Seksikumppanien määrä: kuuluuko puolison tietää?
Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kateellisia ihmisiä täällä. Ette vaan ole saaneet hyvää seksiä komeilta/kauniilta ihmisiltä :)
Hehe, minä ainakin olen.
T. UteliasJoo unissasi.
Sinähän sen parhaiten tiedät. Elä vain fantasioitasi siellä. Mun kanssa kaikilla on kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa on hyväksyttyvä määrä. Miksi puolison pitäisi tietää ja miksi puoliso edes haluaisi tietää?
- N20 jonka numero on 1
Entäs jos määrä kasvaa suhteen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ajat olisi hiukan vapaammat, mutta ei näköjään. Vielä miehet ilmeisesti elättelevät jotain neitsytfantasioita.
Niinhän ne ajat ovatkin vapaampia. Naisille siis. Vapauden aikakautena valtaosa miehistä saa sitten tyytyä naiseen, joka on ottanut muutamalta sadalta mieheltä kikkeliä joka reikään. Se on kiva juttu se.
Musta ei oo kyllä yhtään kivaa....
Puhdas ei halua likaista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmasta elämästä mustasukkaisen kannattaa kysyä suoraan puolisonsa kumppanimäärää, jolloin tervepäiset tajuavat lopettaa suhteen mustasukkaiseen kumppaniin.
Kyse voi olla myös terveestä järjestä. Jos itse haluaa vakavaa ja kestävää suhdetta ja toisella on satoja takana niin miksi mennä satuttamaan itseään?
Juuri näin. Menneisyys kertoo pitkälle tulevaisuuden. Se kertoo miten kyseinen ihminen käyttäytyy ja reagoi tilanteisiin.
Jos haluaa pysyvää suhdetta niin on järjetöntä mennä yhteen ihmisen kanssa jolla on ollut toista kymmentä suhdetta.
Saisiko tälle perustelun?
Aika harvoin ihminen muuttaa käytöstään ja tapoja johon on tottunut, se malli on jo niin juurtunut ja sisäänrakennettu että saman kaavan mukaan mennään.
Pienen aikaa joku voi yrittää ns skarpata mutta se on vain ajan kysymys koska se tulee joku tai jokin "sopiva ärsyke" ja sama meno jatkuu.
Esimerkkejä näistä on vaikka kuin paljon.
Kyllä valinnoilla ja historialla on merkitys, joskus jopa erittäin iso.
On helpompaa olla yksin kuin huonossa suhteessa.
Tarkoittaako tämä toisin päin sitä että ihminen joka on harrastanut vähän seksiä ei sitä suhteessakaan usein halua? Jos ei niin miksi se toimii vain toiseen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmasta elämästä mustasukkaisen kannattaa kysyä suoraan puolisonsa kumppanimäärää, jolloin tervepäiset tajuavat lopettaa suhteen mustasukkaiseen kumppaniin.
Kyse voi olla myös terveestä järjestä. Jos itse haluaa vakavaa ja kestävää suhdetta ja toisella on satoja takana niin miksi mennä satuttamaan itseään?
Juuri näin. Menneisyys kertoo pitkälle tulevaisuuden. Se kertoo miten kyseinen ihminen käyttäytyy ja reagoi tilanteisiin.
Jos haluaa pysyvää suhdetta niin on järjetöntä mennä yhteen ihmisen kanssa jolla on ollut toista kymmentä suhdetta.
Aika harvoin ihminen muuttaa käytöstään ja tapoja johon on tottunut, se malli on jo niin juurtunut ja sisäänrakennettu että saman kaavan mukaan mennään.
Pienen aikaa joku voi yrittää ns skarpata mutta se on vain ajan kysymys koska se tulee joku tai jokin "sopiva ärsyke" ja sama meno jatkuu.
Tarkoittaako tämä toisin päin sitä että ihminen joka on harrastanut vähän seksiä ei sitä suhteessakaan usein halua? Jos ei niin miksi se toimii vain toiseen suuntaan?
