Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nää yhdyssana poliisit palstalla

Vierailija
28.04.2015 |

Tulevat tähänkin kommaamaan kun otsikossa virhe x)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana virheiden teko on helppo keino kertoa että on kyse parodiasta.

Tykkään lukea puhekielistäkin tekstiä. Ovat persoonallisempia viestejä.  

Vierailija
42/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:38"]

Mua taas ärsyttää todella huono oikeinkirjoitustaito. Ymmärrän näppäilyvirheet, mutta en sitä,että järjestelmällisesti on virheitä. Koulupinnareita?

[/quote]

Ei tarvitse pinnata koulusta. Toiset ihmiset on lahjakkaita kielissä, toiset matikassa. Mulle lukeminen, kirjoittaminen ja muut kieleen ja kieliin liittyvät asiat on aina olleet helppoja, matikka taas vaikeaa. Taipumukset ovat yksilöllisiä. 

2

[/quote]

Hih, täällä on ihminen, joka on aina ollut tarkka oikeinkirjoituksesta ja silti kirjoitti pitkästä matematiikasta Laudaturin. Nyt epäilen, olenko edes olemassa...

[/quote]

Hei! Jos sinulla olisi lisäksi tarkka päättelykyky, ymmärtäisit, etten ehkä tarkoittanut kirjaimelliseti sitä, että ihminen on hyvä joko kielissä tai matikassa, vaan sitä, että ihminen voi olla lahjakas yhdessä olematta kuitenkaan lahjakas toisessa. Sinäkin ole varmasti hyvä useammassa asiassa kuin noissa kahdessa mainitussa, aivan kuten minäkin olen hyvä muissa asioissa kuin kielissä, vaikken nyt juuri matikassa ;)
[/quote]

minä olen huono kaikessa
n21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän