Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TANTTA-MARIMEKKO ÄIDIT!

Vierailija
28.04.2015 |

Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilassa kohtaan kaiken tyyppisiä asiakkaita. Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen(etenkin perheelliset) pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi.. Värikkäät sukat pilkot kengistä..Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen miesmäinen naisensa ei. Mikä siinä on että suomalaiset perheenäidit ovat niin mukavuudenhaluisia pukeutumisessa? Kyllä miehillä tippuisi silmät päästä, kun suomessa näkis normaalipainoisen naisen työntävän rattaita korkokengissä ja nuorekkaissa vaatteissa. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita. Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua. Eli turha väittää, että muualla maailmassa ei olisi näin. Miksi Eestissä, Venäjällä, Ruotsissa naiset pitävät itsestään huolen, mutta Suomessa ei???! Herranjumala, 30-vuotiaat naiset näyttävät 40-vuotiailta miehiltä!!!!

Kommentit (170)

Vierailija
42/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:29"]Aika väsynyt trolli, taas kerran tätä samaa!!! Keksikää jo jotain uutta ja parempaa. [/quote] Mitenniin trolli ja mitenniin TAAS samaa? Tämähän on ihan totta.

[/quote]

Aloittaja tappelee täällä itsensä kanssa, voi miten somaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:14"]On liikaa vaadittu. Haluanpa nähdä kun sinä työnnät rattaita korkkareissa sitten aikanaan. (Johan sinulle nauraa harakatkin!)

Mieheni varmasti arvostaisi myös sitä että tuhlasin 120 € kuussa kampaajaan, lapsiperheessä kun raha on tiukalla vaikka saankin äitiyspäivärahaa enemmän kuin sinä ikinä kassatyössäsi. Samoin mieheni arvostaisi varmasti sitä että entiseen malliin laittautuisin 1,5h joka aamu kun sen ajan voin olla lasten kanssa tai vaihtoehtoisesti vaikka tehdä kotitöitä tai käydä lenkillä kun mies hoitaa vauvaa ja taaperoa.

Sinulla on hieman arvojärjestys pielessä ja elämän realiteetit hukassa. Siksi varmaan oletkin sinkku kahvilan kassa.
[/quote]

Olen kolmen pienen lapsen äiti ja laitoin itseni ns. kuntoon kolmannen lapsen jälkeen. Olen takaisin normaalipainossa, jopa laiha, huolehdin ulkonäöstäni ja olen hankkinut paljon uusia, istuvia kauniita vaatteita. Käyn myös brasilialaisessa sokeroinnissa kerran kuussa. Pitkät hiukset mahdollisimman paljon auki, sopivasti meikkiä. Pienet korot kaikissa kengissä.
Voin sanoa, että kyllä mies tykkää ihan hulluna tästä uudesta tyylistäni. Eikä tässä nyt ihan kauheasti mene aikaa ku vähän kattoo peiliin joka aamu.

Vierailija
44/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:14"]On liikaa vaadittu. Haluanpa nähdä kun sinä työnnät rattaita korkkareissa sitten aikanaan. (Johan sinulle nauraa harakatkin!) Mieheni varmasti arvostaisi myös sitä että tuhlasin 120 € kuussa kampaajaan, lapsiperheessä kun raha on tiukalla vaikka saankin äitiyspäivärahaa enemmän kuin sinä ikinä kassatyössäsi. Samoin mieheni arvostaisi varmasti sitä että entiseen malliin laittautuisin 1,5h joka aamu kun sen ajan voin olla lasten kanssa tai vaihtoehtoisesti vaikka tehdä kotitöitä tai käydä lenkillä kun mies hoitaa vauvaa ja taaperoa. Sinulla on hieman arvojärjestys pielessä ja elämän realiteetit hukassa. Siksi varmaan oletkin sinkku kahvilan kassa. [/quote] Olen kolmen pienen lapsen äiti ja laitoin itseni ns. kuntoon kolmannen lapsen jälkeen. Olen takaisin normaalipainossa, jopa laiha, huolehdin ulkonäöstäni ja olen hankkinut paljon uusia, istuvia kauniita vaatteita. Käyn myös brasilialaisessa sokeroinnissa kerran kuussa. Pitkät hiukset mahdollisimman paljon auki, sopivasti meikkiä. Pienet korot kaikissa kengissä. Voin sanoa, että kyllä mies tykkää ihan hulluna tästä uudesta tyylistäni. Eikä tässä nyt ihan kauheasti mene aikaa ku vähän kattoo peiliin joka aamu.

[/quote]

ja ennen kuin kukaan Tantta tulee sanomaan että "sokerointi maksaa monta kymppiä kuussa" niin tässä ratkaisu: VAHATKAA ITSE! Veet-vahaliuskoilla lähtee suurin osa!! Hankalista kohdista voi sitten sheivaa.. sattuu aivan p.....sti mutta tulee takaisin moninkertaisena nautintona ;)

Vierailija
45/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan mennyt 1.5 tuntia siihen että saan itsestäni peräänkatsottavan lyylin! Nyt muutaman lapsen jälkeen aikaa menee hieman enempi kuin 10 minuuttia. Kroppa, ei ylimääräistä, kasvot, ei huomattavasti ryppyjä, hiukset, tuuheat ja hyväkuntoiset, auringon vaalentamat. Mihin teillä sitä aikaa kuluu? 

Vierailija
46/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja käytän kyllä tasoittavan pohjan lisäksi ripsaria, väriä huulissa ja poskipunaakin, mutta pyrin luonnolliseen lookiin enkä varmasti näytä tarpeeksi meikatulta ap:n kaltaisten silmissä. Musta vaan on rumaa, jos esim. poskipuna erottuu niin että sen voi oikein varmaksi todeta, onko jollain vieraalla ihmisellä poskipunaa vai ei. Sama muutenkin arkimeikin kanssa, en halua näyttää meikatulta vaikka olenkin.

Vierailija
47/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on pinnallista porukkaa. Loppuu valitus kun tulee syöpä peräsuoleen tai tissiin. Joka kolmannelle tulee!

Vierailija
48/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittaudun, mutta korkkareita en käytä. Vaaleat pitkät hiukset, meikkaan, käytän tiukkoja vaatteita.. Lapsia kaksi, ikää 21.

Vierailija
49/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla unohtui käsitellä ne marimekkotantat. Itse oon nansotyttö 45v...

Vierailija
50/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL.. TYYLIKÄS.. TYÖSKENTELEN KAHVIOSSA.. Et liene kovin välkky?

Vierailija
51/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet eivät nykyään sovi tantoille, se on fakta. Ne on suunniteltu enemmän ulkomaalaisille asiakkaille, lähinnä rikkaille aasialaisille joten ei sovi Marimekon releet tanttatyyliin nykyään, nou:) 

Vierailija
52/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:04"]Marimekon vaatteet eivät nykyään sovi tantoille, se on fakta. Ne on suunniteltu enemmän ulkomaalaisille asiakkaille, lähinnä rikkaille aasialaisille joten ei sovi Marimekon releet tanttatyyliin nykyään, nou:) 
[/quote]
Heh heh joo kyllä näin on ihan varmasti pakko olla

Vierailija
54/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto oikeen väritettyä huulirasvaa. Oot varmaan todella näyttävä tapaus...

Vierailija
55/170 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä joskus mieheltänne että "Rakas aviomieheni, olenko sinusta seksikäs nainen?"

Vierailija
56/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi sinä aloittaja! Itse ajattelin ennen ihan samalla tavalla kuin sinä. "Sitten kun saan lapsen niin minä en ainakaan mihinkään tuulipukuun pukeudu!". Kävelen aina korkkareilla ja meikattuna. Noh, olen kyllä nyt vaunuillut korkkarit jalassa kaupoilla, mutta täytyy sanoa, että on ne aika epäkäytännölliset kun työnnät vaunuja 25 kg + vauva 9 kg + ruokaostokset 10 kg. Tulee aika tyhmä fiilis ne jalassa. En ole homssuinen. Meikkaan ja käytän ihonmyötäsiä farkkuja. Olen kuitenkin alkanut käyttää myös matalia kenkiä, koska en viitsi vaunulenkille mennä ne korkkarit jalassa. Huomaat sitten kun saat itse lapsia, että ne vaatteet mitkä lapsettomana tuntuu hyvältä, niin ei sitten oikein toimikkaan lapsen kanssa vaunuillessa.

Vierailija
57/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:57"]

Moi sinä aloittaja! Itse ajattelin ennen ihan samalla tavalla kuin sinä. "Sitten kun saan lapsen niin minä en ainakaan mihinkään tuulipukuun pukeudu!". Kävelen aina korkkareilla ja meikattuna. Noh, olen kyllä nyt vaunuillut korkkarit jalassa kaupoilla, mutta täytyy sanoa, että on ne aika epäkäytännölliset kun työnnät vaunuja 25 kg + vauva 9 kg + ruokaostokset 10 kg. Tulee aika tyhmä fiilis ne jalassa. En ole homssuinen. Meikkaan ja käytän ihonmyötäsiä farkkuja. Olen kuitenkin alkanut käyttää myös matalia kenkiä, koska en viitsi vaunulenkille mennä ne korkkarit jalassa. Huomaat sitten kun saat itse lapsia, että ne vaatteet mitkä lapsettomana tuntuu hyvältä, niin ei sitten oikein toimikkaan lapsen kanssa vaunuillessa.

[/quote]

Kun on laadukkaat 10v kestävät nahkanilkkurit hyvällä lestillä, ne ovat jalkaan jopa mukavammat ja tukevammat kuin lenkkarit tms matalapohjaiset kengät. Kyse on jälleen siitä, että suomalaiset naiset eivät ymmärrä ostaa hyviä, laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita :(

Vierailija
58/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Marimekon matkuri???

Vierailija
59/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:17"]

Joo kyllä mä välillä mietin et miten nää lökäpöksymuumimammat ovat ylipäätään saaneet miehen? Miehet tyytyy niin paljon tasoaan alempaan.

[/quote]

No ei ne miehetkään aina niin hemaisevia ole. 

Lapsiperheessä on usein tiukkaa rahasta ja yöunista. Sehän voi toki jossain määrin vaikuttaa habitukseen. Toisaalta kotitöitä on ylenmäärin. Niitä riittää vaikka olisi kaksi tekemässä ja monilla puoliso tekee pitkää päivää tai häntä ei ole ensinkään. Siinä sitten yksikseen pyörittää rumbaa väsyksissä.

Tällaisia muistoja minulla on pikkulapsiajasta. Kivaahan se oli, mutta helvetin rankkaa.

Vierailija
60/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, että olet päätynyt töihin kahvilaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi