Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ärsyttää! Miehen tyhmyys.

Vierailija
29.04.2015 |

Hitto että ottaa päähän ku mies meni poraamaan uunituoreeseen keittiönkaappiin reiän pohjaan! Aaargh... Miksi!? Eikä ees osannu selittää miksi sen teki ( menee aina lukkoon ku alan huutamaan sille). Enkä voinu muuta ku huutaa ja itkeä. 6000€ keittiö ja ennen käyttöä jo pilalla. Ketuttaa niin vietävästi :'( Onko mitään ideaa miten mdf-levyyn tehdyn reijän sais korjattua. Oikeen väristä maalia tuli pikkupullo kaappien mukana, mutta miten tuon saa sileeksi? Apua, räjähdän kiukkuun! >:(

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"]

Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap

[/quote]

No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla.

Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä?

Vierailija
2/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:02"]

No siis, kyllä mäkin olisin vähän hermoheikkona tuollaisessa tilanteessa. En nyt niinkään jonkun sentin reiän takia, vaan siitä että mies on niin hallitsematon, siis itselleen hallitsematon, että saattaa porata vahingossa reiän, vieläpä suht hankalaan paikkaan. Huolestuttaisi että mikä sillä on vikana, ja alkaisin miettiä uskallanko mennä esim. auton kyytiin sen ollessa kuskina. Mitä jos yhtäkkiä vahingossa oja houkuttelee?

[/quote]

Tai mitä jos mies alkaisi poraamaan reikää tuulilasiin tai auton kattoon siinä ajaessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Porapertti"

tämä täytyy muistaa jatkossa täällä AV:lla :D

Vierailija
4/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sun miehen etunimi H:lla? Ettei olis mun työkaveri...

Vierailija
5/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"]

Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap

[/quote]

No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla.

Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä?
[/quote]

Idiootti. Eihän ap puhunut neliöstä mitään. Kyllä meillä ainakin ympyrästäkin voidaan puhua sentti x sentti. Sinähän se nillittäjä taidat olla.

Vierailija
6/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei uskalla puhua koska olet räyhämonsteri. Onhan se nyt selvää että joku ajatus miehellä oli.

Vierailija
7/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympyrän reiän halkaisija esitetään yhdellä luvulla, koska ympyrä on ympyrä. Kannattaa vaan olla hiljaa kun ei tiedä asioista eikä alkaa pätemään.

Vierailija
8/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"] Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap [/quote] No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla. Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä? [/quote] Idiootti. Eihän ap puhunut neliöstä mitään. Kyllä meillä ainakin ympyrästäkin voidaan puhua sentti x sentti. Sinähän se nillittäjä taidat olla.

[/quote]

Voit haukkua idiootiksi, jos se sinua helpottaa.

Olen rakennusalalla töissä. Teen joka päivä jos jonkinmoisia reikiä. En ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdessäkään piirustuksessa tai ohjeistuksessa - en kirjallisena enkä suullisena - pyöreän reiän kokoa ilmoitettavan "sentti kertaa sentti". Ei niin vain tehdä, koska se on älytöntä, tarpeetonta ja epätäsmällistä (kertomasi mukaan teillä kotona tehdään kuitenkin noin, mutta se on teidän ongelmanne). Mitta A x mitta B viittaa käytännössä aina suorakaiteen malliseen reikään. Pyöreiden reikien koot ilmoitetaan halkaisijan avulla. Ja millimetri on alan standardimittayksikkö. Uskoisin, että jopa ap:n mies tietää tämän.

Vierailija
9/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"] Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap [/quote] No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla. Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä? [/quote]  Kyllä meillä ainakin ympyrästäkin voidaan puhua sentti x sentti. Sinähän se nillittäjä taidat olla.

[/quote]

Piirräppäs meille 1x3cm YMPYRÄ.

Vierailija
10/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mittaa reiän halkaisija tönärilla ja ota meille kuva!

Vierailija
11/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:29"] Siis ei 'kai' se tahallaan niitä poraile, on vaan tosi hutelo. Tekee ensin, aattelee sitte :( Ap [/quote] No ei kai se sitä vahingossakaan porannut? Sillä oli joku ajatus sille, mutta ei viitsi tuoda sitä enää esille, koska aloit räyhäämään. Siksi hän antaa asian nyt olla. Ja voisitko vielä kertoa, miten porakoneella voi tehdä "sentti kertaa sentti" neliönmallisia reikiä? [/quote] Idiootti. Eihän ap puhunut neliöstä mitään. Kyllä meillä ainakin ympyrästäkin voidaan puhua sentti x sentti. Sinähän se nillittäjä taidat olla.

[/quote]

Voit haukkua idiootiksi, jos se sinua helpottaa.

Olen rakennusalalla töissä. Teen joka päivä jos jonkinmoisia reikiä. En ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdessäkään piirustuksessa tai ohjeistuksessa - en kirjallisena enkä suullisena - pyöreän reiän kokoa ilmoitettavan "sentti kertaa sentti". Ei niin vain tehdä, koska se on älytöntä, tarpeetonta ja epätäsmällistä (kertomasi mukaan teillä kotona tehdään kuitenkin noin, mutta se on teidän ongelmanne). Mitta A x mitta B viittaa käytännössä aina suorakaiteen malliseen reikään. Pyöreiden reikien koot ilmoitetaan halkaisijan avulla. Ja millimetri on alan standardimittayksikkö. Uskoisin, että jopa ap:n mies tietää tämän.

[/quote]

Hän on todennäköisesti akateeminen, eikä siten ymmärrä käytännön hommia. Koita ymmärtää.

Vierailija
12/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko siellä kaapissa joku pistokkeen paikka? Meinasiko asentaa sinne jotain?

Vierailija
13/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:48"]

Niin, sitä vaan on elämässä kokenut vähän muutakin niin ei tarvitse tai edes jaksa itkeä minkään keittiön takia. Täysin naurettavaa, olkoot kiillottamista tai ei, se ei sitä faktaa mihinkään poista. 

[/quote]

Hienoa että tulet vähättelemään minun elämänkokemustani. Olen kokenut paljonkin, mutta ei se tee minusta kylmää, tunteetonta ihmistä. Minä jaksan kaikesta kokemuksesta huolimatta ilahtua uusista keittiönkalusteista ja suuttua kun niihin tulee jälkiä ENNEN kuin niitä pääsee edes kuluttamaan.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:50"]

Siis.. täh? Mies vain katsoi kaappia, haki sanaa sanomatta jonkin työkalun ja teki summan mutikassa johonkin kohtaan kaapin pohjaan reiän? ...mitä helvettiä?

[/quote]

Nii'in... Arvaa vituttiko. Se poras sen seinään kiinni ja onnistu siinä tosi hyvin. Sitten se päätti porata siihen pohjaankin reiän. :D Tänään ei voi enää muuta ku nauraa tuolle.

AP

[/quote]

Nyt on asjantuntia linjoilla "Se poras sen seinään kiinni" juuh elikkäs kalusteethan just porataan kiinni. 

Jatka ap vaan pätemistä kun selvästi osaat hommat... Ei tsiisus mikä Justiina. Miehelle jaxuhali ja eropaperit tommosesta draamakoohosta. 

Vierailija
14/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa säilyttää kahvinkeitintä kaapissa. Johto tulee neliskanttisen ympyrän kautta pihalle. Näun uumoilisin.

Vierailija
15/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi tämä välikohtaus tapahtua porvoossa...

Vierailija
16/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ap:n kannattaisi oikeasti jättää tuo sika! Eihän tossa ole mitään järkeä, minun uuteen keittiööni ei kyllä kukaan tulisi viuhtomaan akkuporakoneen kanssa! Sen verran olen elämänkoulua käynyt!

Vierailija
17/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä miehesi äiti? Jos mokasi, niin mokasi. Ostakaa uusi levy...ei oo mahdoton.

ja sitä enemmän sun mies tekee mahdottomuuksia, mitä enemmän sä kyttäät. (Mulle itselleni köy ainakin niin.. Mites sulla?) Ihan kuin vaihtaisit pikkulasta ka alottaisin koko ajan, että jotain tapahtuu. Ja sitten pääset mesoamaan. Kyllä kaikille tässä elämösäsä käy kaikenlaista. Melllä on maalipinnan kolhuilla ja vessan ovi jo kupruilee. Ja mäkin olen niistä aikani mesonnut ja harmitellut. Uusi asunto...ja sit mä ruoeain ajattelemaan, että tää asunto on elämistä varten ja me ihmiset tässä eletään.

mokia sattuu....sun mies ehkö tekee niitä alitajuisesti, koska on paniikissa sun huudon kanssa. Pelkää sua siinä kohtaa. Ehkö sä voist puhua siitä, miks sä hepullit siitä reiästä noin paljon. Jokin kontrolloinnissa tarve sulla on.

tiedätkö sä itse miksi sun pitää kontrolloida? Sulla käsittääkseni on hyvä mies. Mitä sä mieheltä odotat?sulla on pannaria jostain ihan muualta. Ymmärrän, että sua harmittaa. Kiva, kun on uusi ja haluaisi sen olevan hieno ....mutta toi on nyt yksi reikä mdf-levyssä.siinä teille haastetta parisuhteessa. Toivottavsti toi asia joskus naurattaa, vaikkei nyt.

Tsemppiä ja iloista vappua. Sulle tässä on haaste...kokoa itsesi. Se on kuitenkin vaan se levy. Ja sulla on elämä. Tässä elämässä voi tollasia juttuja korjailla ja opetella.

Vierailija
18/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se mies haluaa kuitenkin hyvää. Eikös? Olisiko taustalla ollut jokin ajatus? Jokin hyvä ajatus.

Vierailija
19/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:53"]No ettekö muka itse suuttuisi jos joku poraisi uuteen kaappiinne reiän kysymättä ensin teidän mielipidettänne? Minä ainakin suuttuisin. En ehkä karjuisi, mutta kysyisin että mä helvettiä nyt taas.
[/quote]
Mies in maksanut sen keittiökaapiston ja sinun tamponisikin. Nyt suukki kiinni.

- Mies XX

Vierailija
20/115 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:54"]Olen lyhyt ihminen, näen sen reiän kokoajan.
[/quote]

Älä katsele sitä reikää koko ajan, jos se ärsyttää. :D Ja sitä paitsi ehkäpä löydät reiälle vaikka vuoden päästä hyvän käyttötarkoituksen? :'D Voisiko siihen ripustaa jotakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan