Nyt ärsyttää! Miehen tyhmyys.
Hitto että ottaa päähän ku mies meni poraamaan uunituoreeseen keittiönkaappiin reiän pohjaan! Aaargh... Miksi!? Eikä ees osannu selittää miksi sen teki ( menee aina lukkoon ku alan huutamaan sille). Enkä voinu muuta ku huutaa ja itkeä. 6000€ keittiö ja ennen käyttöä jo pilalla. Ketuttaa niin vietävästi :'( Onko mitään ideaa miten mdf-levyyn tehdyn reijän sais korjattua. Oikeen väristä maalia tuli pikkupullo kaappien mukana, mutta miten tuon saa sileeksi? Apua, räjähdän kiukkuun! >:(
Kommentit (115)
Ehkä AP:n mies porasi reijän vain nähdäkseen vaimonsa reaktion? .. Heh heh .. pitääpä itse kokeilla. Saadaan vähän eloa arkeen.
Liimaa reikään puukiekko, hio ja maalaa.
Kiinnitä reiän päälle ripustuskoukku tms.
Voisiko siihen laittaa ylimääräiden valaisimen?
Meille valmistui viime viikolla 25000 euron keittiö et en vielä huutaisi yhdestä reiästä
6000e keittiössä
Näen tällaisen kauhuskenarion:
Ap saa pienestä reiästä jatkuvan "vitsailun" aiheen kun tulee vieraita. Kuvailee, esittelee reikää ja päivittelee miehensä huteluutta ja miten se ei osannut yhtään reikää perustella ja on muutenkin ihan perässävedettevä ja aina pitää olla vahtimassa. Kaverit sitten naureskelevat ja mies kyhjöttää nurkassa nolona.
Mitä enemmän ap vahtii, sitä enemmän lukkoon mies menee. Ja mitä enemmän mies on lukossa, sitä enemmän ap vahtii. Tuommoinen peli pitää panna poikki. Säilyy kalusteetkin ehjinä ja ilmapiiri kotona paranee valtavasti.
Mies asensi keittiön ja ap vahti? Jossain vaiheessa kävi moka
Olisiko kiva olla apn mies?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 06:11"]Meille valmistui viime viikolla 25000 euron keittiö et en vielä huutaisi yhdestä reiästä
6000e keittiössä
[/quote]
Ja sinä et viitsisi päteä, kun ei sinulta nyt ole edes kysytty yhtään mitään, eikä ketään sinun keittiösi jaksa kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:53"]No ettekö muka itse suuttuisi jos joku poraisi uuteen kaappiinne reiän kysymättä ensin teidän mielipidettänne? Minä ainakin suuttuisin. En ehkä karjuisi, mutta kysyisin että mä helvettiä nyt taas.
[/quote]
Mies in maksanut sen keittiökaapiston ja sinun tamponisikin. Nyt suukki kiinni.
- Mies XX
[/quote]
Pyhä Vulva-mies?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"] Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap [/quote] No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla. Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä? [/quote] Idiootti. Eihän ap puhunut neliöstä mitään. Kyllä meillä ainakin ympyrästäkin voidaan puhua sentti x sentti. Sinähän se nillittäjä taidat olla.
[/quote]
Voit haukkua idiootiksi, jos se sinua helpottaa.
Olen rakennusalalla töissä. Teen joka päivä jos jonkinmoisia reikiä. En ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdessäkään piirustuksessa tai ohjeistuksessa - en kirjallisena enkä suullisena - pyöreän reiän kokoa ilmoitettavan "sentti kertaa sentti". Ei niin vain tehdä, koska se on älytöntä, tarpeetonta ja epätäsmällistä (kertomasi mukaan teillä kotona tehdään kuitenkin noin, mutta se on teidän ongelmanne). Mitta A x mitta B viittaa käytännössä aina suorakaiteen malliseen reikään. Pyöreiden reikien koot ilmoitetaan halkaisijan avulla. Ja millimetri on alan standardimittayksikkö. Uskoisin, että jopa ap:n mies tietää tämän.
[/quote]
Nyt on hernekeitot nokassa :D
Tulikin tästä ketjusta mieleen, että täytyy käydä ostamassa uusia poranteriä =)
Kylläpä av-mammat tuomitsee. En ole justiina. Olen vain kyllästynyt tuommoisiin tahallisiin "vahinkoihin". Mies sanoi tänään ettei tajua miksi teki sen reiän. Oli sen ajatuksissaan porannut. Ja puhuu varmasti totta, ei ole hällä tapana valehdella tai peitellä sanomisiaan (vaikka väitätte toisin, tunnettehan mieheni paremmin kuin minä itse). Mielestäni reagoin tilanteeseen kuten moni turhautunut nainen minun tilanteessani olisi tehnyt.
Tuli semmonen olo että nämä jotka minua monsteriksi ja lapselliseksi apinaksi haukkuivat taitavat pönkittää omaa itsetuntoaan ja pahaa oloaan. Olen aika huono kirjoittamaan tästä mutta uskoisin että ajattelisitte erilailla jos tuntisitte tai siis olisitte nähneet tilanteen. Ja sinulle joka vedit herneet tuosta mitasta niin en ajatellut sitä sen enempää, siis sentin halkaisijaltaan.
Ja kaikille teille jotka näkee minut vain ukon kimpussa häärivänä valittavana huutajakotkana, voin sanoa vain sen verran että jos en olisi ollut katsomassa koko keittiönasennuksen aikana mitä mies tekee niin olisi tulos ollut tämä: 15 cm liian lyhyt pöytälevy, halkaistu kaappi, jääkaapinovi ei olisi auennut kuin 75 asteen kulmaan, vesiputket olisi mennyt keskeltä seinää. Ja sitten mitä on jo tapahtunut: 2 pilasterilistaa laitettu piloille, ikkunan kaarmi säpäleinä, Pöytälevy 5 cm liian lyhyt, 4 uudessa kaapinovessa maalit lähtenyt.
Ymmärrän kyllä jos on ihmisiä joita ei tämmöset haittaa ihan uudessa keittiössä..... Ei ku hetki... EN todellakaan ymmärrä! En tunne yhtäkään ihmistä joka ei olisi tässä vaiheessa jo älähtänyt vähän kovempaa. Kiillotelkaapa sitten omaa enkelinkehäänne päänne päällä ja uskotelkaa ettette muka ikinä ole suuttunut omalle miehellenne mistään.
AP
Ehdottomasti ei reikiä mihinkään!
Mitenhän pärjäät tilanteessa jossa tulee ihan oikea ongelma eteen? Siis itket ja raivoat pari tuntia sentin halkaisijaltaan olevaa reikää keittiön kaapissa...
Joo ja nyt on sit koko keittiö pilalla... Tarina paisuu vaan.
btw hyvät 6000 euron kamat jos maalit lähtee jo asentaessa.
Miksi ihmeessä et asentanut sitä keittiötä itse jos se mies on noin toivottoman tyhmä tohelo? Ei toi turhien reikien porailu jne. kuulosta miltään fiksulta kätevän ihmisen toiminnalta, mutta itse todellakin kuulostat raivopäiseltä pikkuasioista vinkuvalta määräilijältä. Ihme että miehesi pystyy tekemään muuta kuin itkemään ja huutamaan.
Ja juuri nämä edeltävät 3 kommenttia on hyviä esimerkkejä tuosta oman kehän kiillottamisesta :D Onnea vain teillekkin. Vielä muita?
AP
http://www.poratuuli.fi/kauppa/index.php?productID=2780
Tiedättekö, pureeko tämä terä mdf-levyyn? Voi olla, että ap:n mies teki sittenkin neliönmallisen reiän, mutta se ei ole sentti kertaa sentti, vaan 3/8 tuumaa kertaa 3/8 tuumaa.
Ap, näyttääkö terä tutulta?
Onhan niitä ihmisiä joilta ei kädentaidot onnistu ainakaan ilman harjoittelua. Propsit miehellesi että uskaltaa edes yrittää kalliin keittiökaapiston asentamista. Kyllä tältäkin palstalta jäisi suurimmalta osalta tekemättä. Tai siis kyllähän ne jokainen kiinni saa, mutta pieniä kauneusvirheitä voi tulla :P
ps: Oisitte ottanut asennettuna.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:48"]
http://www.poratuuli.fi/kauppa/index.php?productID=2780
Tiedättekö, pureeko tämä terä mdf-levyyn? Voi olla, että ap:n mies teki sittenkin neliönmallisen reiän, mutta se ei ole sentti kertaa sentti, vaan 3/8 tuumaa kertaa 3/8 tuumaa.
Ap, näyttääkö terä tutulta?
[/quote]
Ja nyt uskomaton mielenkiintopiikki Poratuulen sivuilla. Palvelin kaatumassa. Siinä poraperteille analysoitavaa. MIKSI nettisivumme kiinnostivat niin paljon vappuaattoiltana?
No on tuo oikeesti vahan outoa kaytosta mieheltasi! Uusi keittio saapuu ja ei kun porakone esiin ja reikia porailemaan ilman sen kummempaa suunnitelmaa. Taytyy sanoa, etta olisin itsekin hiiltynyt.
Siis mitä helvettiä, miksi se mies sen reiän porasi? Jotenkin vajaa?
Kyllä minäkin suuttuisin jos mies alkaisi huvikseen porailla kalusteisiin reikiä.. :D passittaisin hoitoon! täytyyhän siihen joku syy olla?