Joo, mä luulen, että jokaisen palstan 'yhyy, nainen/mies ei anna' -aloituksen taustalla on tällainen kroonistunut pihtaus ja tavaran vaaliminen kulumista peläten:D
Viimeisen 30 vuoden aikana olen maannut vain yhden miehen kanssa, mutta sitä ennen opiskeluaikoina varmaan naipottelin 30 miehen kanssa. Pitäisiko kertoa kaikki uudelle miesystävälle? Todennäköisesti jätän nuo opiskeluvuodet kertomatta.
Valehtelen aina kumppanin kysyessä seksikumppanien määrän, koska hävettäisi sanoa kolminumeroisia lukuja. Joukossa on suuri määrä yhdenillan panoja baarista, vielä suurempi määrä maksullisia ja sitten muutama parisuhde. Ulospäin olen timmin oloinen ja säntillinen kaveri josta ei voisi uskoa että seksiä on harrastettu paljon. Siksi parempi antaa kumppanin luulla että määrät perustuvat vain pariin baaripanoon ja neljään exään.
Olen vähän alle kolmekymppinen. Kaikesta aikoinaan koulussa saamastani seksivalistuksesta huolimatta en tiennyt, että papilloomavirukset ja herpesvirukset voivat tarttua kondomin käyttämisestä huolimatta. Luulin olevani turvassa. Nyt ei huvita enää ajatus irtosuhteista, ja ahdistaa ajatus siitä, että seurustelisin joskus miehen kanssa, joka ei suostu kertomaan, kuinka paljon on harrastellut. Toisaalta en varmaan itsekään enää ansaitse ihmistä, joka on pitänyt itsensä "puhtaana". Olen ollut kuuden miehen kanssa sängyssä, ja minua huolestuttaa, ja tunnen itseni ällöttäväksi.
Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö ja olen ollut suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä myös. Olen käynyt testeissä ja tulokset olivat onneksi negatiiviset, mutta papilloomaviruksia on kolminumeroinen luku ja herpesviruskin on ihmisillä yleinen, joten todennäköisesti minulla ne on. Toisaalta jo valistumaton äitini on siirtänyt minuun vaikka mitä kariesta aiheuttavista bakteereista varmaan joihinkin papilloomaviruksiin sun muihin.
Minulla on pakko-oirehäiriö, joten kaikki taudinaiheuttajat, likaisuus jne ahdistavat kovasti. :(
En ainakaan itse halunnut vaimoksi ja lastenäidiksi ns. kylän yleistä siemenlinkoa. No sain kuitenkin sellaisen, koska akka valehteli ummet ja lammet exisistään suhteen alussa..
Otin eron lähes 15 vuoden suhteesta, kun jossain sukujuhlissa eräs jurrissa ollut serkkupoika vähän avautui aiheesta ja ex-vaimoni todellinen luonne tuli esille. Harvempi nainen tuskin on nussinut kokonaisen bändin kanssa.. samanaikaisesti ennen keikkaa? Terveisiä Lutakkoon '01
Ps. Seksikumppanien määrä ei korreloi sen kanssa miten hyvin osaa seksiä harrastaa. Ei sitten millään tasolla.
Älkää siskot kertoko! Se tieto ei todellakaan kuulu miehille! Pitäkää se omana tietonanne.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän alle kolmekymppinen. Kaikesta aikoinaan koulussa saamastani seksivalistuksesta huolimatta en tiennyt, että papilloomavirukset ja herpesvirukset voivat tarttua kondomin käyttämisestä huolimatta. Luulin olevani turvassa. Nyt ei huvita enää ajatus irtosuhteista, ja ahdistaa ajatus siitä, että seurustelisin joskus miehen kanssa, joka ei suostu kertomaan, kuinka paljon on harrastellut. Toisaalta en varmaan itsekään enää ansaitse ihmistä, joka on pitänyt itsensä "puhtaana". Olen ollut kuuden miehen kanssa sängyssä, ja minua huolestuttaa, ja tunnen itseni ällöttäväksi.
Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö ja olen ollut suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä myös. Olen käynyt testeissä ja tulokset olivat onneksi negatiiviset, mutta papilloomaviruksia on kolminumeroinen luku ja herpesviruskin on ihmisillä yleinen, joten todennäköisesti minulla ne on. Toisaalta jo valistumaton äitini on siirtänyt minuun vaikka mitä kariesta aiheuttavista bakteereista varmaan joihinkin papilloomaviruksiin sun muihin.
Minulla on pakko-oirehäiriö, joten kaikki taudinaiheuttajat, likaisuus jne ahdistavat kovasti. :(
Siis papilloomaviruksia on yleisesti olemassa toista sataa. 132
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita?
Jos olette lukioikäisiä, niin onhan se luonnollista kysellä.
Ns hyväksyttävän määrän voit vaikka sulloa ahteriisi, hyväksyttävä määrä on juuri se mikä hyvältä tuntuu.
Jos tutustumisvaiheessa seurustelukumppanini moista kyselisi, olisi se iso miinus hänelle.
Enkä kyllä alkaisi edes vastaamaan.
Ja jos rehellisiä ollaan, ihan täsmälukua en kyllä itsekään tiedä.
Olisin kertonut mutta miestä ei kiinnostanut tietää, halusi tietää vain tärkeimmistä parisuhteista. Minua olisi uteluttanut miehen kumppanien määrä, mutta en viitsinyt kysyä, kun hänkään ei halunnut tietää tarkkaa lukua. En olisi tehnyt tiedolla mitään, mutta olen utelias.
Mä tiedän suunnilleen ja mun rakastaja tietää mun. En nyt tiedä KUULUUKO tietää.
Jos määrä muuttuisi suhteen aikana sit kuuluisi kyllä.
Ha. Samoin muuten vaikkei määrä muuttuisi, mut jompi kumpi ottais uusinnan jonkun entisen kans.
Jotenkin naurattaa nämä kaikkia panneet jotka sanovat että se on elämää se.mutta sitten ei kuitenkaan voida kumppanille kertoa määrää jos toinen kysyy ja haluaa tietää.miksi se sille kuuluu?no ehkä siksi että jotkut ei halua sitä kaikkia pannutta tyyppiä ekämänkumppanikis itselleen.jokainen elää niinkuin haluaa mutta on se väärin valehdella tai!jättää kertomatta toiselle asioita jotka saattavat vaikuttaa toisen ajatukseen siitä haluaako elää juuri sinun kanssa loppu elämän.
En keksi miksi sillä olisi mitään merkitystä, uteliaisuuttani joskus kysyin ja ensin hieman järkytyin numeron suuruudesta mutta ottaen huomioon ison ikäeromme ihan loogistahan tuo on ja toki minä tiedän että puolisolla on elämä ollut ennen minua enkä aio häntä siitä tuomita.
Ei kai asia nyt mitenkään puolisolle "kuulu" mutta väliäkös sillä on vaikka tietääkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen tämän keskustelun
Yllä kommentoiva keskustelee seurustelukumppaninsa kanssa aiheesta. Kumppani sanoo luvun x joka on ylläolevalle liikaa.
"Minulla on esimerkkejä siitä et sinä tulet minut jättämään/ pettämään. Joten tämä on nyt tässä. Minun on parempi olla yksin kuin kanssasi."
Saattaa toinen hetken olla hämmentynyt mutta lopulta helpottunut kun pääsi eroon ihmisestä jolle hän ei merkinnyt muuta kuin ne ihmiset joiden kanssa on ollut sängyssä.
Voi v*ttu, mitä jeesustelijoita tämäkin palsta on täynnä. Teen mitä haluan, ja olen kertomatta kumppanille asioista, joista en halua kertoa. Tämä on vuosi 2018, ja olemme vapaita itsenäisiä aikuisia, emmekä mitään siiamilaisia kaksosia, jotka roikkuvat toisissaan kiinni ja jakavat kaikki asiat keskenään.