asiaa siten että kai se väsyneenä jotenkin "nukahti rattiin" (poraan) tai kyllästy tähän ainaiseen remonttiin.. (remontti jatkunut jo 3 kk meistä riippumattomiosta syistä ja rahaa paloi. sen takia tee-se-itse)..
AP
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:25"]Mitenhän pärjäät tilanteessa jossa tulee ihan oikea ongelma eteen? Siis itket ja raivoat pari tuntia sentin halkaisijaltaan olevaa reikää keittiön kaapissa...
[/quote]
Tätä minäkin mietin. Ajatelkaa mitkä pultit tuollaisesta asiasta. Apua kun naurattaa tuo ap.
Ketjun perusteella AP (kuten osa kommentoijistakin) on sirkuskääpiön kokoa, joten ostakaa vaikka puujalat, niin ei häiritse. T: Pitkä nainen
Äääää mikä ääliö tuo 85 :DD Tikahdun nauruun. voin kuvitella sen av-mamman hyppimässä tasajalkaa "mun trolli!!! MUN AV" ja mies naama punaisena yrittää miettiä, miksi tuollaisen nettitrollin kanssa on edes yhdessä. Ja sitten seuraavana päivänä on kuin ei mitään ja sitten taas pakko päästä ilmottelemaan itsestä ja kimpoillaan ja pompitaan "huomatkaa minut, huomatkaa jo!!!" Tikahdun. Ei tuollaisia voi olla olemassa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:37"]
Ketjun perusteella AP (kuten osa kommentoijistakin) on sirkuskääpiön kokoa, joten ostakaa vaikka puujalat, niin ei häiritse. T: Pitkä nainen
[/quote]
No ajattele jos pariskunnalla on tai heille syntyy lapsia. Vuosien piina ennen kuin kasvavat tarpeeksi pitkiksi välttyäkseen ylimääräisen reiän katselulta.
Onko se kaapinrunko ihan perusrunko? Jos on, niin voit kääntää sen ylösalaisin, niin on taas ihan ehjä pinta alapuolella. Meillä tehtiin just pienehkö keittiöremppa, jossa vaihdettiin yläkaappien ovet ja alakaapistoihin laitettiin laatikot. Yläkaapit oli alapinnaltaan vähän kärsineet aikojen saatossa, mutta kun käänsimme ne ympäri, niin taas oli ihan uudenveroista pintaa näkyvillä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:37"]
[/quote]
No ajattele jos pariskunnalla on tai heille syntyy lapsia. Vuosien piina ennen kuin kasvavat tarpeeksi pitkiksi välttyäkseen ylimääräisen reiän katselulta.
[/quote]
Varjelkaa lapsianne rei'iltä!
Tekisinpä näin:
Sahaisin tai veistelisin puukolla ym (keinoja on monia) sentin elikkä se reiän halkaisijan poratapista siivun, jonka jättäisin ehkä 2mm lyhyemmäksi kuin levyn paksuus, että mahtuu vielä kittikin eikä liima turvota tappia. Liimaa reikään. Sitten tappi kiinni niin että tappi on tasassa hyllyn kanssa. Kuivuu.
Kittiä. Vähän, menee varmasti alle teelusikka. Kun kuiva, hionta hienolla paperilla, siis ihan 180-240. Silleesti että jättää sitä kittiä vain ex-reiän kohtaan. Sitten sitä maalia päälle. Kannattaa varmaan töpötellä superlonin palalla.
Ja elämä voittaa.
Hehe tiedän vastauksen miksi mies porasi reiän. :) Ajatteli tietysti ovelana poikana vievänsä esim. kahvinkeittimen tai mikron johdon läpi, kunnes reiän porattuaan tajusi että siitähän pitäisi mahtua se pistoke myös johdon lisäksi.
Legendaarinen aivopieru kyseessä, on liian nolona eikä kehtaa myöntää. :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:48"]
http://www.poratuuli.fi/kauppa/index.php?productID=2780
Tiedättekö, pureeko tämä terä mdf-levyyn? Voi olla, että ap:n mies teki sittenkin neliönmallisen reiän, mutta se ei ole sentti kertaa sentti, vaan 3/8 tuumaa kertaa 3/8 tuumaa.
Ap, näyttääkö terä tutulta?
[/quote]
Ja nyt uskomaton mielenkiintopiikki Poratuulen sivuilla. Palvelin kaatumassa. Siinä poraperteille analysoitavaa. MIKSI nettisivumme kiinnostivat niin paljon vappuaattoiltana?
[/quote]
Ahaha. Nyt kyl ei pystyny lukemaan nauramatta. Mielikuva poraperteistä himoitsemassa uutta poranterää...
Eikai pieni reikä mitään haittaa? Ja ei ihme et meni lukkoon ku lapsellisesti aloit vaan karjua. Käytöstavat apina hyvä.
Mitä se reikä siellä pohjassa haittaa? Kerro tarkemmin.
Jos teki reijän johdolle esim mikrolle/radiolle? Ps. Oot monster.
No ettekö muka itse suuttuisi jos joku poraisi uuteen kaappiinne reiän kysymättä ensin teidän mielipidettänne? Minä ainakin suuttuisin. En ehkä karjuisi, mutta kysyisin että mä helvettiä nyt taas.
Kiiitos nauruista. En uskaltais olla tollasen porapertin puoliso. Onko se ukko muuten normaali? Ei sille varmaan kirvestä uskalla antaa.