Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä: kuuluuko puolison tietää?

Vierailija
28.04.2015 |

Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita? 

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"]Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.
[/quote]
Mitä merkitystä asian laillisuudella on? Eipä pettäminenkään ole laitonta, mutta itse ainakin haluaisin tietää, jos kumppani on aiemmissa suhteissa pettänyt.
[/quote] No kyllä kuuluu tietää jos kumppani raiskannut tai on pedofiili.

Vierailija
2/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu tietää , mahdollisten mustasukkaisten ja väkivaltaisten ex kumppaneidenkin takia ! Ja jokaisella on menneisyys ! Sen ei pitäisi vaikuttaa tulevaan ! vaikka alkuun se herättää kyllä uudessa kumppanissa mustasukkaisuutta mutta on ohi menevää ja on helpompaa elää kun ei ole mitään salattavaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"]Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.
[/quote]
Mitä merkitystä asian laillisuudella on? Eipä pettäminenkään ole laitonta, mutta itse ainakin haluaisin tietää, jos kumppani on aiemmissa suhteissa pettänyt.
[/quote] No kyllä kuuluu tietää jos kumppani raiskannut tai on pedofiili.
[/quote]
Pedofilia ei ole laitonta.

Vierailija
4/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisosi on mies, muista jakaa määrä ainakin kolmella, muuten miehen herkkä itsetunto ei kestä.

Vierailija
5/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tullut mieleen olla kertomatta, jos toinen on kysynyt. Enpä ole kyllä mitään päiväkirjaa pitänyt tai laskenut aktien kestoa minuutteina, joten mitähän tuollakin tiedolla tekee

Vierailija
6/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"]Kyllä neitsyt pitää olla ja veriset lakanat todisteena.
[/quote]
Mitäs nyt kun verta ei tullut kun menetin neitsyyden? Nykyisen miehen kanssa taas tuli ekalla kerralla. Menetinkö neitsyyteni 6 vuotta seksin harrastamisen aloittamisen jälkeen?

Vierailija
7/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:32"]

Sitä varmemmin saa taudin tai HPV:n mitä enemmän puolisolla on ollut kumppaneita.

[/quote]

Järkevät ihmiset käyvät testeissä ennen kuin jätetään kortsu pois. 

Vierailija
8/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä on jokaisen henkilökohtainen asia. Ei tarvitse kertoa eikä toisen tarvitse udella.

Vierailija
9/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:18"]Mitä se sillä tiedolla tekee? [/quote] Koska asiat voivat tulla myöhemmin jossakin muodossa vastaan?

[/quote]

missä muodossa tulisi vastaan?

jos on ollut muutama ja ne sattuvat tulemaan vastaa, niin sitten tulevat. Ei ole nykyään olettamusta, että ollaan jalat ristissä oletettu sulhoa...sitä yhtä oikeaa.

ja jos on ollut enempi kuin muutama kymmenen, niin tuskin niistä hirveen moni tulee vastaan, eikä ihmiset huutele seksikokemusistaan niin. Ne on jokaisen omia ja niiden välisiä, jotka ovat yhdessä kokeneet.

useimmat kunnioittavat toista. voi kertoa, että on ollut useampi. Se riittää. Sen kai voi kertoa, että onko neitsyt tai ei. Ja siinähän se selviää....että onko ollut.

haluatko sinä itse tietää kumppanisi aiemman seksielämän ja kumppanien määrän ja mitä on tullut puuhattua?ja miksi et tai miksi kyllä.

mun mielestä sellaista muin "sopiva määrä" on aika vaikea määrittää.

Vierailija
10/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:18"]

Mitä se sillä tiedolla tekee?

[/quote]

Kyllä se kertoo moraalista ja arvoista enemmän kuin tuhat sanaa. Sen takia säkin suhtaudut kertomiseen kielteisesti.

Vierailija
11/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tuntea sen toisen ihmisen. siksi pitäisi tietää. 

Mutta en osaa sanoa, mitä sitten, jos naisia on paljon/puoliso mustasukkainen...?

Vierailija
12/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:44"]

kuuluu tietää , mahdollisten mustasukkaisten ja väkivaltaisten ex kumppaneidenkin takia ! Ja jokaisella on menneisyys ! Sen ei pitäisi vaikuttaa tulevaan ! vaikka alkuun se herättää kyllä uudessa kumppanissa mustasukkaisuutta mutta on ohi menevää ja on helpompaa elää kun ei ole mitään salattavaa! 

[/quote]

"mitään salattavaa" ...? Eiköhän jokaisella ole ne asiat, mitkä haluaa pitää omanaan. Ei kaikkea kailoteta. Voi valita mitä kertoo ja miten...ei se silti ole salailua. Mölöytteletkö: "Oho sä oot kyllö ruma tänään...on sulla toi hirvee vaate päällä ja haisetkin..eiks teidän suvussa ole opetettu mitään tapoja?"

Kyllä pitää osata valita mitä sanoo...voi olla myös hienotunteinen. Ja voi miettiä, että milloin puhuu ja mitä.

toki isoja asioita..jotain jos on jotain laittomuutta tai raiskaus taustalla, niin hyvä kumppanin on tietää syitä toisen käytökseen.

tai, jos on ite tehnyt jotain, niin kumppani voi valita haluaako jatkaa sellaisen kanssa, jolla on jokin rikos takanaan.

Vierailija
13/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollainen kuuluu miehelle? En todellakaan ole kertonut kumppaneideni lukumäärää miehelleni, eikä hän ole sitä edes kysynyt. Kuitenkin niitä on ollut lähemmäs kaksisataa ennen avioliittoamme. Tuo on yksityisasia ja kaikkea ei kuulu eikä tarvitse parisuhteessakaan kertoa.

Vierailija
14/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla salaisuus. Mulla on 4, minusta alle 10 on vielä ihan ok, mutta vaikka mulla ois ollut 100, niin enpä usko, että sekään ongelma olisi. 

Vierailija
15/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tietää edes sinnepäin. Haluan myös tietää, oliko mies kuinka rakastunut exään x ja y, miksi hän teki mitäkin valintoja, miksi hän erosi yms. Se auttaa ymmärtämään.

Vierailija
16/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sillä tiedolla tekee?

Vierailija
17/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on minun mielestäni jokaisen oma asia ja voi kertoa tai olla kertomatta tai jopa valehdella jos toinen painostaa kertomaan. 

Vierailija
18/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:18"]Mitä se sillä tiedolla tekee?
[/quote]

Koska asiat voivat tulla myöhemmin jossakin muodossa vastaan?

Vierailija
19/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on hyväksyttyvä määrä. Miksi puolison pitäisi tietää ja miksi puoliso edes haluaisi tietää?

- N20 jonka numero on 1

Vierailija
20/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmemmin saa taudin tai HPV:n mitä enemmän puolisolla on ollut kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme