Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ufot seuraavat minua

Vierailija
12.05.2024 |

Okei jo otsikon perusteella minut leimataan hulluksi/vainoharhaiseksi mutta tämä on asia mistä en voi puhua kenellekään,joten kerron sen täällä.

Näin ufoja ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. En kerro nyt tarkemmin mutta se ei ollut vain yksi havainto, vaan kuukausia kestävä piina.

16-vuotiaana muutin pois kotoa. Sen jälkeen olen nähnyt niitä säännöllisesti. Olen muuttanut eri puolelle suomea useita kertoja. Näen niitä joka vuosi. Olen nyt 40-vuotias. Viimeksi eilen näin kun olin yksin kotona.

Onko minut kenties jotenkin "Merkattu"? En uskalla ajatella mitä paljastuisi jos minut joskus hypnotisoitaisi..

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alien?

Vierailija
2/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alien?

Universumin näkökulmasta olen. Ja me kaikki olemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki ollaan avaruudessa eli olemme avaruusolentoja.

Vierailija
4/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät ufot seuraa. Kyllä harmittaa. Haluaisin nähdä niitä.

Vierailija
5/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, minuakin seuraavat. Epäilen että yhtenä päivänä miehet mustissa ringuttivat ovikelloani.

En avannut.

Vierailija
6/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufo sulla on housussasi.

Vierailija
7/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foiliota on kaupassa. Teet siitä ukkosenjohdattimen monella kerroksella pään ympäri. Johtaa sähkön pois ja teho on todistettu nykyhallituksen toimesta. Kohta on odotettavissa muutakin kuin nöyristelyä.

Vierailija
8/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, minuakin seuraavat. Epäilen että yhtenä päivänä miehet mustissa ringuttivat ovikelloani.

En avannut.

No hyvä että en ole ainoa. Yks yö kuulin että ulko-ovi avautui mutta ketään ei näkynyt. Ne ei tosin ovia tarvitse.. Ap 

Vierailija
9/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo L shamaani olisi hyvä katsomaan tuon asian. Ja voisi ehkä joku tietää tuon merkitty asiankin. Ehkä sulla on jotkut chakrat auki, kanavoit, näet. Alkoholi kanavoi ala-astraalia enemmän, sen voi kaataa melkein viemäriin, sen avulla joku muukin näkee valoaluksen melkein heti - jos alkaa niitä ajatella. Mikä laji tai lajit se voisi olla. Ehkä ihmisillä on näitä kontakteja tai kaikilla alueilla näkyy jotain. Ehkä luonnossa on korkeampi värähtely. Myös mihin huomion kiinnittää. Ehkä on sellainen taajuus tai värähtely, jossa näkee ja havaitsee. Entä jos laitat kii puhelimen ja koneet, puhdistuksia ja suihkua, onko siltikin. Joku tee joka puhdistaa. Ehkä löydät enemmän tietoa tästä ja voit kertoa muillekin anonyymina tai sitten muuten videohaastattelu aihetta käsittelevien henkisten ihmisten parissa, jos uskaltaa. Näkijä pääsisi myös ehkä sen jäljille tai hypnoterapeutti (yksityinen, joka tekee regressioita).

Vierailija
10/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, otappa laskuvarjo selkääsi johdata ufot kyrkänteen reunalle ja sitten vait itse hyppäät alas ufot peräsäsi mutta aukaiset matkalla alskuvarjon, kullinka ufot putoovat ohittesi rotkoon mutt aitse säästyt

Vierailija
11/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foiliota on kaupassa. Teet siitä ukkosenjohdattimen monella kerroksella pään ympäri. Johtaa sähkön pois ja teho on todistettu nykyhallituksen toimesta. Kohta on odotettavissa muutakin kuin nöyristelyä.

Niin kauan kun ne ei tiedettävästi koske minuun fyysisesti niin en jaksa nähdä vaivaa. Perheenjäseneni saattaisivat ihmetellä.. Ap 

Vierailija
12/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ufot kiinnostaa niin katso ghost adventures mount wilson ranch. Yksi parhaista ghost adventuresin jaksoista. K16 J7 discoveryplus palvelussa. Yksi minun suosikki jaksoista. Erilainen jakso kaikkiin muihin kummitus jaksoihin verrattuna. Jos et tykkää paranormaaleista ohjelmista niin sitten ei kannata katsoa.

Vierailija
13/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut skitsofreenikot kuvaavat puhelimella videon ympäristöstään varmistaakseen, että mikä kaikki on hallussinaatiota. 

Vierailija
14/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että silti et ole kertaakaan onnistunut ottamaan niistä kunnollista valokuvaa?

Vierailija
15/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archonit vai muita? Entä varjoihmiset tms. Mitä lajeja ylipäänsä on, harmaat vai robotit. AI? Entä labrat ja armeijat, jotkut puhuvat ulkomailla niistä. :)

Vierailija
16/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun on tarttunut joku ufo joka seuraa sinua. Hyvin vaikeeta päästä eroon koska maailmassa on niin vähän ufo-tuntijoita. Sitten pitäisi löytää suomesta joku kuka osaa häätää ufot.

Vierailija
17/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ufot kiinnostaa niin katso ghost adventures mount wilson ranch. Yksi parhaista ghost adventuresin jaksoista. K16 J7 discoveryplus palvelussa. Yksi minun suosikki jaksoista. Erilainen jakso kaikkiin muihin kummitus jaksoihin verrattuna. Jos et tykkää paranormaaleista ohjelmista niin sitten ei kannata katsoa.

Portaaleja? Chakrat ovat myös tavallaan portaaleja. Tasapainotus. Leylinjat?

Vierailija
18/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo L shamaani olisi hyvä katsomaan tuon asian. Ja voisi ehkä joku tietää tuon merkitty asiankin. Ehkä sulla on jotkut chakrat auki, kanavoit, näet. Alkoholi kanavoi ala-astraalia enemmän, sen voi kaataa melkein viemäriin, sen avulla joku muukin näkee valoaluksen melkein heti - jos alkaa niitä ajatella. Mikä laji tai lajit se voisi olla. Ehkä ihmisillä on näitä kontakteja tai kaikilla alueilla näkyy jotain. Ehkä luonnossa on korkeampi värähtely. Myös mihin huomion kiinnittää. Ehkä on sellainen taajuus tai värähtely, jossa näkee ja havaitsee. Entä jos laitat kii puhelimen ja koneet, puhdistuksia ja suihkua, onko siltikin. Joku tee joka puhdistaa. Ehkä löydät enemmän tietoa tästä ja voit kertoa muillekin anonyymina tai sitten muuten videohaastattelu aihetta käsittelevien henkisten ihmisten parissa, jos uskaltaa. Näkijä pääsisi myös ehkä sen jäljille tai hypnoterapeutti (yksityinen, joka tekee regressioita).

Minulla on sellainen aavistus että nyt Plejadilaiset yrittävät suojella minua. Yksi päivä tuli voimakas "Koti-ikävä" jota en osaa selittää. Tuli joku näky missä näin päässäni sen plejadien tähtikuvion. Silloin 15-vuotiaana asialla olivat harmaat.. Ne on niitä pahoja.. Ap

Vierailija
19/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt koskaa kuinka monta kilometriä olet avaruudessa matkustanut...............noin 30 kilometriä maapallo taittaa matkaa sekunissa.

Vierailija
20/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä katsoa tuo uudelleen, kiitos vinkistä! Olen katsonut jokaisen ghost adventures jakson ja kaikki erikoisjaksot myös. Todellakin tykkään paranormaaleista ohjelmista. Sen takia otin discoveryplussan. Ap