Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ihmettele että miehenne pettää...

Vierailija
28.04.2015 |

nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.

kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.

en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.

että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!

Vierailija
22/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"]Kyllä niitä miehiäkin on joka junaan. Ehkä sinullekin liikenee yksi, jossain vaiheessa :)
[/quote]

mistäs te nyt päättelitte minun olevan sinkku, kun en kyllä ole:-) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?

Vierailija
24/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]
Onhan meitä, varmaan enemmänkin. Sitten on lisäksi meitä joilla ei ole tapana kytätä kaupungilla toisten elämää kun on omakin :)

Vierailija
25/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]

niinpä, pahimpia asiakkaita töissäkin on keski-ikäiset naiset kun vaan kiukkuu ja tiuskii kun mies yrittää keskustella kanssani:-) ap

Vierailija
26/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"]Kyllä niitä miehiäkin on joka junaan. Ehkä sinullekin liikenee yksi, jossain vaiheessa :)
[/quote]

mistäs te nyt päättelitte minun olevan sinkku, kun en kyllä ole:-) ap
[/quote]
en mä sanonut suo sinkuksi. Sanoinhan juuri että miehiä joka junaan, jopa sinunkin kaltaisellesu

Vierailija
27/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko keskusteluhan on sitä niin kauheeta kitinää ja valitusta? :"D

Vierailija
28/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]

niinpä, pahimpia asiakkaita töissäkin on keski-ikäiset naiset kun vaan kiukkuu ja tiuskii kun mies yrittää keskustella kanssani:-) ap
[/quote]
Mitäs työtä sä teet? Mä teen 5 päivää viikossa ja 9h päivässä asiakaspalvelutyötä eikä ikinä ole tullut tuollaista vastaan...

Vierailija
29/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on mikään "nykynaisten" ongelma. Eiköhän naiset ole muuttuneet kautta aikoijen lasten saatuaan hieman tuollaisiksi. Ja niin muutut sinäkin, kun saat lapsia ja kyllästyt mieheesi ja sen mielyttämiseen.

Vierailija
30/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]

Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!

[/quote]

Joo oot tosi kivan ja positiivisen tuntuinen nainen, varmaan sata kertaa parempi kuin kaikki muut. :) ONNEKSI sun kaltaisia on olemassa! Ystäviäkin taatusti pilvin pimein ja silleen, kun oot noin hirmu kiva ja kaikkee. :)))))

Vierailija
31/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]

hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap

Vierailija
32/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:15"]Tuskin se on mikään "nykynaisten" ongelma. Eiköhän naiset ole muuttuneet kautta aikoijen lasten saatuaan hieman tuollaisiksi. Ja niin muutut sinäkin, kun saat lapsia ja kyllästyt mieheesi ja sen mielyttämiseen.
[/quote]
Hah. Tiedätkö kun mä en ainakaan tee mitään miellyttääkseni miestäni. Pukeudun kivasti jne mutta vain koska ITSE pidän siitä. Ja lapsiakaan ei kaikille tule, mä en sitten varmaan muutu tuollaiseksi. Ohis

Vierailija
33/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]

[/quote]
Mitäs työtä sä teet? Mä teen 5 päivää viikossa ja 9h päivässä asiakaspalvelutyötä eikä ikinä ole tullut tuollaista vastaan...
[/quote]

sellaista, jossa ollaan asiakkaan kanssa yhdessä tilassa kaksistaan, ilman ulkopuolista hälinää. siinä tulee keskusteltua yhtä sun toista:-) ap

Vierailija
34/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]

hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Meinaat että oot maailman ainoa nainen joka antaa miehelleen? Voi luoja.

Vierailija
35/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
[/quote]

mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap
[/quote]

No siltähän toi kuullostaakin. Tai sit oot kovin anteliasta naistyyppiä. ;)
Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa.

Vierailija
36/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, saat tämän vuoden Yleistämispalkinnon! Onneksi olkoon!

Vierailija
37/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]

[/quote]
[/quote]

sellaista, jossa ollaan asiakkaan kanssa yhdessä tilassa kaksistaan, ilman ulkopuolista hälinää. siinä tulee keskusteltua yhtä sun toista:-) ap
[/quote]
Ihme porukkaa säkin tapaat. Ohis..

Vierailija
38/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:15"]Tuskin se on mikään "nykynaisten" ongelma. Eiköhän naiset ole muuttuneet kautta aikoijen lasten saatuaan hieman tuollaisiksi. Ja niin muutut sinäkin, kun saat lapsia ja kyllästyt mieheesi ja sen mielyttämiseen.
[/quote]
Hah. Tiedätkö kun mä en ainakaan tee mitään miellyttääkseni miestäni. Pukeudun kivasti jne mutta vain koska ITSE pidän siitä. Ja lapsiakaan ei kaikille tule, mä en sitten varmaan muutu tuollaiseksi. Ohis
[/quote]

niin varmaan

Vierailija
39/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet? [/quote] hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap [/quote] Meinaat että oot maailman ainoa nainen joka antaa miehelleen? Voi luoja.

[/quote]

No takuulla se on, eihän nyt herranjumala NYKYNAISET anna miehelleen kuin joskus ja jouluna jos silloinkaan.

Onneksi on ap, joka antaa kaikkien muidenkin miehille. :)

Vierailija
40/242 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"]Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa!
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

Asiakkaan seksielämästäkin? Säälittävää, jopa sinulta! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi