Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä: kuuluuko puolison tietää?

Vierailija
28.04.2015 |

Ja mikä on ns. hyväksyttävä määrä seksikumppaneita? 

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.

Vierailija
22/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:33"]Ei kuulu. 10 vuotta naimisissa ja minkälaista seksiä harrastin ja kenen kanssa lain puitteissa sinkkuna ollessa, ei kuulu puolisolle.
[/quote]
Mitä merkitystä asian laillisuudella on? Eipä pettäminenkään ole laitonta, mutta itse ainakin haluaisin tietää, jos kumppani on aiemmissa suhteissa pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neitsyt pitää olla ja veriset lakanat todisteena.

Vierailija
24/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"]

Kyllä neitsyt pitää olla ja veriset lakanat todisteena.

[/quote]

No voi helvetti. Mulla ei tullu verta, kun neitsyys meni. Oon varmaan täysin epäonnistunut naisena. Täytyy neuvoa tytärtä, että tekee ennen ekaa yhdyntää haavan emättimeen, niin tulee sitten veriset lakanat.

Vierailija
25/139 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/139 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sillä tiedolla tekee?

Jos mennään naimisin niin KAIKKI asiasi kuuluvat sille toiselle ihmiselle. Jos sinä et tunne toisen ihmisen taustoja niin et myöskään tunne kyseistä ihmistä.

Vierailija
28/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on minun mielestäni jokaisen oma asia ja voi kertoa tai olla kertomatta tai jopa valehdella jos toinen painostaa kertomaan. 

Ei omalle puolisolle valehdella

Vierailija
29/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. En ole kysynyt eikä puoliso ole kysynyt minulta. Miksi pitäisi? Kaikilla on historiansa.

Vierailija
30/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis siinä miehelleni selvitettävää, kun en tosiaan itsekään muista kaikkia enää kenen kanssa on tullut kuksittua :D

Jotain 33-45 välillä on partnereita muistelisin.

Mies tosin muistaa montako itsellään on ollut. Kyllä minäkin muistaiain jos olisi yhden käden sormilla laskettavissa se luku :D

Toisaalta, sen 9 vuotta minkä hän seurusteli ja oli naimisissa, minä olin sinkkuna.

Vierailija
31/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuollainen kuuluu miehelle? En todellakaan ole kertonut kumppaneideni lukumäärää miehelleni, eikä hän ole sitä edes kysynyt. Kuitenkin niitä on ollut lähemmäs kaksisataa ennen avioliittoamme. Tuo on yksityisasia ja kaikkea ei kuulu eikä tarvitse parisuhteessakaan kertoa.

Ihmistä on mahdotonta tuntea jos ei tiedä hänen menneisyyttään. Ihmistä ei voi rakastaa jos ei tunne ihmistä.

Miksi olet mennyt naimisiin ihmisen kanssa jonka kanssa et halua jakaa kaikkea?

Vierailija
32/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on minun mielestäni jokaisen oma asia ja voi kertoa tai olla kertomatta tai jopa valehdella jos toinen painostaa kertomaan. 

Ei omalle puolisolle valehdella

Ei oma puoliso painosta kertomaan edellisiä seksipartnereita. Melkoinen runkkari sellainen.

Vierailija
33/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuollainen kuuluu miehelle? En todellakaan ole kertonut kumppaneideni lukumäärää miehelleni, eikä hän ole sitä edes kysynyt. Kuitenkin niitä on ollut lähemmäs kaksisataa ennen avioliittoamme. Tuo on yksityisasia ja kaikkea ei kuulu eikä tarvitse parisuhteessakaan kertoa.

Ihmistä on mahdotonta tuntea jos ei tiedä hänen menneisyyttään. Ihmistä ei voi rakastaa jos ei tunne ihmistä.

Minä sain mennä naimisiin vaikken edes muita kaikki ketä olen paneskellut. Mitenhän sain sen onnistumaan. Sinä et myöskään päätä millä perusteilla muut kuin itse naimisiin menet, mutta taidatkin olla trolli, koska ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.

Vierailija
34/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa. Naisten osalta tieto löytyy yllätys yllätys aivoista (tämä ei ole edes vitsi). Uudet teknologiat mahdollistavat myös helpommat analyysit. Analyyseistä ennustetaan milljardibisnestä.

Vierailija
35/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kertoma lukema on yleensä todellisuus/2,5

Vierailija
36/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:18"]Mitä se sillä tiedolla tekee?

Koska asiat voivat tulla myöhemmin jossakin muodossa vastaan?

missä muodossa tulisi vastaan?

jos on ollut muutama ja ne sattuvat tulemaan vastaa, niin sitten tulevat. Ei ole nykyään olettamusta, että ollaan jalat ristissä oletettu sulhoa...sitä yhtä oikeaa.

ja jos on ollut enempi kuin muutama kymmenen, niin tuskin niistä hirveen moni tulee vastaan, eikä ihmiset huutele seksikokemusistaan niin. Ne on jokaisen omia ja niiden välisiä, jotka ovat yhdessä kokeneet.

useimmat kunnioittavat toista. voi kertoa, että on ollut useampi. Se riittää. Sen kai voi kertoa, että onko neitsyt tai ei. Ja siinähän se selviää....että onko ollut.

haluatko sinä itse tietää kumppanisi aiemman seksielämän ja kumppanien määrän ja mitä on tullut puuhattua?ja miksi et tai miksi kyllä.

mun mielestä sellaista muin "sopiva määrä" on aika vaikea määrittää.

Kun menet naimisiin niin sinun asiasi ovat puolisosi asioita.

Vierailija
37/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään salaisuus ole, vai onko?

Yleensä naisilla on niitä ollut enemmän ja miehillä vähemmän.

Alle 10 on hyvä ja enemmän ei niin hyvä asia, mutta isompi ja tärkeämpi juttu on että millaisia kumppaneita ne ex:t ovat olleet.

Tietty tieto tuosta toisen existä voi päättää sen suhteen välittömästi.

Vierailija
38/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mennä naimisiin vaikken edes muita kaikki ketä olen paneskellut. Mitenhän sain sen onnistumaan. Sinä et myöskään päätä millä perusteilla muut kuin itse naimisiin menet, mutta taidatkin olla trolli, koska ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.

Sinä et rakasta kumppaniasi. 

Vierailija
39/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menipäs tunteisiin.

Vierailija
40/139 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään salaisuus ole, vai onko?

Yleensä naisilla on niitä ollut enemmän ja miehillä vähemmän.

Alle 10 on hyvä ja enemmän ei niin hyvä asia, mutta isompi ja tärkeämpi juttu on että millaisia kumppaneita ne ex:t ovat olleet.

Tietty tieto tuosta toisen existä voi päättää sen suhteen välittömästi.

Riippuu tietysti iästä. Mutta kyllä 10 on paljon. Minä en itse ikinä menisi yhteen ihmisen kanssa joka on harrastanut yhden yön suhteita tai jotain seksisuhteita. Se kertoo paljon ihmisestä jos hän nai ilman tunteita ja välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi