Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?

Vierailija
29.04.2015 |

Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.

ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit pitäis kaikki tappaa/hakata/vammauttaa/ vehkeet pois. Ei mitään hyssyttelyä ja päähän taputtelua. Minulle he eivät ole enään ihmisiä, heillä ei ole mitään arvoa.
Menee joka kerta tunteisiin kun kuulee tai lukee kuinka on pientä lasta hyväksikäytetty.
Raiskaajat kuuluvat myös näihin.
UGH!

Vierailija
22/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:11"]

Pedofiilit pitäis kaikki tappaa/hakata/vammauttaa/ vehkeet pois. Ei mitään hyssyttelyä ja päähän taputtelua. Minulle he eivät ole enään ihmisiä, heillä ei ole mitään arvoa. Menee joka kerta tunteisiin kun kuulee tai lukee kuinka on pientä lasta hyväksikäytetty. Raiskaajat kuuluvat myös näihin. UGH!

[/quote]Minun mielestäni tällaiset hysteerikot ja lynkkaajat pitäisi sulkea vaarallisina laitoksiin loppuiäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että akka on perseestä ja voisi suksia hevon vittuun.
töissä tekisi mieli sanoa että pitäkää tunkkinne.

Vierailija
24/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan kissoja, enkä lapsia. En voi kuvitellakaan itseäni raskaana, tai ihmisvauvan kanssa, äitinä. Hoitaisin 10 kertaa mieluummin kissavauvaa kuin ihmisvauvaa. Kissavauva lämmittää sydäntä, ihmisvauva ei.

Vierailija
25/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliraiskaajien hyysärit vois ite painua sinne Somaliaan pakoon kamalia rasisti persusuomalaisia, tai muuttaa vaikka Ruotsiin vähä menoa kattelemaan.

Pettämistä puolustavat ja varattuja metsästävät ovat huono itsetuntoisia reppanoita jotka saa ilon aiheuttamalla pahaa muille.

Vierailija
26/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin meno on pelleilyä. Miksi pitää todistaa jonkun esineen kautta sopimusta, minkä voi purkaa sormia napsauttamalla.

Vierailija
27/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:48"]

Ihmiset, jotka toitottavat onneaan jälkikasvustaan ovat oikeasti kateellisia lapsettomille ystävilleen. 

Persut ovat kaikki pelokkaita rasisteja. 

[/quote]No jaa. Et tiedä millainen fiilis on kun oma lapsi esiintyy tuhansille kuulijoille. Ei siinä kateus ensimmäinen fiilis ole vaan ylpeys lapsen taidoista.

Vierailija
28/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:12"] ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin [/quote]Onhan oikeudenkäynti uhrinkin oikeus. [/quote] Se että raiskaaja karkoitetaan ei tätä estä.

[/quote]

Tosiaan raiskauksista joka neljännes jopa maahanmuuttaja taustainen tekijä ja tämä tilasto oli vuodelta 2014. Myöskin kerrottavaa että jos suomalainen lähtee niiden maahan niin sitä ammutaan tod näk niskaan ja rajaa ylittäessä eikä siinä kysellä vaikket olisi tehnyt mitään raiskauksia edes

Vierailija
29/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:12"] ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin [/quote]Onhan oikeudenkäynti uhrinkin oikeus. [/quote] Se että raiskaaja karkoitetaan ei tätä estä.

[/quote]

Tosiaan raiskauksista joka neljännes jopa maahanmuuttaja taustainen tekijä ja tämä tilasto oli vuodelta 2014. Myöskin kerrottavaa että jos suomalainen lähtee niiden maahan niin sitä ammutaan tod näk niskaan ja rajaa ylittäessä eikä siinä kysellä vaikket olisi tehnyt mitään raiskauksia edes

[/quote]

Joo mutta me asutaan suomessa. Sillä hetkellä kun täälä aletaan kohdella eri ihmisiä eri tavoilla, voidaan yhtähyvin kaikki muuttaa venäjälle tai somaliaan tai ihan minne vaan. Tämä "tasa-arvo" oikeusasioissa ja juurikin oikeus oikeudenkäyntiin ja asian ajajaan on juuri yksi merkittävä hyvinvointivaltion määre. Nyt tietysti kaikki ajattelevat että puolustan raiskaajia ja varsinkin maahanmuuttajaraiskaajia mutta näin ei ole. Olen yhtä mieltä siitä että karkoitus on ehdottomasti oikea rangaistus jos ei osaa elää tämän maan lakien mukaan, mutta oikeudenkäynti on ehdottomasti tietenkin järjestettävä!

30/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihmisoikeudet ja olen yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin.

Vierailija
31/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa kun 20-jotain-vuotiailla kavereillani on facebook täynnä kuvia ja päivityksiä koiristaan, kissoistaan, marsuistaan ja hamstereistaan ja päivityksissä käytetään sellaisia lausahduksia kuin "mamman kulta" ja "äitin pikku söpöliini".. Ymmärrän kyllä että koira tms eläin on todella rakas enkä tarkoita vähätellä sitä, mutta se että sosiaalisessa mediassa hehkuttaa niitä kuin lapsia, on vähän naurettavaa..

Vierailija
32/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ettekö te nyt saa vietyä sitä pentua helvettiin sieltä toimitusta häiritsemästä', kun Jani-Petteri yrittää jo kolmannen kerran puhaltaa kynttilää sammuksiin papin kielloista huolimatta, työntää käsiä kastemaljaan ja huutaa papin kanssa kilpaa niin, että kastetun lapsen nimi jää arvoitukseksi. Vanhemmat seisoo vaan tyynesti paikallaan reagoimatta asiaan millään tavalla.

Vierailija
33/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteideni takia olen minä. Koen voivani ja olevani oikeutettu sanomaan ajatukseni julkisesti. Asiat voi yrittää muotoilla kauniisti ja yrittää esittää loukkaamatta muita. Esim. kysymyksen muodossa. Esim. Jos ihmettelen, että hankkiiko lapseton kissan korvikkeeksi. Kuulija voi pitää minua idioottina eikä ota sitä itseensä. Jos taas esitän  asian faktana on se paljon loukkaavampi. 

Vierailija
34/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:18"]Itse rakastan kissoja, enkä lapsia. En voi kuvitellakaan itseäni raskaana, tai ihmisvauvan kanssa, äitinä. Hoitaisin 10 kertaa mieluummin kissavauvaa kuin ihmisvauvaa. Kissavauva lämmittää sydäntä, ihmisvauva ei.
[/quote]

Tästä tuli mieleen, että mua oksettaa sellaset velat jotka puhuu lemmikeistään "omina vauvoina" tai että on itse "äiti" niille kissoille sun muille. Hrrrr

Vierailija
35/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:48"]

Ihmiset, jotka toitottavat onneaan jälkikasvustaan ovat oikeasti kateellisia lapsettomille ystävilleen. 

Persut ovat kaikki pelokkaita rasisteja. 

[/quote]

Minun mielestä taas somaliraiskaajien puolustelijat ansaitsevat "rikastuksen" niiltä somaliraiskaajilta.

Vierailija
36/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:18"]Itse rakastan kissoja, enkä lapsia. En voi kuvitellakaan itseäni raskaana, tai ihmisvauvan kanssa, äitinä. Hoitaisin 10 kertaa mieluummin kissavauvaa kuin ihmisvauvaa. Kissavauva lämmittää sydäntä, ihmisvauva ei.
[/quote]

Tästä tuli mieleen, että mua oksettaa sellaset velat jotka puhuu lemmikeistään "omina vauvoina" tai että on itse "äiti" niille kissoille sun muille. Hrrrr
[/quote]

Tämä. Hyi helvetti miten kuvottavaa.

Vierailija
37/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:18"]Itse rakastan kissoja, enkä lapsia. En voi kuvitellakaan itseäni raskaana, tai ihmisvauvan kanssa, äitinä. Hoitaisin 10 kertaa mieluummin kissavauvaa kuin ihmisvauvaa. Kissavauva lämmittää sydäntä, ihmisvauva ei. [/quote] Tästä tuli mieleen, että mua oksettaa sellaset velat jotka puhuu lemmikeistään "omina vauvoina" tai että on itse "äiti" niille kissoille sun muille. Hrrrr [/quote] Tämä. Hyi helvetti miten kuvottavaa.

[/quote]

Tiedän, että sinua ärsyttää se, että kutsun itseäni koirani äidiksi, mutta en välitä sinun mielipiteestäsi paskaakaan  :)

Vierailija
38/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"]

Kihloihin meno on pelleilyä. Miksi pitää todistaa jonkun esineen kautta sopimusta, minkä voi purkaa sormia napsauttamalla.

[/quote]

Sano tämä sama kymmenen kihloissa olo vuoden jälkeen, jos pystyt... ja minä pystyn:)

Vierailija
39/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valinnut lapsesi isäksi todellakin niin aivottoman idiootin, ettei hän kykyne edes hoitamaan lastaan edes parin tunnin ajan yhtenä iltava viikossa, että pääsisit ilman lasta ulos? Vai etkö luota mieheesi vai oletko nyrkin ha hellan välissä?

Vierailija
40/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lestadiolaiset ihan vitusti. Poliittisesti ja taloudellisesti vaikutusvaltainen takapajuinen lahko. Sanon tämän kyllä usein ääneen miehelleni, joka on lestakodista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi