Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä: kuuluuko puolison tietää?

Vierailija
28.04.2015 |

Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita? 

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kertoma lukema on yleensä todellisuus/2,5

Ei, vaan naisten lukema kerrotaan kolmella, miesten jaetaan.

Vierailija
42/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuollainen kuuluu miehelle? En todellakaan ole kertonut kumppaneideni lukumäärää miehelleni, eikä hän ole sitä edes kysynyt. Kuitenkin niitä on ollut lähemmäs kaksisataa ennen avioliittoamme. Tuo on yksityisasia ja kaikkea ei kuulu eikä tarvitse parisuhteessakaan kertoa.

Herran jumala sentään, oletko joku ex aikuisviihdetähti, ex maksullinen tai muuten vaan ollut superkiimainen höpönassu?

Jos puhuit totta niin olet kyllä melko ahkerasti vaihtanut miestä, ja luultavasti tuo arvio noin 200 on vielä alakanttiin.

Ehkä sinun kohdalla on parempi ettet kerro mitään, totuuden kuuleminen voisi olla aika järkyttävää voisin kuvitella.

Varmasti siitä joukosta löytyy montaa eri etnistä taustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tietää tarkkaa määrää mutta onko harrastanut irtosuhteita ja onko esim. aikaisempaa perhettä olisi hyvä tietää.

Vierailija
44/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään salaisuus ole, vai onko?

Yleensä naisilla on niitä ollut enemmän ja miehillä vähemmän.

Alle 10 on hyvä ja enemmän ei niin hyvä asia, mutta isompi ja tärkeämpi juttu on että millaisia kumppaneita ne ex:t ovat olleet.

Tietty tieto tuosta toisen existä voi päättää sen suhteen välittömästi.

Riippuu tietysti iästä. Mutta kyllä 10 on paljon. Minä en itse ikinä menisi yhteen ihmisen kanssa joka on harrastanut yhden yön suhteita tai jotain seksisuhteita. Se kertoo paljon ihmisestä jos hän nai ilman tunteita ja välittämistä.

Onko oikeasti 10 eri kumppania paljon jos ikää on 30-45v? Mielestäni ei, vaan nykyään se on todella vähän.

Vierailija
45/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmasta elämästä mustasukkaisen kannattaa kysyä suoraan puolisonsa kumppanimäärää, jolloin tervepäiset tajuavat lopettaa suhteen mustasukkaiseen kumppaniin.

Vierailija
46/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin aikaisempi sanoi niin minua kyllä kiinnostaa kumppanin menneisyys. Oletan myös että minun menneisyydestäni tietäminen on tärkeää potentiaaliselle kumppanille tai ainakin elän niin että voin kertoa siitä juuri niinkuin se on. Arvostan rehellisyyttä ja avoimmuutta kaikilla elämänalueilla. Menneisyys ei tietenkään ole sama asia kuin nykyisyys, mutta menneisyytensä kanssa sujut olevat ihminen kyllä pystyy kertomaan siitä - niin hyvistä kuin huonoistakin asioista. Menneisyydestä voi myös päätellä toimiiko suhde tulevaisuudessa. Esimerkiksi itse en ymmärrä yhden yön juttuja, joten saattaisi tulla ongelmia sellaisen kanssa jolle se on peruskauraa, koska suhtautumisemme seksiin on niin erilainen.

Vierailija
47/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole olennaista, paljonko seksikumppaneita on ollut. Siihen on ehkä syynsä, jos on ollut vaikka 200 kumppania tai vain 1.

Enkä haluaisi kertoa omaa määrääni, jotain on pidettävä itsellään.

Vierailija
48/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipartnereiden määrä eikä tilin saldon kuulu toiselle jos kyse on rakkaudesta.

Vierailija
49/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään salaisuus ole, vai onko?

Yleensä naisilla on niitä ollut enemmän ja miehillä vähemmän.

Alle 10 on hyvä ja enemmän ei niin hyvä asia, mutta isompi ja tärkeämpi juttu on että millaisia kumppaneita ne ex:t ovat olleet.

Tietty tieto tuosta toisen existä voi päättää sen suhteen välittömästi.

Riippuu tietysti iästä. Mutta kyllä 10 on paljon. Minä en itse ikinä menisi yhteen ihmisen kanssa joka on harrastanut yhden yön suhteita tai jotain seksisuhteita. Se kertoo paljon ihmisestä jos hän nai ilman tunteita ja välittämistä.

Onko oikeasti 10 eri kumppania paljon jos ikää on 30-45v? Mielestäni ei, vaan nykyään se on todella vähän.

On paljon. Minä lähden siitä että ihminen ei harrasta sekiä kuin ihmisten kanssa joiden kanssa seurustelee.

Lähden myös siitä että ihmiset ei seurustele vaan siksi että ei tarvitse olla yksin vaan ainoastaan sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa.

Jos 30 vuotias on rakastanut 10 ihmistä niin se ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus on.

Vierailija
50/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos määrä on 1000 on se eri asia kuin 1 vakava suhde takana

toista en kunnioita toista kunnioittaisin ehkä

Vierailija
51/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä miehenä kyllä halua kuulla, että monenko kanssa naiseni on ollut. Todennäköisesti useamman kuin minä ja mä en sillä halua mieltäni pahoittaa. Karrikoidusti ja kärjistetysti nainenhan harrastaa sitä niin monen kanssa kuin haluaa ja mies niin monen kanssa kuin voi. Älkää ottako kirjaimellisesti. :)

Vierailija
52/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipartnereiden määrä eikä tilin saldon kuulu toiselle jos kyse on rakkaudesta.

Oikein. Jotkut miehet (tai naiset) ovat ehkä olleet niin sekaisin nuorempana, että on pantu koko kylä läpi. Mutta ihminen voi muuttua, eikä se tarkoita, että menneisyyttä pitää kantaa koko loppuelämä mukanaan.

Vierailija
53/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei ole vaan tunne. Se on tieto ja päätös.

Ihmistä ei voi rakastaa jos ihmistä ei tunne.

Vierailija
54/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Jotkut miehet (tai naiset) ovat ehkä olleet niin sekaisin nuorempana, että on pantu koko kylä läpi. Mutta ihminen voi muuttua, eikä se tarkoita, että menneisyyttä pitää kantaa koko loppuelämä mukanaan.

ei menneisyyttä pidä kantaa mukanaan se tulee ihan itsestään.

Vierailija
55/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna niitä numeroita vaan kertyy enemmän ja silti elää puutteessa.

N25 ja 10 seksikumppania

Vierailija
56/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmasta elämästä mustasukkaisen kannattaa kysyä suoraan puolisonsa kumppanimäärää, jolloin tervepäiset tajuavat lopettaa suhteen mustasukkaiseen kumppaniin.

Kyse voi olla myös terveestä järjestä. Jos itse haluaa vakavaa ja kestävää suhdetta ja toisella on satoja takana niin miksi mennä satuttamaan itseään?

Vierailija
57/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa ja addiktoivaa. Kuka niitä lukuja murehtii enää mummona? Nuorena on otettava irti nautinnosta.

N24

Vierailija
58/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nainen jättänyt kysymättä miehen suhdehistorian? Kannattaa valehdella.

Vierailija
59/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse voi olla myös terveestä järjestä. Jos itse haluaa vakavaa ja kestävää suhdetta ja toisella on satoja takana niin miksi mennä satuttamaan itseään?

Satuttamaan? Ei se seksikumppanien lukumäärä kerro yhtään siitä, kuinka paljon tulee rakastamaan sitä oikeaa ja pysymään uskollisena.

Vierailija
60/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei menneisyyttä pidä kantaa mukanaan se tulee ihan itsestään.

Ei siitä kannata tehdä numeroa. Mutta kukin voi ajatella asiasta miten lystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme